Hallitukselle ja päättäjille ei mene viesti perille emme halua noita ihmisiä tänne

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Videoissa on helppoa tietoa, jota voi katsoa passiivisesti ja Suomalaiset haluavat saada tiedon helpossa muodossa. En halua yhtäkään muslimimiestä Suomeen ja tämä on tapani toimia, jotta oikea tieto tulee kansan tietoon. EI MUSLIMIMIEHIÄ SUOMEEN!
Liika on liikaa. Ei kukaan katso noita videoita, kun tunget niitä joka väliin.
Paljon paremmin toimii, kun laitat vain videon vain silloin, kun se oikeasti sopii aiheeseen ja muuhun keskusteluun, etkä vain sokkona tunge kymmentä videota joka keskusteluun.
 
vierailija
Todennäköisesti käy vain niin että kukaan ei katso videoitasi ja lopettaa samalla kyseisen aiheen lukemisen
Mä katon silloin tällöin videon kun on aikaa. Mutta en katso kaikkia.
Mua ei häiritse noi videot ollenkaan, skippaan ne yli ja etsin keskustelua ketjusta jos en halua videoita katsella. Ihan sama mulle, oli videot tai ei, mutta ymmärrän jos jotakuta ärsyttää.
 
Ja silti sen FB:saa oli kuvia nuorista vaaleista suomitytöistä pussailemassa. Haloo, missä näiden pisssisten äiti on????o
Samaa ihmettelin minäkin. Miten niin vastenmielisen näköinen, kuvottava otus on päässyt kosketusetäisyydelle tyttärien kanssa ja vielä näyttivät melko vapaaehtoisesti menneen mukaan. Sen näköinen örkki tuli minun yöuniini, ärsytti nähdä painajaista siitä rumasta ukkelista. :mad:
 
vierailija
Samaa ihmettelin minäkin. Miten niin vastenmielisen näköinen, kuvottava otus on päässyt kosketusetäisyydelle tyttärien kanssa ja vielä näyttivät melko vapaaehtoisesti menneen mukaan. Sen näköinen örkki tuli minun yöuniini, ärsytti nähdä painajaista siitä rumasta ukkelista. :mad:
Teinitytöt ovat yleensä otettuja aikuisten miesten huomiosta. Osa tytöistä varmaankin suhtautuu mamujen lähentelyyn sinisilmäisesti ellei kotona ole opetettu varomaan. Koulussa ei varoiteta, vaan päinvastoin kannustetaan teinejä tekemään lähempää tuttavuutta mamu-miesten kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Teinitytöt ovat yleensä otettuja aikuisten miesten huomiosta. Osa tytöistä varmaankin suhtautuu mamujen lähentelyyn sinisilmäisesti ellei kotona ole opetettu varomaan. Koulussa ei varoiteta, vaan päinvastoin kannustetaan teinejä tekemään lähempää tuttavuutta mamu-miesten kanssa.
Juuri näin, mikä on käsittämätöntä.

Normaali 30 vuotias suomalainen mies lähettää turhan innokkaan teinitytön kotiinsa ja kiertää sen muutenkin kaukaa... Mutta näemmä suomalaisten on vaikea ymmärtää, että kultuurissa, jossa on ok naida 9- vuotias, miehillä ei ole tällaista huvittunutta asennetta teini- tyttöjä kohtaan, vaan niitä käytetään mieluusti hyväkseen.
 
vierailija
Ikinä, en sitten ikinä olisi uskonut edes harkitsevani puolivitsillä Persujen äänestämistä. Vaan jos se olisi ainoa puolue joka oikeesti aikoisi tehdä tämän asian eteen jotain todellista, suoraan sanottuna tässä vaiheessa ei väliä kuinka radikaalia, varmaan äänestäsin. Nimittäin vaikea saada Suomea enää takasin ennalleen jos noi jää edes semi-pysyvästi.
 

Yhteistyössä