Haluaako joku dyson pölynimurin (animal pro)

Vähäisessä käytössä ollut, koska en vain tykkää. Jos sinä tykkäät, niin laitappa viestiä. Mieluiten nouto Turusta, mutta voin minä tuon postittaakkin.

Mukana parkettisuulake, mattotamppari x2 (toinen esim sohville, on vähän pienempi), sekä tavallinen matala suulake (ostettu erikseen, koska imurin mukana ei tullut tavallista suulaketta ollenkaan)

Tämä on se pienempi malli.

Ja joo, tiedän ettei tää oo mikään osto ja myyntipalsta, mutta mä annankin tuon vain pois :D Nopeimmalle, mieluiten sellaiselle jolla oikeasti tarvetta eikä ihan heti ainakaan olis sitä eteenpäin vain myymässä
 
Ok, sitten ei ole meitä varten :) Eiköhän ottaja löydy lähempää.
ok. Juu kyllä tuon varmaan jollekkin saa. Jos ei kukaan tahdo, niin kyllä se
Facen "annetaan/vaihdetaan" palstalla toi olis menny jo.
Näemmä hiljentynyt palsta niin, ettei käy kaupaksi. Täytyy keksiä jotain muuta, ajattelin vain ensin kysäistä täältä kun tavoittaa lapsiperheet parhaiten, joilla nyt ehkä saattais olla tarvetta tällaiselle lahjoitukselle.
 
Stanas
No mulle kyllä kelpais. Mun imuri haisee, ja kuumuu liikaa. Kaikki mahdolliinen siitä on vaihdettu, että ei sen takia pitäis haista. Tai kuumua. Olen imureita katsellut, mutta kun tuli koiran lekurikustannukset ja eläke meni uudelleen käsittelyyn, niin rahatonna jätin imurit kauppaam.
 

Yhteistyössä