haluaisin vauvan mutta mies ei

Minä haluaisin kolmannen lapsen mutta mies ei halua. Olen ehdottanut miehelle tätä kolmatta lasta jo kolmen vuoden ajan sillain tasasin väliajoin. Mutta hän ei vaan lämpene ajatukselle. Nytkin viimeksi (viikko sitten) sanoi, että hän on ihan tyytyväinen näin (kun on siis kaksi lasta). Joo, mut entäs kun minä haluaisin...
Pitääköhän tässä rueta jo luovuttamaan?:'(
 
Ikävää. Ei teillä taida olla kuin kaksi vaihtoehtoa: Joko jompikumpi luovuttaa tai sitten eroatte ja sinä teet lapsen jonkun toisen kanssa.

Ehkä kuitenkin kannattaisi istua kunnolla alas miehesi kanssa ja pyydä häntä vaikka kirjoittamaan ylös kaikki asiat mitkä häntä häiritsee, JOS teille tulisi kolmas. Ja pyydä miettimään myös mahdollisia hyviä puolia. Ihan vaikka ranskalaisilla viivoilla allekkain, niin on yksinkertaista. Ja sulle sama homma. Sitten mietitte niitä ongelmakohtia yhdessä.

Miettikää myös sitä, että jos myöhemmin miehesi haluaisikin lapsen ja onkin jo liian myöhäistä. Tekeekö se sinusta katkeran miestäsi kohtaan? Tai se, ettet saanutkaan yrittää kolmatta? Puhukaa, puhukaa. :hug:
 

Yhteistyössä