Haluan tilata nämä mekot! Mielipiteitä kiitos! Onko joukossa jotain ei niin kiva?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="viekku";25902413]:D Mä en kestä. Ihanaa viihdettä. Joo, sit vaan paikalliseen k-markettiin. Äijä raksa kuteet päällä ja Milanna yökerho kuteissa.[/QUOTE]

1 ja 2 sekä muut tuubimekot, ne lyhyt, kyllä olen pistänyt aina kun kävin ruokaostoksilla. Mikä outoa tossa on?
 
tsibu
Bailaatko miehesi kanssa vai kavereiden....:)

Mutta siis, jos rahaa on niin miksi ihmeessä noin halvan näkösiä, esim Macy's toimittaa nykyään Suomeen, meeppä sinne sivuille katsomaan, ihania juttuja
http://www1.macys.com/shop/womens?id=118&edge=hybrid
 
[QUOTE="vieras";25902538]Nyt en kyllä ymmärrä tätä vittuilun tarvetta tässä ketjussa,täähän oli ihan asiallinen kysymys. Miksei sais katella muitakin vaatteita kuin niitä imetyspaitoja ja -liivejä?[/QUOTE]

Ei se ollut mitään vittuilua :D. Milanna on oman tiensä kulkija, joka asiassa.
 
Anonyymitär
Ostaisin vasta sitten, kun raskauskilot on hävitetty. Ihan vaan siitä syystä, että siinä kohtaa sä todennäköisesti olet jo taas kyllästynyt ostoksiisi ja haluat taas vaatekaapin pistää uusiksi. :D
Nimenomaan, minustakin kannattaisi odottaa vielä. Ethän sinä vielä edes tiedä tulevatko mekot sopimaan kuinka pian.

Ja muutenkin, miksi mietit tuossa vaiheessa bailaamaan lähtemistä? Eikö nyt olisi viisainta hankkia vaikka imetysliivejä ja -paitoja, rintareppu tms. tavaraa? Ja käytännöllisiä ulkoiluvaatteita vaunulenkeille?

En halua missään nimessä arvostella, mutta kieltämättä ajatusmaailmasi tuntuu aika erikoiselta, kun yleensä tuossa vaiheessa, synnytyksen ollessa ihan lähellä, naisen ajatukset ovat aika pitkälti vauvan syntymän jälkeisessä ajassa, ja hankinnatkin liittyvät siihen usein. Jokainen kuitenkin omalla tavallaan.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Noo";25902563]Kivoja mekkoja

Etkö sä kohta huku mekkoihin, ostithan pari kuukautta sitten noin 20.[/QUOTE]

juu ostin ja 5 lähetin takas, ostin nyt lisää ja ulkomaailta tilasin lisää. Mutta se on vähän ja etsin kokoajan jotain hienoa. Mä haluan 2 mekkoa nyt tehdä ompelijalla, mä pirsin ne jopa jo
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;25902570:
Nimenomaan, minustakin kannattaisi odottaa vielä. Ethän sinä vielä edes tiedä tulevatko mekot sopimaan kuinka pian.

Ja muutenkin, miksi mietit tuossa vaiheessa bailaamaan lähtemistä? Eikö nyt olisi viisainta hankkia vaikka imetysliivejä ja -paitoja, rintareppu tms. tavaraa? Ja käytännöllisiä ulkoiluvaatteita vaunulenkeille?

En halua missään nimessä arvostella, mutta kieltämättä ajatusmaailmasi tuntuu aika erikoiselta, kun yleensä tuossa vaiheessa, synnytyksen ollessa ihan lähellä, naisen ajatukset ovat aika pitkälti vauvan syntymän jälkeisessä ajassa, ja hankinnatkin liittyvät siihen usein. Jokainen kuitenkin omalla tavallaan.
on minulla kaikki vauvan varten haettu jo kauan sitten, myös lenkeily vaatteet on, sekä mä en imetä se on 100 varma. En mä keksi mitä mun vielä pitää ostaa, kun kaikki jo ostettu jopa ylimääräistä
 

Yhteistyössä