Haluatko leikkimielisen ennustuksen tulevista lapsistasi?

  • Viestiketjun aloittaja Madam Mamma
  • Ensimmäinen viesti
Madam Mamma
Laita tähän oma ikäsi, lastesi lukumäärä, ja jos olet raskaana myös laskettu aikasi.

Katson korteista tulevien lastesi sukupuolet ja syntymäajat. Tämän ennustuksen on eräs mustalaismummu minulle opettanut, kun olin nuori. Siihen ei kannata suhtautua liian vakavasti, vaikka välillä osuukin oikeaan :)

Jos olet jo aikaisemmin saanut ennustukseni, ethän kysy toiseen kertaan!
 
Laita tähän oma ikäsi, lastesi lukumäärä, ja jos olet raskaana myös laskettu aikasi.

Katson korteista tulevien lastesi sukupuolet ja syntymäajat. Tämän ennustuksen on eräs mustalaismummu minulle opettanut, kun olin nuori. Siihen ei kannata suhtautua liian vakavasti, vaikka välillä osuukin oikeaan :)

Jos olet jo aikaisemmin saanut ennustukseni, ethän kysy toiseen kertaan!
Olen 49, lapsia on 9.
 
Madam Mamma
[QUOTE="vanessa";30837289]30 v, 4 lasta, viides tulossa- l.a. kesäkuussa.[/QUOTE]

Korttieni mukaan odottamasi vauva on tyttö ja syntyy 10.6.2015. Enempää lapsia en sinulle näe.
 
Madam Mamma
[QUOTE="Minäpä vaan";30837376]Ikä 37, lapsia 2, laskettu aika 21.11.2015[/QUOTE]

Korttieni mukaan odottamasi vauva on tyttö ja syntyy 2.12.2015. Enempää lapsia en sinulle näe.
 
Madam Mamma
[QUOTE="vierailee";30837380]Huvin vuoksi osallistun. 33v ja 4 lasta[/QUOTE]

Korttieni mukaan saat vielä kaksi lasta: pojan joulukuussa v. 2016 ja pojan kesäkuussa v. 2018.
 

Yhteistyössä