Haluatteko kuulla tosi hauskan oksennusjutun?

:$ :xmas:

Eilen neloselta tuli kotivideo, jossa oli kolme vauvaa makoilemassa vierekkäin, ilmeisesti kolmoset. Reunimmainen vauvoista heitti sellaisessa kaaressa oksennukset, että se yrjö lensi niiden kahden muun vauvan ohi ja osittain niiden päälle.

Tämä taustatietona. Ja se, että minulla on herkkä oksennusrefleksi, jonka lapseni ovat perineet myös :xmas:

Neljävuotias istuu (vaalealla) sohvallamme, ja nähdessään tämän videon alkaa yökkiä ja oksentaa sohvalle. Heittäydyn siihen eteen, käsissäni ensimmäinen rätti mikä osui, sattui olemaan nuoremman paita. Mies tulee paikalle, kysyy mitä tapahtui. Sanoin, että tyttö oksentaa kun telkkarissa yksi vauva oksensi kaaressa toisten päälle. Tämän kuullessaan neljävuotias alkaa uudelleen voida pahoin, ja oksentaa lisää ja lisää. Minua alkaa yököttää, joten poistun pesemään käsiäni ja sitä nuoremman rättinä käytettyä paitaa.

Mies tulee lapsen luokse siivoamaan jälkiä ja kiskomaan sohvan irtopäällistä irti. Vaalean irtopäällisen alla on valkoinen sohva, johon oksennus on jo kivasti värjännyt läntit, lapsi kun oli juuri syönyt mustikkakiisseliä.

Minä menen sen oksennusta täynnä olevan paidan kanssa vessaan huuhtelemaan käsiäni ja sitä paitaa, ja koska minulla on herkkä oksennusrefleksi, alan kakoa siinä sitä tehdessäni. Tällä aikaa neljävuotias onkin jo sattunut tulemaan siihen vessan avoimen oven viereen ajatuksenaan tulla pesemään kasvonsa ja kätensä, mutta nähdessään minun kakovan alkaakin itse yökkiä ja oksentaa lopulta pari kertaa eteisen matolle.

Vanhempi lapsi juoksee kädet korvilla huutaen toiseen huoneeseen, koska tietää että alkaa itsekin herkästi oksentaa. Nuorempi yökkäili, mutta ei oksentanut.

Kyllä meillä kaikilla oli sitten kivaa :xmas: :headwall:
 
Loppujen lopuksi mies siinä vaan "huutaa" että mitä ihmettä, miksi ei voi olla vaan oksentamatta vaikka yököttää, kyllä sen pystyy pidättämään, ja minä kieun takaisin että ei kyllä pysty kun alkaa yököttää, ei vaan pysty, mies inttää että varmasti pystyy kun yrittää vaan :headwall: :LOL:
 
pallero
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Loppujen lopuksi mies siinä vaan "huutaa" että mitä ihmettä, miksi ei voi olla vaan oksentamatta vaikka yököttää, kyllä sen pystyy pidättämään, ja minä kieun takaisin että ei kyllä pysty kun alkaa yököttää, ei vaan pysty, mies inttää että varmasti pystyy kun yrittää vaan :headwall: :LOL:
:D voi apua! mikä siivo ja show teillä! aika hauska...
 
:x :D

Siis oikeesti meinasin itsekin oksentaa kun viikolla siivoilin meillä sairaiden lasten jälkiä. Yhden aluslakanan käärin suoraan roskiin kun en kestänyt huuhtoa sitä ennen pyykkikoneeseen laittamista :ashamed:
 
millipilli
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Voi apua mikä ilta teillä on ollut :D

Mä olin ite eilen kipeänä ja pariin kertaan oksensin mahani tyhjäks... ekalla kerralla poika oli vielä hereillä ja juoksi eteisen kaappiin liukuoven taakse piiloon ja sieltä huuteli vessaan: "etkö äiti oksenna enää?". Ja tietysti kiitos raskauden... molemmilla kerroilla kusasin yrjötessäni vessan lattialle :whistle:
 

Yhteistyössä