haluisin niin viidennen vaavin mut synnytys pelottaa...

Olen synnyttänyt kolme alateitse ja viimesimmän sektiolla perätilan takia...haluisin niin vauvan vielä mut synnytys pelottaa todella...Haluaisin sektion...Minulla on verenpaine noussut joka raskaudessa ja pelkään että jos nytkin kävisi niin ja jouduttaisiin käynnistämään olisi kohdun repeämisvaara...Minua rasittaa ku olen kuullut että sektiota ei meinaa saada millään vaan joutuu tosissaan taistelemaan...en tiedä onko minulla voimavaroja ja aikaa neljän pienen lapsen äitinä siihen...=(( Olisin ikionnellinen kun kerran vielä saisin kokea vauvan tuoksun yms...mutta taitaa pelon takia jäädä vain haaveeksi...
 
B-7
En noista sektioista tiedä mutta eikö verenpaineen nousu ole riittävä syy sektioon,jos siis siinä kohdunrepeämän pelko?(tälläisestä en kyllä ole ennen kuullut...)
Toisaalta kun oot synnyttänyt 3 alateitse,niin eikö se niinkin hyvin onnistuisi,vai onko ollut niissä ongelmia?

Tsempit kuitenkin ja toivottavasti toive joskus toteutuu! :flower:

Itsellä haaveissa 8:s :ashamed: :heart:
 
Olisiko se todellinen pelko syy saada sektio, jos mikään muu syy ei kelpaa sen saamiseksi? :whistle:

Meille on viides tulossa ja itseänikin synnytys mietityttää. Tosin sen takia, kun on sen verran vauhdikkaita ollut aiemmat synnytykset. Enkä varmaankaan silti käynnistystä tule saamaan.

Toivottavasti joskus uskallat sitä viidettä alkaa yrittään! :heart:

Ja babysevenille toivotan myös onnea, että haaveesi kahdeksannesta toteutuisi. :heart:
 
Nostan tätä ketjua koska meillä on annettu neljännelle lapselle lupa tulla mutta synnytys pelottaa. Kuopus tuli aika vauhdikkaasti ja loppusynnytys oli kamala suoraan sanottuna ja säikähdin todella selviänkö hengissä vai en. Nyt kun ajattelen seuraavaa synnytystä niin tulee kammo. Mulla on tuttu kätilö jonka kanssa puhuttiin asiat jo viime kerralla että mitä tehdään jos vielä neljättä lasta tulen synnyttämään. Mulle laitetaan tippa jo saliin tullessa ja spinaali vielä sillon kun voin ottaa vastaan supistukset pelkän ilokaasun kanssa. Mun ongelma on se että pystyn käsitellä kipua niin hyvin etten tunne tarvetta kivunlievitykseen vasta kun siinä vaiheessa kun sitä ei ehditä enää antaa.
Mutta onneksi saan tavata tämän iki-ihanan kätilön ja keskustella tulevasta synnytyksestä(jos niin hyvin käy että vielä raskaudun).
 

Yhteistyössä