HALUUN LAIHTUU!!!

  • Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
Epätoivoinen
mut ei onnistu, koska syön ku hevonen! ainakin viimeiset 4päivää oon syöny suklaata, tiikerikakkuu, jäätelöö ja sipsii.. :ashamed:

mitä teen ku OIKEESTI haluun laihtuu.. painan 70kg ja oon 165cm, mun pitäisi laihtuu 20kg että pääsisin painotavoitteeseen! Miten mä sen teen?

Rakkaat ihmiset olkaa kilttejä AUTTAKAA!! mä en jaksa enää... kertokaa mitä mun pitäis tehä???!
 
hetty
mä tiedän mille susta tuntuu..mulla on 76 kiloo ja 159 senttiä ja halu laihtua on mut ku se motivaatio puuttuu..oootko minkä ikänen?ite oon 22 ja aattelin et nyt täytyis saada joku "kohtalotoveri" jonka kanssa vois vähän niinku "toista tukien" laihduttaa..toi kilopinokin on ihan hyvä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2004 klo 14:33 hetty kirjoitti:
mä tiedän mille susta tuntuu..mulla on 76 kiloo ja 159 senttiä ja halu laihtua on mut ku se motivaatio puuttuu..oootko minkä ikänen?ite oon 22 ja aattelin et nyt täytyis saada joku "kohtalotoveri" jonka kanssa vois vähän niinku "toista tukien" laihduttaa..toi kilopinokin on ihan hyvä..
olen 19v..
 
hetty
moi lala!
sovitaanko et tullaan aina jonain tiettynä ppäivänä tänne kertoon et miten laihutus on lähteny käyntiin ja menny eli nyt on tiistai ni tullaanko ens tiistaina vai pitäskö meilailla?sit tulis ainakin kirjoteltuu? jos kiinnostaa ni anna sähköposti osoite ni mä otan suhun yhteyttä!
 
hetty
kiva.en tiedä kerkeenkö tänään kirjottaa mut kyllä varmasti joku päivä ja yritetään nyt heti alotella laihdutusta mut jutellaan siitä sit myöhemmin kun meilaan!
 
melinas
Mäkin haluun liittyä joukkoon, huolitteko.
Olen 163 pitkä ja vaaka näytti 74, en ymmärrä miten se noin heittelee, olen ollut kevyemmällä linjalla ja mitään ei tapahdu. Miten aiotte toteuttaa syömiset?
 
moi.. tervetuloa! mukaan vaan... =) minä ainaki teen silleen et syön päivässä VAIN yhen lämpimän aterian (normaali annoksen) ja sit jos tulee nälkä niin syön porkkanoita ja juon vettä ja liikun enemmän.. :) eilen tilasin kuntopyörän ja stepperin käsituella :p siinä on mulle sitte harjoitusta joka päivä ;)
 
melinas
kiitos, olen ollut viikon jo vähemmällä mutta en tajuu kun paino vain nousee.
Stepperi on mutta varastossa, pitääpä otta se vesikannu käyttöön ja ruokana mulla on salaatti jossa
Punakaalta, katkiksia, herkkusieniä ja raejuustoa ja pääruoka on broilerin rinta pala ja sitten illalla pari ruikkosta jossa flooraa ja kinkkua tai mätitahnaa, ei ole nälkä mutta paino ei laske.
Laihdutin 8 vuotta sitten 10 kiloa 2 kk:ssa syömällä toista ruokavaliota. Onkohan nuudeleissa paljon kaloreita?
 
NiNNiM
nuudeleissa on aika paljon kaloreita. Kannattaa ostaa sellaisia, joissa on vain 1% rasvaa. Itse tykkään hirveästi nuudeleista, mutta jos syön sellaisen aamupvällä ruoaksi, illalla joutuu tinkimään sapuskoista ja laskemaan tosi tarkkaan. Yritän syödä niin, että illalla voin vähän napostella, kun olen iltasyöppö. päivällä syön siis vähemmän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2004 klo 09:03 Mellu kirjoitti:
Mäki haluan laihtua mutta vielä en kovin kovasti pysty laihduttamaan kun imetän..
Pituutta on 162 ja painoa 71 :ashamed:
Minäkin imetän, mutta painonvartijoiden pisteillä voi turvallisesti painoansa puottaa jos lapsi on yli4kk. Toinen viikko on meneillään, eka viikolla lähti -2kg =)
 
melinas
:\| Mä kun en ruukaa sitä makeata syödä ollenkaan vaan suolainen on mulle himo, niinkuin sipsit, mutta en ole niitäkään nyt syönyt.
Eilen tuli sitten vieras ja laittoin makkaraa ja nakkeja uuniin ja tietenkin söin muutaman itsekkin :headwall: :headwall: kyllä ottaa aivoon kun ei saa pidettyä itseään kurissa. :ashamed:
 
Olen ostanut c- ja b vitamiinia. Lisäksi käytän d-vitamiinia, helokkia ja omegaa 3, 6, 7, 9. Eli tässä hyvä dieetti
Aamulla:Fitness muroja rasvattomalla maidolla/veteen keitettyä kaurapuuroa/leipää keittokinkulla ja salaatilla. N.1litra vettä.
Yksi omena
Lounaalla:Kanaa/Itämäisen keittiön herkkuja/täysjyväpastaa pestolla/tomaattikastikkeella(Bolognese kastikkeen voi tehdä oliiviöljystä ja tuoreista tomaateista)Haluaako joku ohjeen? Lihana voi käyttää vähärasvaisinta eli paistijauhelihaa.
Välipala:Omenaa, kiiviä, ananasta, mansikoita ja vettä
Illallinen:Kanaa, sisäfile, kalkkuna/pasta/itämäinen herkkukeittiö(maissikanakeitto/riisi&naudansuikaleilla/kanalla&kasviksilla, juomana vettä)
Iltapala, leipää keittokinkulla ym. Kamomilla teetä. Jättäkää karamellit, viinerit, pullat, limut, sipsit pois ja jos on mielitekoja niin 2 karkkia ja pala suklaata riittää. Muistakaa, että kasvava lapsi tarvitsee kevytmaitoa, ei rasvatonta maitoa. Laihdutin neljässä kuukaudessa 12kg. Eli sopiva määrä :) Tsemppiä :flower:
 
Heips. Me ollaan aikalailla saman painoisia kaikki minä 165 cm ja 75 kg ja pitäis saada anakin 15 kiloo pois ennenkuin olisin itseeni tyytyväinen. Taidan jättää ilta syömisen kokonaan pois, mutta vaikeeta se tulee olemaan.
 
äiti72
Painonvartijoissa laihtuu jos vaan oikeesti on motivaatiota.Ei riitä et haluun laihtuu..KAIKKIHAN SITÄ HALUU!!!! Minä olen 165cm ja painoin juniorin vauva-aikana melkein 80kg:manasin painoani ja ahdoin piirakkaa..Pv:ssä tajusin että ite se on tehtävä, kieltäydyttävä ja pidettävä kuri;ei sitä kukaan muu tee. Mut vertaistuki antaa tsemppiä. Nyt painoni 1½vuoden jälkeen 64,9kg ja tavoitteeseeni 6 kiloa, mutta olen jo aika tyytyväinen nyttenkin. Tsemppiä teille laihduttajat! Jos se onnistui minulta syöpöltä (fazerin sininen meni aina kerralla, nyt riittää vähempikin!), niin takulla teiltäkin! =)
 
Odyssia
Nimimerkki Epätoivoiselle tiedoksi, että terveellinen ihannepaino 165cm pituisella on minimissään 54kg. Jos asettaa mahdottomalta tuntuvan tavoitteen, on todennäköistä ettei tavoitetta saavuta ikinä. Kannattaa pilkkoa tavoitepaino pieniin askelmiin. Tähtää aluksi vaikka siihen 10% pudotukseen. Eli 7kg pois ja sitte juhlitaan. Motivaatio pysyy kun huomaa, että onnistuu. Kilot ei ole tulleet yhdessä yössä, eivät ne myös häivy kuin itsestään vain sitä toivomalla.

Minä olin paksu punkero vuosia. Pituutta on 166cm ja paino ylimmillään oli 94.1kg. Se ei naurattanut tipan vertaa! Nyt olen 30kg kevyempi. Laihdutan yhä ja painontarkkailu on jokapäiväistä.

Tsemppiä.
 
Odyssia
Varmasti laihtuu jos syö vaan salaatinlehden päivässä, mutta minkälaisen ruokavalion ajattelit tulevaisuudessa kehittää? Salaatilla laihtuu, mutta mitäs sitten kun olet laihtunut? Miten sitten ajattelin syödä? Reilu painonpudotus laskee myös luontaista energiankulutustasi (eli päivittäistä energiantarvetta) ja mikäli palaat takaisin pitsa-suklaa -linjalle, kilot tulevat valonnopeudella takaisin korkojen kera. Suosittelen perusteellista elämäntapamuutosta! Siis sopivassa suhteessa herkkuja, kevyesti.

Tällä hetkellä hiilihydraatiton dieetti tuntuu olevan muotia, mutta kauaskatsoisesti en näe sillä tulevaisuutta. Ei kukaan päivästä toiseen jaksa popsia metwurstia käärittynä salaatinlehteen. Yksipuolisilla ruokavalioilla on aina vaarana aiheuttaa elimistöön puutostiloja. Tukka alkaa pudota päästä, kynnet eivät kasva, iho on kuiva ja kutisee...

Niille, jotka haluavat tosissaan laihtua: kynä ja paperi esiin. Kirjatkaa ylös joka ikinen suupala, mitä syötte päivän aikana. Muutaman päivän seurannan jälkeen, voi riisua ne ruusunpunaiset lasit ja arvioida rehellisesti paljonko omassa ruokavaliossa olisi parantamisen varaa. Jos jääkaapin ovi käy tunnin välein, on syytä keksiä itselle uusi harrastus. Napostelusta kertyy päivän aikana hirvittävä määrä turhia kaloreja.

Hyvä vinkki karkinhimon yllättäessa on juoda kaksi lasillista kylmää vettä ja odottaa 15 minuuttia. Mieti tänä aikana haluatko todella tyhjentää sen sipsipussin vai haluatko näyttää jo muutaman viikon päästä paremmalta kuin ennen.

Laihtuminen on mahdollista kaikille!
 
melinas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 16:47 Odyssia kirjoitti:
Varmasti laihtuu jos syö vaan salaatinlehden päivässä, mutta minkälaisen ruokavalion ajattelit tulevaisuudessa kehittää? Salaatilla laihtuu, mutta mitäs sitten kun olet laihtunut? Miten sitten ajattelin syödä? Reilu painonpudotus laskee myös luontaista energiankulutustasi (eli päivittäistä energiantarvetta) ja mikäli palaat takaisin pitsa-suklaa -linjalle, kilot tulevat valonnopeudella takaisin korkojen kera. Suosittelen perusteellista elämäntapamuutosta! Siis sopivassa suhteessa herkkuja, kevyesti.

Tällä hetkellä hiilihydraatiton dieetti tuntuu olevan muotia, mutta kauaskatsoisesti en näe sillä tulevaisuutta. Ei kukaan päivästä toiseen jaksa popsia metwurstia käärittynä salaatinlehteen. Yksipuolisilla ruokavalioilla on aina vaarana aiheuttaa elimistöön puutostiloja. Tukka alkaa pudota päästä, kynnet eivät kasva, iho on kuiva ja kutisee...

Niille, jotka haluavat tosissaan laihtua: kynä ja paperi esiin. Kirjatkaa ylös joka ikinen suupala, mitä syötte päivän aikana. Muutaman päivän seurannan jälkeen, voi riisua ne ruusunpunaiset lasit ja arvioida rehellisesti paljonko omassa ruokavaliossa olisi parantamisen varaa. Jos jääkaapin ovi käy tunnin välein, on syytä keksiä itselle uusi harrastus. Napostelusta kertyy päivän aikana hirvittävä määrä turhia kaloreja.

Hyvä vinkki karkinhimon yllättäessa on juoda kaksi lasillista kylmää vettä ja odottaa 15 minuuttia. Mieti tänä aikana haluatko todella tyhjentää sen sipsipussin vai haluatko näyttää jo muutaman viikon päästä paremmalta kuin ennen.

Laihtuminen on mahdollista kaikille!
Sä olet äly positiivinen, :heart: Hitto kun vain jaksais kun olisi valmiita annos ohjeita ja ruokia mitä syödä, ei jaksa laskea jne. Sitten kun olen laihtunut nukun vaikka farkut jalassa koko loppuelämän, niin ei pääse kilot yllättämään. :D
 
Pumbaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 23:16 melinas kirjoitti:
Sä olet äly positiivinen, :heart: Hitto kun vain jaksais kun olisi valmiita annos ohjeita ja ruokia mitä syödä, ei jaksa laskea jne. Sitten kun olen laihtunut nukun vaikka farkut jalassa koko loppuelämän, niin ei pääse kilot yllättämään. :D
Noh mulle tuli tunne tuosta odysseian vuodatuksesta että hän itse ei kärsi ylipainosta. Voin olla väärässäkin.

Joku jo tuolla suositteli painonvartijoita ja niin teen minäkin. Sieltä nimittäin saat niitä ehdotuksia millaisia annoksia voit syödä. Joudut kyllä itse pitämään kirjaa niistä pisteistä mutta muuta ei tarvitse laskea.
 

Yhteistyössä