Hammaslääkäri ja rauhoittavia?

eikö joka maassa voi pyytä hammaslääkäriltä rauhoittavia? Vihdoin lähdin ottamaan laminaatit ja huomasin että unohdin rauhoittavia mitä ajattelin ottaa mukaan, minulla aina ollut hammaslääkäri pelko ja nyt en tiedä miten olen ilman monta tuntia suu auki.
 
vierailija
eikö joka maassa voi pyytä hammaslääkäriltä rauhoittavia? Vihdoin lähdin ottamaan laminaatit ja huomasin että unohdin rauhoittavia mitä ajattelin ottaa mukaan, minulla aina ollut hammaslääkäri pelko ja nyt en tiedä miten olen ilman monta tuntia suu auki.
Pyydä Igorilta vähän metaa,kyllä se antaa varmasti sen verran että pääset pärinään.
 
vierailija
Kauheita ootte edelliset vastaajat! Kertoo niin paljon teistä nuo vastaukset...

Mä kans joudun ottamaan pelkooni rauhoittavaa... luulisin että saat niitä kun pyydät! Tsemppiä!
 
Uhh, kuulostaa ikävältä. Itse en uskaltaisi laitattaa laminaatteja, vaikka hampaat näyttäisivätkin sellaisten avulla nätimmiltä Mutta eikös siinä hiota kiilteet pois? En haluais vaurioittaa pysyviä hampaita tuolla tavoin. :p
 
Enpä oo tuotakaan tiennyt. Hammaslääkärit antaa rauhoittavia....minne oot menossa? Viroon?
Sain :) kiitos vastauksista. Se ei ehtinyt vaikuttaa mutta onneksi onnistuin olla rauhallisesti. Hampaat nyt ovat aika lyhyt ja tehty kaikki mitä tarvitsen, ensi viikolla vast laittavat laminaatit. Vast äsken lääke alkoi vaikuttaa nyt liian rauhallinen olo. Juu Virossa olen.
 
Kauheita ootte edelliset vastaajat! Kertoo niin paljon teistä nuo vastaukset...

Mä kans joudun ottamaan pelkooni rauhoittavaa... luulisin että saat niitä kun pyydät! Tsemppiä!
Mulle jostain syystä tulee paniikkia kun pää on liian alhaalla ja sitten se vesi mitä he laittavat tuntu että väärään kurkuun koht menee, en osaa edes selittää tätä oloa, sydän vaan hakkaa paniikista
 
vierailija
Uhh, kuulostaa ikävältä. Itse en uskaltaisi laitattaa laminaatteja, vaikka hampaat näyttäisivätkin sellaisten avulla nätimmiltä Mutta eikös siinä hiota kiilteet pois? En haluais vaurioittaa pysyviä hampaita tuolla tavoin. :p
Kyllä se niin on. Jos hampaat ovat muuten kunnossa, mutta keltaiset, kunnollinen valkaisu on 10 kertaa parempi ratkaisu tuin laminaatit. Tosin ap:lle on tehty huonosti valkaisu monta kertaa. Neuvot eivät kuitenkaan mene perille kuten ei huuhaa rokotuasioissakaan.
 
Kyllä se niin on. Jos hampaat ovat muuten kunnossa, mutta keltaiset, kunnollinen valkaisu on 10 kertaa parempi ratkaisu tuin laminaatit. Tosin ap:lle on tehty huonosti valkaisu monta kertaa. Neuvot eivät kuitenkaan mene perille kuten ei huuhaa rokotuasioissakaan.
Kiitos taas huonoista neuvoista, koska jo sanoin juon paljon teetä ja valkaisu ei kestää kauan sekä hampaat sen jälkeen kipeitä ja haluan täydellisen hymyn enkä pelkästään valkaisua ;). Sekä olen onnellinen niin kuin 100 kerta jo sanoin tai yli että otin rokotteen, ei enää pelkoja sen asian suhteen. Ymmärrä jo että neuvoja en siihen edes kysynytkään. Me emme elää ikuisesti että pitäisi ajatella että omat hampaat nyt menevät pilalle ja tuskin edes menevät kun ammattilaiset ne hoitaa. En vitsi miljoona kerta laittaa valkaisua mihin en edes ole tyytyväinen, elämässä just pitää olla tyytyväinen ja tehdä ne asiat mitä halua.
 
Tuo on lääketieteelliseltä kannalta jo epäeettinen ratkaisu eikä Suomessa kukaan ammattitaitoinen itseään kunnioittava hammaslääkäri moiseen suostuisi. Toivotaan että kaikki menee hyvin, Virossa taitaa potilasvahinkoasiat olla lapsenkengissä. ..
Olet ihan väärässä :LOL: ja kyllä Suomessakin sen saa tehdä, täällä en vaan luota enää kovin helposti ammattitaitoon jotka liityvät kauneuteen, sen verran huonoja kokemuksia tullut vastaan, eivätkä lääkärit huomioivat mitään.
 

Yhteistyössä