Hampaiden asentovirheen korjaaminen lapselta "kumivedolla"

onko muilla kokemusta tästä?
Tytöltä piti ottaa muotitus, mutta ei onnistunut, ja hammaslääkäri siirtyi suunnitelmaan B, ja päättikin laittaa kumivedot ala ja ylä-etuhampaisiin.
Niitä pidetään 24h/vrk, ainoastaan ruokailun ja hampaanpesun aikana saa ottaa pois... tässä harjoitellaan, jos tyttö oppisi pian itse ne irrottamaan ja laittamaan takaisin...
 
...
Kokemusta on melko vähän (opiskelen hammashoitajaksi), mutta sen perusteella, mitä olen nähnyt, niin näitä kuminauhoja ei tarvitse kauaa käyttää. Ovat todella tehokas apu.
 
autatko?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kokemusta on melko vähän (opiskelen hammashoitajaksi), mutta sen perusteella, mitä olen nähnyt, niin näitä kuminauhoja ei tarvitse kauaa käyttää. Ovat todella tehokas apu.
Asian vierestä, mutta osaisitko kertoa mulle jotain... tyttö 7v sai sellaisen muovisen hammassuojan näköisen jutun syväpurennan takia... miten ihmeessä se toimii? Sitä pitää pitää päivisin 2h ja yöt. Kiitos.
 
jep jep
viime kesänä oli tytöllä... alkuun kipeytyi suu varsinkin kun hankasi posken ne nupit mutta sinnikkäästi piti sen viikkoa kun tiesi ettei tarvitse sitten enää. nopeasti oppi laittamaan ite ne ikää tosin tytöllä 11v
 

Yhteistyössä