Harmittaa, kun ihmiset aliarvioi älykkyyteni ulkonäköni perusteella!

  • Viestiketjun aloittaja niin
  • Ensimmäinen viesti
niin
Tietty tiedän olevani kaunis, mutta ei se oikeuta pitämään minua idioottina.
Olen todella povekas, ruskettunut, vaaleat kiharat hiustenpidennykset, kaunis meikki, hyvävartaloinen ja pukeudun tiukkoihin merkkivaatteisiin. Mutta ei se tarkoita, että olisin tyhmä!
 
yks ehdotus
annat piut paut ihmisten ennakkoluuloille. Suomihan on täynnä näitä ennakkoluuloisia ja kateellisia ihmisiä, joilla on ahdasmielinen ajatusmaailma. Kun pystyt ajattelemaan näin ja annat ihmisille oikean kuvan itsestäs, niin ei luulis kenelläkään olevan sen jälkeen mitään sanomista. Leuka pystyyn ja vähän itsetuntoa peliin, siitä se lähtee!
 
Minns
Mutta oletteko huomanneet, että kaikki kauniit ei näytä tyhmiltä? On paljon kauniita, älykkäältä jo näyttäviäkin ihmisiä.

Toiset ihmiset eivät vaan näytä fiksuilta tai älykkäiltä, vaan vähän yksinkertaisilta. Se on joku katse siellä silmissä tai ilme ja eleet, mikä tekee sen. Toiset näyttävät älykkäiltä ja toiset vähän yksinkertaisilta, olivat sitten kauniita tai vähemmän kauniita, tai oli heidän tyylinsä mikä hyvänsä.
 
vieras
no kun yleensä juuri tuon näköiset muijat on tyhmiä..monella tulee varmasti mieleen johanna tukiainen vaaleetukkasista isotissisistä naisista.niinkuin minullakin..ja oikeesti miehetki suurin osa pitää tyhmänä vaik tykkäiski ulkonäöstä..ja osa nauraa.totuus..ja niikuin "no" sanoi muuta ulkonäköä.esim:tyylikkäämmäksi(en tarkota jakkupukua)..sillonki voi olla kaunis eikä hempukan näkönen..
 
yks ehdotus
Vielä lisään sen verran, että yleensä hyvin suuri ulkonäkökeskeisyys kyllä usein kertoo ihmisestä aika lailla.. että on pinnallinen ja kenties vähän yksinkertainenkin. Ei millään pahalla. Intressit on nimittäin oikeasti älykkäillä ihmisillä vähän toisaalla kuin itsensä paklaamisessa.
 
yks ehdotus
Alkuperäinen kirjoittaja Minns:
Mutta oletteko huomanneet, että kaikki kauniit ei näytä tyhmiltä? On paljon kauniita, älykkäältä jo näyttäviäkin ihmisiä.

Toiset ihmiset eivät vaan näytä fiksuilta tai älykkäiltä, vaan vähän yksinkertaisilta. Se on joku katse siellä silmissä tai ilme ja eleet, mikä tekee sen. Toiset näyttävät älykkäiltä ja toiset vähän yksinkertaisilta, olivat sitten kauniita tai vähemmän kauniita, tai oli heidän tyylinsä mikä hyvänsä.
Juu, hyvä esimerkki kauniista ja älykkäästä ihmisestä on Tanja Karpela. Kaikesta panettelustakin huolimatta (tai ehkä juuri sen takia ) olen sitä mieltä.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja yks ehdotus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minns:
Mutta oletteko huomanneet, että kaikki kauniit ei näytä tyhmiltä? On paljon kauniita, älykkäältä jo näyttäviäkin ihmisiä.

Toiset ihmiset eivät vaan näytä fiksuilta tai älykkäiltä, vaan vähän yksinkertaisilta. Se on joku katse siellä silmissä tai ilme ja eleet, mikä tekee sen. Toiset näyttävät älykkäiltä ja toiset vähän yksinkertaisilta, olivat sitten kauniita tai vähemmän kauniita, tai oli heidän tyylinsä mikä hyvänsä.
Juu, hyvä esimerkki kauniista ja älykkäästä ihmisestä on Tanja Karpela. Kaikesta panettelustakin huolimatta (tai ehkä juuri sen takia ) olen sitä mieltä.
No on hän aika tyhmä, ns seurapiirihoro... ja nyt vielä raskaana... voi voi:(
 
yks ehdotus
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja yks ehdotus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minns:
Mutta oletteko huomanneet, että kaikki kauniit ei näytä tyhmiltä? On paljon kauniita, älykkäältä jo näyttäviäkin ihmisiä.

Toiset ihmiset eivät vaan näytä fiksuilta tai älykkäiltä, vaan vähän yksinkertaisilta. Se on joku katse siellä silmissä tai ilme ja eleet, mikä tekee sen. Toiset näyttävät älykkäiltä ja toiset vähän yksinkertaisilta, olivat sitten kauniita tai vähemmän kauniita, tai oli heidän tyylinsä mikä hyvänsä.
Juu, hyvä esimerkki kauniista ja älykkäästä ihmisestä on Tanja Karpela. Kaikesta panettelustakin huolimatta (tai ehkä juuri sen takia ) olen sitä mieltä.
No on hän aika tyhmä, ns seurapiirihoro... ja nyt vielä raskaana... voi voi:(
Mitäs sä sitä raskautta voivottelemaan, kun et taustoja voi tietää kuitenkaan? Ehdotan, että keskittyisit vaan enemmän siihen omaan elämääsi ja lukisit niitä Seiskoja vähän vähemmän... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minns:
Mutta oletteko huomanneet, että kaikki kauniit ei näytä tyhmiltä? On paljon kauniita, älykkäältä jo näyttäviäkin ihmisiä.

Toiset ihmiset eivät vaan näytä fiksuilta tai älykkäiltä, vaan vähän yksinkertaisilta. Se on joku katse siellä silmissä tai ilme ja eleet, mikä tekee sen. Toiset näyttävät älykkäiltä ja toiset vähän yksinkertaisilta, olivat sitten kauniita tai vähemmän kauniita, tai oli heidän tyylinsä mikä hyvänsä.
Olen todellakin samaa mieltä. Kyllä se vaan paistaa pärstästä jos on vähän yksinkertainen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Jos näyttää Johanna Tukiaiselta (joka tunnetusti ei ole älykkyyden huipentuma), saattaa jopa saada samanlaista kohtelua. Tosin tuon kuvauksen perusteella ei vielä voi sanoa, että ap todella näyttää Tuksulta.
Sunnuntaisuomalaisen mukaan hän kirjoitti vuonna 1997 neljä laudaturia ylioppilaskirjoituksissa. Lukion päästötodistuksessa komeili 9,1:n keskiarvo.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/665079?tukiainen_johanna
 
nape
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Tietty tiedän olevani kaunis, mutta ei se oikeuta pitämään minua idioottina.
Olen todella povekas, ruskettunut, vaaleat kiharat hiustenpidennykset, kaunis meikki, hyvävartaloinen ja pukeudun tiukkoihin merkkivaatteisiin. Mutta ei se tarkoita, että olisin tyhmä!
Minäkin olen kaunis, hyväkroppainen nainen...en ole koskaan kohdannut moista. Aina pidetty älykkäänä. Annatko aihetta muiden pitää sinua idioottina??
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Jos näyttää Johanna Tukiaiselta (joka tunnetusti ei ole älykkyyden huipentuma), saattaa jopa saada samanlaista kohtelua. Tosin tuon kuvauksen perusteella ei vielä voi sanoa, että ap todella näyttää Tuksulta.
Sunnuntaisuomalaisen mukaan hän kirjoitti vuonna 1997 neljä laudaturia ylioppilaskirjoituksissa. Lukion päästötodistuksessa komeili 9,1:n keskiarvo.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/665079?tukiainen_johanna
Olikos tuo nyt sen oikea arvosana? Koska hänhän silloin valehteli päästötodistuksensa ja yo-tuloksensa. Oli tämä se valehdeltu vai se oikea?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Jos näyttää Johanna Tukiaiselta (joka tunnetusti ei ole älykkyyden huipentuma), saattaa jopa saada samanlaista kohtelua. Tosin tuon kuvauksen perusteella ei vielä voi sanoa, että ap todella näyttää Tuksulta.
Sunnuntaisuomalaisen mukaan hän kirjoitti vuonna 1997 neljä laudaturia ylioppilaskirjoituksissa. Lukion päästötodistuksessa komeili 9,1:n keskiarvo.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/665327?tukiainen_johanna

Johanna Tukiainen. Kuva: Markku Ulander / Lehtikuva.

Johanna Tukiaisen puheet neljästä laudaturista ylioppilaskirjoituksissa osoittautuivat perättömiksi.

Sunnuntaisuomalaisen mukaan Tukiainen olisi kirjoittanut vuonna 1997 neljä laudaturia ylioppilaskirjoituksissa. MTV:n Viihdeuutisten tekemän tarkastuksen mukaan kohutanssija ei silti ole kirjoittanut yhtään ällää!

Vaikka Tukiaisen ylioppilaskoemenestystä voikin kuvailla hyväksi, on kirkkaimpaan kärkeen ollut silti vuoden 1997 kirjoituksissa vielä matkaa.

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Tietty tiedän olevani kaunis, mutta ei se oikeuta pitämään minua idioottina.
Olen todella povekas, ruskettunut, vaaleat kiharat hiustenpidennykset, kaunis meikki, hyvävartaloinen ja pukeudun tiukkoihin merkkivaatteisiin. Mutta ei se tarkoita, että olisin tyhmä!
En usko että älykäs ihminen laittaa vaaleita kiharoita hiustenpidennyksiä.
Ja rusketuskin on vähän niin ja näin, älykäs ihminen ei ainakaan solariumissa käy, saati että älykästä kiinnostaisi turistirysät joissa ruskettuisi..
Tämä on vaan mun mielipide. =)
 

Yhteistyössä