Harrastin ensimmäisen kerran seksiä maksusta

  • Viestiketjun aloittaja "Kukkis"
  • Ensimmäinen viesti
aikuinenimmeinen
Ei ne mitään huoria oo...
hyväntekijöitä, kerrassaan ihania ihmisiä.
Jos joku vaimo pihtaa mieheltään niiin onkos se nyt niin hirveetä sitten jos joku käyttää markkinarakoa hyväkseen ja saa vielä rahaakin siitä että saa myös nautintoa...?
Kaikki ei oo pihtareita.
 
mies1harm.
Moni maksullinen on kertonut, että moni mies kaipaa häneltä paitsi seksiä, myös läheisyyden jakoa, kuuntelijaa ja paijaajaa. Jostain syystä omalta naiselta näitä ei aina tule :( Vaikka hirmu tärkeitä juttuja miehellekin.
 
ieras
Moni maksullinen on kertonut, että moni mies kaipaa häneltä paitsi seksiä, myös läheisyyden jakoa, kuuntelijaa ja paijaajaa. Jostain syystä omalta naiselta näitä ei aina tule :( Vaikka hirmu tärkeitä juttuja miehellekin.
Onhan se tosiaan merkillistä etteivät vaimot osaa pitää miehistänsä huolta ja sen takia miehet hakevat läheisyyttä ilotytöiltä.
 
Vieraas
Moni maksullinen on kertonut, että moni mies kaipaa häneltä paitsi seksiä, myös läheisyyden jakoa, kuuntelijaa ja paijaajaa. Jostain syystä omalta naiselta näitä ei aina tule :( Vaikka hirmu tärkeitä juttuja miehellekin.
Kuka sitä maksullisen omaa miestä kuuntelee ja paijaa? Ilmeisesti hänenkin pitää lähteä hakemaan hellyyttä muualta kuin omalta vaimolta, koska hän jakaa hellyyttä vain maksusta. ( tämä ei koske ap:ta, kun sitä omaa miestä ei ole)
 
jhfghj
Kiva kun kerrot täällä auliisti harrastaneesi pimeää työtä 7 vuotta ja samalla nostaneesi mm. työkkärin tukia. Linkki laitettu eteenpäin viranomaisille, petos lienee ainakin yksi rikosnimikkeistä.
AHHHAHHHA. Kuule, en kannata veropetoksia mutta kaksplussalle laitettu viesti ei ihan riitä siihen että asiasta kukaan kiinnostuu.

Voin itse kirjoittaa vaikka tehneeni pimeää työtä 22v. Tai mitä tahansa.

Ne on kuitenkin vain kirjoituksia.
 
otan osaa
Surullinen tarina! En voi ees ajatella, miten ap voi vielä esittää, että "ihan kivaa oli, nautinkin ja sain rahaakin". Jotakin tunne-elämän häiriötä täytyy ihmisellä olla, jos väittää pitävänsä siitä, että myy itsensä kuin polkupyörän ja vielä esittää, että koeajo oli tosi kivaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
hölmöä
Tiedän että paljon rahan määritelmä vaihtelee riippuen määrittelijästä mutta tuohon ns työhön nähden aika surkea tuntipalkka jos ilta ja yö meni ja matkat päälle. Itse tienaan oikeassa ammatissa varmaan saman verran, enemmänkin. Tosin tää vaikuttaa jotenkin provoilultakin kun yks kaks on huoria ketju täynnä ylistämässä tienestejään.
 
jbbv
('cgg
Alkuperäinen kirjoittaja hölmöä;30124576:
Tiedän että paljon rahan määritelmä vaihtelee riippuen määrittelijästä mutta tuohon ns työhön nähden aika surkea tuntipalkka jos ilta ja yö meni ja matkat päälle. Itse tienaan oikeassa ammatissa varmaan saman verran, enemmänkin. Tosin tää vaikuttaa jotenkin provoilultakin kun yks kaks on huoria ketju täynnä ylistämässä tienestejään.
Tienaat päivässä bruttona noin tonnin?
 
yytee
Eiköhän kaikki duunarit ole huoria jollain tasolla, myydään omaa aikaa ja työpanosta tietystä summasta, jotkut vain ovat ymmärtäneet että helpommallakin voi päästä.

Miettikääpä hetki, harrastat seksiä miehen kanssa jonka voisit tehdä vaikka ilmaiseksi ja otat häneltä rahaa, seksi on tyydyttävää ja iltakin on kaikinpuolin mukava. Voiko tuhatta tai viittä sataa euroa helpommin tienata, suomalaiset ovat siitä hyvässä asemassa että voivat valita asiakkaansa ja monilla on vakioasiakkaita jotka on hyviksi todettu niin makuukammarin puolella, kuin luonteeltaankin.
 
"mei"
Voi olen kade :D Mulla 4 lasta ja aviomies,ei pysty tuollaiseen...Enkä kelpaakaan tälllä ulkonäöllä...

Mutta eihän tuo juurikaan treffailusta poikkea, paitsi että saat palkkaa!

Itse ihmettelen sitä e tä MIKSI tällaiset normaalit miehet edes tarvitsevat tällaista kallista palvelua? Sinkun luulisi naista saavan vaikka baarista löytämällä, ja jos kotona on vaimo niin voiphan sitä vaikka pettää..
Tulee todella kalliiksi joku 700 e per yö!
 
"Apsi"
Jos kohtuullisen rikas mies ja kotona pihtaava vaimo, niin ei 700 euroa oikeasti tunnu juuri missään. Seksin saanti 100% varmaa ja maksullinen voi tarjota muutakin kuin sitä lähetyssaarnaajaa peiton alla.
 
Eiköhän kaikki duunarit ole huoria jollain tasolla, myydään omaa aikaa ja työpanosta tietystä summasta, jotkut vain ovat ymmärtäneet että helpommallakin voi päästä.

Miettikääpä hetki, harrastat seksiä miehen kanssa jonka voisit tehdä vaikka ilmaiseksi ja otat häneltä rahaa, seksi on tyydyttävää ja iltakin on kaikinpuolin mukava. Voiko tuhatta tai viittä sataa euroa helpommin tienata, suomalaiset ovat siitä hyvässä asemassa että voivat valita asiakkaansa ja monilla on vakioasiakkaita jotka on hyviksi todettu niin makuukammarin puolella, kuin luonteeltaankin.
Epätodennäköistä, että sellainen mies vastaisi ilmoitukseen, jonka kanssa harrastaisin seksiä muutenkin. Suhtaudun muuten vähän skeptisesti tällaisiin hehkutuksiin, miten asiakkaat ovat aina maailman mukavimpia miehiä, ihan sairaan komeita ja seksikin jopa normaalia parempaa, ilta kuukauden kohokohta jne. En nyt tarkoita, että se varmaan vastenmielistäkään on, jos kerran jatkuvasti sitä tekee vapaaehtoisesti, mutta erikoiselta kuulostaa, jos ne parhaat kohtaamiset löytyvät tuota kautta eikä mukaan mahdu edes yhtään keskivertoa tai tylsää seksikokemusta tai edes yhtään tavismiestä saati jotain vähän outoa joskin harmitonta tapausta.
 
  • Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
ei niin yksiselitteistä
[QUOTE="mei";30124989]Voi olen kade :D Mulla 4 lasta ja aviomies,ei pysty tuollaiseen...Enkä kelpaakaan tälllä ulkonäöllä...

Mutta eihän tuo juurikaan treffailusta poikkea, paitsi että saat palkkaa!

Itse ihmettelen sitä e tä MIKSI tällaiset normaalit miehet edes tarvitsevat tällaista kallista palvelua? Sinkun luulisi naista saavan vaikka baarista löytämällä, ja jos kotona on vaimo niin voiphan sitä vaikka pettää..
Tulee todella kalliiksi joku 700 e per yö![/QUOTE]

Ei se kuule ole ilmaista etsiä seksiseuraa baarista ja lisäksi siinä menee tuhottomasti aikaa ja saanti on epävarmaa. Lisäksi toiset saavat kiksejä siitä kun maksavat seksistä.
 
"Kukkis"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30125037:
Epätodennäköistä, että sellainen mies vastaisi ilmoitukseen, jonka kanssa harrastaisin seksiä muutenkin. Suhtaudun muuten vähän skeptisesti tällaisiin hehkutuksiin, miten asiakkaat ovat aina maailman mukavimpia miehiä, ihan sairaan komeita ja seksikin jopa normaalia parempaa, ilta kuukauden kohokohta jne. En nyt tarkoita, että se varmaan vastenmielistäkään on, jos kerran jatkuvasti sitä tekee vapaaehtoisesti, mutta erikoiselta kuulostaa, jos ne parhaat kohtaamiset löytyvät tuota kautta eikä mukaan mahdu edes yhtään keskivertoa tai tylsää seksikokemusta tai edes yhtään tavismiestä saati jotain vähän outoa joskin harmitonta tapausta.
No, minulla on nyt tämä yksi ainoa kokemus, josta voin kertoa. Mies oli ikäisekseen kyllä ihan ok-näköinen. Ei kuitenkaan sellainen, jonka kanssa voisin missään nimessä aloittaa seurustelun, kun oli noin 20-vuotta minua vanhempikin (minä 26-vuotta). Itse seksi ei ollut mitenkään mahtavaa, sillä minua jännitti ihan helkkaristi, paitsi silloin kun touhusin itseni kanssa (ja pohjalla kuoharia, punkkua ja drinksu).

Sain itsekin vaikka kuinka monta pyyntöä, mutta esikarsin kaikki kammotukset pois. Tämän jälkeen tein päätöksen kolmesta tarjokkaasta ja vielä tämänkin jälkeen halusin nähdä miehen kahvilassa ennen kuin suostuin mukaan lähtemään. En minä minnekkään kadulle menisikään persettä myymään kenelle tahansa.

Mies oli minusta tavallinen suomalainen mies ja meillä oli ihan kivoja juttujakin, mutta kuten sanoin, en olisi alkanut ko. miehen kanssa seurustelemaan. Pokaksi ottaisin mielelläni kuitenkin toisenkin kerran.
 
Eihän sitä kannata vapaa-iltaa baarissa tuhlata drinkkejä tarjoillen jos ei ole mitään varmuutta, että saa seksiä. Ja haluaako sitä seksiä sitten harrastaa kännisen naisen kanssa? Haluaako ottaa riskin, että yhenillan kumppani ottaa selvää henkilöllisyydestä ja soittelee perään?
Kyllä ymmärrän, että miksi mielummin maksaa siitä seksistä.
 
Moni maksullinen on kertonut, että moni mies kaipaa häneltä paitsi seksiä, myös läheisyyden jakoa, kuuntelijaa ja paijaajaa. Jostain syystä omalta naiselta näitä ei aina tule :( Vaikka hirmu tärkeitä juttuja miehellekin.
Eikö sinun pitänyt kannattaa perinteisiä sukupuolirooleja? Eihän siihen machomiehen rooliin tuollainen pehmoilu ja "naisten kaltaiseksi" muuttuminen kuulu.
 

Yhteistyössä