Harriparka!! Ja BB ei tee mitään!!!

  • Viestiketjun aloittaja eihh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Tuskin ne naulat nyt mitään ruosteisia nauloja oli ja eikös ne oltu kääritty johonkin papruun... :whistle: Mutta en mä väitä etteikö niistä joku tulehdus voisi tulla.
Kuule,mun sisko sai hyttysen puremasta verenmyrkytyksen :whistle: :headwall:
myrkytys voi tulla kunka pienestä tahansa. Kaverilla käsi paloi siis tuli pieni jälki tupakasta, lääkäri putsas sen. Mutta parinpäivän päästä oli huonona.

Ikävä kyllä yksi lääkäri passitti sen kotia. Ei muka vaivannut mikään, kaverit pakotti täällä sairaalaan ja sitten oltiinkin tiputuksessa ja oli todella pitkällä tuo myrkytys.
Toivotaan että harria hoitaa ja tarkkailee kunnon lekuri joka tietää mitä tekee.
Lääkäreitäkin on joka lähtöön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Tuskin ne naulat nyt mitään ruosteisia nauloja oli ja eikös ne oltu kääritty johonkin papruun... :whistle: Mutta en mä väitä etteikö niistä joku tulehdus voisi tulla.
Kuule,mun sisko sai hyttysen puremasta verenmyrkytyksen :whistle: :headwall:
myrkytys voi tulla kunka pienestä tahansa. Kaverilla käsi paloi siis tuli pieni jälki tupakasta, lääkäri putsas sen. Mutta parinpäivän päästä oli huonona.

Ikävä kyllä yksi lääkäri passitti sen kotia. Ei muka vaivannut mikään, kaverit pakotti täällä sairaalaan ja sitten oltiinkin tiputuksessa ja oli todella pitkällä tuo myrkytys.
Toivotaan että harria hoitaa ja tarkkailee kunnon lekuri joka tietää mitä tekee.
Lääkäreitäkin on joka lähtöön.

Fatsille tuli siitä, kun tippu sätkän tulipää ja poltti housun läpi jalkaan
Oli jo aika tiukka ja pelottava tilanne
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin siitä typerästä duutson tempusta... :eek:
On kyllä tyhmää. Enkä tajua, miksi niitä ääliömäisiä temppuja sinne piti tuoda. :|
Mitä siellä on tapahtunut? :eek: :attn: Mitä temppuja Duudsonit teki?
ne naulas laudan pätkän sen korvaan kiinni ja niittaili papereita persiisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin siitä typerästä duutson tempusta... :eek:
On kyllä tyhmää. Enkä tajua, miksi niitä ääliömäisiä temppuja sinne piti tuoda. :|
Mitä siellä on tapahtunut? :eek: :attn: Mitä temppuja Duudsonit teki?
Jätti kuminauhaa peppuun ja naamaan, Terolle kasseihin
raipalla hakkaamista
Niittejä peppuun
Tabasco-tomaattikeittoa sieraimen kautta

Ja lopuksi Harrille hakattiin rautanaula korvan läpi lautaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin siitä typerästä duutson tempusta... :eek:
On kyllä tyhmää. Enkä tajua, miksi niitä ääliömäisiä temppuja sinne piti tuoda. :|
Mitä siellä on tapahtunut? :eek: :attn: Mitä temppuja Duudsonit teki?
Mitä temppuja ne nyt yleensä tekee, harrastivat taas idiotismia, kuminauhoista persiille, naamalle samaisella laitteella, niittasivat nitojalla kuvia persiisiin, naulasivat harrille naulan korvan läpi, imivät nenän kautta pillillä jotain tomaatti/tabascosössöä, teettivät nämä siis asukkailla :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin siitä typerästä duutson tempusta... :eek:
On kyllä tyhmää. Enkä tajua, miksi niitä ääliömäisiä temppuja sinne piti tuoda. :|
Mitä siellä on tapahtunut? :eek: :attn: Mitä temppuja Duudsonit teki?
Mitä temppuja ne nyt yleensä tekee, harrastivat taas idiotismia, kuminauhoista persiille, naamalle samaisella laitteella, niittasivat nitojalla kuvia persiisiin, naulasivat harrille naulan korvan läpi, imivät nenän kautta pillillä jotain tomaatti/tabascosössöä, teettivät nämä siis asukkailla :whistle:
Itse ne siihen suostuivat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin siitä typerästä duutson tempusta... :eek:
On kyllä tyhmää. Enkä tajua, miksi niitä ääliömäisiä temppuja sinne piti tuoda. :|
Mitä siellä on tapahtunut? :eek: :attn: Mitä temppuja Duudsonit teki?
Mitä temppuja ne nyt yleensä tekee, harrastivat taas idiotismia, kuminauhoista persiille, naamalle samaisella laitteella, niittasivat nitojalla kuvia persiisiin, naulasivat harrille naulan korvan läpi, imivät nenän kautta pillillä jotain tomaatti/tabascosössöä, teettivät nämä siis asukkailla :whistle:
toi koko homma oli tosi mauton. Siinä oli oikeestaan kaikkien pakko osallistua. Itse en tuossa tilanteessa olisi halunnut, mutta jos taas taloon haluaa jäädä niin oisko sitten tehnyt. ottanyt ne "pakolliset" hommat.
Tuo on niitä juttuja kun menee hyvä maun yli. Tai sitten olisi ollut ihan vapaaehtoista eikä olisi ollut palkintoa. Kyllä niitä innokkaita aina kuitenkin löytyy
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin siitä typerästä duutson tempusta... :eek:
On kyllä tyhmää. Enkä tajua, miksi niitä ääliömäisiä temppuja sinne piti tuoda. :|
Mitä siellä on tapahtunut? :eek: :attn: Mitä temppuja Duudsonit teki?
Mitä temppuja ne nyt yleensä tekee, harrastivat taas idiotismia, kuminauhoista persiille, naamalle samaisella laitteella, niittasivat nitojalla kuvia persiisiin, naulasivat harrille naulan korvan läpi, imivät nenän kautta pillillä jotain tomaatti/tabascosössöä, teettivät nämä siis asukkailla :whistle:
Itse ne siihen suostuivat!
Suostuivat joo, mutta arvata vaan voidaan, mitä olis taas puhuttu, jos olisi kieltäydytty kunniasta.

Muutenkin noi jutut on ihan pimeitä, eikä niitä pitäis edes telkuissa näyttää :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
musta duudsonit on hauskoja, mutta toivottavasti harri tulee kuntoon ja saa asianmukaista hoitoa.
Miä en vielä syytä duudsoneita mistään
Katotaan, eiköhän jotain tietoutta ala jostain tulee, et mikä tuolla Harrilla on

(yhä pk:ssa)
no ei mun mielestä heitä voi oikein muutenkaan syyttää. vahinkoja sattuu ja luulen että tuo rautanaulakin on kuitenkin etukäteen putsattu.
 

Yhteistyössä