hartiat tuhannen jumissa...

ja samaten niska. Millä ilveellä mä saan ne "auki". Ukko ei oo kotona, että vois hierotuttaa. Kaurapussi ei tehonnu, eikä kuuma suihku. Otsalohkossa juilii siihen malliin, että kohta kurvaa migreeni paikalle, jos mä en saa niskoja rennoiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
ja samaten niska. Millä ilveellä mä saan ne "auki". Ukko ei oo kotona, että vois hierotuttaa. Kaurapussi ei tehonnu, eikä kuuma suihku. Otsalohkossa juilii siihen malliin, että kohta kurvaa migreeni paikalle, jos mä en saa niskoja rennoiksi.
miehes on laíska kun ei kotona viitti olla sua hierottavana. mene kävelylle, niin paikat aukee!
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
ja samaten niska. Millä ilveellä mä saan ne "auki". Ukko ei oo kotona, että vois hierotuttaa. Kaurapussi ei tehonnu, eikä kuuma suihku. Otsalohkossa juilii siihen malliin, että kohta kurvaa migreeni paikalle, jos mä en saa niskoja rennoiksi.
miehes on laíska kun ei kotona viitti olla sua hierottavana. mene kävelylle, niin paikat aukee!
EI kävely auta jumittuneisiin hartioihin ja niskaan. Sauvakävely kyllä auttaa, mutta siinä täytyy olla oikea tyyli, muuten menee paikat vaan jumimpaan.

Kannatan samaa, eli jumppausta, venyttelyä ja hierojalle menoa
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
ja samaten niska. Millä ilveellä mä saan ne "auki". Ukko ei oo kotona, että vois hierotuttaa. Kaurapussi ei tehonnu, eikä kuuma suihku. Otsalohkossa juilii siihen malliin, että kohta kurvaa migreeni paikalle, jos mä en saa niskoja rennoiksi.
miehes on laíska kun ei kotona viitti olla sua hierottavana. mene kävelylle, niin paikat aukee!
EI kävely auta jumittuneisiin hartioihin ja niskaan. Sauvakävely kyllä auttaa, mutta siinä täytyy olla oikea tyyli, muuten menee paikat vaan jumimpaan.

Kannatan samaa, eli jumppausta, venyttelyä ja hierojalle menoa
noiden edellisten lisäksi roikkuminen renkaissa tai tangossa auttaa paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
kaksoisleukaliike. seisot selkä seinää vasten ja painat leuan rintaa vasten. toistoja. vaihda tyyny sellaiseen että saat niskan tuettua. untuva esim.
tota liikettä en ollukkaan vielä testannu, venyttää kivasti ihan lapaluitten alta asti. mulla on ollu jo monta vuotta muotoiltu tyyny, muuten ei tuu mitään.

 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
kaksoisleukaliike. seisot selkä seinää vasten ja painat leuan rintaa vasten. toistoja. vaihda tyyny sellaiseen että saat niskan tuettua. untuva esim.
tota liikettä en ollukkaan vielä testannu, venyttää kivasti ihan lapaluitten alta asti. mulla on ollu jo monta vuotta muotoiltu tyyny, muuten ei tuu mitään.
mulla oli niska ihan tukossa ja fysiatrilla kävin. latas niskan/hartiat piikeillä täyteen puudutusainetta ja ja määräs kunnon mällin lääkkeitä pariksi viikoksi. ei täysin parantunu niin latas lisää piikkejä. sitten helpotti. em. jumppaohje oli häneltä peräisin. myös sellaisen ohjeen antoi että jumppakuminauha sängyntolpan tms. ympärille ja sit jousiammuntaveto taaksepäin katseen seuratessa kättä - toistoja.
 
Vieras
Hartiat oleet jumissa jo pitkään. Viime viikolla etsin varastosta harjan varren ja sen kanssa olen tehnyt ns. keppijumpaa pihalla, kun lapsi on leikkinyt omiaan. Vaikka jumppa on vain sinnepäin, on auttanut.
 

Yhteistyössä