Hautajaiskukat

  • Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti
x
Kysy kukkakauppiaalta mitä kukkia on nyt edullisesti saatavana, vaihtelee vuodenajan mukaan. Kerro kukkakauppiaalle paljonko maksat kukkalaitteesta, ja sit tehdään sen summan mukainen laite.
 
hei
2 kaunista oksaa liljaa ja siihen vihreää. Oli kaunis kukka ja myös sopiva ottaen huomioon suhteen laadun jne. Itse en toivo kukkia ollenkaan tai maks. todella pientä. Roskikseen ne menee kuitenkin enkä minä niitä ole näkemässä. Haaskausta.

Otan osaa suruusi.
 
vieras
Ja jatkan vielä, että harvemmin nykyään laitteita edes kaikki ostavat...ovat aivan liian hintavia. Ja lähinnä aivan lähiomaiset ostavat varsinaisia kukkalaitteita, vielä harvempi ottaa kalliit nauhat. Surukimppu on aivan asiallinen valinta, eikä useat sitä paitsi edes pidä nykypäivänä siitä, että rahoja käytetään kukkasiin...mun mummuni esim. ei tykkäis jos kaikki tuhlaisi hirveät summat tällaiseen. Onkin kyllä aina ollut luonnonkukkaihminen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisiko n.20? mahdollista saada minkäänlaista kimppua? esim. neilikoista
Mulla ollut kahdet hautajaiset lähiaikaina, toisesta kukkavihkosta maksoin 25e ja toisesta 60e. Yhtä kauniita, tämä kalliimpi oli vain aavistuksen isompi. En tajua mikä aiheuttaa tuollaisen hintaeron. Liljoja oli molemmissa ja neilikoita.
 
hermian haamu
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisiko n.20? mahdollista saada minkäänlaista kimppua? esim. neilikoista
Mulla ollut kahdet hautajaiset lähiaikaina, toisesta kukkavihkosta maksoin 25e ja toisesta 60e. Yhtä kauniita, tämä kalliimpi oli vain aavistuksen isompi. En tajua mikä aiheuttaa tuollaisen hintaeron. Liljoja oli molemmissa ja neilikoita.

Hintaero koostuu kukkien määrästä.
 

Yhteistyössä