Havutekeleiden hinnat?

[QUOTE="vieras";22538400]Ainakin kukkakaupassa näyttäis kranssit olevat n. 20- 25€. Torilta sais varmaan halvemmalla.[/QUOTE]

Ok, kiitos!

Pitää varmaan tehdää pieni kävely tuonne yhteen puotiin ja katsastaa sen hinnat (ei vaan millään jaksaisi lähteä :)). Siellä oli ihana sydän ja joulukello, mutta en tiedä, miten paljon raaskin maksaa sellaisesta.
 
"vieras"
Ok, kiitos!

Pitää varmaan tehdää pieni kävely tuonne yhteen puotiin ja katsastaa sen hinnat (ei vaan millään jaksaisi lähteä :)). Siellä oli ihana sydän ja joulukello, mutta en tiedä, miten paljon raaskin maksaa sellaisesta.
Jos sul olis omaa mettää, niin tulis halvaksi tehä itekkin. Jos taas havutkin joutuis ostamaan muiden tarvikkeiden lisäksi, niin sit ei oo valmiis havutöiskään paljon ilmaa kun ajattelee työmäärää.
 
[QUOTE="vieras";22538429]Jos sul olis omaa mettää, niin tulis halvaksi tehä itekkin. Jos taas havutkin joutuis ostamaan muiden tarvikkeiden lisäksi, niin sit ei oo valmiis havutöiskään paljon ilmaa kun ajattelee työmäärää.[/QUOTE]

Juu, ei ole omaa metsää enkä kyllä varmaan osaisi edes tehdä:(
 
Juu, ei ole omaa metsää enkä kyllä varmaan osaisi edes tehdä:(
Me tehtiin viime vuonna myyjäisiin ja kaikki osasivat lopulta tehdä nättejä palloja vaikka kukaan ei sellaista ollut koskaan ennen tehnyt. Oasis-sientä vain halutussa muodossa pohjaksi ja eiku tökkimään. Kranssiin tarvitaan metallirengas ja rautalankaa + halutut koristeet.

Pitäisiköhän harventaa tuota kuusiaitaa tänä vuonna :D
 
Kävelin sinne kukkakaupalle ja meinasin lentään persiilleni!!! 35 euroa maksoi sekä sydän että joulukello :O eikä ne olleet edes mitenkään kamalan isoja!

Ensi viikolla mennään maalle mun vanhemmille, niin pitäiskö kokeilla, jos osaisi tehdä...siellä on kyllä, mistä havuja ottaa.
 
Käy vaan. :) Onhan siinä viehätyksensäkin.
Mä yksi talvi vuosia sitten änkesin omien kranssiloitteni kanssa muorien sekaan sinne maalaispöytiin. Ne tuli heti neuvomaan hinnoittelussa, että jos kovin paljon alan pyytämään, ne ei mene kaupaksi. :D
Joo, kaikki torit, markkinat ja myyjäiset ( ja mummot) on kivoja (ja varsinkin, jos pääsee ihan yksin kiertelemään) :)

Musta tuo 35 euroa oli hävytön hinta noista...20€ olisin vielä ymmärtänyt. Oon kyllä pistänyt silmälle, että ei siellä putiikissa kyllä paljon asiakkaita käy...tai en ole ikinä nähnyt yhdenkään käyvän ja kuljen siitä viikottain n.4-8 kertaa ohi, mutta ihmekös se noilla hinnoilla.
 
Joo, kaikki torit, markkinat ja myyjäiset ( ja mummot) on kivoja (ja varsinkin, jos pääsee ihan yksin kiertelemään) :)

Musta tuo 35 euroa oli hävytön hinta noista...20€ olisin vielä ymmärtänyt. Oon kyllä pistänyt silmälle, että ei siellä putiikissa kyllä paljon asiakkaita käy...tai en ole ikinä nähnyt yhdenkään käyvän ja kuljen siitä viikottain n.4-8 kertaa ohi, mutta ihmekös se noilla hinnoilla.
Onhan se hinnakasta. Ja mielummin ne rahat antaa ehkä sen torimummon käteen, joka on (todennäköisesti) itse tehnyt työn aina materiaalin keruusta alkaen. :)
 

Yhteistyössä