Hei kaikki kosmetiikkahullut!

Ja miksei tietty muutkin :D

Kertokaas kokemuksia ja mielipiteitä Urban Decayn Naked-paleteista!

Tarkoitus olisi ostaa sellainen itselleni synttärilahjaksi mutten osaa päättää minkä noista kolmesta haluan... Tai no mikä noista sopisi mulle parhaiten :snotty:
 
"Sadie"
[QUOTE="Sadie";29888267]Oookkei :) Mulla ei siis mitään tietoa noista mutta :D Aika samantapaisilta näyttää kaikki paletit mun silmään. Liikaa ruskean erisävyjä mun silmään. Mutta ehkä toi alimmainen kivoin :)
Mistä ite tykkäät eniten?[/QUOTE]

Oho tulipas toistoa.. mun silmään :D
 
Itselläni on tuo ensimmäinen Naked. Tykkään :). Hyvin saa samalla paletilla loihdittua sekä nuden arkimeikin, että näyttävämmän iltalookin. Ja mikä parasta: matkustaessa ei tarvitse muistaa ottaa mukaan kuin vain yksi paletti. Urban Decay valmistaa myös maailman parasta silmämeikinpohjustusainetta (Eyeshadow Primer Potion). Itselläni ainakaan mikään muu ei hoida hommaansa yhtä hyvin kuin tuo.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
[QUOTE="Sadie";29888274]Oho tulipas toistoa.. mun silmään :D[/QUOTE]

:D

No kun en osaa päättää :D
Mä en osaa meikissä käyttää muita kuin ruskeita, joten mulle noissa paleteissa on ihan hurjat sävyerot!
Ja haluan valita just sen mulle täydellisen paletin joten kyselen mielipiteitä sieltä sun täältä :)
 
"Sadie"
:D

No kun en osaa päättää :D
Mä en osaa meikissä käyttää muita kuin ruskeita, joten mulle noissa paleteissa on ihan hurjat sävyerot!
Ja haluan valita just sen mulle täydellisen paletin joten kyselen mielipiteitä sieltä sun täältä :)
Okei, no musta ei hirveesti tässä asias sitte apua oo :).

Hei olitkos se sinä, joka siinä tuoksu ketjussa suositteli sitä Bvlgarin Omnia Green Jadea? Mä sen eilen googlasin ja nyt oon siitä asti pähkiny, että pitäiskö tilata :D Kävin yhdes paikas eilen tuoksuja nuuhkimassaki, mut tota kyseistä ei tietenkää siellä ollu.
Kuinka voimakas se on? Pitäsköhä sitä iha "sokkona" tilata ja kattoo tykkääkö.. Uus lempparituoksu ollu hakuses jo pitkään..
 
Outo merkki. Onko hyvän laatuista?
Ainakin hinta-laatusuhde täsmää. Ja tuolla pohjustusaineella pysyy luomivärit paikoillaan vaikka koko päivän (itselläni melko painavat luomet, ja ilman tuota pohjustusta on värit kasaantunut luomivakoon alle tunnissa). Paletissa mukana tuleva sivellin ei ehkä ole paras laatuaan, mutta itse käytän yleensä sormea luomivärin levitykseen muutenkin.
 
Mitä sinun kuvia nähnyt, niin veikkaan että ihonsävysi on neutraali tai viileä, joten tuo Naked2 voisi olla sinulle sopivin. Lisäksi siinä on mukana tuo ihan rehellinen musta väri, mikä on kyllä hyvä juttu.
Jep, mattamusta on aina plussaa paletissa!
Tuossa kolmosessa on toki noita vaaleanpunaisia jotka sit taas iskee tämmöseen romanttiseen hölmöön, mutta en mä taida osata käyttää noin ruusuisia sävyjä... :D
 
[QUOTE="Sadie";29888307]Okei, no musta ei hirveesti tässä asias sitte apua oo :).

Hei olitkos se sinä, joka siinä tuoksu ketjussa suositteli sitä Bvlgarin Omnia Green Jadea? Mä sen eilen googlasin ja nyt oon siitä asti pähkiny, että pitäiskö tilata :D Kävin yhdes paikas eilen tuoksuja nuuhkimassaki, mut tota kyseistä ei tietenkää siellä ollu.
Kuinka voimakas se on? Pitäsköhä sitä iha "sokkona" tilata ja kattoo tykkääkö.. Uus lempparituoksu ollu hakuses jo pitkään..[/QUOTE]

Juu, minäpä just :D

Mä niin rakastan tota tuoksua! Se on niin puhdas ja raikas! Ja se on sellanen tuoksu et jopa vieraat (niin naiset ku miehetkin) on ajautunu ihan muhun kiinni haistelemaan ja arvailemaan et onko se mun käyttämä huuhteluaine, shampoo vai mikä kun tuoksuu samalla niin huumavalle mutta silti niin raikkaalle ja kevyelle ettei se millään voi olla hajuvettä :LOL:
 
Jep, mattamusta on aina plussaa paletissa!
Tuossa kolmosessa on toki noita vaaleanpunaisia jotka sit taas iskee tämmöseen romanttiseen hölmöön, mutta en mä taida osata käyttää noin ruusuisia sävyjä... :D
Niin ja noin monella roosansävyllä on hankala saada vaihtelua silmämeikkiin, jos ei muita paletteja omista. Tietysti sitten, jos omistat... :p
 
Niin ja noin monella roosansävyllä on hankala saada vaihtelua silmämeikkiin, jos ei muita paletteja omista. Tietysti sitten, jos omistat... :p
Just viime viikolla hajos Inglotin paletista ne perusruskeat joita käytin melkein aina meikatessa, joten nyt kun mulla on synttärit tulossa enkä osaa käyttää muita sävyjä... Ajattelin että Nakedin tilaaminen olisi nyt ajankohtaista :D
 
Just viime viikolla hajos Inglotin paletista ne perusruskeat joita käytin melkein aina meikatessa, joten nyt kun mulla on synttärit tulossa enkä osaa käyttää muita sävyjä... Ajattelin että Nakedin tilaaminen olisi nyt ajankohtaista :D
Ehkä sitten tuo Naked2 on se, mikä olisi nyt enemmän tarpeeseen? Sitten voit hankkia toisella kertaa tuon kolmosen. Tai vaikka nyt molemmat yhtäaikaa ;).
 
"Sadie"
Juu, minäpä just :D

Mä niin rakastan tota tuoksua! Se on niin puhdas ja raikas! Ja se on sellanen tuoksu et jopa vieraat (niin naiset ku miehetkin) on ajautunu ihan muhun kiinni haistelemaan ja arvailemaan et onko se mun käyttämä huuhteluaine, shampoo vai mikä kun tuoksuu samalla niin huumavalle mutta silti niin raikkaalle ja kevyelle ettei se millään voi olla hajuvettä :LOL:
No hitto, kai mä sit tilaan! Tuun sulle tänne sit rähiseen jossen tykkääkkään :D Ei mut joku muuhan oli sen kans ny ostanu sun suosittelemana ja tykkäs.. :)
 
minä,
Daily Mail -lehden (2007) mukaan brittinaiset saavat keskimäärin noin kaksi kilogrammaa kosmetiikkaa ihon kautta imeytyneenä sisäänsä vuosittain.
Vahva ehostus rasittaa ihoa ja vanhentaa sitä ennenaikaisesti.
 
[QUOTE="Sadie";29888391]No hitto, kai mä sit tilaan! Tuun sulle tänne sit rähiseen jossen tykkääkkään :D Ei mut joku muuhan oli sen kans ny ostanu sun suosittelemana ja tykkäs.. :)[/QUOTE]

Ihan tosi? Siistiä :D

No siis tuoksuista on paha mennä sanomaan et "Ihan varmana tykkäät koska mäki tykkään", mut kyl mä veikkaisin et toi on semmonen yleistuoksu mikä on monen mieleen :)
 
minnee
Riippuu tosiaan omasta värityksestäsi, mikä sulle passaa. Ekassa muistaakseni on niitä lämpimämpiä sävyjä ja tokassa sitten viileästä neutraaliin. Eli kumpi on enemmän sun juttusi. Ostaisin siis jomman kumman noista peruspaleteista ensin ja täydentäisin kolmosella myöhemmin. Primer Potion kannattaa tosiaan hommata kaveriksi. Ja sellainen juttu, että nuo on todella hyviä värejä, mutta Urban Decayn luomivärit tuppaa olemaan ärtsyjä varisemaan kun niitä levittää. Kannattaa siis tehdä silmämeikki ensin ja pohja sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Daily Mail -lehden (2007) mukaan brittinaiset saavat keskimäärin noin kaksi kilogrammaa kosmetiikkaa ihon kautta imeytyneenä sisäänsä vuosittain.
Vahva ehostus rasittaa ihoa ja vanhentaa sitä ennenaikaisesti.
No niinno... Mä meikkaan noin kahdesti viikossa ja mä en käytä erityisen vahvaa ehostusta... Eli tuskin meikäläiseen imeytyy tuollaista määrää :D
 

Yhteistyössä