Hei, mitä tässä nyt pitäisi tehdä...

  • Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
surullinen
Mieheni ei yhtään huolehdi hygieniastaan... Suihkussa käy varmaan joka kolmas päivä, hieman useammin jos valitan hänelle asiasta... Hän ei pese hampaitaan ellen huomauta, että hänen hengityksensä haisee... Hänen hampaat ovat nyt muuttuneetkin ihan keltaisiksi...
Tämä tilanne ällöttää minua kovasti enkä edes halua seksiä mieheni kanssa...
Huoh, miten tästäkin tilanteesta nyt selviäisi... :(
 
mitähän tähän sanois kun sä oot jo huomautellu ukolles, mut ei reagoi/ tee mitään asian etteen!

noh, ota miestäs kädestä kiinni ja kuljeta se suihkuun ja laita suihku päälle :)

kyllä pitäs oma järki sanoo jo kun toinen huomauttaa.. sano sille et oot ällö.. niin mäkin mun miehelle joskus.. :) tosin mun mies käy suihkus välil 2 kertaa päiväs.. mitä en ymmärrä.
 
surullinen
Olen yrittänyt kertoa hänelle, että hänen tapansa ovat yököttäviä... En vaan ole saanut häntä ymmärtämään... Väistän hänen suudellessaan ja sanon suoraan hänen hengityksen haisevan pahalle... Mutta hän ei tee asialle mitään...
 
jos sillä on uhma? tee päinvastoin, älä enää sano ja patista pesulle. anna elees kertoa, mut pussaile silti ym, mutta hiukan vaikeasti ja hauko henkeä.. ei leikki leikkinä..
aika vaikeelta tuntuu jos ei sen sanas vaikuta. eihän ajattele että sun puhees on tekosyitä, ettet halua pussailla.. jos ei tajua oikeasti että haisee..
 

Yhteistyössä