Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 00:14 tuutilulla kirjoitti:
Sama täällä. Koko päivä ollaan kykitty pihalla haravoimassa ja pensaita karsimassa, ukolla siis ollaan. Ei ole noi nukkekotihommat edistynyt pätkääkään. Ei täällä kuin kotonakaan. Eipä sen puoleen milläs toi niitä tekis kun en ole vielä sitä vanhaa purkanut :ashamed:

Huominenkin menee pihahommissa jos samanlainen keli vaan on.

Ai niin. Miä voin joku päivä yrittää käydä katsastamassa ton päikallisen lidlin ja kylläkin tuo posti tän matkan kulkee jos tarve vaatii. Tosin varmaan vast keskiviikkona meen (lapsilisäpäivä) :D
No kun sitä tiiä itekään miten keskiviikkona käy... kun voi olla että mennään miehen kanssa Maskussa käymään... niin voihan se olla jos mies on hyvällä tuulella että matkan varrella poikettais johonkin Lidliinkin :D :D :D
Mut katellaan nyt.. ja porvooseenko pitäs lähtee? Hetikö :D :D :D
 
Teretys!
Mä oon tuhlannu koko päivän lukemalla tän ketjun läpi, ja siitä syystä uskon olevani sopiva teidän joukkoon.
Jostain syystä ei nyt jaksa enempiä kirjotella... Mutta suunnitelmissa iso nukkekoti, toistaseks rakentelen semmosta pientä, alakertaan kauppa ja yläkertaan yksiö.
Nukkekotijuttuja ja muita askarteluja voipi mennä kattomaan http://mirtzu.vuodatus.net/ tuolta.
Ja ihanitseläisille terkut! :wave:
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 17:38 Mahza kirjoitti:
Teretys!
Mä oon tuhlannu koko päivän lukemalla tän ketjun läpi, ja siitä syystä uskon olevani sopiva teidän joukkoon.
Jostain syystä ei nyt jaksa enempiä kirjotella... Mutta suunnitelmissa iso nukkekoti, toistaseks rakentelen semmosta pientä, alakertaan kauppa ja yläkertaan yksiö.
Nukkekotijuttuja ja muita askarteluja voipi mennä kattomaan http://mirtzu.vuodatus.net/ tuolta.
Ja ihanitseläisille terkut! :wave:
Tervetuloa joukkoon :flower: Kävin kurkkaamassa sivujasi ja miten ihmeessä sä olet jaksanut väkertää noin valtavan määrän kauppaan pikkutavaraa? :eek: :D

Mulla on mennyt tämä viikonloppu tehdessäni omille kotisivuilleni ohjeita kotisivujen tekemisestä. Nyt tosin saa niiden ohjeiden teko jäädä tältä päivältä ja kunhan olen saanut muksuille ruuat valmiiksi, voisi tehdä taas jotain nukkekotiprojektin eteen. Jos ei muuta, niin päällystää katot ja lattiat.
 
\Tervetuloa joukkoon :flower: Kävin kurkkaamassa sivujasi ja miten ihmeessä sä olet jaksanut väkertää noin valtavan määrän kauppaan pikkutavaraa? :eek: :D

Mulla on mennyt tämä viikonloppu tehdessäni omille kotisivuilleni ohjeita kotisivujen tekemisestä. Nyt tosin saa niiden ohjeiden teko jäädä tältä päivältä ja kunhan olen saanut muksuille ruuat valmiiksi, voisi tehdä taas jotain nukkekotiprojektin eteen. Jos ei muuta, niin päällystää katot ja lattiat.

[/quote]
Massatuotantoa... Kun kerran alottaa vaikka massailemaan, niin täytyy toteuttaa kaikki ideat yhdellä kertaa... Ja sit ei taas jaksakaan viikkoon tehdä mitään...
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 18:00 Mahza kirjoitti:
Massatuotantoa... Kun kerran alottaa vaikka massailemaan, niin täytyy toteuttaa kaikki ideat yhdellä kertaa... Ja sit ei taas jaksakaan viikkoon tehdä mitään...
Kuullostaa loogiselta =) Mulla olisi tuolla massaa odottamassa. Tekisi mieli tehdä nukkekodin kattoterassin kaikkiin neljään kulmaan jotkut hirviöpatsaat. Tai oikeastaan patsaat, jotka esittävät jotain julmaa petolintua. Mulla on visio siitä, millaiset patsaat haluaisin, mutta ennemmin lehmät lentää kuin opin tekemään sellaiset :LOL:
 
mulla ollut koko päivän ihan hirveä v*tutus päällä ja mikään ei ole onnistunut.. kahviakin keitin enkä muistanut laittaa keitintä päälle yms muuta pientä takapakkia...
mutta mutta sain peilikaapin vessaan tehtyä!
katotaan jos vaikka huomenna jaksaisin laittaa kuvaa siitä.
ainakin 5 kertaa otin siitä kiinni liimauksen aikana kiinni niin että räsähti palaseksi mutta nyt on kaappi tehty. B)
niin ja lankkulattiakin on valmis, pari päivää sitten illalla aloitin ja eilen lakkasin ja tänään hioin sen että näyttäis kuluneelle :whistle:
talo projekti vähän niinkuin jäässä kun ei ole kupariteippiä niin ei pääse jatkamaan :ashamed:
lauantaina loppui liima ja meinasin mennä kesken lattia liimauksen sitä naapurista lainaamaan mutta sain kaavittua tarpeeksi kumminkin..
että tämmöstä tänään nyt taidan mennä nukkumaan kun mikään ei vieläkään tunnu onnistuvan :eek:
 
Ja mä en ole saanut aikaan sitten mitään :eek:
Tää flunssanen olo,ei ota nyt talttuakseen.... ja pitäs alkaa suunnittelemaan esikoisen synttäreitä tulevaks sunnuntaiks....
Lautalattian kaikki lankutkaan ei oo vielä kaikki paikalla... hitaasti syöviä lapsia...pitää alkaa aamupalaksikin tunkemaan niille jädeä :D
Pää on jotenkin ihan tukossa koko ajan.. ÄH,itteäänkin ärsyttää moinen saamattomuus....
Jos taas katellaan kun tää olo tästä tokenee.... =) Ja kun saan ne tikut kaikki,niin sitten teen ton lautalattian valmiiksi.... =)
 
Nyt on osa Lidlin mööpeleistä tuunattu.Tästä kuvasta näkee, millaiset on ollut ennen, mun kaapissa vaan oli tuolla alhaalla keltainen laatikko, jossa siniset nupit...

http://vuodatus-static.web-effect.net/g/3260/68020.jpg

Ja oma jälkeen-kuva:

http://img158.imageshack.us/img158/8421/tuunatuthuonekalut2vg.jpg

Yritin tehdä noista tuollaisia hyvin vanhan näköisiä...
 
Lattiaa oon saanu vähän etenemään.... vielä pitäis saada lisää tikkuja.... :D
Huominen päivä menee siellä ulkokalusteostoksilla... mut ymmärsin ettei poikkeuksille ole aikaa.. joten nukkikseen en mitään tuolta reissulta saa... :( Miehen jutuille toki pitää aika riittää niin mennään sitten hippuloiden taas paikasta toiseen.. hyvä jos ei jo Maskussa sano... että otetaan toi eka ja sit mennään nyt on kiire... :headwall:
Olisin halunnu ainakin tuota valkosta akryylia jostain hakea.. se kun on ihan loppu... hemputaa.....
 
Mullakin noita lidlin kalusteita on kolme pakettia, mies osti mulle. Joten en tiennyt mitä sieltä oli tulossa. Ihan kivoja, tosin aika paljon vaatii hommia että ne kelpaa. Mut ihan kiva et sai jotain muuta ajateltavaa kun ton nukkisrähjän ovet....
Muuten ei meinaa projekti edistyy...
 
joo projekti seisoo nyt ja varmaan aika pitkään..
harmittaa kun vuorokaudessa ei ole enempää tunteja ja ihmisellä enempää käsiä :ashamed:
tein terassi pöydän ja semmoisen ulkopenkin ja typy oli jo ottanut ne omaan käyttöönsä \|O
täytyy väsätä uudet kunhan kerkeää :/
 
P*rkeleen lildlin kalusteet :kieh:
Mulla on semmonen keittiösetti, ja niissä on ikävät siniset kolmio"koristeet" ovissa. Mutta kun en niistä tykkää, halusin tehdä niille jotain. Eli koitin maalata, mutta ei, ruma oli silti. No, aattelin et napsasen ne irti. Arvatkaa lähtikö?
:kieh: Lämmittelin niitä föönillä, ja sit alko jo pikkasen luistamaan. Mutta ku ei ne heti irronnu, niin tunkasin veitsen sinne "koristeen" ja oven väliin, vauhdilla työnsin ja rutsis! veitsi sormessa... \|O
No, ei onneks syvä haava, mutta prkl ihan tossa peukalon päässä :ashamed: :headwall: :x Arvatkaa sattuuko?
Ja arvatkaa, otinko ne kaikki irti (4kpl) paperituppo sormessa... :whistle:
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 15:58 Mahza kirjoitti:
P*rkeleen lildlin kalusteet :kieh:
Mulla on semmonen keittiösetti, ja niissä on ikävät siniset kolmio"koristeet" ovissa. Mutta kun en niistä tykkää, halusin tehdä niille jotain. Eli koitin maalata, mutta ei, ruma oli silti. No, aattelin et napsasen ne irti. Arvatkaa lähtikö?
:kieh: Lämmittelin niitä föönillä, ja sit alko jo pikkasen luistamaan. Mutta ku ei ne heti irronnu, niin tunkasin veitsen sinne "koristeen" ja oven väliin, vauhdilla työnsin ja rutsis! veitsi sormessa... \|O
No, ei onneks syvä haava, mutta prkl ihan tossa peukalon päässä :ashamed: :headwall: :x Arvatkaa sattuuko?
Ja arvatkaa, otinko ne kaikki irti (4kpl) paperituppo sormessa... :whistle:
Auts :/ Millä maalilla koitit maalata? Mulla on Tiimarin akryylimaalia ja mietin, onnistuukohan sillä maalaaminen.
 
Mulla toi projekti edelleen junnaa paikallaan. Sitä taloa en varmaan saa ennen kun muutan :\| Ja vahdin vieressä...

Tääl podetaan jumalatonta "hammas"särkyä. Eilen nykäsvät takahampin irti kun ei korjattua enää saanut. Nyt on puol naamaa turvoksissa ja pipinä :'( Ei oikein ajatuksiin noi mööpelit mahdu. Lidliin jostain kumman syystä en viittiny rämpiä tänään :/

No onhan se päivä huomenna ja seuraavanakin :D
 
Onnistuin saamaan jonkinlaista maalia mukaani ... :D Ja pihaakin koristaa kovapuiset ulkokalusteet.... ei ihan turha reisu... =)
On se vaan kumma että paikoissa joissa mä käyn,ei ole minkäänlaisia nukkekoti vermeitä ei... ei sitten minkäänlaisia.. :D Kyllä mä onnistun....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 18:15 Keittiönoita kirjoitti:
Auts :/ Millä maalilla koitit maalata? Mulla on Tiimarin akryylimaalia ja mietin, onnistuukohan sillä maalaaminen.
Pikkasen ku hioo, niin maali tarttuu paremmin. Ja mä oon sen verran pihi ihminen, et käytin remontista yli jäänyttä seinämaalia. Jos sen haluu värjätä, niin sekaan akryylimaalia, ja hyvä tulee. On paljon halvempaa ku pelkkä akryylimaali =)
 
Mites teidän projektit jakselee?
Mä olen tuunannut niitä Lidlin vihreitä mööpeleitä, laitan kuvia, kun tulee valmista...

Tietsikka vaan takkuilee, en saa siirrettyä kamerasta kuvia, kun kone herjaa, ettei se löydä H-asemaa ja mä en tiedä tietsikoista mitään
:'(

Mä oon koonnut mun tekeleitä tähän ossuun, se pitäis näkyy myös tuolla profiilissa...

http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 21:18 L-I-L-L-I kirjoitti:
Mites teidän projektit jakselee?
Mä olen tuunannut niitä Lidlin vihreitä mööpeleitä, laitan kuvia, kun tulee valmista...

ei ne jaksele ne projektit meinaan :LOL:
ei ole tullut oikein mitään aikaiseksi mutta työkaluja on osteltu:
mini porakoneeseen monitoimi tavara salkku, uusi saha, reikäpora sarja ja lasiveitsi tuli hankittua hongkong:sta :flower:
nyt yrittelen jiirauksia ilman jiiriä :LOL: ei voi kun nauraa kun koko ajan huutelen että:KAKS SANAA, UUSIKS MENI!
meillä on listat kaikki sahattu epämääräsiin jiirauksiin :LOL: :LOL:
hienoja mööpeleitä sulla tuuhan tännekkin tekemään :whistle:
 

Yhteistyössä