Hei taas naaraat, mulla olisi taas teille yks kyssäri :)

  • Viestiketjun aloittaja "Hönö"
  • Ensimmäinen viesti
"Hönö"
Pitäisi naiselle ostaa joku kiva koru tai korvikset, jotain kultasepänliikkeestä. Hintaa saisi maksimissaan olla muutama satanen, ettei homma mene ihan hullutteluksi.

Kertokaapa hyviä vinkkejä, mikä on tällä hetkellä kovassa huudossa tai vastaavasti joku omaperäinen hyvä idea, jota ei kaikilta vastaantulijoilta löydy.

Olen oppinut tässä vuosien varrella, että paras ratkaisu on marssia kultasepänliikkeesseen kuin ruveta säveltään noitten lahjojen kanssa, kun on niin lapanen että ostaa jotain helkkarin tyhmää kuitenkin missä ei ole mitään järkeä :D
 
Lahjakorttina, kiitos.
Voisin hyvin kuvitella jättäväni käyttämättä lahjaksi saadun parinsadan euron korun, jos se ei ole yhtään minun tyyliseni tai ei muuten jostain syystä miellytä silmääni.
 
"Hönö"
Pistäkää vaan vinkkiä tulemaan :) En aio ostaa lahjakorttia, olisi hyvä jos se ajattelee että olen nähnyt edes pikkuisen vaivaa miettiessäni mitä mä hänelle ostan.
 
"Hönö"
[QUOTE="jope";30364719]Suosittelen laittamaan mieluummin rahat maksullisiin. Eim. 600 erolla saa noin 15 kertaa hyvälaatuista tsekkiä.[/QUOTE]

On se mullekin lahjoja ostanu, eikä syvällistä suhdetta ja rakkautta saa rahalla. Ihan kuule tässä suhteessa ollaan tasavertaisia.
 
Mutta emmehän me tiedä mistä hän tykkää? Entä jos neuvomme päin prinkkalaa. Minä esimerkiksi tykkään 70-luvun pronssikoruista. Sisko jos sellaisen saisi, niin luultavasti kuolisi paketin äärelle.

Jos tahdot välttämättä juuri korun ostaa, niin katso millaisia koruja hän käyttää nyt paljon. Se kertoo aika paljon varmasti juuri hänen maustaan. Tai utele kautta rantain lahjansaajalta itseltään tai hänen läheisiltään.
 
"Hönö"
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;30364737:
Mutta emmehän me tiedä mistä hän tykkää? Entä jos neuvomme päin prinkkalaa. Minä esimerkiksi tykkään 70-luvun pronssikoruista. Sisko jos sellaisen saisi, niin luultavasti kuolisi paketin äärelle.

Jos tahdot välttämättä juuri korun ostaa, niin katso millaisia koruja hän käyttää nyt paljon. Se kertoo aika paljon varmasti juuri hänen maustaan. Tai utele kautta rantain lahjansaajalta itseltään tai hänen läheisiltään.
Ei tää nyt niin kuolemanvakavaa ole :D Senkus neuvotte päin prinkkalaa, mä sitten yritän päättää ostanko vai enkö :) Eikä se maailma siihen kaadu vaikka tulisikin hutiosto. Ajattelin nyt kuitenkin yrittää ostaa jotain kivaa sille.
 
[QUOTE="Hönö";30364742]Oletteko lukenu kiljuva pikkunälkä blogia, tuon tyylinen nainen. Ikä on kanssa aika sama. Se muuten lukee tota blogia ja tykkää kovasti blogista.[/QUOTE]

Sit mä en kyllä oikein osaa auttaa, olen itse kovin erityylinen :/
 
Miettisit vielä
Oletko varma että palstalaisten maku ja tyyli ovat yhteneväiset sen naisen kanssa jolle olet korua hankkimassa?

Saaja voi loukkaantua lahjasta siten, että ajattelee/tajuaa ettei toinen tunnekaan niin hyvin että osaisi hankkia maun ja/tai tyylin mukaisen lahjan. Jos koru ei ole mieluisa, ajatuksena voi herätä myös se, että toinen nimenomaan ei ole nähnyt yhtään vaivaa ja edes yrittänyt selvittää saajan makua tai tyyliä.
 
"xxx"
No voi herrajumala, mitä te sitä lahjakorttia koko ajan tarjoatte, tai pelottelette, että toinen loukkaantuu. Jos haluaa koruidean, niin itse tietää sen paremmin. Oisko kalevalakoru, kuten joku tällainen:


http://www.kalevalakoru.fi/fi/maman-aurore-rannekoru

http://www.kalevalakoru.fi/fi/maman-aurore-riipus

http://www.kalevalakoru.fi/fi/made-in-helsinki-eira-riipus-3
 
Kysymys
En lähtisi kalevalalinjalle, jos hän ei käytä niitä jo olemassaoleviakaan. Käyttääkö hän yleensä kuinka paljon/usein koruja ja ovatko ne pääsääntöisesti kultaisia vai hopeisia?
 
joku muu
mitään liian erikoista/näyttää ei kannata ostaa jos ei ole 100% että toinen tykkää. Tuon kiljuva pikkynälkä blogin perusteella lähtisin ehkä johon pronssiseen kalevalakoruun tai vastaavan tyyliseen. Yleensä naiset tykkää suosia yhtä materiaali (pronssi, hopea, kulta, valkokulta). selvitä mikä näsitä on eniten mieleen, se antaa jos paljon vinkkiä mitä lähtä ostamaan.
 
joku muu
http://kauppa.nousevamyrsky.fi/category/18/kaikki-tuotteet

Nää on muuten suosittuja. Jos tyttöystäväsi arvostaa kierrätystä niin olis mahtava lahja. tyyliltään menis aikakin mielestäni tolle kiljuva pikkunälkä bloggaajalle
 
Io
[QUOTE="Hönö";30364765]Lahjakortti on niin tylsä :([/QUOTE]

Ei ole. Miten palstalaiset osaisivat neuvoa korun ostossa? Emme me tunne naistasi, emme tiedä hänen tyyliään tai mieltymyksiään.

Okei, annoit vinkiksi tuon blogistin. Jos nainen on kovinkin hippityylinen, tuli mieleen, että ehkä (prameat ja kalliit) kultasepänliikkeen korut eivät ole hänen tyylisiään sitten alkuunkaan. Eikä hän välttämättä ole kovin kiinnostunut siitä, millaiset korut ovat nyt muodissa.

En todellakaan suosittele, että ostat korun omin päin, jos et ole täysin varma, että nainen tulee pitämään siitä. Rahat menevät helposti hukkaan. Tilanne on lahjan saajallekin kiusallinen, kun pitäisi olla kiitollinen ja tyytyväinen, että toinen on yrittänyt tehdä parhaansa, mutta silti epäonnistunut.
 

Yhteistyössä