Hei te jo plussanneet-KYSYMYS???

Kyselenpä teiltä plussanneilta tällaista:

Kiertopäivä 21/28(dpo8) ja illalla hieman kirkasta veristä vuotoa paperiin pyyhkiessä muutaman kerran.
Aamulla sama, vuotoa ei ole siteeseen asti.

Kysymys kuuluukin-> Onko kellään muulla ollut alkuraskaudessa veristä vuotoa hieman..en tarkoita tuota vaal.punaista ja hieman limaista vaan aivan kirkasta verta!?..


Kauniisti kiitän jo edeltä jos joku vastailisi!! :hug:

mur-mur
 
Zuh
Mulla viikko sitten tuli ihan kirkasta vuotoa sen verran että paperi oli punainen. Kerran vaan ja sen jälkeen ei mitään, tuhrujakaan. Ja tänään aamulla plussasin hämärästi ;) Säikähdin kyllä itsekin, mutta ilmeisesti ei ainakaan mitään huonoa meinannut.
 
Zuh kiitos sinulle vastauksestasi ja lämpöiset onnittelut plussasta!! =)

Elikkäs..saattaisi olla siis plussan paikka viikon päästä minullakin jos hyvin käy-olisipa ihana juttu :D

Oikein mukavaa odotusaikaa ja kesää sinulle toivottelen! :flower:


mur-mur
 
Ennen esikoisen plussausta, muistan hämärästi, että minulla tuli parinä päivänä viikko oviksesta veristä niukkaa vuotoa. Ajattelin silloin vain, että nyt se kierto on mennyt ihan sekaisin ja ei TAASKAAN tässäkään kierrossa tärppää.
Niin vain kävi, että kun menkat olivat melkein viikon myöhässä tein testin ja se oli samantien kirkas PLUSSA :D

Nyt tässä kakkosen yritysaikana paneuduin näihin asioihin intensiivisesti ja monesta paikasta luin, että tätä esiintyy usein kiinnittymisen aikaan.

Samaa ilmiötä yritin bongata joka kierrossa, jopa plussa kierrossa, mutta sama ei toistunut tällä kertaa =)
Mutta plussa oli kuitenkin ja nyt ollaan jo ylitetty puoliväli =)

Peukkuja sinne, toivotaan, että enne on hyvä =)
 
Mulla oli aika runsaskin alkuraskauden vuoto, luulin niitä kuukautisiksi. Vuotoa kesti ihan 3-4 päivää ja side oli ihan käytössä. Ultrassa la siirtyi 5 viikolla eteenpäin. Eli kun menin ekaan ultraan viikoilla 12, se muuttuikin viikkoon 17. Eli ne mitä luulin kuukautiskisi olikin alkuraskauden vuotoa.
 
Esikoista kun aloin oottamaan niin tuli hieman punasta paperiin wc:ssa käydessä noin viikko oviksesta ja ikinä ennen ei ollu tuollasta tapahtunu. Yritystä oli 2,5 vuotta ennenkuin se plussa sitten tuosta kierrosta tupsahti tikkuun :heart:
 
HEIPÄ HEI!!!

Kiva kun vastailitte kysymykseeni-kertaalleen siitä vielä lämmin kiitos =)

Oletteko tarkkailleet kohdunnapukkaanne kiertojen aikana ja varsinkin plussakierrosta..millainen KP oli kun plussasit?.. omaani tarkkaillut ja nyt on noussut ehkä hieman ylemmäs, illlasta olen aina koetellut missä luuraa ;)

Ihanaa keväistä tulevaa Helatorstaita!! :flower:


mur-mur
 
Ite en ole koskaan kokeillut tuota kohdunnapukkaa joten en osaa siihen vastata mitään. Lämpöjä mittailin ja niiden perusteella jo osasin oottaa että vois se plussa siihen tikkuun ilmestyä ;) Ja niinhän se sitten sieltä tulikin ja ihmeissäni olin kun kerran tuota meidän esikkoa yritettiin se 2,5 vuotta, tämä tulevan lapsen ootus alkoikin sitten vähän kuin huomaamatta mutta sama juttu että lämmöt oli korkeella, tosin tästä ei sitä kiinnittymisvuotoa tullut.

T. tiipii rv38 puuh.. :whistle:
 
Itse seurailin tuota napukkaa ja itsellä se suorastaan sekoili.
Oviksen jälkeen se nousi korkeammalle, kuten kuuluukin. Päivä ennen ekaa testiä kp27/31 se oli taas hieman laskeutunut, mutta erittäin kiinteä.
Plussan tehdessäni rv4+2 se oli taas ylhäällä, ei sormella siihen mitenkään voinut yltää.

Taas viikon päästä se oli laskeutunut ja ajattelin että noniin se siitä riemusta :(
Mutta kaiskesta tuosta seilauksesta huolimatta kaikki on edennyt. Ja olenpa kerran tässä huvikseni kokeillut ja mielestäni oli jopa vajaalle sormelle auki...tämä jos on totta, niin voi johtua täysin lyhyestä välitstä lasten välillä =)

Voih, ei tainnut kyllä itse kysymykseen olla kauheasti vastauksia :ashamed:

paapelo+poju+Tiuhti 20+4
 
paapelo, hyvin osasit KP:stä kirjoitella ;)..se tuntuu tosiaan seilaavan ylös&alas miten haluaa..mutta kait se on jokaisella meillä eril lailla eri aikaan kierrosta-uskoisin näin.

Synnyttäneillä se taitaa jäädä pikkasen pehmeämmäksi ja pikkasen alemmas plussauksen jälkeen.


Mukavaa odotusaikaa sinulle toivotellen :hug:


mur-mur
 

Yhteistyössä