Hei vaan kaikille!

Olen lukenut jonkin aikaa tätä palstaa. Kivoja juttuja löytyy ja on välillä saanut maha kippurassa nauraa teidän jutuille! :)

Juu... ajattelin vain tehdä tälläisen aloituksen. Montaa kertaa en tänne ole kirjoitellut. Ehkä vielä joku päivä rekisteröidyn.... :)
Olen 32 vuotias äiti Etelä-Suomesta. Nyt äitiyslomalla. Lapsia meillä on kolme; Esikoinen Markus lokakuussa 8v, Venla heinäkuussa 6v ja Santeri pian 4v. Neljännen laskettu aika 22.2.2007. Santeri on meidän erityislapsi, asperger piirteitä löytyy.
Mieskin perheestä löytyy, joka tosin töissä melkein aina... :D

Että tälläistä tänne. Mukavaa viikonloppua kaikille hörhöläisille!!! :) :D

Anni

 
Tervetuloa van joukkoon!!!

MInä (eli Marakatti eli JoJo9600) olen pian 39v kahden pojan (8/93 ja 1/00) äiti Päijät-Hämeestä,Työtttömänä tällä hetkellä ja yh.koska mies löysi Thaimaasta itelleen "naisen"
 
Moikka ja tervetuloa mukaan minunkin puolestani.
Olen 36 v äitee Etelä-Pohjanmaalta, lapsia on kuusi, poika 15v, tyttö 10 v, tyttö 9 v, tyttö 6 v, poika 4 v ja poika 3 v. Että vipinää piisaa meidän huushollissa.
Mies kans "aina" töissä, 7 päivänä viikossa, arkea pyhää. Että välillä sitä tuntee ittensä yh:ksi.... ;)
 
Tervetuloa Anni :flower:

Täältä löytyy kotiäiti vm.-70 joka asustelee pojan-o4 ja avokin kanssa täällä epsanjassa. Perheeseen kuuluu myös 2 koiruutta rotikka ja alaskan malamuutti.
Meillä kanssa avokkia ei juuri näy kotosalla, kun yksityisyrittäjä on.
 
Helou Anni!

Mie olen iloinen ja puhelias, 38v, äiti-ihminen täältä kaakkoiselta kulmalta Suomea. Perheessä onpi kaksi lasta, eskari-ikäinen poika ja sitten taaperoikäinen tyttö, eli vauhtia ja vaarallisia tilanteita sopivassa suhteessa! =) Mieskin on, mutta aina töissä - jollei leipätyössään niin sitten pihalla lumitöissä ja varastoa rakentamassa takapihalla. Omakotitaloasujalta kun nää työt ei lopu ikinä!
Eikun joukkoon tummaan vaan!! =) =) =) <br><br>
 
kukkerikuu
Tervetuloa! Olen 35 - vuotias, kohta 6 ja 4 vuotiaiden poikien äiti Etelä-Savon ja Etelä-Karjalan rajamailta. Perheeseen kuuluu myös isä ja kaksi ajavaa koiraa ja sinne ne metsälle lähti mies sekä koirat ja samalla kalalle. Töissä käydään ja maalla asutaan. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 22:21 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Tervetuloa Anni :flower:

Täältä löytyy kotiäiti vm.-70 joka asustelee pojan-o4 ja avokin kanssa täällä epsanjassa. Perheeseen kuuluu myös 2 koiruutta rotikka ja alaskan malamuutti.
Meillä kanssa avokkia ei juuri näy kotosalla, kun yksityisyrittäjä on.
Hei teillä on Alaskan malamuutti, meillä ois haaveena hankkia sellainen vuoden sisällä. Onko mitään hyviä "käyttökokemuksia" verrattuna muihin koirarotuihin? =)
 
Heippa vaan sinne täältä Kaakkois-Suomesta,miulla samanikäiset lapset: pojat 8v,6v ja 4v ja sitte tää neitokainen hiukka aikasemmin...nyt 9kk.Itekin löysin nää sivut muutama viikko sitten ja kiva on ollu lueskella ja tekstiäkin vähän kyhäillä...Tää palsta on PÄIVÄN PIRISTYS,kun elämä tai arki tai muuten vaan mättää.Miestä ei enää taloudessa,avioeroa hain tammikuun alussa ja päivä kerrallaan tässä körötellään ja totutellaan tilanteeseen,aikuista seuraa ei aina oo,joten nää sivut tuleekin tarpeeseen.
 
Tervetuloa! 8)
Minäkin enimmäkseen lueskelen täällä... :)
Me asustellaan Etelä-Suomessa. Lapsia on neljä; -98 Iida, -00 Oskari, -02 Ilari ja -05 Katariina. Ilari on meidän vauhti ville, ad/hd poika.
Mieskin talosta löytyy, mutta usein jonkin työ kimpussa.

Tervetuloa mukaan!!! :)
 
:wave: Tervehdys Annille ja kaikille muillekin!
Minä neljän pojan äitinä kotona hoitovapaalla. Nautin vauvelista ja koululaisista, mutta ehkäpä jo hieman ajatusmaailma alkaa pyöriä pienempää piiriä kuin aiemmin. Pitää yrittää aktivoitua ja seurailla muitakin juttuja kuin aivan lähinurkilla.
 
Löysinpä minäkin tieni tänne ja osoite taitaa olla minullekkin aivan oikea...
Elikkä olen 39-vuotias 5 lapsen äiti. Perheessä on neljä tyttöä ja poikavauva. Isäntäkin löytyy sekä talon vahti pihasta. Siis koira, ei se isäntä...
 
:wave: :wave: :wave: :wave:

Moikka vaan kaikille :wave:

Itse olen 30v 4 pojan äiti täältä etelä suomesta, pojat on 5v,3v, ja 8kk ikäiset kaksospojat ja isi löytyy myös:p et hulinaa meillä myös...ja tosiaan äippälomalla tällä hetkellä
 
Hei vaan siullekin Anni!
ja teretulemast joukkoon. aika menee kyllä tässä koneella istuessa kivasti, välillä tuntuu et liiankin hyvin. meillä toi vauveli vetelee sellaisia 3tunnin unia ja sillo aina käyn täällä lueskelemassa ja ottamassa osaa. poika 5v. ei anna kauan tässä istua, vaatii kohta pelaamaan tai leikkimään. meidän perheeseen kuuluu myös ekaluokkalainen tyttö ja aviomies.
 
Huomenta vaan!

Minä oon myöskin melko uusi käyttäjä, yleensä seurailen keskusteluita taustalta, joskus satunnaisesti olen jopa osallistunutkin! :)

Asustellaan uusperheenä täällä Suomen lännessä. Lapsia löytyy kolme omaa sekä yksi "puolikas". Mieskin on! :)

Lämpimämpiä ilmoja odotellessa..... :whistle: Hauskaa päivää kaikille!
 
:wave:
Huomenta Anni ja tervetuloa !

Olen 35v. kotiäiti Pirkanmaalta.
Lapsia on neljä. 1 poika ja 3 tyttöä.
Profiilissä kuopuksen kuva.

Yleensä kans seurailen teidän muiden kirjoituksia. Vastailen jos satun sille tuulelle.
Kerran pari olen ketjun myös aloittanut.

:hug: <br><br>
 

Yhteistyössä