Heiluuko miehelläsi nyrkit helposti?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis ei sinua, vaan sinua "uhkaavia" henkilöitä kohtaan.
Tarkoitan sitä, että kuinka helposti miehesi puolustaa sinua nyrkeillä.
Oltiin tässä baarissa lauantaina ja eräs mies alkoi lähennellä minua ja vaikka useampaan otteeseen sanoin, että olen varattu ja sitten mieheni tuli paikalle ja huomasi, että tämä ko. mies lähentelee minua ja minulla on hyvin epämukava olo. Noh, mies otti sitten tätä lähentelijää rinnuksista kiinni ja sitten tuli portsari väliin ja hups keikkaa lennettiin baarista ulos, vaikka ei oltu kumpikaan edes humalassa.
Siksi kysynkin: KUINKA HELPOSTI MIEHESI PUOLUSTAA SINUA NYRKEIN?
 
Minua "puolustava" mies olisi totaalinen turn off. Ällöä.

Kyllä tuo takuulla tosipaikan tullen puolustaisi mua ja lapsia, mutta esim. tuollainen baaritilanne selvitettäisiin ihan siten että mä sanoisin suksi kuuseen & kalppisin muualle ennen kun mieheni ehtii edes paikalle.
 
-
Saako miehetkin vastata? Noh, tämä mies nyt ainakin vastaa.
Ollaan avovaimon kanssa oltu nyt pian 18 vuotta yhdessä ja kaksi kertaa olen joutunut turvautumaan rajumpiin otteisiin.
Ensimmäinen kerralla oltiin jonottamassa baariin sisään ja sieltä tuli sitten todella humalainen jätkä pihalle kaljamuki kädessä ja päätti sitten ruveta puristelemaan vaimoani takapuolesta. No, huomautin hänelle siitä ja ei muuta kuin jatkaa. Huomautin uudestaan, ei mitään vaikutusta. Kolmannella kerralla alkoi huumorintaju loppumaan ja siinä vaiheessa jätkä heitti kaljansa vaimoni päälle. Sitten otin rinnuksista kiinni ja pyysin, että alkaa laputtaa.
Toinen kerta oli samantapainen, kummallakaan kerralla en ole lyönyt, on riittänyt, että rinnuksista ottaa kiinni.
Eli pyrin aina yleensä selvittämään asiat puhumalla, "hätä"tilanteessa saatan ottaa kiinni varoittavasti, mutta en lyö!!
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="vieras";25667702]Siis ei sinua, vaan sinua "uhkaavia" henkilöitä kohtaan.
Tarkoitan sitä, että kuinka helposti miehesi puolustaa sinua nyrkeillä.
Oltiin tässä baarissa lauantaina ja eräs mies alkoi lähennellä minua ja vaikka useampaan otteeseen sanoin, että olen varattu ja sitten mieheni tuli paikalle ja huomasi, että tämä ko. mies lähentelee minua ja minulla on hyvin epämukava olo. Noh, mies otti sitten tätä lähentelijää rinnuksista kiinni ja sitten tuli portsari väliin ja hups keikkaa lennettiin baarista ulos, vaikka ei oltu kumpikaan edes humalassa.
Siksi kysynkin: KUINKA HELPOSTI MIEHESI PUOLUSTAA SINUA NYRKEIN?[/QUOTE]

siks paska magneetti! Haluis löytää sinunlaisen jätkän joka puolustaa minua! ja kaveri!
Aina jätkät jotka luikkii häntä kourissa karkuun jos vähän ärähdän! Tai laittaa pihalle ja sanoo soitan kytille! hyvä juntti. Kaipaan kuitenkin sinua kun oot noin juntti! No jos et halua minua se on sinu ongelmas! En voi tuputtaa itseäni! Joko tykkäät tai et jos tykkäät jostakin muusta se on sinun asias!kerro se minulle! muuta en pyydä!
 
"vieras"
Minua "puolustava" mies olisi totaalinen turn off. Ällöä.

Kyllä tuo takuulla tosipaikan tullen puolustaisi mua ja lapsia, mutta esim. tuollainen baaritilanne selvitettäisiin ihan siten että mä sanoisin suksi kuuseen & kalppisin muualle ennen kun mieheni ehtii edes paikalle.
Minä olen samaa mieltä. Jos mieheni alkaisi "puolustamaan" minua kun joku toinen mies lähentelee, saisivat molemmat miehet lähteä lätkimään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25667806]Minä olen samaa mieltä. Jos mieheni alkaisi "puolustamaan" minua kun joku toinen mies lähentelee, saisivat molemmat miehet lähteä lätkimään.[/QUOTE]

Käännäppä asia toisinpäin.

Jokin nainen lähentelisi miestäsi ja liimautuisi kylkeen, mitä tekisit?

Alottaisit kissatappelun vai antaisitko asian vaan olla?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25667842]Käännäppä asia toisinpäin.

Jokin nainen lähentelisi miestäsi ja liimautuisi kylkeen, mitä tekisit?

Alottaisit kissatappelun vai antaisitko asian vaan olla?[/QUOTE]

Mieheni on aikuinen ihminen. Hän osaa huolehtia itsestään. En todellakaan aloittaisi mitään tappelua.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
oma vaimo sellanen persoona ettei puolustamista tarvitse.. :LOL:
kaupungilla pari kertaa joutunut puuttumaan tuntemattomien asioihin, toisella kertaa mies suuteli väkisin humalassa olevaa naista (nainen siis pyristeli ja esteli) se olikin ainoa kerta kun baarissa käytin biljardikeppiä muuhun kuin pelaamiseen. Toisella kertaa miehellä ja naisella riitaa ja mies vähäsen liian rajusti kohteli emäntäänsä, kahdesti kehoitin irrottamaan joka tehosikin, kolmannella kerralla satuin näkemään kun nainen juoksi miestä pakoon ja joutui jo vähän voimaa käyttämään (lyönyt toki en, mutta lentämään mies oppi)
En siis tykkää tapella ja tuo ensimmäinen oli ainoa kerta kun baarissa olen mitään tehnyt, puhumalla yleensä asiat selviää.
 
a<dsgh
Oksettavinta olisi, jos luikkisi piiloon. Sori vaan, tajuan että jotkut miehet pelkää kovasti ja paineet on joillain hirmuiset (olla vahva, voimakas jne.), mutten voi sietää sellaista että joku random-hyypiö käy minuun käsiksi ja seuralaiseni (miespuolinen) luikkii siitä piiloon kuin mikäkin rotta.

Minäkö pärjään sen hyypiön kanssa? Täytyy bodata ja hakea voimaa lisää.
Usein miehet on kuitenkin voimakkaampia.
 
Oksettavinta olisi, jos luikkisi piiloon. Sori vaan, tajuan että jotkut miehet pelkää kovasti ja paineet on joillain hirmuiset (olla vahva, voimakas jne.), mutten voi sietää sellaista että joku random-hyypiö käy minuun käsiksi ja seuralaiseni (miespuolinen) luikkii siitä piiloon kuin mikäkin rotta.

Minäkö pärjään sen hyypiön kanssa? Täytyy bodata ja hakea voimaa lisää.
Usein miehet on kuitenkin voimakkaampia.
itse varmaan tappelisin jos tarpeelliseksi tulisi kyseisessä tilanteessa, vaikka kuka olisi vastassa.. parempi se turpaan olisi ottaa, ainakin voi sanoa yrittäneensä.
 
"Taskuvenus"
Itsellä ei tällä hetkellä ole miestä. Mutta kyllä pitäisin siitä jos mies puolustaisi mua tarpeentullen nyrkein. Tai esim. Ap:n kuvailemassa tilanteessa osoittaisi jotenkin agressiota kyseistä miestä kohtaan. Itse olen ollut nuorena naisena täydessä ratikassa poikaystävän kanssa ja vieras mies kourasi mua takapuolesta. Ilmoitin kovaan ääneen koko ratikalle miestä osoittaen, että "Toi mies puristi mua takapuolesta!" Se mies lähti ihan tulipunaisena seuraavalla pysäkillä hattu silmillä pois. Poikaystävä vielä kehtasi sanoa, ettei nähnyt ketä osoitin, oli tosin taaempana, mutta jos olisi nähnyt niin olisi ei tiedä mitä olisi tehnyt. Vaikutti suuttuneelta..Mutta olin kyllä aika pettynyt ):

Itse yritän puuttua aina jos näen naisia/lapsia ahdisteltavan. Esim. kerran teininä juoksin hakemaan kaupasta vartijan kadulle, kun pariskunnan? mies käyttäytyi uhkaavasti naista kohtaan ja nainen pyysi apua. Paikalle oli kerääntynyt paljon ihmisiä töllöttämään mutta kukaan ei tehnyt mitään kun pari oli vähän laitapuolenkulkijan näköisiä.
 
"vieras"
Ei tosiaan. Mä pärjään itse tollaisia vastaan, sehän on vaan siitä kiinni, osaako käsitellä ihmisiä.
Miehenikin on aina pärjännyt juttelemalla, lyömättä ketään. Väkivaltaisuus on heikkouden merkki.
 
"vieras"
Harrastukset mm. sali ja vapaaottelu, tekniikat pääasiassa brassijujutsua, potkunyrkkeilyä ja painia. Pituutta ei paljoa ole, mutta nopeutta, voimaa ja nimenomaan sitä henkistä voimaa sitäkin enemmän.

Tappelemisesta kadulla en silti tykkää, tosin niihinkin on jouduttu ja tällöin tilanteista on päästy nyrkkejä heiluttamatta. käsilukolla, painilla tai puhumalla.

Minä en voi sietää naisiin kohdistuvaa väkivaltaa missään muodossa, ja menenkin aina väliin, jopa turpaanottamisen uhalla.
 
"vieras"
ei varmastikaan missään tilanteessa. Ei ole koskaan ollut minkäänmoisessa tappelussa. Jos joku vaikea tilanne tulisi niin luultavasti mä olisin meistä se joka turvautuisi fyysiseen puolustukseen ennemmin kuin mies vaikken mäkään oo koskaan ketään lyönyt.
 
No ei. Itsepuolustusta harrastavana joutuisikin suhtautumaan melko varovaisesti kaikkeen fyysiseen kontaktiin. Onneksi tilanne sama kuin IhanaValolla, eli emäntä toimii itsessään pölökarkottimena.

Jos joku kuurosokea sattuisikin joskus lähentymään epähuomiossa eikä lopettaisi sanomalla, niin istuisin sen päälle. Eiköhän tokenisi.
 
nno
olisin vähän huolissani, jos ei saisi asioita muuten toimimaan kuin nyrkein.
kerran otti fyysisesti yhteen sukulaisensa kanssa (kännissä molemmat), oli tosi kurja olla kaikilla jälkeenpäin, sekä riitapukareilla että tilannetta todistaneilla
 
hhjfkg
[QUOTE="vieras";25668023]Ei tosiaan. Mä pärjään itse tollaisia vastaan, sehän on vaan siitä kiinni, osaako käsitellä ihmisiä.
Miehenikin on aina pärjännyt juttelemalla, lyömättä ketään. Väkivaltaisuus on heikkouden merkki.[/QUOTE]

Haluaisin nähdä sen, miten selviät puhumalla (naisena), kun sinua kaksi kertaa isompi ja vahvempi alkaa mäiskimään kunnolla turpaan tai hyökkää puukon kanssa kimppuusi. Meinaatko todella vain puhua, jos sinun päätäsi hakataan katuun?

:/

Valitettavasti tuollaista tapahtumaan saattaa toljottaa n. 20 miestä tekemättä yhtään mitään. Se töllötys ja hennot huudot ei auta. 20 miestä pärjäisi kyllä yhdelle.
 
hhjfkg
Tai raiskaus, juu puhumalla selviää :) Not :/

Ja jopa tuota saattaa joku voi toljottaa!!! Kai se sitten pelottaa niin paljon, se väliinmeno.
Kyllähän ihmiset toljottaa kadulla makaaviakin, kuin olisivat vain kännisiä, vaikka kys. voi olla vakava sairauskohtaus tms.

Mitähän ällöttävää on miehissä, kuka puolustaa naista, kuka joutuu jonkun väkivaltaisen miehen uhriksi.
Ei mitään :)

Noi lukot ym. kuulosti "hyvältä". Aina ei siis tarvi lyödä tai vain jutella, on muitakin keinoja.
 
Lex
Mieheni käyttää tarvittaessa voimaa, mutta ei koskaan nyrkkejä.

Vielä koskaan ei ole sellaista tilannetta tullut, että olisi minua tarvinnut puolustaa, muita kylläkin.
Ja siinä ei silloin puolusteta mitään "kunniaa", vaan koskemattomuutta, terveyttä tai henkeä.
 
"vieras"
Haluaisin nähdä sen, miten selviät puhumalla (naisena), kun sinua kaksi kertaa isompi ja vahvempi alkaa mäiskimään kunnolla turpaan tai hyökkää puukon kanssa kimppuusi. Meinaatko todella vain puhua, jos sinun päätäsi hakataan katuun?

:/

Valitettavasti tuollaista tapahtumaan saattaa toljottaa n. 20 miestä tekemättä yhtään mitään. Se töllötys ja hennot huudot ei auta. 20 miestä pärjäisi kyllä yhdelle.
Missä tällaisia tilanteita on sattunut, sinulleko? Miksi? Tosta vaan alkavat piestä ja puukottaa sinua?
Sitten voisi kai jo kysyä, miksi liikut sellaisten, ilmeisen epävakaitten ihmisten parissa.
Olen elänyt jo kohta 45 v eikä yhtäkään vastaavaa tapahtumaa ole sattunut. Ei ikinä.
 

Yhteistyössä