Heinäkuiset 2024

Tulen varovaisesti kurkistelemaan josko pääsisi pysyvästi mukaan heinäkuisten ketjuun. Sain ensimmäisen haalean plussan jo 4.11 ja viiva on vahvistunut tasavahvaksi kyllä, mutta valitettavasti tässä on ollut muutaman päivän niukkaa vuotoa. Kuukautisten mukaan tänään on 4+5, mutta ovulaatio oli jo kp 12 niin voi olla että olen pari päivää pidemmällä. Kävin tänään tuon vuodon vuoksi verikokeessa ja soittavat neuvolasta huomenna, niin katsotaan miltä näyttää ja menenkö parin päivän päästä toiseen verikokeeseen.
Laskettu aika kuukautisten mukaan olisi siis 19.7.24.
 
uip
Tulen varovaisesti kurkistelemaan josko pääsisi pysyvästi mukaan heinäkuisten ketjuun. Sain ensimmäisen haalean plussan jo 4.11 ja viiva on vahvistunut tasavahvaksi kyllä, mutta valitettavasti tässä on ollut muutaman päivän niukkaa vuotoa. Kuukautisten mukaan tänään on 4+5, mutta ovulaatio oli jo kp 12 niin voi olla että olen pari päivää pidemmällä. Kävin tänään tuon vuodon vuoksi verikokeessa ja soittavat neuvolasta huomenna, niin katsotaan miltä näyttää ja menenkö parin päivän päästä toiseen verikokeeseen.
Laskettu aika kuukautisten mukaan olisi siis 19.7.24.
Toivotaan parasta. Mikäli ei ole ollut kipuja niin se on aina hyvä merkki. Veristä vuotoahan voi tulla kiinnitys, hematooma jne. joka on ihan vaaratonta. Toi tulosten odottaminen on ahdistavaa aikaa. Oon ollut itse aikoinaan samassa tilanteessa ja muistan sen hyvin 😔
 
  • Tykkää
Reactions: IhmettäOdottava79
Toivotaan parasta. Mikäli ei ole ollut kipuja niin se on aina hyvä merkki. Veristä vuotoahan voi tulla kiinnitys, hematooma jne. joka on ihan vaaratonta. Toi tulosten odottaminen on ahdistavaa aikaa. Oon ollut itse aikoinaan samassa tilanteessa ja muistan sen hyvin
Mitään kuukautiskipuihin verrattavaa ei ole ollut, kaikenlaisia tuntemuksia kyllä muuten.

Tulos oli ilmestynyt kantaan ja oli 681, eli käsittääkseni ihan ok. Luulisin pääseväni uusintakokeeseen lähipäivinä ja sitten auta kuin toivoa että nousua on tapahtunut riittävästi.
 
  • Tykkää
Reactions: uip
Itsellä rintojen arkuus kadonnut kokonaan ja muutkin oireet lieventyneet. Yritän olla panikoimatta, mutta km alkoi juurikin näin eli oireet katosi.
Olen ymmärtänyt että oireet/oireettomuus voi vaihdella päivästä toiseen, toivottavasti sulla kyse on vain siitä
Tein aamulla pc:n testin ja minusta viivat eivät olleet enää tasavahvat. Menen nyt aamusta verikokeessa käymään, mutta uskoisin hcg:n lähteneen laskuun. Oireita mulla toki on vielä, etovaa oloa ja rinnat on turvoksissa, mutta tuo vuoto on koko ajan runsastunut vaikka onkin niukkaa kuukautisiin verrattuna, ja lämmöt on laskeneet normaaliin. Eilen illalla ja yöllä tuntui muutaman kerran sellaisia kovia tuikkauksia tuolla alavatsalla, vähän samanlaisia kuin kiinnittymisen aikaan, mutta kuukautismaisia kipuja ei ole vielä ollut.
 
uip
Olen ymmärtänyt että oireet/oireettomuus voi vaihdella päivästä toiseen, toivottavasti sulla kyse on vain siitä
Tein aamulla pc:n testin ja minusta viivat eivät olleet enää tasavahvat. Menen nyt aamusta verikokeessa käymään, mutta uskoisin hcg:n lähteneen laskuun. Oireita mulla toki on vielä, etovaa oloa ja rinnat on turvoksissa, mutta tuo vuoto on koko ajan runsastunut vaikka onkin niukkaa kuukautisiin verrattuna, ja lämmöt on laskeneet normaaliin. Eilen illalla ja yöllä tuntui muutaman kerran sellaisia kovia tuikkauksia tuolla alavatsalla, vähän samanlaisia kuin kiinnittymisen aikaan, mutta kuukautismaisia kipuja ei ole vielä ollut.
Voih 😔 Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Verikokeestahan sen sitten näkee niin ei tarvitse elää epätietoisuudessa.
 
uip
Näyttää minun vierailu heinäkuisten ryhmässä jäävän lyhyeksi. Hcg oli vain 718, joka käsittääkseni on liian pieni nousu kun verikokeiden välissä oli melkein 48 h. Pitää lopettaa luteaalituki ja jäädä odottamaan kunnon vuotoa/kipuja.
Oon pahoillani sun puolesta 😔
Uusi kierto uusi mahdollisuus. Olen kuullut sanottavan, että naisen hedelmällisyys on hyvin korkealla km jälkeen joten toivottavasti tärppää nopeasti uudelleen ❤
 
  • Tykkää
Reactions: IhmettäOdottava79
Oon pahoillani sun puolesta
Uusi kierto uusi mahdollisuus. Olen kuullut sanottavan, että naisen hedelmällisyys on hyvin korkealla km jälkeen joten toivottavasti tärppää nopeasti uudelleen
Toivoahan aina saa, mutta valitettavasti iän puolesta ei tuo munasolujen laatu puolla pikaista uutta tärppiä.

Tsemppiä sulle jatkoon, samoin kuin muille heinäkuisiin mahdollisesti myöhemmin liittyville.
 
  • Tykkää
Reactions: uip
Moikka! Täällä on menossa tänään vko 4+2. Plussatestejä oon tehnyt kuutena ed. päivänä ja näyttää aina viivat vahvistuvan. Oireita ei kyllä ole juurikaan muuta kuin palelu ja joskus vähän nippasee alavatsalla. Olisi mukavampi ja varmempi olo kun tuntuis enemmän. 😅

Mulla on taustalla yksi tuulimunaraskaus jonka jälkeen saatiin vauva 10/22. Nyt jos tulisi tää pikkusisaruskin kotiin asti.
 
  • Tykkää
Reactions: burkei
uip
Moikka! Täällä on menossa tänään vko 4+2. Plussatestejä oon tehnyt kuutena ed. päivänä ja näyttää aina viivat vahvistuvan. Oireita ei kyllä ole juurikaan muuta kuin palelu ja joskus vähän nippasee alavatsalla. Olisi mukavampi ja varmempi olo kun tuntuis enemmän.

Mulla on taustalla yksi tuulimunaraskaus jonka jälkeen saatiin vauva 10/22. Nyt jos tulisi tää pikkusisaruskin kotiin asti.
Meillä on melkeimpä samat viikot minulla siis nyt 4+3. Oiretta oli alkuun enemmän, mutta viimeiset paripäivää selkeästi vähemmän. Itsekkin toivoisin nyt kunnon oireita niin ei tarvitsisi hermoilla niin paljoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Rytökärppä
Moikka! Täällä tehtiin positiivinen testi isänpäivänä. Oon tehnyt melkein joka päivä uuden testin, koska oireita ei juurikaan ainakaan vielä ole. Ensimmäisessä raskaudessa oli sama juttu kylläkin😄 nyt on rv4+6. Laskettu aika olis 22.7, jos kaikki nyt menee hyvin. Jännittää sen verran, että itse varasin varhaisultra-ajan 30.11. Tsemppiä kaikille odottaville 💓
 
Aika samoissa mennään, mulla la siis 24.7. Varasin myös varhaisultran mutta vasta 8.12. Olisi silloin 7+2. Tavallaan haluan käydä vasta sitten kun syke varmasti näkyy mutta onhan tuonne nyt pitkä aika ja koko ajan tekee mieli aikaistaa sitä. 😅
 
Aika samoissa mennään, mulla la siis 24.7. Varasin myös varhaisultran mutta vasta 8.12. Olisi silloin 7+2. Tavallaan haluan käydä vasta sitten kun syke varmasti näkyy mutta onhan tuonne nyt pitkä aika ja koko ajan tekee mieli aikaistaa sitä.
Nojoo! odottavan aika on pitkä😅 Mietin kans onko liian aikainen, mutta ne sitten sieltä yksityiseltä sanoi että se ois ok ja edellisessä raskaudessa taisin samoihin aikoihin käydä 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Rytökärppä
uip
Itse en ole vielä varannut aikaa. Kävin viime raskaudessa aavassa ja ajattelin sinne varata ehkä myöhemmin ajan. Nettihinnasto sanoo että varhaisultra maksaisi 134€ mutta täytyy vielä varmistaa kun varaa aikaa.

Minulla tämä oireiden lievittyminen aiheuttaa nyt huolta. Ostin digin vaikka vannoin etten testaa enää kertaakaan. Jos digi näyttää järkevät viikot varaan ajan varhaisultraan. Mikäli näyttää liian vähän viikkoja yritän saada neuvolan kautta hcg kontrollin tai sitten vaan jään odottamaan vuotoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Itse en ole vielä varannut aikaa. Kävin viime raskaudessa aavassa ja ajattelin sinne varata ehkä myöhemmin ajan. Nettihinnasto sanoo että varhaisultra maksaisi 134€ mutta täytyy vielä varmistaa kun varaa aikaa.

Minulla tämä oireiden lievittyminen aiheuttaa nyt huolta. Ostin digin vaikka vannoin etten testaa enää kertaakaan. Jos digi näyttää järkevät viikot varaan ajan varhaisultraan. Mikäli näyttää liian vähän viikkoja yritän saada neuvolan kautta hcg kontrollin tai sitten vaan jään odottamaan vuotoa.
Tsemppiä odotukseen! Toivotaan että pysyy matkassa!
 
  • Tykkää
Reactions: uip
Hei kaikille! Täällä menossa 6+4 ja jäätävä stressi päällä. Oireita on lähinnä vain turvotus. Pari viikkoa sitten olin tosi väsynyt mutta sekin on mennyt ohi. Edellinen vuoden takainen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja silloin oli kaikki klassiset oireet. Tiedän, että kaikki raskaudet ovat erilaisia mutta keskenmenoja kokeneena ei pysty nauttimaan ajasta. Odotan tällä hetkellä hcg-tuloksia. Torstain tulos oli 46000 mutta se ei sano mitään jos taso ei kasva. Vasta viikon päästä varhaisultra…
 
  • Tykkää
Reactions: Rytökärppä
uip
Hei kaikille! Täällä menossa 6+4 ja jäätävä stressi päällä. Oireita on lähinnä vain turvotus. Pari viikkoa sitten olin tosi väsynyt mutta sekin on mennyt ohi. Edellinen vuoden takainen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja silloin oli kaikki klassiset oireet. Tiedän, että kaikki raskaudet ovat erilaisia mutta keskenmenoja kokeneena ei pysty nauttimaan ajasta. Odotan tällä hetkellä hcg-tuloksia. Torstain tulos oli 46000 mutta se ei sano mitään jos taso ei kasva. Vasta viikon päästä varhaisultra…
Voin samaistua minullakin km aiheutti sen etten pysty tästä uudesta raskaudesta nauttimaan.
Toivottavasti hcg nousu on ollut riittävä ja saat mielenrauhan. Jokainen raskaus on erillainen ja oireetkin voivat tulla ja mennä. Tulethan kertomaan kuinka kävi 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: Nupsutin

Yhteistyössä