Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

kelan jutut mulle tuli melko nopsaan päätös tuosta äitiysavustuksesta ja se mkasetaankin nyt 5.4. äitiysraha päätöstä saa odotella ties kuin kauan vielä kun työpaikka lähettää paperit kelalle vasta kuukautta :O ennen mammaloman alkua...
Pitäs varmaan sinne palkanlaskentaan soitella ja kysästä...

kerhot sun muut just ton takia mä en liity noihin kerhoihin kun sitten niistä potkitaan ulos kun ei kerkee käydä ja pahoitetaan toisten mieliä ja plaaplaaplaa...peruspalstailu on jees sen kummemmin asioihin sotkeutumatta :)

Juuli-Luuli mekin mennään nyt pääsiäisenä hakemaan rottinkikori jossa kaikki lapset on ekat ihanaiset kuukautensa nukkuneet. se on mun isän vanha. Hieno masu sinulla! :)

nyt meen laittaan taasen aamupalaa konkkaronkalle...

onona ja nassikka 24+1
 
Maanu meikäläiselle voisi päivittää tyttöarvauksen :) (en sanoisi lupaus koska kätilökin oli niiiin epävarma. :)
Ja onnea vakuutuksesta!! Itse tein ensin Tapiolaan hakemuksen ja sieltä eivät myöntäneet, nyt on hakemus vetämässä Pohjolaan.. Katotaan miten siellä käy.

Täällä myös Kelan kanssa odottava tilanne.. En saa mitään päätöksiä ennen kun palkkakuitit on toimitettu työnantajalta. No hölmönä otin sitten sen viimeisen 6kk palkan mukaan tuon mistä se avustus lasketaan. Viimeinen palkkakuitti miulle tulee 10.6 niin sit vissiin saa vasta asiaa eteenpäin... :stick:
Enkä saa työnantajalle kopiota avustuspäätöksestä ennen kun saan tuon asian eteenpäin... Hohhoijaa. No.
Elellään vähemmillä rahoilla tuo kesäaika sit. :D

Äitiyspakkaus on jo haettu muistaakseni toissaviikolla ja pengottu läpi. :D
Kunhan jään kotiin (tän pvän jälkeen 13 päivää töitä, jau!! :cool: ) ni sit varmaan ehin noita peseskellä. Ja vaunuiksi/rattaiksi tuli nyt Oran Taigat. :)

Ei kai tässä taas tämän kummempia, mukavaa huhtikuun alkua masuilijat!! :)

Johanna26&Patu 25+2 :heart:
 
Aamulla on neuvolassa taas käyty. Koska siippa on työmatkalla, piti ottaa tyttö mukaan neuvolaan ennen eskariin viemistä. Kuuli tuleva isosisko pikkusisaruksen sydänäänetkin :)

Paino oli lisääntynyt 2 kg, sf-mitta oli 23 ja paineet sekä hemoglobiini ok. Minulla ei ole neuvolalääkäristä mitään havaintoja, sitä ei vissiin kovin aikaisin täällä ole. Seuraava neuvola on heti vapun jälkeen, joten kaippa sitten jo lääkäriaikaakin varaillaan. Tai sitten ei. Vihdoin ja viimein sain raskaustodistuksen, henkilöstöpalveluista sitä jo kysyttiinkin, äitiysloma-anomuksen olen kuitenkin tehnyt jo viime viikolla ettei jää ihan viime tippaan sen tekeminen.

Meille tulee kestovaipat kotikäyttöön, kestot olivat käytössä seitsemän vuottakin sitten ja homma sujui ihan kivasti. Kertiksiä käytetään sitten reissussa oltaessa.

Onpa monella työpäivät jo vähissä! Minulla meni eilen aamulla hermo palaverissa ja laskin päivät, niitä on vielä 39 jäljellä. Tosin, minähän olen siirtänyt lomat pääasiassa ensi vuoteen, joten kesällä 2013 saan ruhtinaalliset n. 10 viikkoa lomaa.

annales 25+2
 
Kävin kahen pienimmäisen kanssa just pikkusen lenkin kävelemässä ja aattelin et pääsenköhän kotio saakka. Mahaan sattu joka askeleella ja tuntu et maha ratkeaa....ompahan outoa repimistä. Mä löntystelin kävelemään niiin hitaasti että heti hävetti :(

Illalla pitä mennä kattomaan uutta asuntoa :) toivottavasti se on hyvä ja saadaan se. Tulis 450e/kk edullisemmaks asua siinä kun tässä asunnossa...siinä tosin ei olis saunaa.
 
onona mulla kans alkaa heti kun pitemmän matkan kävelee/reippaammin,ihme nipistelyä ja pistelyä mahassa,ja pakko himmata vauhtia heti...
Onpas huikee ero jos ei ole saunaa!! saunasta iso summa,jos on samankokoinen kämppä!

Me asutaan neliössä ja tää ihan hyvänkokoinen mutta ei oo saunaa...ja sen mä haluisin.
jaahas,se ois sit ruoka lakko ilta puol kasista aamuun asti,ties kuinka pitkälle,mulla kun se sokerikoe huomenna!
kuinka te muut teitte? et söittekö mahanne kunnolla täytee illasta,niin ei ollut sit niiin nälkä aamusta..
 
PTT voi kumpa vain tuikkis ja pistelis mutta kun repii nii maan perskeleesti :(
hyvä kun astua kärsii...ensviikolla pitäs taas töihin kammeta, mut katellaan.
Asunto juu huikee ero vuokrassa. Meillä nyt 97,5m2 ja toi olis 91m2 ilman saunaa tosin. Tää nykyinen on vaan niin mahtavalla paikalla, toi toinen olis pikkusen sivummalla mut se ois mun mielestä vain mahtava juttu. Voisin ihan hyvin muuttaa vaikka ihan korven keskelle :)
 
Juu, kevättä tuntuu olevan ilmoilla ja pesänrakennusvietit jyllää :D

Kelalta tuli äitiyspakkauksesta päätös parissa viikossa, mutta äitiyspäivärahan määrää en vielä tiedä.. Odottelen kovasti, että koska mun pakkaus saapuu postiin, kun 23.3. on tilattu ja parissa viikossa pitäisi tulla, ehkä jo siis tällä viikolla :)

Tutteja on täälläkin tullut pari ostettua ihan varalle, jos sattuu kelpaamaan. Väkisin en opeta, mutta en koe mitään pahaa, jos se sitä oppii imemään :)

Hehe... olin vähän jämähtänyt odotusviikoista, ja lukiessani täällä ihmettelin, että onpa ihmisillä jo pitkällä raskaudet ja sitten tajusin, että herranen aika, mullahan on jo yli 28viikoilla, kun olin ihan varma, että oon 27 viikolla menossa :D

Mun lääkärineuvolaa siirretään ja siirretään koko ajan.. ärsyttää jotenkin. Nyt on tosiaan viikot 28+2 ja oon käynyt nyt 3 kertaa neuvolassa, enkä ole ultrassa enkä neuvolassa nähnyt lääkäriä, kun miehen sisko oli Oulussa jo viikkoihin 26 mennessä käynyt 6 kertaa neuvolassa ja nähnyt kahdesti lääkäriä. En siis edelleenkään tiedä, milloin minulla on tuo lääkärineuvola tai ylipäätään seuraava käynti missään.. huh!

Näin hassun unen viime yönä: Lähdin synnyttämään jo nyt ja heti synnytyksen jälkeen lähdin kotiin. Jossain vaiheessa mies tuli kotiin ja sillä oli mukanaan vauva. Mies ojensi vauvan minulle sanoin, että tässä tämä sun vauvas on. Mä ajattelin, että jopas, ai tämän näköinen tämä onkin ja se ehkä aavistuksen näytti epämuodostuneelta ja puklautteli ihan tauotta ja mä olin huolissani, kun en ollut kerinnyt pestä kertaakaan koneessa pakasta vedettyjä harsoja :D. Vauva oli puettu tyttöjen vaatteisiin ja mä olin, että vau, tää olikin tyttö ja unessakin oli mielessä, että meille kyllä luvattiin poika! :D Sitten jossain vaiheessa rupesin vaihtamaan vaippaa ja olin sillee, että mitä, tää oli sittenkin poika :D Vähän mua nauratti aamulla :)

Omaa napaa: Mulla oli muutama kuukausi ihanan seesteistä, mutta nyt on alkanut tulemaan hyvin voimakkaita heikotustiloja, jos unohtaa syödä ja oksettaa välillä. Mahaa viiltelee ja kipristelee. Sen lisäksi tunnen kipua häpyluussa, voiko se olla mahdollista??

Jebbis ja mini 28+2
 
Oooh,äippäpakkaus haettu ja hiplailtu kertaalleen :heart: Pitää sit ukkelin kanssa hiplata lisää kunhan kotituu :) Ihana pakkaus,tykkään kovasti.

Tuteista Jooh,olen ostanu tutteja joitakin kappaleita jos sattuu Ykälle kelpaamaan :)

Vakuutuksesta Fantsua,en sit ehtiny sitä hakee. Tajusin liian myöhään koko homman,monessa paikassa kun pitää hakee se viimestään 2kk ennen laskettua. :headwall: Yksi taisi olla jossa oli 3kk.. Mutta mulla auton vakuutukset isän nimissä,koska entinen autoni oli isäni mutta mulla käytössä ja uuteen autoon siirrettiin sen bonukset jne. Miehellä If:ssä vakuutukset,niin ikään vanhempiensa kanssa yhteis pompseja. Pitäs ehkä harkita jos siirtäs omat vakuutuksiensa laskut tulemaan kotiosoitteeseen.. Tokikaan kummankaan porukat ei niitä maksele..:D


Mä kanssa olen meille osittain varannut hoitopöydän tori.fi:stä kun tuo mies vaan vatuloi asioiden kanssa. Vaunutkin olen jo päättäny,Oran Jovi Airit. Mitäs eroo on Ora Taigassa ja Jovi Aireissa? Onko jokin ihan oleellinen,jonka takia kannattaa harkita tarkoin?


Jebbis Hauska uni! :D


Mäkin söin ihan viime hetkelle asti ja ihan huolella ja tukevasti ennenku piti alkaa paastota!

Onona ja PTT Täällä kans alkaa vihloa ja nipistellä masua jos liian rivakkaan kävelee. Toisinaan nostaa ihan tuskan hien ostalle :(


(.) Ihanaa,enää huominen töitä sit saa viettää eka miehen kaa pääsiäis-pyhiä ja sit koittaa vapaus,aaaah! :D Jännityksellä ootan oisko työporukka jotain kehitelly mulle,mutta taitaa haaveeks jäädä ja joudun ite niille kakkuja kantamaan läksiäisten kunniaks kaffi-pöytään.. Kylläpä tästä joutaakin jo huiliin. Masu on oikeesti jo tiellä ja töissä joutuu nin paljon kumartelemaan,kyykkimään,kurkottelemaan ja seisomaan että ei enää kykene. Eikä voimatkaan riitä. Ajatukset täysin vauvassa ja tulevaisuudessa :heart:
Ensi tiistaina ois se kontrolliultra istukasta,huih! Mies ei pääse töiden takia mukaan ja aloinkin miettiä,että voikohan siellä paljastua vielä jotain rakenteellisesti poikkeavaa? Kaikki oli kuitenkin hienosti rakenneultrassa rv 20+4.. Pitäskö kuitenkin yrittää mies saada mukaan..?


Nyt välipalalle!


Tipetsu ja Ykä rv 27+4
 
SEE
Kuulumisia tulin lukemaan ja hieman kertoilemaankin. Raskaus etenee omalla painollaan, mitään suurempia vaivoja ei vielä ole ja toivon mukaan pysyvät poissa.

Tehtiin tällä viikolla asuntokaupat ja huomenna varmistuu muuttopäivä. Toivotaan että päästäisiin muuttamaan uuteen kotiin hyvissä ajoissa ennen heinäkuuta. Ollaan etsitty jo useampi kuukausi uutta kotia. Tällä hetkeelä asutaan rivitalossa jossa 3 makuuhuonetta ja neliötä 97m2. Ollaan viihdytty ihan tosi hyvin ja varsinkin kun ostettiin tää silloin rakennusvaiheessa ja pääsi silloin valitsemaan kaikki pinnat itse . Nyt löydettiin ihana uusi omakotitalo ihan tästä läheltä ja saadaan reilusti lisää tilaa ja etenkin säilytystilaa mitä kipeästi lisää tarvitsimme. Meillä vielä veneilyharrastus joten talvisin loppuu varastosta tila kun kaikki veneen tavarat siellä.Muuttoruljanssi kyllä ahdistaa mutta eiköhän siitä jotenkin selvitä jos vaan vointi pysyy yhtä hyvänä.

Ensi viikolla pitäisi mennä toiseen sokerirasitukseen ja toivon niiin kovasti että arvot olisivat edelleen hyvät niinkuin rv 16 tehdyssä rasituksessa olivat.

Hyvää pääsiäistä kaikille.

T: SEE rv 25+3
 
  • Tykkää
Reactions: sopaka
Heipsan hellemasut!

Vakuutukset: Me otettiin vauvavakuutus Pohjolasta, vaihdettiin sinne samalla muut vakuutukset kun meni hermo edelliseen vakuutusyhtiöön.

Kelan päätöksiä täälläkin kovasti odotellaan. Lapsilisät oli myönnetty, se oli eilen tullut Kelan nettisivuille kun kävin katsomassa. :D Muut oli vielä syynissä. Eniten ehkä odottaa sitä äippäpakkausta nyt.

Kiva ois jo päästä pesemään vaavin vaatteita mutta ei oo kauheesti vielä tilaa niille. Pääsen ennen vappua Ikeaan joten täytyy sieltä säilytystilaa ostella niin pääsee sitten kunnolla pyykille.

Omena ja Pikku N 24+0 POKS!!
 
Jospa tämäkin aikansa kuluksi kirjottais taas.
Tutti otetaan käyttöön jos tyyppi huolii. Yhtäkään en ole vielä ostanut, mut vähän himottais ostaa ne leijona tutit=) (meillä mä oon se, joka seuraa jääkiekkoa tarkemmin;))
Vaipoissa ajateltiin sekakäyttöä. Kotona kestoilua ja reissussa kertiksiä. Katsotaan kuin lähtee sujumaan. En ole ostanut kun muutaman kestovaipan kun jos se ei toimikaan (lyhyt pinna) niin ei jää sit kaapin perukoille kauheeta määrää käyttämättömiksi.
Vauvavakuutuksen varausmaksu tuli eilen. Saatiin ilman ongelmia, vaikka sitäkin piti jännittää. Samalla kilpailutettiin meen muut vakuutukset.
Täällä masu on ottanut kasvupyrähdyksen:O Siitä ne ihan hirveät yölliset vatsakivut johtui. Ens vkolla on neuvolalääkäri ja sit saa tietää et missä tyyppi menee. Luulen tuntevani jo missä kaverin peppu menee:heart:
Äippäpakkaus tuli tänään, nyt sitä hypistelemään anopin kanssa!
 
  • Tykkää
Reactions: Jebbis ja Omena85
Kati-81 meillähän ne leionatutit on jo :D mä en voinu vastustaa ja oli pakko ne saada. sekä 2 samaan sarjaan kuuluvaa tuttipulloa XD

ASUNTOa käytiin äsken kattomassa ja voi luoja :) nyt vaan ootellaan sormet ristissä huomiseen ja toivotaan että saadaan se :) on tilavampi kun tää ja tässä muka 6,5m2 enemmän tilaa...hohhijaa! olkkarikin oli kuin tanssilava..iso kuin mikä..!!! tää on niiin fiiliksissä! ja saadaan laitettua isommille muksuille omat isot makkarit :) jei! mä en kohta pysy housuissani :D
eli vuokra laskis sellaset 400-450e yhteensä...!!!

huomenna lähdetään reissun päälle ja palataan vasta pääsiäisen jälkeen joten MUNARIKASTA PÄÄSIÄSITÄ KAIKILLE!!! :LOL:

onona ja nassikka 24+1
 
Heissan!

Päätin nyt sitten kirjotella tänne kun viimeksi kirjottelin ihan alkuraskaudesta..
Olen kyllä ahkerasti lueskellut teidän kirjotuksia :)
Kun huomasin uuden pinon alla mun nimen niin aattelin tulla kertoilemaan kuulumisia.
Eipä tänne erikoista, kelaan viety äippäpaketti ja -rahahakemus
ja saas nähä kauan menee.. Noh, kohan enne heinäkuuta tulee ;)

Tavaroita ei ole tullut vielä hankittua, sänky ja ehkä jotain muutakin saadaan siskon kaverilta..
Rattaita ja sitteriä kuitenkin ahkerasti katellut.. Olisin niin tahtonut sellasen Disneyn nalle puh mallin,
mutta vörit ovat muuttuneet.. Näin sen vanhan mallin (muistaakseni v.2007..) mutta siitä
on muuttunut se väri.

Mut eipä mulla sen kummenpia.. Voipi olla etten kauheasti kirjottele ennen heinäkuuta,
mut kyllä tykkään lukea, varsinkin kun täällä ihmiset vertailee tavaroita, vakuutuksia ja kaikkea..
Nyt ei muuta kuin oikein hyvää kevään jatkoa ja voikaahan paksusti! :)

tuossa alla vielä mun tiedot jos joku laittaa listalle..
Jenkku87 / 24v / ensimmäinen / 25.7 / LS

Jenkku ja Paapa 24+0
 
  • Tykkää
Reactions: Maanu
no niin se olis nyt sit paastoo tonne aamuun asti! eniten mua jännittää toi kun ei saa ees vettä juoda! paitsi aamulla ottaa lasillinen...noh täytyy mennä jo muuteskin kohta maate,kuudelta jo herätys|O
Sokerikokeesta kun oon selviytynyt,meenkin sit vihosta viimein sinne vakuutusyhtiöön,ja haen sitä vakuutusta.
oliko täällä joku,joka ei ole ottanutkaan eikä edes ajatellut moista?
 
PTT Mä olin ottamassa vakuutusta,mutta näipä vaan matti myöhäsenä meni sivu suun,ainakin se raskauden aikanen vakuutus.. : /


Ainiin,voikohan vauvan vaatteisiin käyttää miedon tuoksuista huuhteluainetta,joka allergia ja astmaliiton kanssa yhteistyössä olevan merkin tuote..? Lipaston haju tarttunut todella ikävästi jo olemassa oleviin vaatteisiin,yäk..Pitäs jotenkin saada tuuletettuakoko höskä ennekuin taas pestyt vaatteet sinne laittaa.


Nyt unta palloon. Vika työpvä huomenna ja kello alkaa kilkattaa 04:30,huoh!



Tipetsu ja Ykä rv 27+4
 
No niin, minäkin huomasin, että huhtikuun ketju on jo aloitettu ... siirrän siis viestini tänne!

***

Hei kaikki!

Koko maaliskuu vain valui ohi ilman että ehdin kirjoittaa mitään ... mutta samoja juttuja kun teillä muillakin minulla on menossa: kelan päätöstä odotellaan, vaunut ja pinnasänky haettiin tuttavilta (hieno punainen Brio) ja vaatteitakin ollaan jo saatu jonkun verran ystäviltä ja sukulaisilta. Olimme jo ehtineet antamaan pois melkein kaikki vauvatavarat kun isot lapset ovat jo 7 ja 5, mutta nyt saamme muilta uutta tilalle. Kierrätys kannattaa!

Viikkoja on nyt 25+5 ja vauvalla kaikki on hyvin. Itselläni on paha iskias, valitettavasti tuttu vaiva edellisistä raskauksista. Pääsin fysioterapeutille viime viikolla, ja hän olisi aloittanut sairasloman heti, mutta päätimme työnantajan kanssa, omasta toivomuksestani, että teen lyhyempiä päiviä ja työskentelen kotona, jos se auttaisi jaksamaan. Se tuntuu paljon paremmalta, onneksi on ymmärtäväinen työympäristö.

Sokerirasituskin on tuolssa kahden viikon päästä, hirvittää. Teillä muilla taitaa olla aika vaihtelevat kokemukset asiasta.

Hyvää pääsiäistä kaikille!
 
Onona,oi,kuinka idyllistä että teidän pikkuinen tulee nukkumaan rottinkikorissa..ja vielä perintökori.. :) Meidän vauva muuttaa aluksi äitiyspakkauslaatikkoon..ei kai mun perhoskoira mene sinne myös salaa nukkumaan? :LOL: Jaa-a,lastenkirppiksellä tein nopean visiitin tänään.Ostin yhden äitiyspakkauksen kestovaipan 3 eurolla (käyttämätön).Joku toinen siellä myi samanlaista 9 eurolla! Hm jotain rajaa...teki mieli ostaa kaikkia tyttöjen ihanuuksia,mutta budjetti ei salli..eikä ole varmaa edes että se on tyttö.12 päivän päästä se toivottavasti selviää! Minulla on myös nimittäin istukan paikan kontrolliultra.Tässä on nyt 2 jännitysmomenttia: onko istukka noussut + lapsosen sukupuoli.Tipetsu,tule sitten kertomaan miten sulla meni! Muuten,kyllä varmaan olis huomattu tähän mennessä suuret rakennepoikkeamat.Älä mieti sellaista.
P.S. Mun äiti oli näyttänyt Pohjanmaalla sukulaisille mun lapsosen 3D-ultrakuvia.Innokas isoäiti.. :heart:
 
Ihanaa huhtikuista aamua! :)

Mulle vois päivitellä la 4.7 (nyt olen 5.7 päivän kohdalla) ja iäksi 23v Pientä pilkunviilaamista, mutta itteään häirittee :p

Äitiyspakkaus tuli tiistaina, reilu viikko kelan päätöksestä. Sitä jo useampaan kertaa hiplaillut ja järjestelly vaatteita mokomassa pienessä laatikossa :D

Eilen oli neuvola ja kaikki kunnossa, pissa puhdas, hemppa 107, hyvät ja tasaiset paineet kuulemma ollut koko rakausajan (pyörinyt 126/62-132/73 hujakoilla) Paino on noussut 800g/vko :ashamed: Hupsankeikkaa. Niin ja pikkumiehen sykkeet 140. :heart:

Pienelle möpeltäjälle on jo aikalailla isoimmat hankinnat tehty. Vielä pitäis ostaa muunmuassa amme, itkuhälytin, matkasänky, toinen peitto + lakanoita ja kaikki pikku krääsä kuten vaipat, talkit yms. :)

Neuvolasta saatiin myös perhevalmennuksen päivämäärät tietoon, toukokuussa olisi siis sinne suunnattava.

IF:stä haettiin ja saatiin vauvavakuutus, aika viime tipassa sitäki piti taas hakea, mutta onneksi myönnettiin :)

Tiuh ja möpeltäjä 27+1
 
Hei!

Täällä minä istun TK:saa...sokerirasitus meneillään...
Tämän jälkeen sitten työterveyslääkäriin...niin kamalat liitoskivut vaivaa että tuntuu kuin nivuset repeytyisivät irti ja minä kävelen kuin ankka...
Jotenkin koen kuitenkin huonoa omaatuntoa sen takia kun en pysty töissä käymään...

Kelan paperit laitettu eteenpäin ja nyt sitten vaan odotellaan... Neuvola olisi tuossa reilu viikon päästä...verenpaineet oli viimeksi hieman koholla mutta muuten kaikki ok. Tässä kuussa olisi myös se istukka kontrolli...

Mitäs muuten olette ottaneet närästykseen? Rennie ei enää ainakaan minulla auta, inhottava vaiva vain... Ja sitten olen huomannut että henkeä ahdistaa, kai alkaa kohtu olemaan jo sen verran ylhäällä...

Ai niin ja viikoilla 26+5 mennään...jo!
 
Jipii! Tänään lähtee tj10 kampa käyntiin! :)

Eilen saapui iiiiiso Kelan lahjapaketti postitse <3 Olihan ne kerran pakko ihastella läpi :D

Mistä noita leijonatutteja/tuttipulloja saa? En oo törmännyt missään (tosin en oo ees yrittänyt etsiä, kun en ole moisista hienouksista tiennyt, mutta pakkohan sellaiset on hankkia :D)
 
Jes, nyt ois vaunut (ainakin varattuna)! Löysin Jovi Airit käytettynä mutta niissä on vielä vuosi takuuta ja hinta oli sopiva :) Enää kun voittais nettihuutokaupasta sen hoitopöydän nii oltais oikeestaan valmiina :heart:
 
Helou leidit.

Olen ihan alusta asti palstaa lukenut, mutta kirjoitusta itsestäni en ole saanut aikaiseksi. Esikoista odottaessa tein samanmoiset, pitkään meni ennen kuin "suuni aukaisin". Olen kesällä 26 täyttävä yhden pienen pojan äiti (Topi on 3vuotta), nyt masussa asustaa POIKA (lupaus). Synnytyssairaalana toimii KYS. Esikkoa pukelsin maailmaan 37h vesien menon jälkeen, lopulta kiirellinen sektio, voimat loppuivat ja paikat aukesivat vain 1,2c. Diagnoosina pysähtynyt synnytys. Nyt toiveena alateitse hoitaa, saas nähdä :) Esikoista odottaessa kärsin GDM.stä ja nytkin jo miitailen sokereita, liene puhkeamaan päin.

Rv 26 + 3 (jos laskuissa olen nyt pysynyt, kakkosta odottaessa jostain syystä ei tule viikkoja laskeskeltua useinkaan) LA on 9.7., anteeksi jos tulee väärillä väreillä tai vastaavaa :)

Lasten syntymäpäivät tulevat olemaan lähekkäin, esikoinen syntyi 38+3(vaiko 4) 15.7 ja nyt tulokkaan LA samoihin aikoihin.

Ihana ketju teillä ja ihana lukea samanmoisia jutskuja mitä itse mietiskelee!

-Tanja
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuh

Yhteistyössä