.~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

Paperit tullu meilläkin jo kotiin täytettäväksi, vaikka ensimmäinen neuvola vasta 13.12.

Kertomisesta Meillä kaksi kaveria tietää, omille vanhemmille kerrotaan varmaankin varhaisultran jälkeen (viimeeksi kerrottiin np-ultran jälkeen, tosin silloin en käynyt varhaisultrassa), muille kavereille sitten hiljalleen..

Varasin tänään varhaisultran, se olisi 7.12. Sitä odotellessa.. Ehkä sitten selkeytyisi laskettuaikakin.. Sen tiedän kyllä, että olen raskaana. Ei kai muuten tällaista jatkuvaa pahoinvointia olisi.. Enemmänkin kiinnostaa, että on oikeassa paikassa ja alkioiden määrä..

Kati ja Junnu 6+3 (7+1)
 
Tänään oli varsin mielenkiintonen kampaajakäynti aamulla,oli pakko kampaajalle kertoa et oon raskaana ku jouduin kaksi kertaa juosta vessaan halailemaan pönttöä. Onnex oli tuttu kampaaja ja ymmärsi aivan täysin. :)

Mä olin 19v ku sain esikoisen ja 21v ku sain kuopuksen ja nyt jos masuasukki pysyy matkassa loppuun asti ni oon 23v. Mä oon aina halunnu lapset suht pienellä ikäerolla ja oon ajatellu et kolme olis meille sopiva määrä.
 
Uusi ilmoitautuu mukaan nyt kun helistimen keskustelupalsta on nyt alhaalla.

LA 23.7 (laskureiden mukaan) ja synnytyssairaala vielä avoin (edellinen synnytys porvoossa mutta nyt ehkä suunnittelen naistenklinikkaa, tämä vielä riippuu siitä että kuinka ruuhkainen kuu heinäkuu on... 2010 heinäkuu oli todella ruuhkainen)

Olen 31 v. jo yhden ihanan neitosen äiti (synt 14.7.2010 eli lähes tasan 2 v tulee mahdollisesti olemaan ikäero).

Oireita ei ole ja tästä syystä vähän epäilen olenko raskaana ollenkaan vaiko ei. No eipä edellisessäkään raskaudessa ollut oireita, mutta silloin ei ollut aikaa miettiä kun piti paahtaa töissä oikein urakalla pitkää päivää. Nyt on sitten vähän enemmän aikaa mietiskellä kun töissä ei ole kiire ja olen pohtinut menisikö varhaisultraan vaiko eikö...

Tämä raskaus tuli vähän yllättäen... sillä kuvittelin että raskautumiseen menisi paljon kauemmin syystä että edellisen synnytyksen jälkeen (5 päivää sen jälkeen) minulta poistettiin toinen munasarja (kysta teki kuolion munasarjalle sekä hirveät kivut). Synnytyksen jälkeen olen syönyt minipillereitä ja sinä aikana ei menkkoja tullut ja pillereiden lopetuksen jälkeen ehti tulla yhdet menkat ja hupsista sen jälkeen sitten olinkin jo raskaana...

Ensimmäinen neuvola on joulukuun puolivälissä ja np ultra tammikuun alussa... on tämä raskausaika vaan jotenkin niin jännää ja nopsaan sitä unohtaa mitä sitä saikaan syödä ja tehdä vaikka edellisestä ei olekaan kovinkaan kauaa.

Nyt perjantaina on sitten pikkujoulut ja jotenkin pitäsi pystyä feikkaamaan koko homma ettei huhut lähde liikenteeseen, koska en vielä halua töissä kertoa asiasta. Vasta joskus ensivuoden puolella kerron kun raskaus on varmalla pohjalla.

ipna & 6+2
 
Plaah, puhelu tuli töistä että työt ei jatku sairasloman jälkeen...Ei ole lapsia nyt tarpeeksi ja soittaa jos tilanne muuttuu... Menee talous aika tiukalle kun mies yksin tienaa. Vaikka ihan kohtuullinen palkka hällä onkin niin meillä on kaikenlaista lainaa jne.. ja menot kuussa isot.. Koko raskaus oli yllätys ja pieni shokki. Just ku aloin miettiä et ihan kiva on sittenkin saada vauva ni tämä uutinen läsähti ja milläs elätät kolme lasta. *syvä huokaus* Just nyt vituttaa kaikki...:'(
 
Tervetuloa uusille! Tsemppiä KSK! Eiköhän ne asiat aina jotenkin järjesty, toivotaan ainakin niin! :) Mites PTT ultra meni?

ON: Paha olo vyöryi tänne eilen ja olo on ollut koko päivän ihan kauheeta, oksettaa kun yskii, syö tai juo. Kaks leipää saanu alas tänään... Ja mikä väsymys, yöllä vedin 11,5 h yöunet ja tunnin päikkärit päälle, silti nukahdin kun muksu kattoi muumeja! Menisipä nämä alkuviikot nopeasti!!!!

neito 6+1
 
Tervetuloa kaikki uudet hellemasut!

Oma napa: tänään oli ultra ja suuri oli helpotus, kun sydän sykki ja kaikki oli kunnossa:heart: Pikkuinen vastasi viikkoja 6+2, eikä 6+5, kuten kuukautisista laskettiin. Aika voimaton olo, kun voi päivät ja yöt pahoin, eikä mikään uni poista tätä väsymystä. Onneksi tätä ei ainakaan esikoisesta kauan kestänyt.
 
ksk kyllä ne asiat tuppaantuu vaan aina järjestymään,ja toivotaan että saisitkin niitä töitä sit myöh,tilanne muuttuisi.
mami2010 hienoa,että ultrassa näkyi toivottu asia!

juup,ite kävin kans siellä,ja totesi että mulla onkin akit joku hematooma,koska siitä sanoi vuotelun johtuvan,todella pieni kuitenkin..mutta ihmettelen vaan suuresti kun edelliseltä ultraajalta kysyin vuodon syystä et oisko hematooma,niin kielsi jyrkästi.
Mut anyway,siellä pikkuinen oli,ja sydän sykki vahvasti!! ja vastasi rv 7+5,vaikka menkoista on nyt sen 8+0...oih...

Nyt täytteleen neuvolan lippulappuja..
 
moi. ULTRA OHI!
Eli kaksi sykettä löytyi. Ekan kerran pieneksi ultrattu oli jopa vähän isompi kuin toinen, mutta ihan samankokoisia oli siis. Toinen vähän kauempana, oli huonosti näkyvissä, joten kahden viikon päästä sitten läkärin tekemään ultraan. Ja rv 6+3 mittojen mukaan olisi, eli 5 pv vähemmän kuin neuvola laskee, ja siksipä sykkeet ei viikko sitten näkyny.
Valitus yksityiselle lähtee kyllä tosiaan.
Jotain pientä verihyytymää oli havaittavissa pussien ulkopuolella, niin sanoi ettei tarvi säikähtää jos jotain pientä tulee paperiin, lääkäri osaa katsoa paremmin=)
Eloi tilanne nyt tämä, mikä se on kahden viikon päästä onkin toinen asia. Yritetään nyt vaan selvitä päivä kerrallaan.
Huomenna töihin.
 
Onnitteluita :flower: ultrassakäyneille :)

ksk: :hug: Kaikella on tapana järjestyä!

Mä selasin nopsaan läpi kirjottelut...ihan naatti kun olen. Töitä töitä ja töitä...huoh.
Meinaa hiukan väsyttää, työmatkallakin meinaa nukahtaa bussiin.
"Onneks" huominen päivä oon saikulla kun neitosella todnäk korvatulehdus :(

Itellä eka neuvola 14.12.

Nyt on pakko mennä köllötteleen...

Onona ja pieni
 
Hello ladies! :)

Uusi joulukuun pino väkerretty. :D

Joulukuun keskustelu

Nyt sinne vaan kaikki jutustelemaan ja joulua odottelemaan...

Mites on - haluatteko etusivulle listaa esimerkiksi NP-ultra-ajoista? Tai onko jotain muita ideoita päivityksiä koskien? Ulkonäköjuttuja? Fonttieja, värejä...? Ideoita otan mielelläni vastaan, niin saisin tehtyä tuosta listasta meitä kaikkia miellyttävän. :)


Brita ja salarakas 9+1
 
Oih, onnea ultrakuulumisista mami ja jaana!!!! :hug:
Toivon että pääsen perjantaina itsekin kertoilemaan yhtä hyviä uutisia. :)

Ja tosi isot tsempit kaikille pahoinvoiville! Toivottavasti loppuu ihan yhtä pian kun alkoikin.. :)

Brita hienoa työtä oot tehny ton listan kanssa! Kävin tuon joulukuisen kurkkaamassa ja oikein kivalta näytti! :) Sit jos on esim. paljon eri värejä ja kimallusta ja vaikka mitä ni menee sekavaks.
Ja yllätyin miten monta meitä hellemasuja onkaan!! Hirmunen lista!
Toivotaan et kaikki saadaan pysyä siellä listalla loppuun asti. :)
 
ONNEA hyvistä ultrakuulumisista jaanalle,PTT:lle ja mami2010:lle! Wiii! :D Tämmöstä vuoristorataa se voi olla,jaanallekin annettiin tyly tuomio ja kaikki on nyt kuitenkin hyvin! Hienoa! Sekin on ilahduttavaa että meidän pinosta ei ole pudonnut kuin vasta 1,ja sekin oli ihan alussa (voimia & onnea tulevaisuuteen moonchaserille..).Vain 1! Katselin kesäkuun pinoa,sieltä oli pudonnut 14 odottajaa..joten me heinäkuiset olemme ilmeisen onnekkaita! P.S. Jos tuohon listaan laitetaan ultratietoja,niin laitetaan sit myös yleisultrat.Esim. minä en seulontoihin osallistu.Ihan hyvä idea..Mun yleisultra on 28.12.
 

Yhteistyössä