Heinäkuun Hellemasut 2015

Myrtti - :hug:

Kaipa mutkin saa päivittää:
Kuura Karpalo - 2.7. - en vastaa - en vielä tiedä

Oireita ollu aika vähänlaisesti. Se on vaan sit otettava vastaan mitä tulee.
Joulukuun puolelle äiti on varaamassa ultran. Mennään käymään Eero Varilalla, kuulemma yksi maailman sympaattisimpia lääkäreitä :)

Juosta ei voi, se sattuu. Oon sitten koittanut kävellä senkin edestä.
Influenssarokotusta en todellakaan ota. Ei laitettu aikoinaan sikainfluenssaakaan. Eikä kyl HPV:täkään. Äiti on vähän neuroottinen ja kyselee ja kyselee terveydenhuollon ammattilaisilta noista ja sit osa noista jätetään ihan suosista ottamatta.

Ja taas:
Talvista viikonloppua kaikille!!
 
MiNalolle jaksuja. Jännä tuo naisen vaisto.

Mua närstää joka ilta. Kaippa sen voi oireeksi sanoa. Eilen oli ihan hirveet poltteet ja ei yhtään Renniee kaapissa. No otin vanhan kansan keinot käyttöön ja join soodavettä. Mikä taivas aukeni sen jälkeen. Tänään on tiedossa sama coktaili, kun alkaa taas närästys nostamaan päätään. Pahaa se oli, mutta tulos loistava. Suosittelen!
 
En ole vielä saanut aikaiseksi neuvola-ajan varaamista, tää raskaus tuntuu vaan välillä epätodelliselta, jotenkin hassua, ihanaa, kutkuttavaa ja vähän pelottavaakin, että meille kolmas tulossa, jos vaan kaikki menee hyvin. Mies ei ole kertaakaan ollut ekalla kerralla mukana ja mieluummin menenkin itsekseni. Ultrissa ollut mukana ja muutaman kerran neuvolassa aiemmissa raskauksissa. Jos raskaus sujuu, niin montakohan kertaa tässä raskaudessa pääsee kurkkaan masuasukkia...aiemmin käynyt muutaman ylimääräisen ultran, koska eka lapsi oli lähes viisikiloinen geneettisistä syistä (mun mies pitkä ja isokokoinen, ei varsinaisesti lihava). Riski siis on että minä 157 cm pitkä nainen saisin synnyttää uudestaan isokokoisen vauvan, siksi oon saanut ylimääräisiä painoarvio ultria. Toinen lapsi oli "vain" 4175g.
 
Heippa kaikki!! :wave:

Ehdinpäs juuri ja juuri heinäkuisiin, yk2'sesta tänään tehty plussa rv ~4+2. Laskettu aika olisi 29.7.. Täällähän on tuttuja nimimerkkejä, tulin tuolta vauvahaaveissa 2015 & hätähousuiset himotestaajat ryhmistä. Miehelle kerron sunnuntaina, kukaan ei tiedä vielä paitsi forumilaiset, jännittää superisti :) ultraan ajattelin mennä jo ensiviikolla!

Yemi, 20v, LA 29.7, 1. lapsi..

Yemi
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet! Yemin muistankin hätähousuista :)
Minalolle halit ja tsempit jatkoon!

Joo mulla on toi ruokasooda ollu joka raskaudessa ainut joka kunnolla auttaa närästykseen :) neuvolatäti siitä viimeksi vaan sanoi että ei saisi hirveesti ottaa.

Autosta: meillä joudutaan vaihtaa 7 paikkaseen toinen auto kun ei koko perhe mahduta enää samaan.

Influenssarokotuksesta: aion todellakin ottaa,siis mä oon aina ollu aika kielteinen noihin rokotteisiin enkä yhdessäkään raskaudessa oo tota ottanut kunnes viime raskaudessa sairastuin a-influenssaan ja voin sanoa että mitään hirveämpää en oo kokenut koskaan vaikka oon sairastanut vaikka mitä. Henkeä ei meinannut saada ollenkaan lekurissa keuhkojen tilavuus oli ihan olematon ja käveleminenki oli yhtä tuskaa kun piti hengittää muutakin kun pintahengitystä. Jouduin ottaa tamifluu kuurin jota ei oo testattu sikiön vaikutusta eli ei saisi raskaana syödä mutta lekuri sano et mun kunto niin huono et ei sekään oo sikiölle hyväksi. Sillon päätin että otan sen sikiölle vaarattoman rokotteen mielummin.

Mulla on selkeesti tää pahoinvointi päivä kohtaista.
Väsynyt oon joka päivä ja turvotusta on joka päivä mut pahoinvointia ei :)

almond ja nuuti 7+4
 
  • Tykkää
Reactions: Yemi
MiNalo :hug: Harmi, että uusi ultra ei tuonut parempia uutisia, mutta hyvä, että lääkäri kuitenkin perehtyy tarkasti tilanteeseen. Ehkä hän osaa selvittää myös mistä syystä limakalvo on niin ohut.

Tervetuloa uudet!

Pajunkissa meillä mies kanssa eilen ihmetteli että voiko tosiaan olla, että vihdoin meille se toinen lapsi tulee. Aika epätodellisissa olotiloissa täälläkin siis vielä ollaan.



ON: Eilen alkoi närästys. Terve miten kamala vaiva. Tavallista vettä en pysty juomaan lainkaan, vaan välittömästi nousee vatsahapot ylös, joten ajattelin tänään kokeilla hapotettua vettä. Jos se toimis paremmin. Sit ois varmaan samarin-testi seuraavaksi.

Muuten täällä on kaikki aika normaalisti. Ruokarytmi on parantunut kauheasti ja painon nousu pysähtynyt ainakin hetkellisesti. Katsotaan miten sitten jatkossa käy :D Epätodellinen olo on, vaikka rinnat on arat, alakertaa vihloo (siis mulla oli eilen liitoskipuja! Ei vielä kiitos, niitä...) ja väsyttää aivan järkyttävästi. Epätodellista oloa lisää se, että mä olisin ollut valmis toiseen lapseen jo 1,5 vuotta sitten ja varmaan mieskin, mutta sovittiin, että mun pitää valmistua ensin :) Ja oli kyllä ehdottomasti elämäni fiksuin päätös, vaikka se tarkoittikin sydänsuruja välillä, kun kaikki ympärillä kasvatti perheitään.

Täytyy alkaa tehdä sotasuunnitelmaa ensi viikonlopulle, kun meillä on työpaikan pikkujoulut. Kun niitä suunniteltiin, sanoin läpällä, että Jallua ja holillista glögiä pitää olla runsaasti. Nyt mulla on epäilys, että eivät tajunneet sitä vitsiksi ja mun alkoholiton linja voi nostaa kulmakarvoja :D

Anskutin ja Muikku 5+2
 
Viimeksi muokattu:
Uusille tervetuloa! :)

rv 8+2 tänään! Arvatkaas vaan oonko muistanut vieläkään soitella neuvolaan... :ashamed: Minä ja minun muisti, tai voisiko sanoa että minä ja minun väsymys... jos sais ittensä aamulla ajoissa ylös sängystä, eikä vain nukkuis koko ajan niin vois soitellakkin silloin kun siellä on soittoaika... Maanantaina lupaan sen tehdä! Se on varma se... toisaalta ärsyttää kun sinne ei voi soittaa silloin kun haluaa... : /

Toivois vain että vois vain olla täysin kotona, työmotivaatio ihan hukassa... No helmikuun loppupuolelta jään kotiin kun sopimus loppuu niin saa olla ihan rauhassa kotona ainakin seuraavat 3 vuotta.. :D
 
Viimeksi muokattu:
LA 26.7.15--laakeri92--toinen--22--K-PKS

Hei! Tänään plussasin onnellisen yllätyksen, vaikka ei se toisaalta mikään yllätys ollut. Rv on nyt 4+6, ei sen enempää vielä:) kotona mulla on juuri 1 vuotta täyttänyt poika ja kolme karvaturria:D aattelin nyt tulla jo tänne, ja fb ryhmään sitten ensimmäisen ultran jälkeen:) ja mut saa lisätä sinne listaan;)
 
Tänään alkoi raskauspahoinvointi. Mä en siis oksenna oikeasti IKINÄ, viimeksi vuosia sitten, ja nyt lensi samantien aamupalat pihalle... hyi.. :O Kai tähän pitää nyt sitten totutella..

Yemi 4+3
 
Tsempit minalolle ?
onnea uusille heinäkuisille :)

Mulla on tullu ny jotain ihme rytmihäiriöö tai jotain ku tuntuu et jättää lyönnin välistä tai pistää yhe liikaa aina sillontällöin. Kai se maanamtaina täytys kysyy lääkäriltä et kai on iha vaaraton vaikka onki tympeen tuntunen. Eile ja tänää ollu tätä. Onko jollain ollut rytmihäiriöö?

Koitin doppleriaki mut ei vielä ainakaa kuulunu ku istukan viuhuntaa. Mut en vielä uskonukkaa kuulevani näin aikasin... onko kui monella kotidoppleria?

7+3 nyt menossa :)
 
HappyFeet Mulla on ollu monen monta vuotta jo semmosta, et hyppää yhen lyönnin välistä.. about kerran kuussa tulee aina, ja kestää aina vaan sen sekunnin kaksi. Luin just, että tosi monilla raskaana tulee rytmihäiriötä, eli ei hätää! :) Ja mä haluaisin tommosen dopplerin.. pitäisköhän pistää tilaukseen...
 
Tääl kans tänään pahempi päivä. Aamupala ja päivällinen oksennettu pihalle. Mut tää on tuttua...sit helpottaa ja voi syödä taas jotain perään. Kaikki suolanen,tulinen ja rasvainen maistuu. Saman kuitenki rasvainen laittaa helpommin oksentaa. Ehdistaa valmiiks miten paljon paino nousee. Sain täs tiputettua painoa10kg ja nyt tekee koko ajan mieli herkkuja! Mut kai tää tästä tasaantuu!

Miehelle oli eilen joku pikkujouluissa ennustanut korteista ja oli nähnyt pienen pojan!<3 Tyyppi ei ees tiennyt,et meille tulossa vauva!:) Toivottavasti se pitäis paikkansa. Kaks tyttöä ennestään. Vaik helpompaahan se olis ku olis kolmaskin tyttö. Vaik melkeen kaikki tavarat on laitettu kiertoon,et ihan sama!:D Kuhan nyt vihdoin olis pysyvä plussa!

Mä en ajatellut ottaa influenssa rokotetta,vaikka töissäkin sitä yrittävät tyrkyttää! Oon vaan niin ennakkoluulonen muita kuin rokotusohjelman rokotuksia vastaan. Ei otettu sika-rokotustakaan,ja yhtään ei todella kaduta. Tutkivat niitä vaan aivan liian vähän ennen!:(

SalVe ja Lahja 5+3
 
Ehtoota.

Kaikenlaisia oireita liikeellä, allekirjoitan kans suurimman osan noista. Mutta, tällä hetkellä ummetus vie voiton. Tuntuu että tukehdun pa*kaan kohta! Maistuu jo suussa asti. Syön kuitenkin kuitupitoista, paljon puuroja jne., mutta ei mitään apua. Antasin just nyt mitä vain että helpottais. Varmaan tää pahentaa pahoinvointia myös. Tänää oikee mikään uponnu. Huomenna marssin apteekkiin ja ostan ne pegorionit ja juon joka päivä pussin!

Doplereista.. mulla on. Lainassa vaa nyt mutta huomenna saan takas ni aion koittaa.. tuskin vielä kuuluu.

Nelli&Timpsu 7 + 5
 
Lauantai-iltaa täältäkin. Pikkuhiljaa sitä alkaa uskomaan että ehkä siellä sisällä nyt tosiaan kasvaa uusi elämä.

Oireita ei aivan hirmuisesti vielä ole. Jotain vihlaisuja alavatsassa, väsymystä, palelua ja hengenahdistusta. Ja sitten repesin nelHMin päivitykselle, koska täälläkin tuntuu siltä että pa*kaa on suoli täynnä mutta mitään ei tule ulos. Ennen suoli toimi kellontarkasti kaksi kertaa päivässä, mutta nyt olen viimeksi saanut jotain puserrettua ulos keskiviikkona. A-P-U-A.

Ei olla haluttu kertoa vielä kenellekään uutisia, odotellaan ainakin nyt ensimmäisen neuvalokäynnin yli, suurimman osan kanssa varmaan sinne ekaan ultraan. Tänään tuli paha tilanne vastaan, kun oltiin juhlimassa sukulaista. Heti kun päästiin ovesta sisään, meille lykättiin lasit kuohuvaa. Paikalla oli niin vähän porukkaa, ettei ollut mitään mahdollisuutta piilottaa lasia tai sujauttaa sitä puolisolle juotavaksi. Pyörin paniikissa sen lasini kanssa varmaan puoli tuntia kunnes pääsin antamaan sen miehelle juotavaksi. Toivottavasti kukaan ei huomannut. Myöhemmin yksi sukulaistäti ihmetteli miksi juon teetä enkä kahvia ja ryhtyi vihjailemaan raskaudesta. Koitin sitten peitellä epäilyksiä juomalla seuraavaksi kahvia. On tää vähän hankalaa..

Miten muut olette selvinneet vastaavista tilanteista?

4+3 menossa ilmeisesti (jos laskureista mitään ymmärrän)
 
Tervetuloa uusille

Hammaslääkäriin varasin eilen ajan, tammikuun alkuun meni. Teidän innoittamina soittelin, edellisestä käynnistä onkin.. melkeim 2 vuotta!

Rokotusta en aio ottaa, nuorena joskus otin mutta nyt on tuntunut siltä pitkään etten halua. Lapsille kaikki rokotusohjelmaan kuuluvat annan pistää totta kai. Sikainfluenssa rokotusta en antanut pistää ja hyvä niin. Sairastin sen itse ja olin "Evakossa" mökillämme sen ajan, muut onneksi säästyivät siltä.

Olo etova olo edelleen jatkuu, eräiden ruokalajien kohdalla nousee 'oksu' suuhun. Tällä viikolla kaupassa käydessä siinä kalatiskillä meinasin oksentaa siitä hajusta. Tuore ja paistettu kala, pelkkö ajatteleminen tekee pahaa.
Nuorimman kanssa ollaan ulkona puuhailtu kaikkea, jaksoin kaivaa varastosta koristevalot ja huomenna laitan tuon miehen kiipeilemään puuhun :)

Riina 8+2
 
Mukavaa sunnuntaita!

Täällä mennään suht oireettomana. Silloin jos ei kerkeä syömään oikein niin tulee huono olo ja alamahassa tuntuu vihlaisuja välillä.
Tein 2testiä tossa viikolla, pakko oli nähdä vieläkö 2viivaa tulee ;) Hetihän siihen piirtyi viivat ja tosi tummina eli uskottava se kait on jo että meillä tulee pieni ens kesänä <3
Vielä reilu viikko ekaan neuvolaan ja ennen ainaki ovat ultranneet silloin. Pikkasen jännittää jos ei kaikki olekaan ok mutta sitä surraan sitten.
Onneksi ens viikko on kiire töiden osalta joten aika menee nopeaa.

Tää on niin jännää nyt kun kukaan ei vielä tiedä ja luulenpa ettei kukaan odota meiltä enää vauvauutisia. Voi tulla mielenkiintoisia reaktioita kun kerrotaan..

Mukavaa uutta viikkoa kaikille ja hyviä vointeja!

Nalle Luppis & pikkunalle 7+5
 
Huomenta.

Mnä otin järeet konstit käyttöön tän mahajumin kanssa. Join puoli kuppia kahvia vaikka hajukin jo alkoi etomaan.. toimii! Punnitsin että pienempiä paha on paha olo ku tää ummetus.

Mulla myös jotkut ruoat aiheuttaa hajuillaan pahaa oloa. Joihinki riittää että vaa ajattelen ni etoo. Puurot ja pinaattikeitto ollu nyt parhaimmat ruoat. Kaikki mausteinen, rasvanen on ei kiitos. Makeaakaan ei tee mieli. Oon suklaan rakastaja ja nyt ei ole aikoihin uponnu perinteinen illan tummasuklaarivi. On tää jännä miten voi raskaus muuttaa näitä asioita naisessa!

Rinnat on myös kasvaneet ainakin kupilla. Tosi herkät ne on myös.

Kuinka moni joutunut housuja jo vaihtaa? Mulla ei kaukana ole kun alamahalla kiristää kaikki. En kestä mitään kiristystä tai painetta mahalle niin varmaan kohta pitää kaivaa mammahousut esiin :O

Talvista sunnuntaita! Kohta pulkkamäkeen =)!

Nelli&Timpsu 7 + 6
 
Mulla on kans ollut tuota rytmihäiriöongelmaa, sydän tykyttää välillä kauheeta vauhtia. Viime raskauden aikana kävin sydänultrassakin, mutta mitään ei löytynyt. Tykytys johtuu mulla stressistä ja väsymyksestä. Saa nähdä tuleeko tässä raskaudessa samanlaista. Vähän on jo tykyttänyt huonoimpien öiden jälkeen.

Pahoinvointi on lisääntynyt. Eilen oli aamusta iltaan aaltoilevaan huonoa oloa, lähellä oli että olis pitänyt vessaan juosta. Ja tänään huono olo alkoi heti ylös noustua. Ja tosi moni ruoka ja tuoksu ällöttää.

Ei malttais yhtään odottaa ultraa ja kaikille kertomista. Olis ollut kiva jouluna kertoa, mutta ultra on varmaan vasta tammikuussa, blaaah.
 
Huomenta ja tervetuloa uusille :)

Nyt alkaa kuvotus olemaan sitä luokkaa, että harvassa on ruoat mitä pystyy syömään... Hedelmät, leipä ja jogurtit melkeinpä ainoat mitkä maistuu. Ja mehua vois juoda kans vaikka kuinka paljon.

Nyt siis jos jollain on jotai toimivia neuvoja tähän oloon nii saa kertoa :D

inppa ja 5+6
 
Huomenta!

Housuista: mä käyn tänään ostamassa parit äippähousut kun ei mee yhdetkään farkut enää kiinni. Eilen olin kummitytön synttäreillä gollareissa kun en saanut mitään mun farkkuja päälle :/ painoa on tullut 5kg :eek: vähän ihmetyttää kun en mitenkäänrkyttävästi oo syönyt ja liikun kuitenkin samallalailla. On tota turvotustaki kyllä järkysti.

Oloja: pissalla saa yöllä ravata 1-3 kertaa ja sit ku herää siihen niin ei meinaa uni tulla. Unia nyt nähnyt kans paljon ku normaalisti en niitä näe.

Reilu viikko vielä neuvolaan ja sitten meneekin aika hoivatessa potilaita kun kaikilla kolmella muksulla tulossa nukutusta vaativia hoitoja leikkauksia ja sitten vielä tosikon synttärit juhlitaan kahtena viikonloppuna joten puuhaa riittää nin et ei varmaan ehdi tätä raskautta stressata,sitte onkin eka ultra :)
 
Huomenta!

Käyn täällä monta kertaa päivässä lueskelemassa juttuja, ja aina jää vastaamatta kun on vaan kerrassaan niin uupunut .

Turvotus on jotain ihan järkyttävää. Mulla on siinä ja siinä, että vanhat farkut menee kiinni, ja olo niissä on tosi epämukava. Nyt vklp on ollut suorastaan juhlaa kun saanut hillua kollareissa! Ja joka päivä töistä tullessa eka asia mitä olen tehnyt, on ollut farkkujen napin avaaminen - ah se vapaus! :D odotan että tää turvotus laskisi, liekö turha toivo, mut en kokenut noita mammafarkkuja vielä ihan omikseni.

Ruoka ällöttää ja syömättömyys vasta pahaa tekeekin! Mulla on ollut nyt kauheita ongelmia sen kanssa mitä otan töihin evääksi. Nälkä on vähän väliä ja sitten jos en syö, iskee tosi huono olo. Mua ällöttää esimerkiksi salaatit, joka oli ennen mun peruseväs. Ajatuskin paprikasta, yök. Vähänkin isompi annos salaattia ja sit sen jälkeinen röyhy - yök! Söin sitten ruisleipää munalla monena päivänä, piti nälän ihan ok. Mut nyt; ruisleipä YÖK! Kananmuna YÖK! Mieli tekisi jotain lämmintä esim keittoa tai vaikka lämpimiä voileipiä, mut meillä ei ole mikroa töissä. Kaikki mitä syön töissä on siis kylmää. Mandariini ja höttösämpylä on ainoa joka ei ällötä, mut eipä se nälkäänään pidä :D En oikeasti kohta enää tiedä mitä mä söisin töissä.

Tosta naisen vaistosta .. mä toivon, että mun vaisto on jotain muuta kun vaistoa. Pelkoa tai jotakin mielen varautumista siihen pahimpaan. Sen jälkeen kun mulla oli muutamaan otteeseen sitä tuhruvuotoa, on jotenkin ollut enemmän olo, että kesken meni, kuin että paksuna vielä oltaisiin. Mulla ei kuitenkaan ollut kipuja ja tuhrua oli tosi vähän, niin todella toivon ettei oo mennyt kesken ja tää on vaan jotain normaalia pelkofiilistä eikä mitään paikkaansapitävää vaistoa..

Pikkujoulut lähestyy ja en tiedä miten ne tulen hanskaamaan. Mennään syömään, ja oon ihan varma, että tilausta tehdessä jos pyydän vettä juomaksi, niin se veden valkkaaminen kyseenalaistetaan. Tarvitsisi tehdä joku suunnitelma tolle tilanteelle etten mene ihan lukkoon siinä. Työkaverit vielä puolvitsillä epäilevät, että yksi toinen on raskaana, ja sanoivat jotakin siihen suuntaan että "no mutta pikkujouluissahan me nähdään mitä se sitten syö ja juo, vai juoko!" -niin on jo valmiiksi ahdistunut olo tosta koko tilanteesta. En haluaisi mennä, mutta jos oon samana päivänä töissä ja en nyt jo keksi sanoa että mulla on silloin menoa (sitten joku kysyy mitä menoa) ja ilmoita jo nyt etten pääse osallistumaan, niin en tiedä millä hätäverukkeella voisin jäädä sieltä pois. Osaisko kukaan auttaa? :D keksisikö kukaan mulle mitään menoa arki-illaksi, jonka takia en voisi osallistua? Ja noita päivävaihtoehtoja on vielä kaksi, eli kaksi eri valemenoa varmuuden vuoksi.. :D otan tästä asiasta ihan kamalan stressin.
 
Heipsan ja onnea uusista plussista!

Mulla mennyt koko viikonloppu pönttöä halailessa, ja illat haaveilen kunnon naudan sisäfilepihvistä. Muutama ruoka on mitkä aiheuta välitöntä yrjörefleksiä, huoh. Mies on joutunut tekemään lähes kaikki ruoat, kun itse ei puuroa kummempaa pysty.

Aikamoinen olo siis , ja väsyttää huikeasti, pari tuntia hereillä ja vaikeuksia pitää silmiä auki. Varoittelin miestä, että tätä tää mun elo on varmaan jouluun asti, yritetään jaksaa :D.

Nannanas rv 8+0
 
Hei kaikille!

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut teille kellä ei jatkunut onni!

Uskaltautuiskohan itsekkin liittymään tänne, taustalla 4,5 vuoden selittämätön lapsettomuus, tuloksettomia hoitoja monia, yksi kemiallinen raskaus.
Nyt sitten tapahtui se luomuihme mitä en osannut odottaa, ja menossa olisi 5+2.
Olo on ollut lähes normaali, tissikipua ja sellaista menkkaoloa vatsassa lukuunottamatta.
Taustalla kun kummittelee toi kemiallinen niin sitä on hyvin varpaillaan tämän kanssa, en ole vielä neuvolaan soittanut mutta ensi viikolla ajattelin soittaa ja varata alkuraskauden ultran.

Työporukan pikkujoulut myös ensi viikonloppuna, saas nähdä kuinka onnistuu peittelemään juomattomuus, onneksi kaksi hyvää ystävääni ketkä asiasta tietää ja ovat myös työkavereita auttavat, ja saan juotettua heille viinit :)

Listaan voi laittaa : la 24.7, piatu,28v, ensimmäinen lapsi ja Lks
 
  • Tykkää
Reactions: Yemi
Kiitos tsempeistä :wave:


Pääsin sairaalasta tosiaan torstai aamuna, verenvuoto loppui onneksi kokonaan eilen. Pelottavaa kyllä oli nyt toivon vaan että sama ei toistu.

Pikkujoulut ensi perjantai iltana työporukan kanssa ja lauantaina valmennusryhmän kanssa. Työporukka iltaa jännitän.. Viime pikkujoulut oli aika juomapainotteiset.. Kukaan ei varmaan muista seuraavana aamuna mitään, joten iha hyvin voin olla juomatta! :) Valmennusryhmän kanssa ollaan juhlittu pitkään aamun ja menty clubiin ym. Ei tänä pikkujouluna minä ainakaan. En haluaisi ihan vielä kertoa monelle, 10+ ehkä jos niikseen tulee mutta rajana tuo 12 että silloin.

Turvotus ei kyllä ole yhtään?! :D Masu on litteä niikuin ennenkin. Hyvä niin todella hyvä! Ihan normaalit omat housut menee oikein hyvin.

Hammaslääkäriin en ole edes muistanut! Ehkä pitäisi varata aika ainakin tarkastukseen. Viimine käynti oli kyllä 2013 elokuussa. Hampaat onneksi ollut ilman reikiä 3 vuotta.

Olo aamupahoinvointi oi kyllä.. Ensimmäinen puuha aamulla on juosta oksentamaan. Ja ei kyllä mullakkaan tällä hetkellä kovin moni ruoka uppoa. Kaikki kylmät menee, kuten rahka, maito, raejuusto, jogurtti ja hedelmät.

Nyt lähden ulos lenkille ja treeneihin :)

Annu 8+4
 

Yhteistyössä