Heinäkuun hellevauvat 2017

Moikka!
Vieläkö mahtuu mukaan yksi, jolla la 30.6? Alussa muutkin täällä, olisi mukavampi teidän kanssa höpötellä, kun kesäkuisissa monet jo paljon edellä...

Facebookin ryhmään olisin myös halukas liittymään. :)
 
Tervetuloa taas uusille!! Hennapennakin mukaan vaan jutulle. :)

Tyyppinen Kyllä noi alaselän jomottelut taitaa olla ihan raskauteen kuuluvia jo heti alussa. Mullakin viime viikolla muutamana päivänä tuntui alaselässä kipua ja kun en sille muuta selitystä keksinyt niin laitoin ihan raskauden piikkiin.:rolleyes:
 
Tervetuloa hennapenna mukaan; meillä peräkkäisinä päivinä lasketut, niin tuntuis hassulta melkein olla eri kuukausien ryhmissä kirjottelemassa.
Kiitos Fatima82 tsempistä ja siitä että olis ihan normaalia tällainen kipuilu. Oon ollu kahden vaiheilla soittaisinko neuvolaan tänään vai vasta ensi viikolla... toisaalta haluisin kysyä omalta neuvolan terkalta, että suostuuko laittaa lähetteen kunnalliseen ultraan, olis edullisempaa kun maksaa itse kallis yksityinen. Meilläpäin ei ole kun yksi mahis ja se maksaa hurjasti.
 
Kookospieni laitoin sinulle viestiä,toivottavasti osasin laittaa oikeaan paikkaan:confused:
Täällä myös heti plussasta saakka ollut menkkamaista jomotusta mahassa sekä alaselkä outo,niinku voimaton,vaikee selittää.
Onko kellään muulla ollut maha löysällä?? Mitä oon lukenut että ummetus olis raskausoire,mut kaitpa löysä vatsa myös..ei siis ihan ripulia vaan pehmeämpää ku normi:poop:.
Pelottaa että ei kestä loppuun asti tää raskaus,niin kauan kuitenkin yritetty..
 
Kiitos! :)
Tyyppinen Miulla on myöa ollut hetkellisiä lieviä alaselkäsärkyjä.

Vatsatuntemukset lieventyneet nyt parin päivän aikana jonka takia tietysti mielessä käy kaikki pahimmat skenaariot...
Meillä hoitoalkuinen raskaus. Käytän keltarauhashormonia lääkityksenä ja pelottaa että menee kesken eikä vuoto ala lääkkeiden takia..
 
Hei! Joukkoonne liittyisin. Laskettuaika olisi siinä 8.7.2017. Facebook ryhmään liittyisin mielelläni.

Ainoina oireina tällä hetkellä vatsan tuntemukset -> nippailee ja tuntuu turvonneelta. Ja öisin ei nukuta.

Tamlin/39v/MKS/3.lapsi
 
Kivaa, uusia odottajia! :) Tervetuloa!

Täällä oireina paineentunne alavatsalla ja "kipu" jos esim. kovasti istuessa nojaa eteenpäin. Lisäksi tuossa pari päivää sitten rattaita työntäessä sain tuntea ne ihanat liitoskivut, jo nyt! :LOL: Lisäksi peräpukamatkin vaivaa.. Ah tätä ihanaa raskautta!

Neuvolaan en ole soittanut vielä, ei kai tässä kiirettä vielä :LOL: Varhaisultra harkinnassa, mutta koitan mennä ajatuksella, että siihen ei nyt tällä kertaa mennä niinkun edellisissä. Dopplerin tilasin netistä.

Päivät menee jotenkin tosi hitaasti, vaikka luulisi kolmannen raskauden kohdalla olevan toisin. Kai kun sitä on kotona kaikki päivät ja nyt varsinkin kun ei ole hoitolapsikaan ollut tällä viikolla hoidossa. Saas nähdä josko se pahoinvointi pian hiipii kuvioihin että miten sitten aika menee, vieläkin hitaammin varmaan :(

Mini 5+3
 
Täälläkin ollut selkäkipuja, nyt vähemmän mutta siksi päätin mennä yksityiselle ultraan koska oli pari vkoa sitten vuotoakin, ja luin että voisi liittyä kohdunulkoiseen. Ei olisi ultraan varaa nyt mutta mielenrauhan takia pakko mennä tarkistamaan josko näkyisi. Pitäisi kuitenkin kai 6 vko olla jo parin päivän päästä
 
Mullakin nuo selkäkivut vaihtelee päivittäin. Jonain päivänä tuntuu selkeesti enempi jomotusta ja toisena ei sitten niin paljon. Luin jostain, että alkuraskauden selkäkivut voisi myös johtua taaksepäin kallellaan olevasta kohdusta. Tiedä sitten onko perää siinä.
Eilisen päivän aikana huonovointisuus nosti päänsä. Töissä oli kehno olo, joka aaltoili. Kotiin mentyä oli hetken hyvä syönnin päälle, mut siitä tunti, alkoi velloa uudelleen. Illalla sama, eikä ruoka oikein tahdo maistua. Nyt aamusta ei mennyt aamukahvikaan oikein alas... saa nähdä mihin tämä olo tästä kääntyy, kun nyt ei viikkoja kummiskaan ole edes sitä kokonaista kuutta vielä! Muilla pahoinvointeja vielä?
Teris, koska sulla olikaan tuo ultra? Meinasin itse viikon päähän varailla, haluisin yksityiseltä saman, joka teki viimeksi ultran ja sille ei ole aikaa kun torstaille.
 
Kävin tänään yksityisellä ultrassa ja valitettavasti kaikki ei ollut niin kuin olisin toivonut. Viikkoja pitäisi nyt olla 6+2 ja olisi pitänyt näkyä jo sydän ja muutenkin viikkoa vastannut kasvu mutta näkyi vain 3-4 vkoa vastaava alku. Lääkäri laittoi lähetteen sairaalaan kontrolliultraan onneksi ettei tarvitse jäädä miettimään. Aika kauhealta tämä tuntuu ja odottaa nyt viikko tai kaksi että kutsu tulee sinne. Keskenmenon riski on nyt suuri ellei ole jo kehitys loppunut ja ei ole vain vielä itsestään poistunut. Eli pahaenteistä odottelua.. :(
 
Kävin tänään yksityisellä ultrassa ja valitettavasti kaikki ei ollut niin kuin olisin toivonut. Viikkoja pitäisi nyt olla 6+2 ja olisi pitänyt näkyä jo sydän ja muutenkin viikkoa vastannut kasvu mutta näkyi vain 3-4 vkoa vastaava alku. Lääkäri laittoi lähetteen sairaalaan kontrolliultraan onneksi ettei tarvitse jäädä miettimään. Aika kauhealta tämä tuntuu ja odottaa nyt viikko tai kaksi että kutsu tulee sinne. Keskenmenon riski on nyt suuri ellei ole jo kehitys loppunut ja ei ole vain vielä itsestään poistunut. Eli pahaenteistä odottelua.. :(
Toivotaan tetris että kaikki olis kuitenkin hyvin <3 Mulla on kans la 2.7 (menkoista ja oviksesta laskettuna) ja viikkoja nyt 5+5, voisiko olla että ovis olis viivästynyt ja siitä nuo vähäiset viikot?
 
Minäkin haluaisin mukaan sekä tähän että face ryhmään.

Tällä viikolla tuli plussa testiin. Raskausoireita ollut jo kaksi viikkoa. Laskettuaika ei ole vielä selvillä, omien laskelmien mukaan menee heinäkuun alkuun.

En uskalla enempää kirjoitella, pelkään jonkun tunnistavan. Laitan Kookokselle viestiä face ryhmästä.
 
Heippa, en olekaan täällä muistanut käydä kun vaan tuolla face ryhmässä luuhannut.

Voi Teris, toivotaan että olisi vain ovis ollut ihan kummalliseen aikaan tai jotain

Täällä on ollut sellasta aavistuksenomaista ellotusta vähän aikaa mutta tänään on kyllä ollut jo selvästi oikeasti paha olo. Aamupäivällä kaveri kysyi jo että olenko ihan ok kun olin kuulemma ihan valkoinen, ruuat meinaa liikkua väärään suuntaan ennen kuin asettuvat mahaan ja tyhjä maha aiheuttaa heikotusta. Tissit on kipeät mutta joko vähemmän tai sitten tähän on alkanut tottua. Väsyttää, mutta niinhän mua aina. :D

Jos tämä pahoinvointi on ihan selkeää jatkossa ja pahentuu niin en sitten tiedä meniskö siihen ultraan ollenkaan, se on niin kauhean kallis...
 
Mietinkin että kaikki varmaan kirjottelee facen puolella kun täällä on tosi hiljaista. Mä haluan eka käydä jonkun ultran että tietää onko masussa asukki vai ei ennen kun liityn faceryhmään. Jos ensi viikolla menis varhaisultraan, alkaa viikot riittää.
Mulla myös pahoinvointi voimistunut päivä päivältä, tänään tuskan hiki oikein puski ku oli niin kehno olo. Veikkaan villisti tyttöä oloista päätellen!
 
Teris, jospa vielä sairaalan ultrassa olisikin hyviä uutisia. Tsemppiä kovasti!!

Mä odottelen menkkoja vieläkin. Alavatsaa vihloo ja viiltää oikealta puolelta nopeissa liikkeissä ja hengästyn aiempaa herkemmin. Turvotus on nyt aikamoista, voi enteillä menkkoja tai sit on sen kammottavan turvotuksen ja tukkosuuden alkua. Kunhan tästä asiat varmistuu niin kiinnostaa se face-ryhmä.
 
LA 10.7 / Annippa / 22 /TAYS / Esikoinen
Moikka! Ei oo tullut viellä kirjoiteltua mutta "foorumeita" on kyllä selailtu jo puolenvuoden ajan kun on yritystä ollut !

4+5 meneillään nyt ja ennen plussaa en saanut oireita edes kuvittelemalla!? (Vaikka aikaisemmin niitä on kyllä piisannut :whistle:) plussan jälkeen tissit vähän aristaa muttei muuta, hmm!

Kokemuksia aikaisemmista raskauksista ei ole, ja hirmusti odottaa josko pian alkais jotain tapahtumaan! Ehkä sitä täytyy vaan olla onnellinen ettei pahoinvointi ja muut vaivat ota ylivoimaa...

Neuvolaan on jo yritetty tykittää eilen perjantaina mutta puhelinaika oli jostain syystä peruttu siltä päivältä. Nyt joutuu kärvistellä viikonlopun yli :sneaky:

Faceryhmä kuulostaa ehdottomasti kivalta ja helpommalta (y)
 
Tein tänään digitestin, näytti samaa 2-3 vkoa kuin reilu viikko sitten eli luultavasti hormoninousu on pysähtynyt ja on keskeytynyt keskenmeno, vaikka lääkäri sanoi ettei siltäkään vaikuta luulen että halusi vain pitää mulla vähän toivoa.
Aiemmin lohduttauduin sillä että ovis olisi ollutkin vähän myöhemmin ja kasvu olisi vähäisempää mutta on se vaan valmistauduttava pahimpaan. Poistun nyt täältä taustalle, onnellista odotusta kaikille, toivon että palaan vielä.
 

Yhteistyössä