Heinäkuussa hoikistuvat

Osallistujat:

Almandiini

Mun alkupaino oli 83 kg helmikuun alussa, huhtikuun alussa 76 kg. Toukokuun alussa 72 kg.
31.5. 69,5 kg


astrolabe

Pituutta 158 cm. Paino nyt 62 kg (mulla ei oo digitaalivaakaa, nää ei oo yhtä tarkkoja mittoja kuin muilla). Lähtöpaino elokuu 2011 liki 100 kg. Laihdutusmetodeina vlcd ja hiilareiden kaihtaminen sekä runsas liikunta. Tavoitepaino 46 kg.

bbb

Pituutta on 158 (!) cm ja painoa reilu 62kg. Tavoite olisi päästä n.55 kg. Lapsia kolme, kaikki poikia Kuopus 10 kk ja raskauskiloja yhä reippaasti jäljellä..

BeiBei

168 cm, paino tällä hetkellä n. 70kg -tavoitepaino 60kg

Bikini

Pituutta on 173 cm ja paino normaalin ylärajoissa. Voin huomenna käydä aamulla vaa'alla. Tarkoituksena vähentää herkkuja, lisätä liikuntaa ja syödä normiruokaa lautasmallin mukaan. Eli ei poppakonsteja tai ihmediettejä
1.5 vaa'an lukema alkaa kuutosella
1.6 67 kg
1.7 65kg

Chef

2011 heinäkuussa 85 kg,
2012 tammikuussa 74,9 kg,
2012 helmikuussa 69,5 kg,
2012 maaliskuussa 67,4 kg
2012 huhtikuussa 64 kg
2012 toukokuun lopussa toivottavastit 62 kg.
Pituus 163,5 cm, painoa pudotan yksinkertaisesti syömällä vähemmän.

chorizo
Lähtöpaino helmikuussa 110kg, nyt 102,9kg ja pituutta mulla 170cm. Alkutavote ois et pääsis alle 90, lopullinen tavote alle 70kg.

Criminal Mind

172cm ja 114,5kg. Ikä 29v (kesällä 30 ) ja 2 lasta (4 ja 5 vuotiaat).
Lähtöpaino 1.2.2012 119,9kg
Tavoite olla joskus alle 80 kg, jos kesään mennessä ois alle 100kg
Huhtikuussa alle 110!

Cool mama

Viimeset kilot junnaa vaan. Tavoitteena noin 5 kilon pudotus tänä vuonna. Viime vuonna karisi kiloja yli 20

Ihan omalla systeemillä tässä painoa tiputtelen. Olen vähentänyt ruokailukertojen määrää ja täytyy sanoa että se sopii minulle. Entisen 5-6 pientä ateriaa-rytmin sijaan 3 isoa ateriaa ja yksi täyttävä välipala telee sen ettei ruokaa tarvi miettiä 24/7.

Dee

paino 64kg ja pituus 168 cm. Tavoitteena olisi päästä jonnekin 55-60 kilon tienoille.

Dior

26v.
Pituus 162cm
Lähtöpaino 72,7kg (laihdutus alkanut tammikuun 2012 alusta)
Paino nyt 63,4kg (pudotusta siis 9,3kg)

Empuuu

158cm, 25v., yksi lapsi
Lähtöpaino 1.5.11. 75,0kg
Tavoitepaino 1.5.12 52,5kg
Tavoitteeseen matkaa 1.2.12 -4,7kg
Perinteisin keinoin laihdutan, eli vähemmän ruokaa ja enemmän liikuntaa

Tavoite helmikuulle -1,7kg

Fiona

Eka tavoite saada paino alle 80kg:n.

Gloria

158cm, paino 62.5 kg - tavoite n.55kg

Halikatti

39v. äiti joka on 163,5cm pitkä ja tammikuun alun lähtöpaino 63kg. Tavoitepaino 55kg paikkeilla ja tyylinä karppaus (taitaapi vielä olla ala-, koska hiilarit alle 100g päivä).

hippo

29v, kahden alle 3v lapsen äiti
Tavoite päästä 85:stä 70 kiloon (karpaten)
Mittaa 170
Päässyt jo alle 75-kiloisten sarjaan.

IhanaValo

Pituus 167cm ja painoa 1.4. 82kg.
Lopullinen tavoite ois alle 70kg mut kuhan nyt ensin pääsis sen 80 kilon alle..,6 kg


jenkkamuori
Aloituspaino 58kg
Tavoite pudottaa 4-5kg

k-aramelli

Lähtöpaino 73kg (176cm)
Tavoitepaino 1. 69kg
Tavoitepaino 2. 64kg

Kaunishäntäinen Orava

Lähtöpaino 68.9 kg ja tavoitepaino 64. Pituutta on 163 senttiä.


Kvantti

Mulla olisi sellainen 13 kilon projekti. Pituus 170cm ja paino 73,7 kg.

1. välitavoite 68 kg pääsiäiseen mennessä
2. välitavoite 63 kg toukokuun puoleen väliin mennessä
Lopullinen paino 60 kg kesäkuun aikana.

lasiana

mulla ikää kohta 40v
painoa 103.8kg
pituutta 160cm

Lex

27 v, lähtöpaino 65,5 kg.
Nyt 63.1 kg.
Tavoite ennen kesää 60 kg

LisaMarie

Pituus 162 cm, paino 79 kg. Tavoite päästä alle 70 kiloon.

läskerökö

Joskus aikanaan Läskin sulattajat-ketjussa laihduttelin likeemmäs 25 kiloa ja niistä tuli 15 takas (1,5 vuodessa eli ei hetkessä kuitenkaan ) ja nyt noista on tiputettu 5. Vielä tarttis vähintään 10 tiputtaa, mieluiten 14 eli tavoitepainona on 62 kg. Tänä aamuna näytti vaaka 76,4...

Maira

175cm, 84,6 kg - tavoite 78kg

Mama

Ikä: 27 v
Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96,6kg
Paino nyt: 92,8kg
Kk pudotus: 4,4kg
Tavoite: <60kg ennen 3-kymppisiä

Mamilu

Alotuspaino oli 120kg ja viikko sitten se oli 110.6kg pituutta löytyy 177cm.

Mä olen ikäni taistellut ylipainon kanssa ja nyt riittää, tavoite olis nyt alkuun toi 80kg ja siittä sitte alaspäin. Ja mulla on tavoitteena että kun oon 30 painan viimestään ton 80kg (ikää on nyt kesällä 27).

Marya

Aloitin pudotuksen tammikuun 18. päivä.
Pituus 176,5cm ja lähtöpaino oli 83,6kg.

Nyt 4,5 viikon jälkeen paino olisi 74,9 ja tavoitteeseen olis matkaa vielä sen 4,9kg. Sitten täytyis keskittyä painon hallintaan ja terveellisiin
elämäntapoihin...

MiMeira

Pituutta 160 painoa 65,7 kg.
61,5 kg tähtäimessä ennen töihin paluuta (elokuu). Välitavoite 64 toukokuussa lomareissulle.
Kait se noita syömisiä tarkkailemalla lähteen, liikunnalla myös. Että tehostamista.

Mimmi

170cm ja 69kg. Ikä 23v ja 2 lasta.
Lähtöpaino 16.1.2012 70kg
Tavoite 1. 65kg ja 2. 60kg.
Ekaan tavoitteeseen pudotettavaa 4kg ja tokaan 9kg.
Keinot on perinteiset, eli tavisruokaa, kunnolla kasviksia ja hedelmiä. Kaloreita lasken ja yritän pitää ne alle 1500kcal/pv. Liikuntana joka pv 30-60min hikijumppa.

Moore

pituutta 177 ja painoa hurjat 103,5!
Ikää 25 ja lapsia kaksi ihanaa tyttöä ikää 1 ja 2v

Muumiomamma

Pituus 167 cm
Lähtöpaino (27.6.2011) 86 kg
Paino nyt 76.9 kg
Tavoite näin aluksi -7 kg eli 70 kiloon näin aluksi tavoittelen.

Nannaliina76

36v
kuusi lasta
160cm
Lähtöpaino 70,5kg > 68,5kg
Vyötärö 93cm > 91cm

Nannu30

Olen siis 31v , 164cm pitkä ja painoa 75 kg. Tavoitteena ois saada kesäksi 10kg pois.

NiinkuinEnnen
Elikkäs kaksi lasta.
Pituutta 161cm
Lähtöpaino 63,5kg
Nyt 59kg

Neljän äiti

36-vuotias, neljä lasta, pituus 164cm lähtöpaino 85kg.
Laihdutan tekemällä pitkiä kävelylenkkejä lapsi rattaissa mukana (ennen syömistä), sekä syömällä normiruokaa, mutta vähemmän/harvemmin.
Tavoite laihtua kg viikossa ainakin töihin menoon asti, eli toukokuuhun.

Olen pitänyt itseäni melkein aina ylipainoisena, vaikka olinkin ennen lapsia ihan normaalipainoinen..
Olin vihdoin tyytyväinen painooni laihdutettuani kolmen lapsen jälkeen 56kiloiseksi (n 4v sitten).
Sitten tapasin nykyisen mieheni (joka reilusti ylipainoinen) tulin raskaaksi ja lapsen syntymän jälkeen lihoin takaisin nuo mitä pudotin kolmen jälkeen...

Parsekki

28 v
Aloituspaino 95 kg (kesä 2010)
Paino nyt 63,5 kg
Tavoite 55-59 kg

Pentti

Mulla olis tavoitteena tiputtaa 3-5kg kesään mennessä, paino oli tänä aamuna 62.4kg ja kunhan alle 60kg pääsisi niin olisin tyytyväinen. Pituutta vajaa 170cm ja muutama lisäkilo hiipinyt vuoden aikana. 58kg on mun mielestä hyvä paino mulle, harrastan säännöllisesti liikuntaa niin en ihan kepiksikään halua, pikkuisen pitää lihaksia olla..

Poignant

Pituus 167cm ja paino 115,5kg, vyötärö 137cm(navan kohdalta) perse 131cm. Tän hetke tavoite on miinus 20kg, pudotettu 11,5 kg.

SheLovesMeNot

165 cm, 81.5 kg, tavoite -10 kg

SPHE

ikä 35
lapsia 4
pituus 160
Paino 1.2.2012 72.2 kg
Tavoite 60 kg vuoden lopussa
Laihdutus vain syömällä vähemmän.

Target

-10kg kuukaudessa täällä tavoitteena.

teajohanna

69 kg, 163 cm, 49 v. Tavoite 56 kg, eli -13 kg.

teisu

28 v.
3-v. poika
Pituus n. 171 cm
paino 117 kg suurinpiirtein
tavoite 75 kg sitten joskus, toivottavasti ennen ku täytän 30 v. 04/13..

Tönt

Pudotettavaa 20 kg, toukokuun tavoite -2,5 kg

ummelwalad

Ikä 28
Kaksi lasta, 1v 7 kk ja 4 kk vanhat.
Lähtöpaino 121,3
Pituus 178 cm

Tavoite syksyyn mennessä alle 100 kg.

Vankkis

Pituus 168 cm
Aloituspaino 85 kg

Vatsaus

5 lasta
vyötärö nyt tammikuussa 67 cm (viime lokakuussa 78 cm)
tavoite 62 cm (kesällä)
välitavoite 65 cm
menetelminä kohtuullisuus ja Callanetics

varjonkutoja

Painan 85 kg, pituutta 164 cm. Tavoitteena päästä nyt edes alle 70 kg.
Heinäkuun tavoite laihtua 4-5 kg.


Virvaliekki

29-vuotias, minulla on kaksi lasta 2v4kk ja 1v3kk. Olen 156cm pitkä ja 68,6kg oli puntarissa tänä aamuna. En halua ainakaan lihota yhtään, ja mieluummin pitkällä tähtäimellä sinne normaalipainon puolelle matkaisin. Nyt bmi28.

Viva

27v
pituus 172cm
lähtöpaino 90,1kg (elokuu 2011)
paino nyt 78,1kg

Weebo

Ikä: 21v
Lapsia: 1
Pituus: 164 cm
Lähtöpaino: 78,8
Paino nyt: 65 kg
Tavoite: 55 kg


öttiäinen

Pituus 176 cm
Paino 70 kg
Tavoite 58 kg





Toukokuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...a-tiukentuvat/

Huhtikuun Ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...sa-hikoilevat/

Maaliskuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...sa-ministyvat/

Helmikuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...a-hoikentuvat/

Tammikuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...a-tiukentuvat/

Tästä heinäkuun ketju :)
 
Viimeksi muokattu:
mulla alkaa tänään vähähiilarinen dieetti.. hieman sovellan gfg:n ruokavaliota, koska mä en oo mikään raejuuston ja maitorahkan ystävä...
paino oli eilen 118,2 kg aamulla.. eli painoa tullut taas lisää.. :( lääkärissä kävin kans, niin mulla saattaa olla hiiva elimistössä, joten pakko vähentää hiilarit pois.. sain myös määräyksen kokeilla luontaistuotekaupasta saatavaa hiivan poistajaa...
noh, ehkä tää tästä alkaa nyt sujumaan, kun on tosissaan pakko! mut pelkään vaan, kun 2 viikon päästä lähetään reissuun 3 viikoks pohjoiseen.. miten pahasti retkahdan siellä.. :ashamed:
 
Saako tulla mukaan? :)

Lähtöpaino helmikuussa 110kg, nyt 102,9kg ja pituutta mulla 170cm. Alkutavote ois et pääsis alle 90, lopullinen tavote alle 70kg.
Heinäkuun tavote max -2kg, en usko et nyt pystyn parempaan, pääasia kuitenki ettei ylöspäin mee :D
 
Hei kuulkaas. Lisäiskö motivaatiota joku sellanen juttu, mikä pitää tehdä kerran kk:ssa, viikossa tms... :D ??

Se vois olla vaikka kerran kuussa kuva? Kerran viikossa joku mitta, vaikka navankohta, lantio??
 
Bikini
Kiitos Glorialle uudesta pinosta! :flower:

Itse en ainakaan kehtaa kuvaa tänne laittaa, mutta esim. vyörärönympärys olis hyvä, ainakin minulle jolle kaikki ylimääräinen kertyy vatsan seudulle.

Päivitän myös tähän ketjuun että aamupaino oli sama kuin viikko sitten, eli 66,9. Perjantaina tulen viimeisen kerran heinäkuun pinoon päivittämään, sitten vasta elokuun pinoon jos lomakiloja kertyy.
 
tää tulis kans :) siis jos vaan joukkoon passaa... Lähtöpaino vuoden 2012 alusta 115,4 kg,pituutta 172 cm ja ikää kohta 35v.1 lapsi(-06) tänään painoa tasan 100 kg : / tavoite vuoden loppuun mennessä alle 90 kg
 
Mä voisin kans! En mitään hillittömiä diettejä voi noudattaa kun imetän tällä hetkellä. Paino oli tänään 90,7 ja siitä lähden. Joku 5-10kg ois väh. saatava pois :) Syksyllä täytän siis 21. Meidän esikoinen syntyi 16.05.12 :)
 
Pitäisköhän munkin ilmottautua... Lihosin kun imetin, nyt koitan tiputtaa 55kg asti ja elää elämäni onnellisesti loppuun sen painoisena :LOL:
Lähtötilanne oli 158cm ja 68,7 toukokuun alussa.
Nyt painan 63,5kg. Yritän vaan syödä vähemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin rohkaustua tähän pinoon ihan omalla nikilläni, jos sopii... Ja miksei sopis, olenhan mä hurjimmista ajoista jo jonkun kilon kaventunut.

Mä olen 38v ja koko aikuisikäni ollut "liian paksu perhoseksi". Lapsia on 4. Kun aloin esikoista odottaa aikoinaan painoin 94kg ja kuopuksen jälkeen 98kg. Tällä hetkellä elopaino huitoo jossain 80-81kg tietämillä (voin huomenna ilmottaa aamupainon). Painoin jossain vaiheessa jo jotain 75, mut salakavalasti kilot tunkee takas, kun lepsuilee.

Siksipä mä nyt ilmottaudun tänne "julkiläskiksi", jos se tsemppais mua pysymään ruodussa :)

Haluan joku päivä painaa 65, mutta jos nyt se 70 haamuraja olis ensin tähtäimessä.

Ni se paino tosiaan huomenissa aamulla :wave:
*muoks* Pituutta 164cm, se tais unohtua kertoa.
 
Viimeksi muokattu:
Katsoin Suurimman pudottajan finaalia ja säikähdin miltä Tracey ja Rebekka näyttivät. Traceyn painonpudotusprosentti oli yli 47% ja Rebekan yli 49%. Mietin vain, että jos finaaliin lasketaan pelkkää painonpudotuksen prosenttilukua, niin mitä se kertoo ihmiskehon koostumuksesta? Esim. Tracey oli saanut hommattua muskeleita jonkin verran enemmän kuin Rebekka...

Mutta aika rajua touhua tuo Suurin pudottaja, kun painonpudotus on niin vauhdikasta, aika monella oli jäänyt nahka ikävästi roikkumaan.

Saa nähdä olenko itse jo siinä iässä että mulla alkaa nahka roikkua kun paino tippuu. Toisaalta mulla ei ole ollut ikinä ns. "alleja", joten olen ainakin jonkin verran toiveikas että en ihan veltostu. Posket kyllä menevät lommolle, nyt niissä on vielä mukavasti pyöreyttä.
 
Tönt
hitsi..en oo edes tajunnut käydä vaa'alla. oon vaihteeks taas tupakkalakossa joten saa nyt nähä lähteekö yhtään mitään vai sorrunko naposteluun. miks piti taas kerran yrittää sekä että? |O päivä kerrallaan, ei kai tässä muu auta. vettä juon koko ajan mikä on muutenkin hyvä nyt kun on kerrankin lämmintä. :p nauttikaa auringosta niin kauan kun voi.
 
Tönt
ai niin joo..kävin neuvolassa (6v ja 3v tyttöjen neuvolakäynti) viime viikolla (muistaakseni) ja prkl oon vaan 156cm. luulin että olisin ollut se 157 että heti on sitten bmi:kin isompi ku luulin. hienoa!! :kieh:
 
Pitäiskö mun tulla mukaan.. Olis ainakin paineita tässä pudottamisessa.

Oon jojoillu pitkään, nyt olit tarkotus saada lopullisesti paino putoamaan.
Esikoisen syntymän jälkeen painoin 65kg (2009).
Salakavalasti paino nousi ja kuopuksen alkuraskauden aikana painoin jo 74kg. (2009)
Kuopuksen syntymän jälkeen painoin 86kg. (2010)
Sain muutamassa kuukaudessa pudotettua painoin 70kg. (2011)
Jotenkin kummasti kilot taas hiipi, ja painoa oli jälleen 86kg. (2011)
Pienellä tsempillä paino putosi 79kg (2012) ja nyt parin kuukauden lipsumisen jälkeen vaaka näyttää 85kg :(

Melkoista heittelyä. Nyt tällä viikolla pyrähti täys tsemppi päälle, vähemmän ruokaa ja enemmän liikuntaa.
Huomen aamulla otan tarkan painon. Pituutta ei ole kuin vaivaiset 153cm..

Toivottavasti tämä ketju nyt tsemppais loppuun asti painonpudottamisen kanssa.
1. tavoite on 75kg, jonka toivon saavuttavani syksyyn mennessä. Siitä sitten jatketaan eteenpäin.
 
Saako tulla mukaan? Mä oon aiemmin erilaisilla ryhmillä (virtuaalisilla kuten tämä), haasteilla ja vedonlyönneillä laihduttanut kerran 13 kg ja kerran 17 kg ja nyt pudotettavaa olisi TAAS n. 25 kg! Olen jojoilija, ollut aina ja nyt siitä pitäisi päästä pois ja suurin haaste on PYSYÄ tavoitepainossa myös laihdutuskuurin jälkeen. Karppaus ja liikunnan lisääminen aseina jälleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;26625729:
Eli eli... Alotuspaino mulla tähän lopulliseen urakkaan on 80,5kg. Aika järkkyä :(
Oliks teillä joku yhteinen punnituspäivä? Jos ei, niin mä puntaroin sit aina näin perjantaisin ja tuun sit kertomaan tulokset, kun kerkiän.
Terveisiä kaupungista;)

Ei meillä ole yhteistä punnituspäivää. Mä punnasin itseni ennen aina maanantaisin ja seurasin viikkopudotusta. Juhlien vuoksi repsahtaneena en punninnut itseäni enää säännöllisesti, kesäkuussa paino tippui vain 1,2 kg. Nyt yritän taas skarpata :) Otin vauhdittajaksi oman versioni Jutan Go fat Go- dieetistä, kuten tein ihan alussa helmi-maaliskuun vaihteessa (painoin silloin 83 kg). Sillä lähti ainakin silloin motivaatio käyntiin, tosin en pystynyt noudattamaan sitä kovinkaan kauan, aloin olla kiukkuinen yms:D Mutta siitä oli helppo jatkaa...samaa yritän nytkin, eli haen sen avulla uutta motivaatiota.

Tsemppiä sulle ja ihan kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26623230:
ai niin joo..kävin neuvolassa (6v ja 3v tyttöjen neuvolakäynti) viime viikolla (muistaakseni) ja prkl oon vaan 156cm. luulin että olisin ollut se 157 että heti on sitten bmi:kin isompi ku luulin. hienoa!! :kieh:
Hih! Hyvä että sinutkin kuitenkin mitattiin, mä kysyin kerran kans neuvolassa että :wave: voisiko täti mitata minutkin... Mutta siellähän se pituus parhaiten selviää ja kätevästi samalla kuin lastenkin :)
 
Nyt luulis painon putoavan "kuin itsestään" ku on niin hemmettin kuuma, että hikoaa kun sika koko ajan :xmas: Oon vielä lähdössä töihin iltavuoroon ja siellä sitä vasta tarkeneekin *huh*
Mutta muistellaan tätä sit taas talvella, kun varpailla on kylmä ja posket jäätyy :D
 

Yhteistyössä