HeippoDei ! Mitäs tänne kuuluu ?

Jee, täällähän on vielä ihan tuttuja nikkejä. :wave: Ei mulle ihmeempää kuulu...Oon taas työttömänä, no sinänsä se ei haittaa, ku ipanatkin kesälomaa viettelee, nii ei tartte miettii, et minne niit tunkis. :) Syksyllä sitten takaisin töihin tai opiskelemaan... Tällähetkellä oon kallistunut enemmän opiskelun puoleen, mut eihän sitä koskaan tiedä.

Mitä teille kuuluu ??? Etenkin Pinki ja Ruusa, ku teitit mä "tunnen" vähä paremmin, mut tokihan kaikki muutkin saa kuulumisiaan kertoa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
:wave: mihis sä hävisit?
No, mä kirjotin...Oon nimittäis aikas nopee täs kymmensormijärjestelmäs. |O Yks etsii ja yhdeksän lepää. :ashamed:

ei kun tarkoitin että mihin hävisit palstalta silloin?
En mä oikein tiedä...Työt ja perhe vei niin paljon aikaa, et ei oikein ollu enää tilaa palstailulle... Potkikaa mut pihalle jos nyt taas alan notkumaan tääl jakuvasti, ku ei enää työt häiritse vapaa-ajan käyttöö. :D
 
Et sä naamakirjassa sattuisi olemaan?

Ei mulle ihmeitä, jättäydyin kans (ihan tarkoituksella) työttömäksi ja nyt seuraavat pari viikkoa lasten kanssa, elokuun alussa sama juttu. Heinäkuulla aikaa omillekin reissuille...
Ihan kivasti siis menee. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Et sä naamakirjassa sattuisi olemaan?

Ei mulle ihmeitä, jättäydyin kans (ihan tarkoituksella) työttömäksi ja nyt seuraavat pari viikkoa lasten kanssa, elokuun alussa sama juttu. Heinäkuulla aikaa omillekin reissuille...
Ihan kivasti siis menee. =)
Sori vaan tää viive... Kaveri tuli huoliaan purkaa, nii joutu poistumaan hetkeks. En oo naamakirjas, ku enhän mä vanha kurppa jaksa sinne kirjautuu, liekö mitää siitä tajuisinkaan. :| No, mut hyvältähän sun elämä kuulostaa. :hug:

Mä tuossa join pari lasia viiniä ja tuntuu, että päässä kolisee niin, et koht varmaan sammun näppikselle. :D No, ei sentään, mut ei oo tullu aikoihin otettua nii muutama lasikin tuntuu olevan liikaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mitäpä sitä, töissä nykyäkseen heppatalleilla ja aikalailla 'hevospiireissä' pyörin enemmälti. Muuten ihan samaa, kotia hoidetaan, lapset kasvaa jne :D
Vai heppahommia ? En mä tiennykkään, et oot heppaihmisiä. :D Mä en menis hevosen lähelle vaikka maksettais... No, juu mihkäs tää arjenpyöritys täst muuttuis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mitäpä sitä, töissä nykyäkseen heppatalleilla ja aikalailla 'hevospiireissä' pyörin enemmälti. Muuten ihan samaa, kotia hoidetaan, lapset kasvaa jne :D
Vai heppahommia ? En mä tiennykkään, et oot heppaihmisiä. :D Mä en menis hevosen lähelle vaikka maksettais... No, juu mihkäs tää arjenpyöritys täst muuttuis...
Joo, aina ollut :D
Yksi omakin on jo, tai niin no, puoliksi yhden toisen palstalaisen kanssa :)

eipä se arjenpyöritys muutukkaan, vaihtaa vaan muotoaan, kun nuo mukulat kasvaa. Esikoinenkin menee jo tokalle... iso tyttö jo! Ja poika aloittaa ensi vuonna koulun :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mitäpä sitä, töissä nykyäkseen heppatalleilla ja aikalailla 'hevospiireissä' pyörin enemmälti. Muuten ihan samaa, kotia hoidetaan, lapset kasvaa jne :D
Vai heppahommia ? En mä tiennykkään, et oot heppaihmisiä. :D Mä en menis hevosen lähelle vaikka maksettais... No, juu mihkäs tää arjenpyöritys täst muuttuis...
Joo, aina ollut :D
Yksi omakin on jo, tai niin no, puoliksi yhden toisen palstalaisen kanssa :)

eipä se arjenpyöritys muutukkaan, vaihtaa vaan muotoaan, kun nuo mukulat kasvaa. Esikoinenkin menee jo tokalle... iso tyttö jo! Ja poika aloittaa ensi vuonna koulun :eek:
Kohta sä huomaat omistavas tallin. :D Juu miunkin tuo pienin lähtee syksyllä kouluun. :eek: Vastahan se oli vauva... Mihkä nää vuodet oikein katoaa ? ja mä en oo vanhentunut päivääkää. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Kohta sä huomaat omistavas tallin. :D Juu miunkin tuo pienin lähtee syksyllä kouluun. :eek: Vastahan se oli vauva... Mihkä nää vuodet oikein katoaa ? ja mä en oo vanhentunut päivääkää. :snotty:
Noin ne muutkin väittää :LOL:

Emmää tiä muista,mut mää täytän heinäkuussa 18v B) :saint: :LOL:

Muoks, rohviilissa kuvaa mun elukoista :D
 
Ääh, sähän ny ootkin tuommonen "ikinuori" toista se on kuule meikäläisel, ku dementiakin tuppaa vaivaamaa... Kohta varmaan hukkaan itsenikin, ku kaikki on aina kadoksissa ja vanhuus muutenkin iskenny, ku ei ees biletys enää kinnosta tai sit tää on vaa tyyntä myrskyn edellä...
Kyllä mäkin tuon "Edward" elukan huolisin. B) Komeita on, mut en mä kyl tuon hevosen lähelle suostuis tulemaan... :xmas: Jotenkin kuvittelin, et sä asut rivaris ? Säilytätkös sä tuota heppaa takapihalla. :LOL:
 
En vaan parvekkeella B) Välillä parkkipaikalla ruohoa lyhentämässä :D

Ei, kerrostalossa asutaan ja heppanen asusta toisen omistajansa luona (meah) ihan heppatallilla.
Kun tuota autoa korjautin taas (300?!!! |O |O ) harkitsin jo vakavasti Lotan siirtämistä parkkipaikalle ja liikkumista sillä paikasta A paikkaan B....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
En vaan parvekkeella B) Välillä parkkipaikalla ruohoa lyhentämässä :D

Ei, kerrostalossa asutaan ja heppanen asusta toisen omistajansa luona (meah) ihan heppatallilla.
Kun tuota autoa korjautin taas (300?!!! |O |O ) harkitsin jo vakavasti Lotan siirtämistä parkkipaikalle ja liikkumista sillä paikasta A paikkaan B....
No, tietty juu tallilla. :ashamed: Ei muuta, ku heppa parkkitolppaan kiinni ja auto romikselle, ois siinä naapureillakin ihmettelemistä. :D
 

Yhteistyössä