*** Helmet 2008 *** kesäjutut

Onko kellään käytössä sellaista vauvojen polkupyörää, jossa on työntökahva jolla voi kääntää pyörän suuntaa ja muksu on sellaisten muovikaarien sisällä istumassa? Tekeekö tuolla mitään? =)

*muoks. mietin vaan kun tuo pieni katselee isosiskonsa pyöräilevän ja yrittää itse kiivetä myös pyörän selkään, siinä onnistumatta...
 
Täällä oli illalla kottaraisten parhaimpaan kokoontumisaikaan aivan mahdoton ukkoskuuro :xmas: . En uskaltanut pitää tietokonetta seinässä, mutta telkkaria katselin. Ei ollut tosin ihan lähellä, mutta komeat discovalot välkkyivät taivaalla ja välillä kuului murahtelua. Vettäkin ropsautti. Tässä nämä kuulumiset =) .

Nyt lähdetään käymään kaupassa :wave: .
 
Nyt on kyllä olo taas sellainen, että olis tarvinu vielä yhden päivän palautumiseen Ja olin jo yhdeltä nukkumassa :attn: Ei sitä enää näin vanhana jaksa..mä olin jo yhdeksältä valmis nukkumaan :LOL: (siis aloitettiin juhliminen jo klo 11) Ja mulla on yli puolet juomisistakin jäljellä :eek: Mutta Anita Hirvonen oli huippu, oltii ihan oikeissa tansseissa sitä katsomassa.

Täällä on hiljaista pidelly....
 

Yhteistyössä