Helmet 2008 ***syksy 2009***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ei kukaan varmaan huomannu mitään :whistle:
Ei. Olitko pahanteossa? :xmas:
Noup, etkö huomannu? Ihan sinuu varten kerroin mun palkasta :D :kieh: :LOL:
Hain just syötävää.... :snotty: :/
Ahneella on..... :D :LOL:
Tarttee tästä lähtien tehdä eväät ennenkuin istahdan tähän... |O :xmas:
 
:p
Mun selkä on liekeissä :snotty: :snotty:
Kotiinlähtiessä melkeen itku silmässä pomolta kysyin et oonko oikeesti tuolla koko loppu viikon....olen :snotty: :snotty:
Täytyy hakea iso laatikko Buranaa huomiseksi mukaan. Jotenki ei vaan luonto anna periksi jäädä saikulle nyt kun vasta olen alottanu hoitovapaan jälkeen :snotty: Ennen ä.lomaahan olin 4kk saikulla juuri samasta syystä...ja juuri samassa paikassa tuli kipeeksi... :snotty:
 
helou pitkästä aikaa.
Onnittelut Kristellen perheelle!
Pska homma Jahvetilla, toivottavasti tilanne paranee.

Täällä taitaa olla jo suurempi joukko joille kehittyy vauvamaha? mä ilmoittaudun joukkoon :whistle:
Nyt mennään vasta 8.viikolla (tyyppi sykkeen kera näkyi kyl vko sitten) ja alunperin aattelin ilmoitella vasta kk:n kuluttua ku ois alkuajat ohi. Mut aamusella totesin että tyyppi on sissiainesta, nyt jo saan heittää hyvästit mm.kahville JA teelle (mitä mä juon aamuisin??). Oireet on niin selkeät ja vahvat. Ja mä kun toivoin että pääsisin ees hieman helpommalla tällä kerralla.. Noh, onneksi en ole töissä. Nyt mä voin halailla vessanpönttöä tytyn ihmetellessä vieressä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Jahvetti! Sä olet jo töissä vissiin, kuulostaa siltä? :D Eikö enää muuten ole helmiäiskerhoa, kun en löytänyt sitä? helmet siis löysin, mutta en tätä sun organisoimaa...
Juu, viime viikolla alotin =)
Kyllä se kerho pitäs olla...ellei oo itsestään poistunu. Ite en oo kyllä aikoihin käyny :ashamed: :ashamed:
Veikkaisin jotain sivua 7 tjtsp.... :whistle:

Mites sitä palkkaa on tolleen tiputettu?? :eek:
Nnnoh, muuttivat kesän alussa meidän yötyöläisten jo valmiiks surkean tuntipalkan suoritepalkaks, eli saadaan sen mukaan kun on tilauksia. Jess...
Ja lisäks sitten päivässä pomot pistää työntekijät urakoimaan oman työaikansa puitteissa (onko teillä tupa-malli käytössä?) sen verran että meille yötyöläisille ei ole sitten niitä kipeästi tarvittavia lisätöitä... Näin siis tehdään tulosta Itellassa :kieh:

Lisäks kuulin viime viikolla että me yhteistekijät ei saada tehdä viikossa enempää kun 28 tuntia viikossa!! Kuka piru sellasella elää? Kun olis vaan joku toinen työpaikka niin lähtisin niin että perävalot vaan näkyis jossain kaukana... Mutta kun ei ole kun se mitätön valkolakki saavutettuna niin ei paljon oo vaihtoehtoja...
Nyt kun ei pysty opiskelemaankaan kun mies ihan oikeasti haluaa olla sinne ens kesään pojan kanssa kotona enkä sitä rupea häneltä kieltämään...

Että tällänen vuodatus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Jahvetti! Sä olet jo töissä vissiin, kuulostaa siltä? :D Eikö enää muuten ole helmiäiskerhoa, kun en löytänyt sitä? helmet siis löysin, mutta en tätä sun organisoimaa...
Juu, viime viikolla alotin =)
Kyllä se kerho pitäs olla...ellei oo itsestään poistunu. Ite en oo kyllä aikoihin käyny :ashamed: :ashamed:
Veikkaisin jotain sivua 7 tjtsp.... :whistle:

Mites sitä palkkaa on tolleen tiputettu?? :eek:
Nnnoh, muuttivat kesän alussa meidän yötyöläisten jo valmiiks surkean tuntipalkan suoritepalkaks, eli saadaan sen mukaan kun on tilauksia. Jess...
Ja lisäks sitten päivässä pomot pistää työntekijät urakoimaan oman työaikansa puitteissa (onko teillä tupa-malli käytössä?) sen verran että meille yötyöläisille ei ole sitten niitä kipeästi tarvittavia lisätöitä... Näin siis tehdään tulosta Itellassa :kieh:

Lisäks kuulin viime viikolla että me yhteistekijät ei saada tehdä viikossa enempää kun 28 tuntia viikossa!! Kuka piru sellasella elää? Kun olis vaan joku toinen työpaikka niin lähtisin niin että perävalot vaan näkyis jossain kaukana... Mutta kun ei ole kun se mitätön valkolakki saavutettuna niin ei paljon oo vaihtoehtoja...
Nyt kun ei pysty opiskelemaankaan kun mies ihan oikeasti haluaa olla sinne ens kesään pojan kanssa kotona enkä sitä rupea häneltä kieltämään...

Että tällänen vuodatus :D
No höh :/
On joo tupa-malli käytössä, et tiiän mistä puhut =)
Ootteks te sitten käyny aamulenkin jälkeen vielä päiväjakelussa siis tekeen hommia vai miten?
Meillähän tuo on ollu jo monta vuotta, että yötyöläiset ei saa tehdä kun max 4h/pv päiväpuolella (vai oliko peräti 3½h/pv). Siihen oli joku syykin, mutten enää muista mikä :kieh: Nyt niitä ei kyllä oo näkyny, en tiiä sit miten kuunvaihteessa....
Et oo aatellu päiväpuolelle ja ERITTÄIN hyville ansioille? :LOL: :p :xmas:
Minusta tuo tupa-malli on ollu ihan ok (tuli käyttöön mun hoitovapaan aikana) vaikka kamalat ennakkoluulot olikin viime viikkoon asti....enää ei ole sellasta "verenmakusuussa"-painamista, vaan ihan lepposasti tehdään hommat =) Jos nyt lepposasta ja Itellasta voi samassa lauseessa puhua ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No höh :/
On joo tupa-malli käytössä, et tiiän mistä puhut =)
Ootteks te sitten käyny aamulenkin jälkeen vielä päiväjakelussa siis tekeen hommia vai miten?
Meillähän tuo on ollu jo monta vuotta, että yötyöläiset ei saa tehdä kun max 4h/pv päiväpuolella (vai oliko peräti 3½h/pv). Siihen oli joku syykin, mutten enää muista mikä :kieh: Nyt niitä ei kyllä oo näkyny, en tiiä sit miten kuunvaihteessa....
Et oo aatellu päiväpuolelle ja ERITTÄIN hyville ansioille? :LOL: :p :xmas:
Minusta tuo tupa-malli on ollu ihan ok (tuli käyttöön mun hoitovapaan aikana) vaikka kamalat ennakkoluulot olikin viime viikkoon asti....enää ei ole sellasta "verenmakusuussa"-painamista, vaan ihan lepposasti tehdään hommat =) Jos nyt lepposasta ja Itellasta voi samassa lauseessa puhua ;) :whistle:
No meillä on ennen ollut sillai että sen 7h 39 min saa tehdä yhteensä päivässä, mutta jos tuon kertaa esim viidellä niin on se minusta enemmän kun 28h... Vaikken hyvä matikassa olekaan... :p
Ja toki me ollaan tehty tähän asti hullun pitkiä päiviä, mutta ei olla naristu kun ollaan oltu vapaaehtoisia ja saatu ihan kiva korvaus. Nyt sitten kitkutetaan ja just teen hernekeittoa jota ei paljon vesikeitosta erota :kieh:

Kyllä mä sitten jos toi aamuhomma ajetaan alas ja se siirtyy pois Itellalta niinkun on puhuttu niin kysyn eka niitä superpäivähommia :D Kyllä maistuis sellanen varma kuukausipalkka, vaikka pienikin, nyt kun ei tiedä saako 500 vai 50 euroa seuraavana tilipäivänä...
 
Onnittelut meillevauva tätäkin kautta! :hug: :flower: :flower:

Pusuapina: Ootko miettinyt onnistuisko opiskelu työn ohessa? Jos sulla on vähemmän viikkotuntejakin nyt? Vai minkälaista alaa olet ajatellut?Ttollainen epävarmuus tulojen suhteen on kovin kuluttavaa... :hug:
 
:wave:

Onnea täältäkin kaikille vauvautuneille ja odottaville, tuntuu olevan melkoinen buumi käynnissä. :D

Meillä taitaa olla nyt vauvarokko, viikonloppuna oli poika kuumeinen ja tänään nousi mahaan ja selkään ihottumaa. Varma en tietenkään voi olla mutta kyllä aika vahvasti vauvarokkoon viittaisi. Onpahan sitten sekin kärsitty. =) Mulla itselläni taas korvatulehdus käynnissä... se on meillä nykyään koko perheen yhteinen harrastus. :kieh:

Palkkajutut on olleet pinnalla... mä tänään juuri laskeskelin, että jos palaisin (pääsisin nimittäin juuri nyt) vanhaan työpaikkaani takaisin, niin kun laskee lasten hoitokulut ja työmatkakulut yms. niin jäisin tappiolle kht:hen verrattuna. :eek: Mä kun luulin että nyt kitkutellaan, mutta jos en parempipalkkaista työpaikkaa löydä niin eipä taida talous tästä juuri kohentua työhönpaluun myötä. :/ Joten näillä perusteilla totesin miehelle että taidan olla kotona kht:lla tienaamassa kunnes poika täyttää kolme. :saint: :D Toisaalta olisi kiva jos päivään sisältyisi muutakin kuin uhmiksia mutta toisaalta taas on tää niin ihanan rentoa. Ja kivemmaksi muuttuu sitä mukaa kun muksut kasvaa ja niitten kanssa pystyy puuhailemaan kaikkea enemmän. =) :heart:
 
Onnittelut meillevauva!! ja tervetuloa joukkoon kasvavaan ;D :LOL:

jahvetti onko sullekin nyt iskenyt se vauvakuume? ;) :whistle: mukaan vaan :D

meitä on jo iso porukka toisen pyöräyttäny ja paljon on lisää tulossa :D hyvä me! :heart: :flower: :D :LOL:
meille on kuulemma pikkusisko tilauksessa :D yritin selittää et ei äiti tiiä kumpi tulee niin poika ei kuulemma meitin neitille kelpaa...saas nähä mitä tuleman pitäää...

Nyt makroonilootan tekoon, josko se menis alas...

Jepsu ja ¤ 12+3 :heart:
 

Yhteistyössä