Helmikuiset 2021

Ja toivoisin täysin salassa oleva ryhmää. Onko jollakin aikomusta täältä sellainen tehdä? Jossa siis tätä kautta ja kirjautuneena, voisi yksituisviestiä laittamalla päästä sit ryhmään. Nämä on mielestäni paljon luotettavampia kun ei ihan kuka vaan sit ryhmää löydä.
Just tällästä ryhmää mäkin ajattelin!
 
Ja toivoisin täysin salassa oleva ryhmää. Onko jollakin aikomusta täältä sellainen tehdä? Jossa siis tätä kautta ja kirjautuneena, voisi yksituisviestiä laittamalla päästä sit ryhmään. Nämä on mielestäni paljon luotettavampia kun ei ihan kuka vaan sit ryhmää löydä.
Minusta myös tälläinen olis parempi :)
 
moikka!

Mä varovaisesti liityn mukaan.. Meidän eka pas tuotti positiivisen raskaustestin ja plussasin siis 7.6 Oletetusti olen nyt varmaankin 4+4.. Laskettu aika oli tuolla ystävänpäivän tiemoilla :) Hirveesti pelottaa että meneehän kaikki hyvn koska rankat hoidot takana ja aiemmin ollut myös kemiallisia raskausia..

Oireita mulla ei juurikaan kauheesti ole, rinnat on paikottain kipeät, välillä aamuisin pahaa oloa ja jotenkin todella ailahtelevasti menee ja tulee :D Mutta oli kiva lukea että tää oli monta muutakin oireetonta että ei tarvitse olla huolissaan.

Varhaisultraan pääsen vasta juhannuksen jälkeen, miten tässä jaksaa sinne asti odotella :(
 
Itsekin toivon ehdottomasti salassa olevaa ryhmää. Aina oon semmosissa ollut ja nytkin sellaista toivon. Onko jollakin ajatusta jo nyt sellaista luoda vai odotellaanko, että viimeisetkin olis sitten nt-ultran käynyt?
Itse ainakin ajattelin että kävisin eka varhaisultrassa ja jos siellä kaikki hyvin niin sitten voisin uskaltautua liittymään Facebook ryhmään
 
Viimeksi muokattu:
Jeien
moikka!

Mä varovaisesti liityn mukaan.. Meidän eka pas tuotti positiivisen raskaustestin ja plussasin siis 7.6 Oletetusti olen nyt varmaankin 4+4.. Laskettu aika oli tuolla ystävänpäivän tiemoilla Hirveesti pelottaa että meneehän kaikki hyvn koska rankat hoidot takana ja aiemmin ollut myös kemiallisia raskausia..

Oireita mulla ei juurikaan kauheesti ole, rinnat on paikottain kipeät, välillä aamuisin pahaa oloa ja jotenkin todella ailahtelevasti menee ja tulee Mutta oli kiva lukea että tää oli monta muutakin oireetonta että ei tarvitse olla huolissaan.

Varhaisultraan pääsen vasta juhannuksen jälkeen, miten tässä jaksaa sinne asti odotella
Mun laskujen mukaan meillä aika samat viikot ja lasketut ajat, oireet ja oireettomuus kuulostaa tosi tutuilta :D alavatsatuntemuksia on myös lisäksi juurikin aika ailahtelevaisesti. Mulla myös kovasti pelottaa miten tämä etenee, tuntuu ihan oudolta tännekin vielä näitä raskausjuttuja kirjoittaa, sen verran uskomattomalta tuntuu.
Varhaisultra on mulla myös heti juhannuksen jälkeen, tsemppiä sullekin odottamiseen ja sinne ultraan!

Ja tosta ryhmästä, itsekin suosisin että olisi salainen ja varmaan myös odottelisin mielellään tuota varhaisultraa ja sen jälkeen voisin ajatella sitä salaista fb-ryhmääkin. Varmaan voisin pikkuhiljaa tännekin kohta ihan rekisteröityä ja tehdä tunnuksen, kun tulee näitä keskusteluita joka tapauksessa seurattua.
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Samaa mieltä muiden kanssa. Salainen ryhmä ja itse voisin kanssa sinne liittyä, kun ar-ultrassa käynyt :) Ensi viikolla soittelen neuvola aikaa, jos vuoto pysyy poissa (näillä menkkapoltoilla kyl luotto jatkumiseen on aika minimissä) ja kyselen, että millon mahdollista päästä ultraan ja onnistuuko se julkisella.
 
  • Tykkää
Reactions: Jepjoo25 ja hepuhi
Mun laskujen mukaan meillä aika samat viikot ja lasketut ajat, oireet ja oireettomuus kuulostaa tosi tutuilta alavatsatuntemuksia on myös lisäksi juurikin aika ailahtelevaisesti. Mulla myös kovasti pelottaa miten tämä etenee, tuntuu ihan oudolta tännekin vielä näitä raskausjuttuja kirjoittaa, sen verran uskomattomalta tuntuu.
Varhaisultra on mulla myös heti juhannuksen jälkeen, tsemppiä sullekin odottamiseen ja sinne ultraan!

Ja tosta ryhmästä, itsekin suosisin että olisi salainen ja varmaan myös odottelisin mielellään tuota varhaisultraa ja sen jälkeen voisin ajatella sitä salaista fb-ryhmääkin. Varmaan voisin pikkuhiljaa tännekin kohta ihan rekisteröityä ja tehdä tunnuksen, kun tulee näitä keskusteluita joka tapauksessa seurattua.

Hei ihanaa! kuulostaa ihan multa, tuntuu kans ihan uskomattomalle kirjoittaa tällaista..

Samoin tsempit sinne! ☺ Toivottavasti menee nopsaa aika että päästään ultraan ;)
 
Mä kans uskaltaudun todennäköisesti vain salaiseen ryhmään :)

Noista oireista puheenollen, odotan kauhulla koska se pahoinvointi taas alkaa. Mulla on ollut ihan karsea pahoinvointi kaikissa kolmessa raskaudessa. Jos tämä menee samalla kaavalla niin viimeistään ensi viikolla alkaa taas yököttämään :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Jepjoo25
Hei, varovaisesti minäkin tänne kirjoitan.. arvioitu laskettu aika olisi 9.2 ja kolmas lapsi olisi tulossa..

Koko ajan sellaista ”menkat kohta alkaa” oloa ja tänään raskaamman liikunnan jälkeen maha meni aivan kivikovaksi kai sitä siis raskaana ollaan..
Maanantaina lääkäri ja ar-ultra jossa saan toivottavasti tietoon millä viikoilla oikeasti olen
Mieluummin myös kirjoitan salaiseen ryhmään enemmän kuin tänne.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiana44
Eikös täällä alussa joku sanonut että voisi luoda salaisen ryhmän?

Mä liputan sellaisen pienen ja kotoisan ryhmän puolesta, eli ryhmä suljetaan kun tietty määrä ihmisiä. Siinä oppii tuntemaan toiset paremmin, ja on helpompi jakaa asioita. Ja mun mielestä ryhmän voi luoda jo lähiaikoina, ne liittyvät jotka haluavat ja sitten jos ryhmä täyttyy niin niitä voi luoda aina lisää. Esikoisestakin olin vasta kolmannessa ryhmässä , kun en aijemmin uskaltanut liittyä. :)
 
Mulla on luotuna salainen ryhmä. Mikä olisi teidän mielestä sopiva ryhmäkoko? 30? 50? 100?
Muoks. Voidaanhan siitä päättää sitten ryhmässä yhdessä, koska laitetaan kiinni. Viestiä laittamalla pääsee sisään!
Samaa mieltä tuosta että salainen pieni porukka on aina hyvä. Ihan max 50henkeä. :)

Täällä tärv 5+4. Toinen lapsi
Ar-ultra parin viikon päästä!
 
Huomenta!
Täällä ei uni tuu. Joka aamu herää 4 ja 5 välillä. Miten teillä aamulämmöt, jos mittaatte? Mulla ne vaan laskee ja laskee ja kohdunnapukkakin oli tänään aivan pehmeä kauttaaltaan ja selvästi auki :( Oon jotenkin niin varma, että kesken menee. Se vähäinenkin rintakipu lakkas (ei satu enää edes painaessa) ja muutkin oireet katos jo plussaus päivänä maanantaina. Alaselkä aivan tulessa, eikä s.lääke auta. Ja eilen olin havaitsevinani illalla pyyhittäessä vähän vaaleanpunaista ja tänä aamuna suojassa pieni tippa hennon vaaleanpunaista :( Google laulaa oireiden katoamisesta, kohdunnapukasta ja lämpöjen laskusta ja silti joillakin mennyt kaikki hyvin.
Nyt ois vasta 4+0. Toivottavasti on nyt vaan joku poikkeus raskaus ja kaikki menis kuitenkin hyvin.
 
@Kasikuus toivottavasti nuo sun oireet menee ohi itsestään ja kaikki menee niistä huolimatta hyvin! :)

Mä soittelin aamulla jo neuvolaan kun mulla on säännöllinen lääkitys jonka annostusta pitää muuttaa heti raskauden alettua. Samalla varattiin sitten eka neuvolakäynti, jännittävää :love: Olen vielä kahden vaiheilla sen alkuraskauden ultran kanssa, että menisinkö vai enkö. Toisaalta olisi kiva nähdä onko kaikki niinkuin pitääkin, mutta toisaalta taas mulla on tällä hetkellä niin tyynen luottavainen olo siihen, että kaikki menee niinkuin pitääkin että voisin kyllä hyvin odottaa nt-ultraakin.Ja toisaalta ar-ultrasta säästyneillä rahoilla vois hemmotella itseään jotenkin muuten raskauden aikana Millä fiiliksillä muut odottelee tulevia ultria?:)
 
vierailija
Onko muilla turvottanut niin, että näyttää olevan jo oikeasti raskaana? Mulla alkoi kunnon turvotus viikko sitten ja ei tätä voi pitkään piilossa pitää, kun maha on niin epämääräisen muotoinen ja pyöreä nyt. Toinen lapsi kyseessä ja olen kuullut, että ensimmäisen raskauden jälkeen seuraavissa raskauksissa saattaakin näkyä aiemmin raskausvatsa, mutta en ajatellut sen näin nopeasti tapahtuvan.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Onko muilla turvottanut niin, että näyttää olevan jo oikeasti raskaana? Mulla alkoi kunnon turvotus viikko sitten ja ei tätä voi pitkään piilossa pitää, kun maha on niin epämääräisen muotoinen ja pyöreä nyt. Toinen lapsi kyseessä ja olen kuullut, että ensimmäisen raskauden jälkeen seuraavissa raskauksissa saattaakin näkyä aiemmin raskausvatsa, mutta en ajatellut sen näin nopeasti tapahtuvan.
Mulla ainakin turvottaa jo nyt. Alamahasta itse ainakin huomaan että on selkeästi pyöreämpi, kuin aiemmissa raskauksissa.
 
Onko muilla turvottanut niin, että näyttää olevan jo oikeasti raskaana? Mulla alkoi kunnon turvotus viikko sitten ja ei tätä voi pitkään piilossa pitää, kun maha on niin epämääräisen muotoinen ja pyöreä nyt. Toinen lapsi kyseessä ja olen kuullut, että ensimmäisen raskauden jälkeen seuraavissa raskauksissa saattaakin näkyä aiemmin raskausvatsa, mutta en ajatellut sen näin nopeasti tapahtuvan.
Mulla ensimmäinen raskaus ja iltaisin vatsa ihan pallona Aamupainoi pysynyt samana, et selkeästi on vaan turvotusta mikä iskee iltaan.
 

Yhteistyössä