Helmikuiset 2021

Olen, mutta en tiedä milloin. Pääsen kunnalliselle luultavastakin, kun riskiraskaus. Huomenna soitan varmaan neuvolaan ja pyydän hcg-mittausta, kun nuo testit on ärsyttäviä ja kysyn samalla tuosta ar-ultrasta. Ekaa aikaa en viitsi vielä varata, kun on niin epävarma olo ilman oireita ja sit tää tunne testien lisäksi, et jotain pielessä.

Muoks. Tsemppiä ultraan, toivottavasti sit uni maittaa
Mulla alkoi tissikivut ja niiden turvotus vasta viikolla neljä. Ja nyt siitä lähtien ovat olleetkin aika kipeät. Toivotaan, et teillä kaikki hyvin, eihän se oireettomuus tarkoita, että joku huonosti. Tsemppiä sinne ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: hepuhi ja Kasikuus
Mulla alkoi tissikivut ja niiden turvotus vasta viikolla neljä. Ja nyt siitä lähtien ovat olleetkin aika kipeät. Toivotaan, et teillä kaikki hyvin, eihän se oireettomuus tarkoita, että joku huonosti. Tsemppiä sinne
Kiitos ❤ Kyllä mulla rinnat sivulta vaihtelevasti kipeät. Ja oireettomuus on kyl toisaalta hyvä juttu, mut jos ois oireita, ni sitä mukamas osais kuvitella olevansa raskaana :D Ja tokihan piti googletella, ni aika monella testit näytti haaleaa aina ja silti kaikki oli ok.
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Kiitos Kyllä mulla rinnat sivulta vaihtelevasti kipeät. Ja oireettomuus on kyl toisaalta hyvä juttu, mut jos ois oireita, ni sitä mukamas osais kuvitella olevansa raskaana Ja tokihan piti googletella, ni aika monella testit näytti haaleaa aina ja silti kaikki oli ok.
Ootko tehnyt sitä clearbluen digitaalista? Helpottaiskohan se, kun siinä lukee selkeesti se raskaana? :)

Mulla kyllä oireita, mut silti vaikea kuvitella, että tuolla vatsassa joku olisi.Toivotaan, että ultrassa syke löytyy ja pääsisi nauttimaan ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Ootko tehnyt sitä clearbluen digitaalista? Helpottaiskohan se, kun siinä lukee selkeesti se raskaana?

Mulla kyllä oireita, mut silti vaikea kuvitella, että tuolla vatsassa joku olisi.Toivotaan, että ultrassa syke löytyy ja pääsisi nauttimaan
Tein maanantaina ja se näytti raskaana 1-2. Sillon oli dpo11. Pitäisköhän digin jo näyttää 2-3, 4+2 viikolla? :unsure:
Muoks taas :D Toivotaan, että syke löytyy ❤
 
Tervetuloa uusille ja tsemppiä vuodoista kärsiville!

Omaa napaa sen verran, että edelleen mennään oireettomana, ne vähäisetkin jota oli on tuntunut nyt hävinneen tyystin ja pysynyt on vaan tää kipuileva alavatsa. Tiedän toki, että voi olla normaalia, mutta kuitenkin kun viidessä edellisessä raskaudessa esim pahoinvointi on ollut kerta kerralta pahempaa. Vatsa on kyllä turvonnut pallo, mutta sitä se on ennen menkkojakin. En oo vieläkään saanut aikaseksi soittaa sinne neuvolaan kun odotan vain meneekö kesken.

Miilu 6+5
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
@miilu Tsemppiä ❤ Täällä samat fiilikset, en uskalla varata aikaa neuvolaan, kun koko ajan odotan, että kesken menee :( Vaikka pitäis osata nauttia tästä hetkestä, niin on se vaan vaikeaa. Täälläkin ne vähäiset oireet tipotiessään, niin huolestuttaa. Etovaa oloa oli dpo9-11 ja sit sekin katos, kun plussas :eek:
Meinasitko mennä ar-ultraan?
 
@miilu Tsemppiä Täällä samat fiilikset, en uskalla varata aikaa neuvolaan, kun koko ajan odotan, että kesken menee Vaikka pitäis osata nauttia tästä hetkestä, niin on se vaan vaikeaa. Täälläkin ne vähäiset oireet tipotiessään, niin huolestuttaa. Etovaa oloa oli dpo9-11 ja sit sekin katos, kun plussas
Meinasitko mennä ar-ultraan?
Täällä on niin törkeen kallista, että en pysty menemään vaikka nyt kyllä mieli tekisi. Kaikkein eniten pelottaa, että päästään ekaan ultraan ja siellö tulee sit tuomio, että menetetty peli. Olen koettanut miestä toppuutella innostuksessaan, koska ei tiedä miten käy. Itse vielö jaksan huonotkin uutiset, mutta miten sitten mies?
 
Täällä on niin törkeen kallista, että en pysty menemään vaikka nyt kyllä mieli tekisi. Kaikkein eniten pelottaa, että päästään ekaan ultraan ja siellö tulee sit tuomio, että menetetty peli. Olen koettanut miestä toppuutella innostuksessaan, koska ei tiedä miten käy. Itse vielö jaksan huonotkin uutiset, mutta miten sitten mies?
Täällä mies kans innoissaan ja pussailee vatsaa ja kyynelehtii, kun on niin onnessaan (hänen eka lapsi. Minulla 3 ennestään) ja koitan pitää hänet maanpinnalla, että kaikki on vielä epävarmaa. Mua kans pelottaa ultra, että sieltä ei löydy mitään, on tuulimuna tai sydän ei syki :( Minä itse kyllä romahtaisin täysin huonoista uutisista, koska vuoden yrityksen jälkeen eka plussa ja jo pelkästään yritysaika ollut raskasta joka kk negatestien jälkeen, ni jos näin pitkän ajan jälkeen menee kesken, niin on todella epäreilua. Epäreilua se kyllä on aina, tapahtui se millon tahansa :(
 
Mä tein viimesen digin ja sain raskaana 3+ tänää siis 5+4rv nyt voin lopettaa testailun ja rauhoittua. 12pvän päästä ultra. ❤

On mullakin oireina vaan törkee super väsymys, pissattaa koko ajan, mahaa nipistelee, tissit kipeät. Välillä närästää välillä oksettaa..

Dille & sintti 5+4
 
  • Tykkää
Reactions: Adnilavee
Mulla ei ollut tosiaan kuin alamahan kipuilua ja lievää etovaa oloa tuossa ihan alussa. Vasta rv 6+ alkoi pahoinvointi pahenemaan. Ihan alussa ei välttämättä paljoa oireita ole, ja joillakin ei ole pahemmin missään vaiheessa.

Mäkin pelkään eniten sitä, että nt-ultrassa tulisikin tuomio, että sikiön kehitys lakannut joskus jo paljon aiemmin, mutta ei vaan oo itestään tullut ulos. Mun on vaikea uskoa, että mulla tulisi spontaania keskenmenoa, kun jokaisessa raskaudessa on jouduttu vauhdittamaan synnytys käyntiin, ja lisäksi on se yksi keskeytynyt keskenmeno kauan sitten taustalla.. Mutta sitten taas koitan olla luottavaisin mielin, kun kumminkin monta raskautta jo mennyt hyvin, ja oireitakin on.

Tsemppiä kaikille, joilla epävarma olo asian kanssa!

vaimo85 & salamatkustaja rv 7+1
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Huojentavaa kuulla, että oireettomuutta muillakin. Aiemmista muistan, että pahoinvointi alkoi plussauksen jälkeen ja plussata taisin ekan kerran vasta, kun menkat oli myöhässä :) Ei ihan niin kauas taakse päin voi muistaa :X3:

Minä sit aamuista testiä kattelin tunti-puoltoista jälkeenpäin ja se oli selvästi vahvistunut. Tänään kyl aion kiusata itteäni digillä illalla ja toivon saavani 2-3vko, vaikka ei sekään mitään takaa :censored:

Kasikuus ja Vilperi 4+2
 
Huojentavaa kuulla, että oireettomuutta muillakin. Aiemmista muistan, että pahoinvointi alkoi plussauksen jälkeen ja plussata taisin ekan kerran vasta, kun menkat oli myöhässä Ei ihan niin kauas taakse päin voi muistaa

Minä sit aamuista testiä kattelin tunti-puoltoista jälkeenpäin ja se oli selvästi vahvistunut. Tänään kyl aion kiusata itteäni digillä illalla ja toivon saavani 2-3vko, vaikka ei sekään mitään takaa

Kasikuus ja Vilperi 4+2
Koita malttaa aamupissasta digin tekemiseen. On sitten varmempi tulos.
 
Täälläkin tosi oireetonta.. Pientä rintojen arkuutta ja aamulla hampaita harjatessa pahaa oloa.
En oo enään tehnyt testejä koska en halua stressata viivan vahvuuksia
Päätin kuitenkin aikaistaa ar-ultraa, lähdetään juhannukseksi anoppilaan niin käyn samalla kaunis odotuksessa ultrassa :love:

Nenni26 ja pallero 4+6
 
Täällä viikot 5+3 eikä vielä mitään oireita. Esikoisesta alkoi muistaakseni 6+ viikolla etominen, joten ens viikolla saattais tulla. Itse oon kyllä supertyytyväinen oireettomuuteen, en sitä kuvotusta kaipaa ollenkaan.
 
Ei mullakaan tuossa ihan alussa kauheasti ollut oireita, tai sillon ekalla viikolla oli koko ajan sellainen olo että oonko edes raskaana. Tissit oli kipeät, mutta ne on mulla aina ennen menkkoja. No alkoi niitä oireita sitten tulla, ja nyt on tää 24/7 pahaolo, enkä haluaisi syödä mitään. Pelkkä ruoan ajattelukin oksettaa. Mut pakkohan se on syödä, koska se et tulee nälkä oksettaa myös. Koskaan ei ole hyvä. :ROFLMAO: Ja tää hirvee väsymys!Eikä tuollainen himpun vajaa kaksi vuotias todellakaan anna mahdollisuutta levätä. o_O

Täällä oli taas eilen vuotelua. Tosi stressaavaa, kun joka kerta ajattelee et jaaha onks tää menoa nyt. No sit tänään ei taas ole ollut mitään. Plääh. Pakko vaan yrittää mennä päivä kerrallaan. :rolleyes:

A ja pikku a 6+6
 
Heippa kaikki. Varovaisesti liityn mukaan joukkoon. Laskettu aika olisi 12.2 ja nyt olis rv 5+3 menossa. Pieni olisi meidän toinen. Esikoinen syntyi tammikuussa 2019. Kovin oireetta mennään. Plussan aikoihin oli menkkakipua ja huimausta, mutta nyt ei oikeastaan mitään, ei ole edes tissikipua mikä kyllä esikoisesta oli isoin oire. Tosin imetän edelleen, joten se voi olla syy miksi rinnat ei oireile. Varhaisultra on varattu 30.6. Olikos Facebook-ryhmä jo laitettu pystyyn? Tsemppiä kaikille, nää on piinaavaan hitaita päiviä ja viikkoja tää alku! ❤
 
Heippa kaikki. Varovaisesti liityn mukaan joukkoon. Laskettu aika olisi 12.2 ja nyt olis rv 5+3 menossa. Pieni olisi meidän toinen. Esikoinen syntyi tammikuussa 2019. Kovin oireetta mennään. Plussan aikoihin oli menkkakipua ja huimausta, mutta nyt ei oikeastaan mitään, ei ole edes tissikipua mikä kyllä esikoisesta oli isoin oire. Tosin imetän edelleen, joten se voi olla syy miksi rinnat ei oireile. Varhaisultra on varattu 30.6. Olikos Facebook-ryhmä jo laitettu pystyyn? Tsemppiä kaikille, nää on piinaavaan hitaita päiviä ja viikkoja tää alku!
Jännä muuten tuo huimaus oireena, itselläkin ollut tänään mutta mietin että oisko ollut nestehukkaa. Mulla pääoire niin kun oon jo aiemmin sanonut on ollut menkkakipu, mutta tänään on onneksi ollu sen suhteen parempi päivä. Jos vielä pari päivää sinnittelen niin alan ehkä lopulta uskoa että tää on totta. Lähdin käymään parin päivän reissun kotikaupungissa, että saisin muuta ajateltavaa. Kotona maalla ei ole mitään muuta tekemistä kuin kuumotella että mitä kohtu duunaa.
 
Tässä on lista johon voidaan kirjata Helmikuisia. Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja synnytyssairaala. Laitelkaa vaikka punaisella niin erottuu paremmin. Jos ei halua kertoa jotakin niin voi vaikka skipata sen kohdan yli.

Helmikuiset 2021!
30.1. /vaimo85/5.lapsi/HUS
2.2. / Sofia90/2.lapsi/PHKS
2.2./miilu/6. lapsi/KYS
2.2./parsis_/2.lapsi/VKS
3.2 / Jeppisjee / 2. lapsi / ksshp
4.2./ Hopeanuoli/ 1.lapsi
6.2./ Amanda82 / 4.lapsi
7.2./ Matilda! / 2. lapsi / Tays
7.2./ADNILAVEE/1. lapsi/HUS
8.2./ voittamaton / 2.lapsi / TYKS
10.2/ lauraida / 1. Lapsi
10.2./dille82/10.lapsi/kys
10.2./ENERISA3/1. Lapsi
11.2./Luumupuu_/2. lapsi/TAYS
11.2./Sinikukkanen/2. lapsi/Oys
15.2./ nenni26/2.lapsi/ppshp
15.2./Kindness/3.lapsi/kpks

17.2/Esikoinen2021/1.lapsi/PKKS
 
Tässä on lista johon voidaan kirjata Helmikuisia. Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja synnytyssairaala. Laitelkaa vaikka punaisella niin erottuu paremmin. Jos ei halua kertoa jotakin niin voi vaikka skipata sen kohdan yli.

Helmikuiset 2021!
30.1. /vaimo85/5.lapsi/HUS
2.2. / Sofia90/2.lapsi/PHKS
2.2./miilu/6. lapsi/KYS
2.2./parsis_/2.lapsi/VKS
3.2 / Jeppisjee / 2. lapsi / ksshp
4.2./ Hopeanuoli/ 1.lapsi
6.2./ Amanda82 / 4.lapsi
7.2./ Matilda! / 2. lapsi / Tays
7.2./ADNILAVEE/1. lapsi/HUS
8.2./ voittamaton / 2.lapsi / TYKS
10.2/ lauraida / 1. Lapsi
10.2./dille82/10.lapsi/kys
10.2./ENERISA3/1. Lapsi
11.2./Luumupuu_/2. lapsi/TAYS
11.2./Sinikukkanen/2. lapsi/Oys
15.2./ nenni26/2.lapsi/ppshp
15.2./Kindness/3.lapsi/kpks
17.2/Esikoinen2021/1.lapsi/PKKS
 
vierailija
Heippa kaikki. Varovaisesti liityn mukaan joukkoon. Laskettu aika olisi 12.2 ja nyt olis rv 5+3 menossa. Pieni olisi meidän toinen. Esikoinen syntyi tammikuussa 2019. Kovin oireetta mennään. Plussan aikoihin oli menkkakipua ja huimausta, mutta nyt ei oikeastaan mitään, ei ole edes tissikipua mikä kyllä esikoisesta oli isoin oire. Tosin imetän edelleen, joten se voi olla syy miksi rinnat ei oireile. Varhaisultra on varattu 30.6. Olikos Facebook-ryhmä jo laitettu pystyyn? Tsemppiä kaikille, nää on piinaavaan hitaita päiviä ja viikkoja tää alku!
12.2 / Silent Princess / 2. lapsi / VKS
 
Heippa kaikki. Varovaisesti liityn mukaan joukkoon. Laskettu aika olisi 12.2 ja nyt olis rv 5+3 menossa. Pieni olisi meidän toinen. Esikoinen syntyi tammikuussa 2019. Kovin oireetta mennään. Plussan aikoihin oli menkkakipua ja huimausta, mutta nyt ei oikeastaan mitään, ei ole edes tissikipua mikä kyllä esikoisesta oli isoin oire. Tosin imetän edelleen, joten se voi olla syy miksi rinnat ei oireile. Varhaisultra on varattu 30.6. Olikos Facebook-ryhmä jo laitettu pystyyn? Tsemppiä kaikille, nää on piinaavaan hitaita päiviä ja viikkoja tää alku!
Mulle viestiä laittamalla pääsee tuohon salaiseen helmikuisten fbryhmään! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Silent Princess

Yhteistyössä