Helmikuiset 2021

Moikka. Olen tässä muutamana päivänä tehnyt haaleita testejä mutta tänään jo sen verran vahvempi jotta uskallan tänne liittyä. Meillä kyllä taustaa geneettisistä keskeytyksistä ja sen takia neljä enkelivauvaa myös löytyy ja uusiutumis riski joka raskaudessa 25%.Ollaan kyllä saatu eläviäkin lapsia ja niitä 5 joita yksi tyttö ja neljä poikaa.

24.2/Tiukuliina89/kuudes/khks
 
Tervetuloa uusille

Soittelin neuvolaan ja siinäpä kävikin nyt niin, että koska kierto ei oo tasainen niin to on ultrausaika ja määritellään viikot. Ens viikolla soitettava sit uusiksi neuvolaan ekaa aikaa. Tai onko ees soitettavaa. Toki huojentavaa nyt saada selvyys onko siellä mitään/ketään. Jos on niin faceryhmään voisin sitten liittyä, mikäli se tosiaan on sellainen, että ei näy ulkopuolisille

Miilu 6+6
 
Minä soittelin neuvolaan ja sain ekan 8.7, silloin viikkoja oli 7+5. En saanut aikaa varhaisultraan, mutta soittivat neuvolasta sitten takaisin, kun olivat lääkärin kanssa katsoneet papareita paremmin, niin ekalla käynnillä puhun hoitajan kanssa ja hän tekee lähetteen nt-ultraan, johon kirjoittaa vielä riskit ym. joten saattavat soittaa sieltä aiemmin ultraan varmistaakseen, että pieni kasvaa oikeassa paikassa, eikä ole esim. kiinnittynyt sektioarpeen. En nyt sit uskalla varata aikaa varhaisultraan jos sieltä soitto tulee, täällä meinaa varhaisultra maksais yksityisellä 170e :( Neuvolassa saattavat kuunnella sydänäänet ekalla käynnillä (se jo helpottais jos kuuluis, ni malttaa odottaa.)
 
  • Tykkää
Reactions: vaimo85 ja Matilda!
Parsis_
Tervetuloa uusille ja kovasti tsemppiä kaikille pahoinvoiville!
Täälläkin on lievää pahoinvointia alkanut olla, onneksi ei toistaiseksi ole tarvinnut oksentaa.

Onko kellään muulla kovaa vatsan turvotusta? Itse näytän siltä että olis vähintään rv30, kun niin kovasti turvottaa..
 
vierailija
Tervetuloa uusille ja kovasti tsemppiä kaikille pahoinvoiville!
Täälläkin on lievää pahoinvointia alkanut olla, onneksi ei toistaiseksi ole tarvinnut oksentaa.

Onko kellään muulla kovaa vatsan turvotusta? Itse näytän siltä että olis vähintään rv30, kun niin kovasti turvottaa..
Siis joo, täällä on tosi paha turvotus ja näyttää ihan siltä, että on raskaana. Pitää vähän vältellä ihmisiä, ettei kukaan nyt vielä ala udella mahdollisesta raskaudesta, kun se ei ole vielä itsellekään iskostunut tajuntaan kunnolla tai varmistunut ultrassa.
 
Jeien
Mulla myös ihan kamala turvotus! Onneksi tälleen kesähelteellä on muutenkin mukava pitää vähän väljempiä ja ilmavampia vaatteita, mutta hankalalta tuntuu välillä vaatteillakaan peittää.

Nyt olisi omien laskujen mukaan rv 5+1, pahoinvointi tuntuu vähäsen lisääntyneen, kun meinaa ruoka välillä tulla suoraan takaisin ylös syönnin jälkeen.
Viikon päästä jo ultra! :)
 
Mulla turvotusta esiintyy iltaisin ja sillon ei kyl viittis ihmisten näkyville mennä, ellei pidä löysiä vaatteita :D
Täällä alkaa nyt rinnat kipuilee enemmän ja muuttuu raskaammiksi. Ilmavaivoja myös tosi paljon :cautious:
 
Mulla turvotusta esiintyy iltaisin ja sillon ei kyl viittis ihmisten näkyville mennä, ellei pidä löysiä vaatteita
Täällä alkaa nyt rinnat kipuilee enemmän ja muuttuu raskaammiksi. Ilmavaivoja myös tosi paljon
Mulla kans tää iltaturvotus :D Kiva juhannuksena, kun näytän siltä, että olisin jo kolmannella kuulla. :rolleyes:

Mulla on nyt ollut aika paljon huimausta ja heikkoa oloa. Vähän tuntuu, et olis jatkuva krapula päällä. Heikottaa jos ei syö ja heikottaajos syö. Heikottaa jos lähden lenkille ja heikottaa jos en lähde.:LOL:

Tissit ja nännit on myös ihan älyttömän kipeet, lämmin suihku onneks vähän auttaa.

Torstai aamulla ultra ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Sofia90 ja Kasikuus
Mulla kans tää iltaturvotus Kiva juhannuksena, kun näytän siltä, että olisin jo kolmannella kuulla.

Mulla on nyt ollut aika paljon huimausta ja heikkoa oloa. Vähän tuntuu, et olis jatkuva krapula päällä. Heikottaa jos ei syö ja heikottaajos syö. Heikottaa jos lähden lenkille ja heikottaa jos en lähde.

Tissit ja nännit on myös ihan älyttömän kipeet, lämmin suihku onneks vähän auttaa.

Torstai aamulla ultra
Nyt kun näitä oireita täällä muut kertoo, ni muistaa, et tosiaan oksensinhan mä eilen aamuna ja tänä aamuna yökin :D Eilen treenatessa meinas pari kertaa kiivetä jotain ylös. Nännit mulla kans hellät ja eilen suihku sattu niihin.
Huh, kiva, että alkaa oireita tulla, ni tietää olevansa raskaana, mut en mä sit toisaalta tiedä onko se sittenkään niin mukavaa :LOL::LOL:
Muoks, Tsemppiä ultraan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: pcosilainen
Olen yrittänyt tietoisesti (ja tiedostamatta) painaa koko raskausasian jonnekkin syvälle mielensopukoihin. Tämä oireettomuus/vähäoireisuus ei oo ollenkaan tyypillistä. Helpottavaa kyllä, että ultra torstaina, loppuu tämä vatvominen.
 
Mulla myös ihan jäätävä turvotus. Ollaan lähdössä juhannukseksi kyläilemään, toivottavasti palloksi turvonnut maha ei aiheuta vielä mitään kysymyksiä. En ihan vielä haluais kertoa kenellekään. Päätin nyt kuitenkin mennä sinne ar-ultraan, sain ajan tulevan viikon lauantaille. Saa siellä selvitettyä sitten raskauden kestonkin, kun mulla se on kierron mukaan laskettuna niin epävarma. Pahoinvointi ei ole onneksi vielä iskenyt päälle, huomaa vaan että ei ruoka maistu ihan tavalliseen tapaan. Tsemppiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville!
 
Nyt kun näitä oireita täällä muut kertoo, ni muistaa, et tosiaan oksensinhan mä eilen aamuna ja tänä aamuna yökin Eilen treenatessa meinas pari kertaa kiivetä jotain ylös. Nännit mulla kans hellät ja eilen suihku sattu niihin.
Huh, kiva, että alkaa oireita tulla, ni tietää olevansa raskaana, mut en mä sit toisaalta tiedä onko se sittenkään niin mukavaa
Muoks, Tsemppiä ultraan
Kirosin kans alkuun, ettei mitään kunnon oireita, mut nyt kyl tuntuu et tän väsymyksen ja huimauksen olisin valmis jo antamaan pois :D
 

Yhteistyössä