*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

Voimia kaikille niitä tarvitseville (BB, Commander)!

Täällä odotus jatkunut suhteellisen tasaisena. Välillä on energiaa ja välillä ei...Työtä, rakentamista, muuton järjestelyjä yms. Onneksi miehellä kohta viikon loma ja silloin esikoinen lomailee myös pari päivää mummolassa, niin saa itsekin aikansa riittämään.
Rakenneultra meni lopulta hyvin. Hieman ensin pohtivat kasvua, mutta koska esikoinenkin pitkä ruipelo niin siihen ei puututtu.

Nyt taas raksalle!

Ainoska
 
Sipe,Inhottavaa huolta tuo istukka-asia varmasti aiheuttaa,etenkin kun siitä ei kukaan osaa mitään sanoa:/ Mutta toivotaan nyt ettei siitä pikkuselle olis mitään haittaa:hug:

Commander,Hyvää lomaa!!!

Esikoinen on yökyläilemässä... tänään sain muutettua makkarin järjestystä niin et pinnis sinne sopii ja pojan sänky sitten sijoitettiin uudestaan,kun nukkuu vielä samassa huoneessa... huomenissa pitäs sitte siivota toinen makkari mikä on oikeestaan muutosta asti (2v) ollu vaan tavaroiden säilytystila... ja ommella parit sisustustyynyt...
Niin ja löysin kirpparilta parinumeroa liian ison benettonin mustan toppatakin,jota täytyy nyt hiukan rukata hihoista ja rinnanympäriltä kapeemmaks:)

Repa ja säynävä 23+0:heart:
 
Viimeksi muokattu:
hyvää lomaa kaikille lomailijoille!!

meilläkin on syysloma ensi viikon, mutta näillä näkymin emme lähde minnekään vaan koitamme saada taloa eteenpäin, joulu lähenee mutta talo vaiheessa :confused:
ja eikä miehellä tietenkään mitään lomaa ole ;)

te jotka asutte Turun lähellä ja odotatte poikaa niin vinkkinä: vein eurokirpparille meiän kuopuksen vanhat vauvan vaatteet. sisävaatteet kaikki max. euron kappale, sitten siellä on reimatecin baby toppapuku yms... ulkovaatetta. vaatetta on 50-80cm. kaksi ikean kassillsita vein ja vielä kaksi kotona hinnoittelematta :)
jos ei tuolla mene niin sitten taidan pistää huutikseen. eroon tarttis päästä ja shoppailla vaaleanpunaista tilalle ;)


voikaahan hyvin :popcorn:
 
Mun on nyt pakko hehkuttaa :D Mies eilen iltapäivällä sängyssä makoillessa lähti "tiedusteluretkelle" (menee peiton alle, nostaa mun paidat, koputtaa masuun ja kuulostelee :D), mutta tällä kertaa laittoikin käden mun alavatsalle, kun kääntelehdin epämukavasti, kun toukka veti rallia. Mies hetken aikaa tunnusteli ja tunsi sitten ekat liikkeet kättään vasten! :heart: Oli ihan innoissaan ja muakin hymyilytti :) Oli jotenkin niin pysähtynyt hetki.

20+3
 
Heippa tännekin puolelle pitkästä aikaa! Kerhon puolelle olen taas jumittunut..:ashamed:

Sipelle :hug: Toivotaan ettei mistään vakavammasta ole kyse! Ehkä istukalla on jokin kasvuspurtti...!

Ja BB myös :hug:

(.) Meilläkin oli siis viime torstaina rakenneultra. Viikkoja silloin 20+4, mitoiltaan vauva vastasi n. 19+4 -19+5, LA ei kuitenkaan tässä vaiheessa enää muutu. Kätilö meinasi tosin että esim vartalon ympärysmitta oli hankala ottaa vauvan asennon vuoksi, kun kippurassa makoili eikä suostunut liikahtamaankaan vaikka kuinka tökittiin :D Kolme varttia ultrasi ja vauva ainoastaan yhdessä vaiheessa hieman ojensi itseään ja nosti käden poskelta ohimolle, siinä se :) Nätisti nilkat ristissä köllötteli eikä sukupuoltakaan onnistuttu sitten näkemään millään! Eli mysteeri säilyy syntymään asti :)
Mies tunsi myös ekan liikkeen ultraa edeltävänä iltana ja oli aivan ekstaasissa :heart: Ihanaa kun toinen on täysillä mukana odotuksessa!

Nyt on sitten TAAS kärsitty kauheasta selkäsärystä pari päivää, liikkua kai pitäisi mutta miten ihmeessä kun käveleminenkin on todella hidasta ja tuskallista :'(

Ankka & Bebe 21+0
 
Tsemppiä erityisesti BB:lle ja Sipelle :hug: Toivotaan, että kaikki on kuitenkin parhain päin!

Rentouttavaa lomaa commander, toivottavasti saat levättyä hyvin.

Onnea myös hyvistä ultrakuulumisista!

Täällä ei kummempia tällä erää..

Blue ja pienokainen 24+3
 
Kiitoksia kaikille tsempeistä!! Niitä kyllä tarvitaan tässä olotilassa, on jo vähän helpompi olo, ettei asiaa ajattele jatkuvasti, mutta toki 2 vkoa tuntuu vielä pitkältä ajalta ennenkuin pääsee uudestaan ultraan. Onneksi torstaina neuvola, niin saan neuvolatätillekin purkaa oloani ja pyydän sitä katsomaan ultralla, niin helpottais myös oloa, kun näkis vauvelin siellä.

-sipe81 rv 21+4
 
Taas on neuvolassa käyty. Kovin oli taas vilkas tyyppi, kun sydänääniä kuunneltiin :)
Painomuutos/vko: 512g (olo tuntuu siltä, että paino olis noussu enemmänki ku 4kg lähtöpainosta)
RR: 122/76 (on muuten paineet paljon korkeammalla neuvolassa, kun itse mitattuna 91/59, taitaa jotakin valkotakkikammoa olla havaittavissa)
BHd: 135
Kohdunpohjankorkeus oli 19
Tällä viikolla pääseekin jo kelalle vierailemaan ja hakemaan äitiysavustusta yms. Kivaa niin pääsee hypistelemään kohta äitiyspakkauksen sisältöä :)
Viikolla 24-28 pitäisikin sitten käydä sokerirasituksessa. Hieman jänskättää, kun eräällä tuttavalla se laukaisi hiivasienitulehdus kierteen ja itsellä on jo nyt riesaksi asti hiivan kanssa ongelmaa..No, toivotaan nyt ettei näin kävisi!

Onko muuten muilla oman äidin äitiyskortteja hallussa? Minusta on ollut mukava vertailla omaa ja äidin korttia, kun lähtöarvot on about samat.

Tuuti ja maha-asukki 21+5
 
BB voimia sinulle toivottavasti pienellä tulee olemaan kaikki kunnossa :/
Sipe ompas ihme juttu en olekkaan aikaisemmin tuollaisesta kuulutkaan...mutta onneksi pikkuisesta ei löytynyt mitään poikkeavaa :)

Seepialle tervetuloa poikakerhoon :)

Commander on varmasti helpotus kun muut työsuhteet loppui :D

Naneni ihana juttu alkoi itseäänkin hymyilyttää :)

Wc-ankka toivottavasti helpottaa selkäsäryt :/

ON: Me päästään ehkä ensikuun lopussa muuttamaan omaan kotiin :heart: asunto on jo tiedossa ja nyt ootellaan vaan lainapäätöstä...miehellä on joskus mennyt kaksi pientä laskua ulosottoon ja siinä mennyt luottotiedot...noh ne on kuitenkin nyt kunnossa ja on oikeet laput pankkivirkailijalle toimitettu missä sen näkee, että puhdasta on, mutta ne sano että voi silti vaikuttaa lainan saamiseen, kun niillä näkyy se merkintä kuitenkin! Niin mitä ihmeen järkeä tossa on että jos luottotiedot saa takas mut merkinnät näkyy joka paikassa!!! Perkele jos kaatuu siihen niin ryöstän sen pankin :D

Muuta ihmeellistä täällä ei ole kaverilta saasaan iso pahvilaatikollinen vaatteita kun vaan käydään hakemassa :) asuu kaukana toisella paikkakunnalla....

Onko muilla kokemusta Hartanin topline x yhdistelmistä? Taas on meinaan vaunut vaihtunu ja sellaset meinattiin hommata oon lukenu kyllä pelkkää hyvää niistä ja vastaa aika lailla niitä teutonian vaunuja mitä kattelin :) ensi tilistä jos ne pääsisi tilaamaan :)

Happynow ja pienimies 21+4 :heart:
 
Viime kerrasta onkin jonkin verran aikaa kun olen täällä viimeksi käynyt, varmaan paisen viikkoa ja tekstiähän on sitten tullut sen verran että en millään jaksa alata lukemaan kaikkia läpi...

Täällä oli tänään neuvola, kaikki hyvin pienokaisella :heart: Painoa tullut melkein 500g/vko, alkaa melkein huimaamaan tuo painonnousu, noussut lähtöpainosta nyt 6kg.. Mutta pääasia kuitenkin että pikkuinen on ja pysyy ja sillä on kaikki hyvin :) Sain noita kelan papereita täyteltäväksi, hirmu vaikeilta muka jotkut kohat tuntuu.. : / Ens viikolla sais laittaa paperit menemään ja sitten sais alata odottelemaan äippäpakkausta kotiin :) :heart:
Huomenna työterveyteen, selkä alkaa olla nyt jo hellänä.. Ei oikein tuo siivous homma meinaa luonnistua kun saa kumarrella koko aika.. : / Ja tuli neuvolaädin kanssa jotenkin puheeksi supistukset, kun sanoin että töissä tulee 2-5 kertaa päivässä semmonen paineen tuntu tonne alavattaan ja se kestää semmosen 10-15 sekuntia.. Totesi heti että ovat supistuksia mutta vaarattomia kunhan ne ei ala ottamaan kipeää. Käski sanoa siitäkin kuitenkin kun menen työterveyteen..

Onko täällä jo paljon porukkaa jotka ovat jo saaneet tuon äitiyspakkauksen kotia hypisteltäväksi? :)

Sasuma ja taapero 21+1
 
Tuuti,mulla on sama noiden paineiden kans,ihan eri luokkaa kotona kuin yleensäkkään missään lääkärillä tms. aina ollu.

Ankka,toivottavasti selkäsärky helpottaa:hug:

Kiva kuulla sasumasta=)

Mulla on nyt maha jotenkin kasvanut tässä pienen ajan sisään...olihan se sf mitta aika reippaasti kasvanut,mut tuntuu et siitä mittauksestakin olis tullu vielä lisää:eek: Nyt on olo kun ratkeis ihan just... varmaan tullu painookin.

Repa ja säynävä 23+2
 
Sipe ja BB :hug:

Meillä oli perjantaina ultra ja tyttö tulossa :heart:

Tähän mennessä olen kyllä ostanut oikeastaaan vaan pojalle sopivia vaatteita, ollaan molemmat miehen kanssa nähty unta että poika tulee :D

Vanhemmat oli ostanut emmaljunga duo edge vaunut :) Vanhaa mallia 2005 mutta hyvin pidetyt, tykkäsin kovasti :) Mustaa ja viininpunaista.
 
Happynow toivotaan että käy hyvin:) itekkin malttamattomana odottelen että päästään pankin puheille:) mutta joudutaan odottaam vielä yli puol vuotta..

Kilu Onnea tyttölupauksesta:flower:

äitiyspakkaus pitäis olla meille tulossa tällä viikolla:) kiva päästä sitä hiplaileen, mutta ahistaa kun vauvan huone on ihan kaaos.. En jaksa sitä vielä ruveta laittaan kun ei siellä vielä oo kun nojatuoli(tosin pahveissa vielä) ja korisänky, mutta sekin tulee sit meiän makkariin.. ja vaunut keskellä huonetta koska niille ei ole mitn paikkaa pienen eteisen vuoksi:D ja kerrostalon. Laittelen huonetta sit kuntoon kun jään töistä pois, haluan saada sinne ensin ommeltua verhot ja kaikki kamat et voi kerralla pistää kuntoon.. Tulee meinaan pojalle pikkasen hieno huone:):heart:

Sokerirasitus olis (sukurasitteen vuoks) edessä ens maanantaina :) mikään muu siinä ei jännitä paitsi ne verikokeet:/ lykkään taas puudutusrasvaa taipeet täyteen.. Ja saan onneks kaverin mukaan, ni ei tarvii yksin istuskella siellä sitä 2 tuntia.. Ja Ma iltana alkaa myös sitten mammajooga. Kunhan sieltä nyt imoteltaisiin et mihin ryhmään meen.. Toiv. ei ainakaan oo unohtanu mua :)

Tnä vietellään vapaapäivää siivouksen merkeissä.. Onneks imuroitua sain jo aamulla.. Sit pikku pyyhkimistä ja pyykinpesua ja ruoanlaittoa vielä edessä..
Tänne ei kyllä kuulu taas mitn kummaa.. Vauveli kääntyilee minkä kerkee, eikä taida olla enään pää ylöspäin:)

Jane & Viltsu 25+0 POKS!!!:heart:
 
Heippa pitkästä aikaa...

Täällä koitetaan selvitä päivä kerrallaan. Lapset oli vkl:na mummolassa hoidossa ja me käytiin kylillä ja vähän kävelemässä. Tuntui ihanalta päästä vähän tuulettumaan kotoa, mutta se sitten kostautui; sunnuntaina olin ihan poikki, pahoinvoiva ja päässä heitti joten en tehnyt mitään. Seuraavana yönä heräsin säännöllisiin ja kipeisiin suppareihin ja se kyllä säikäytti. Onneksi loppui 30 min. jälkeen itsekseen, mutta nyt ei paljoa uskalla mitään tehdä ja jos teen niin maha menee heti kovalle. Torstaina on lääkärin kanssa palaveri, mutta en ole kyllä näillä tiedoilla enää töihin palaamassa vaan keskityn nyt siihe, että vaavi pysyy masussa <3

Pikaisesti luin tuossa teidän kuulumisia ja totesin ettei se raskaus taida muillakaan kovin helposti sujua, joten voimia niille ketkä sitä tarvitsevat :) Ja hyvistä ultrauutisista onnittelut!

Sain yhden piristyksen päivään, kun ystäväni pyysi minua kaasokseen <3 Siinä on sitten seuraavaksi vuodeksi hommia :)

Muuten täällä sisustellaan mielessä ja pistetään mies toteuttamaan ne. Eilen ikeasta saapui hoitopöytä ja uusi tv-taso, joten pientä piristystä tiedossa myös kotiin :)

Mami ja Nasu 23+6
 
Terve pitkästä aikaan tännekkin!

Mukavia ultrakuulumisia!! :) Ja olihan siellä myös muutamia huonompia uutisiakin. Voimia!!

Itse odottelen kuin kuuta nousevaa sitä ens maanantain uusintaultraa. Aika paljon se kyllä jo jännittääkin. No, pitää toivoa parasta.

Mä en esikoista odottaessani laittanut mitään vauvantavaroita esille, kuin vasta ihan viimesillä viikoilla. Kun monet jo esim. petasivat vauvalle sängyn valmiiksi, vaikka laskettuun aikaan oli vielä monta kuukautta!!
Itse olen vaan niin laiska, etten jaksa laittaa vielä mitään pölyttymään turhaan. :D

Jaksamisia kaikille!! :)

May, 21+3
 
Neuvolakuulumisia pukkaa, vaikka eipä sieltä mitään ihmeellistä kerrottavaa olekaan :) Sain Kelan paperit, totesin olevani nyt tasan lähtöpainossani (vasta, jee!), vauvan sydänäänet 148+ ja oma hemppakin vielä 145. Eli ei nyt ainakaan raudanpuutteella selittynyt tämä jatkuva väsymys, taitaa olla siis ihan vuodenajasta, työstä ym. johtuvaa. Sf-mitta oli 21cm, vissiin aavistuksen pomppasi siitä keskikäyrältä.

Sokerirasitus mullakin edessä maanantaina, sain tosi myöhäisen ajan (9.46), kiva olla niin pitkään aamusta syömättä.. Vaikka eihän se mulle työpäivinä erikoista olekaan että ekan kerran saa syötyä vasta joskus iltapäivän puolella, mutta kyllä siinäkin yleensä pari kuppia teetä tai kaakaota on ehtinyt johonkin väliin hörpätä.

Nyt on niin mukavaa kun massu rupeaa vihdoin näyttämään siltä että olen muutakin kuin hyvin syönyt :LOL: Selkeä pallo muodostunut siis, jota on niin kiva silitellä ja hoivailla sohvalla maatessaan :heart: Vähän on tahti hidastunut töissä, mutta ei vielä mitenkään pahalta tunnu tehdä (mitä nyt se motivaatio on NIIN hukassa!), saa nähdä miten kauan tässä porskutetaan kun vielä on se kiireisin aika vuodesta edessä. Onneksi neuvolan lääkäri kuulostaa olevan herkkä kirjoittamaan sairaslomaa, jos siltä rupeaa tuntumaan.

Iltavuoroon pitäisi vielä raahautua, mieli kyllä tekisi jäädä viltin alle sohvalle ja tehdä vaikka muutama mieltä piristävä nettiostos :whistle:

Jaksuja kaikille ja extra :hug: niille ketkä sitä tarvitsevat!

neitiniisku ja pienistäpienin 23+0 POKS! =)
 
Neuvolakuulumisia. Periaatteessa kaikki on ihan hyvin, hemppa oli pudonnut rautakuurille saakka. Kohtu kasvaa keskikäyrillä alun superspurtin jälkeen. Maha on valtava, koska vatsalihakset ovat "auenneet" ja kaikki pääsee välistä sitten roikkumaan. Mutta supparit ja limavuotelut saivat aikaan kehotuksen ottaa hyvin, hyvin rauhallisesti ja käskyn ottaa todella herkästi yhteyttä neuvolaan/polille. Eilen siis tuli kananmunan "istukkaa" muistuttava limaklöntti ulos ja muutenkin olen aika limainen. Ei siis vain märkä, vaan limainen. Lääkärineuvola pistettiin jo kahden viikon päähän ja kontrolloidaan tilanne viimeistään silloin. Vielä siis jatkan töissä.

22+1
 
Tytöt tiedäthän sen, että jos alkaa supistella säännöllisesti, niin juot mahd. nopeesti litran vettä. Se autto mulla kaksosia odottaessa.

(.) Maha alkaa jo painaa, oon koko ajan ihan hengästyny ja tänään kun aivastin, niin tuntu ihan siltä kuin jotain ois revenny kyljessä (auts). Iiks, katoin just vanhaa neuvolakorttia ja mulla on paino noussu just saman verran kuin samoilla viikoilla kaksosia odottaessa.

Me on pojan kanssa revitty vanhoja tapetteja vauvan tulevasta huoneesta. Kauhee homma!

Tänään poksahti rikki 25 viikkoa :)

Happis ja pikku-Kalle
 
Viimeksi muokattu:
Happihyppy: Oon kyllä täältä palstalta lukenu, et runsas juominen auttais suppareihin ylipäänsä, mutta en tiennyt että suppareiden yhteydessä kannattaa juoda litra. Kiitos neuvosta :)

Täällä ei tullu nukuttua jostain syystä lainkaan viime yönä ja nyt on vähän pöhnä olo. Tänään on tarkoitus lähteä tyttöjen ja siskon perheen kanssa hoplopiin kuluttamaan aikaa :)

Joku päivä pitäis saada sokerirasitus varattua, kun on vähän jäänyt. Mennään tutun kanssa samaan aikaan niin ei ole niin tylsää :D

Mami ja Nasu 24+0? POKS
 
Oon nähnyt hirveesti ihan ihme unia viimeaikoina ja nyt parina viimeyönä erilaisia versioita siitä, miten mun pitäisi olla töissä jo, koska joko olen aamuvuorossa tai sit joku on siellä yksinään, mutta en vaan pääse sinne. Koko ajan tulee jotain ihme juttua tai sit päädyn tekemään siinä tilanteessa järjettömiä asioita kuten menemään kahvilaan aamupalalle mieheni kanssa tai shoppailemaan tms. Päädyin jopa johonki sivukylän pikkukuppilaan enkä löytänyt sieltä ulos. Ihan hirveetä ku stressitaso vaan kasvaa, mut asiat ei etene vaik miten yrittäis.:D

Töissä sain kerrottua vanhemmillekin, että olen jäämässä äitiyslomalle joulusta. Oon sen mallinen, että musta ei kertakaikkiaan huomaa, että olisin raskaana ja aika epäilevää silmäilyä siinä olikin.:D Oli jotenkin outoa kertoa, ku mä en noin yleisesti halua puhua ihmisten kanssa mun raskaudesta. Mieheni ja perheenjäsenten sekä parin lähimmän ystävän kanssa voin jutella, mutta kaikkien muiden kanssa se on jotenkin kiusallista.. Inhoan sitä ku multa kysellään asioita liittyen raskauteen. Etenkin mun työkaverin utelut on todella ärsyttäviä. Ja analyysit mahan kasvusta ja siitä millaista se sitten on "loppuajasta", siis kertoo et no ethän sä tollaisia kenkiä sit sillon voi käyttää ja et sä oot varmaa kyl sairaslomalla sit loppuviikot ennen ku sun loma alkaa jne jne jne. Aargh! En tiedä onko muista yhtä vastenmielistä puhua raskaudestaan muiden kanssa, mut mulle se on tosi vaikeaa. Ja erityisen vaikeaa se on, jos mun täytyy jollekin kertoa se. "Mä oon raskaana"- ei sovi mun suuhun. Eikä mitkään muutkaan ilmaisut.:)

Hyi onko muilla muuten vielä ällötyksiä? Mua järestään ällöttää aina syömisen jälkeen. Ihan sama miten paljon tai mitä syön, mut ku suussa on jotain ollut (muuta ku vettä) ni olo on ällö. Välillä tulee ajatus, et ehkä niin on ollut aina, en vaan muista.. Ehkä niin on mun loppuelämän. Masentavaa.:D

Sini ja möyriäinen 24 *POKS*
 
Moikka |O

Moon kanssa kyl niiiiin väsy jotta morjens ja kaikki arvot pitäs olla kohillaan... liekö tämä vuodenaika sitten joka niin väskää : /

Tulis vaikka lunta niin vähän kirkastuis :xmas:

Sokerirasituksesta ja seurasta siellä... mulla on aika perjantaina 12.10. Mäntsälässä, joten jos joku muukin on sillä suunnalla rasituksiin tulossa niin mä voin olla jonkun kaveri :popcorn:

Kiitos Tytöt kun päivitit meidän poikalupauksen :cool:

Vointeja!

Von Lin Lin ja Taisto 21+6
 
Kovasti voimia teille, joilla on vaikeampaa, toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Meiltä nyt vaan omaa napaa, käytiin eilen rakenneultrassa ja sehän meni ihan persiilleen. Mun miehellä on joskus univaikeuksia ja viime yönä (aamuna...) hän tuli nukkumaan joskus seitsemän aikaan aamulla, joten voitte uskoa, että oli vaikea saada häntä hereille kymmenen jälkeen. Tämän takia oltiin myöhässä ja kätilö kommentoi heti, että "viisi minuuttia aikaa teille, varataanko uusi aika heti?" Mä meinasin purskahtaa itkuun jo siinä paikassa, mutta mies kuitenkin luotsasi meidät huoneeseen ja tehtiin pikatutkimus. Kätilö oli tosi kireän tuntuinen ja etenkin siinä vaiheessa kun mies möläytti, että "kumpi se on?" mulkaisi kunnolla ja tokaisi "kuule ei meillä nyt ole aikaa sellaiseen". Katsoi se sitten sitäkin asiaa kuitenkin pienesti hymyillen ja tyttö meillekin olisi tulossa! :heart: Kaikki oli pikkuisella muutenkin niinkuin pitää, aivot, sydän yms kasvaneet viikkojen mukaan ja kaikki on hyvin =) Kun lekurista päästiin ulos, niin mun tunteet jotenkin purkautu, haukuin miehen pystyyn aamuisesta (vaikka tiedänkin, ettei mies sitä tahallaan tehnyt) ja murjotin ja kun mies lähti sitten autosta sanomatta mitään, niin itkuhan siinä tuli pahemman kerran ja pyysin miehen tekstiviestillä takaisin ja sitten olikin jo kaikki hyvin taas. Jotenkin tätä tunteiden vuoristorataa on vaikea jaksaa joskus, kun ennen ihan mitättömistä asioista vedän hirveät itkupotkuraivarit ja ne ovat niiiiin maailman isoimpia asioita. Mies ja minä ollaan yhtä kovapäisiä ja kumpikaan ei oikein tahdo antaa periksi riitatilanteissa ja meidän riidat onkin aika rajuja joskus. Kaikki loppuu kuitenkin aina siihen, että kumpikin mököttää, mulle tulee jossain vaiheessa tosi paha olo ja itku ja mies ei kestä sitä ja sitten sovitaan, vaikkei aina edes tiedetä tajuta ollaan riidelty :D Saa nähdä millaiseksi tämä vielä muuttuu...

Nanski + toukkatypy 20+6
 
Naneni hyvä kuitenkin, että kerkesitte sinne ultraan ettei tarvinnu siirtää ja onnea tytöstä :)
Meillä on miehen kanssa ihan sama homma että ei osata tapella eli mökötetään jonkun aikaa tai ollaan omissa oloissaan ja rauhotutaan ja sitten voi taas keskustella :D toivottavasti opitaan tappelemaan oikein vielä joku päivä :)

KOHTA PANKKIIN!!!! laina hakemus lähti vissiin ma eteenpäin ja pankkivirkailija sanoi, että tietää tänään paremmin kaikesta :D jännittäää.....

Eilen oli pojalla niin isot tsembalot menossa masussa, että koko vatta pomppi mukana ku makasin...ei vitsi miten repeilin yöllä yksinäni :D onneks mies sai nukuttua :D ihanan näköstä :D

Noh mut jos kaikki menee tänään hyvin meillä on sitte kohta oma koti ja pääsee lastenhuoneen kimppuun...tai no vasta enskuun lopussa mut nopeesti se sit menee kun pitää pakata kaikki tavarat :heart:

Happynow ja pienimies 21+6 :heart:
 
Heippa kaikille! :) Vieläkä mahtuis yks helmimamma mukaan? Oon lueskellu tätä palstaa jo elokuusta asti päivittäin ja moni kirjoittaja tuntuu jo tutulta! :) Mulla ois laskettu aika 16.2 eli tänään tuli 23 viikkoa täyteen! Kauheella vauhdilla on viikot menny alkuvaikeuksista huolimatta...Eli olen 33v. (täytän 34 joulukuussa) naimisissa ja esikoinen täyttää helmikuun 18. 6v. Olosta muuten ihan jees paitsi nyt pientä flunssaa ja sit viä mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja arvot laskenu aikalailla ni sen takia kauhee väsymys!|O Onko ketään muuta jolla olis kans häikkää noitten kilpirauhasarvojen kanssa? Rakenne ultrassa 3 viikkoa sitten pienokaisella kaikki ok! Painoarvio 371g. ja tyttöä veikkas!=) Esikoinen on poika. Maanantaina ois neuvola ja parin viikon päästä joudun sokerirasitukseen sairastin esikoiselta raskausdiabeteksen...saa nähä miten nyt käy. Paino laskenu yli 8kg lähtöpainosta mikä ihan hyvä ku ennestäänkin noita kiloja on ihan tarpeeksi!:) Hankintoja tehty jonkun verran turvakaukalo ja jotain vaatteita ym. pakkausta en ota koska esikoisen makuupussit ym.tallessa ja kaveri sai kesäkuussa vauvan ni siltä saan sitte vaatetta ym. Töissä oon vielä tai työkoilussa ja jos jaksais ni sit viä jouluapulaiseksi kukkakaupalle tietty voinnin mukaan! No tässä jotain saakohan mitään tolkkua!:LOL:

Akita ja pampula rv23+0
 
Tervetuloa Akita :flower: Heh, täälläkin 34 täynnä joulukuussa ja toinen tulossa... :D

Happynow:lle tsempit, toivottavasti onnistaa!

Kaikkea sitä päässä pyörii...mietin että oon varmaan täällä viimesenä pinossa yksin kirjoittelemassa siinä vaiheessa kun muut on jo hakeneet vauvansa kotiin...! :D

Selkäsärky vaivaa edelleen, onneksi saikku päällä muutenkin kun ei kävelemään pysty |O
Tämä vauva on kyllä ihan totaalisen erilainen jo mahassa kuin esikoinen, yöt pidetään bileitä vatsassa ja päivät hiljaa! Tosi nopeasti on voimistunut vauvanalku ja erityisesti tuonne rakon lähettyville kohdistuvat potkut tekevät jo kipeää...!
Toivottavasti ei enteile unirytmiä ihan vinksallaan, vaikka jo nyt pahalta näyttää :D Esikoisen aikana on tottunut niin hyvään(vaikkei meillä yöt olekaan taas mitenkään rauhallisia - tytölle iski taas kauhea yskä ja tietysti pahin öisin sinne oksennukseen saakka. VÄSYTTÄÄ!)..!

-Ankka & Bebecito(/a) 21+3-
 

Yhteistyössä