Helmikuun hehkeät 2011

5+2 :eek: Mullaki on puhunu että juhannuksena et voi ottaa sitte mittää ja sitte sitä ja tuota et voi.. :D Oon tokassu, että kuletan omat juomat mukana (alkoholitonta tietenkin) ja leikin juovani :LOL: Kutina masun pohjassa että mielenpäällä hänellä liikkuisi kihlauski.. Ennen plussaa ainaki salamyhkäsesti vkl sanoi että lähiaikoina näät/selviää kuinka tärkeä oot oikeasti mulle. Ja minä räppäsin plussa-uutisia maanantai-aamusta :LOL: Jännityksellä sitte oottaa onko rinkuloita havaittavissa tässä lähitulevaisuudessa :heart:
 
Kaikille huonoja uutisia saaneille tasapuolisesti :hug: :heart: Tsemppiä!

Missah: Toivottavasti kyydissä olisi kuitenkin joku.... :heart:

Itsellä on tänään ollut pientä vihlontaa havaittavissa alavatsassa ja sitä normaalia väsymystä sekä palelua :D
Huomenaamulla klo 8, reippaana neuvolaan ihka ensimmäistä kertaa ja rv täydet 6. ;)
 
nelli-86 Ala vaan päivittelee pinoa, jos intoa riittää. Ja jos sit syksyllä ei aika riitä, niin varmasti löytyy joku toinen =) Eli varmaan kannattaa tehdä just silleen, et aloittaa uuden, et saa sit etusivulle sen listan??

Kiitos kaikille, mä käyn nyt vaan ilmeisesti aika herkällä, kaikki itkettää ja silleen :snotty: Katotaan nyt, mitä huominen tuo tullessaan.

Nyt sohvalle hetkeksi, ja sit nukkumaan. Tää väsymys on niin totaali ryytymystä... Ei jaksa mitään :/
 
Heippa taasen!

Ihan ekana isot :hug: huonoja uutisia saaneille. :( Toivotaan kuitenkin vielä, että tuutte molemmat takaisin. Jos vaikka onkin saanut alkunsa vasta myöhemmin tai jotain. :)

VaniljaRose (ja muutkin himotestailijat) luin noita sivuja aika vauhdilla, mutta kyselit muistaakseni, että mistä tietää, että tuolla kyydissä on joku. Varmastihan sitä ei tiiä kuin ultraamalla eli vaikka tekis viis testiä, se ei kerro sen raskauden jatkumisesta mitään. Niin valitettavaa kuin se onkin. ...itse tein räikeän positiivisen plussan vielä muutama viikko kaavinnankin jälkeen (kun oli kohtuun jäänyt pieni pala istukkaa), joten aika pitkään se hormoni voi siellä pysyä, vaikka homma oiskin jo ohi. En siis sano, etteikö saa testailla monta kertaa (hei! mä tein tipusta muistakseni 5 testiä. Tästä vähän kohtuullisemmin vain 3 B) ), mutta siis sinänsä se ei kerro yhtään mitään muuta kuin että raskaus on alkanut. Sitä, jatkuuko se, testi ei kerro.

Hilppa taas mietti niitä haamuja. Sillä viivan voimakkuudella ei ole mitään väliä, kunhan siinä on väriä ja se tulee vaikutusajalla. :) Eli turha stressi pois sen suhteen, että oliko haalea vai ei. Joillakin ei tule testiviivaan väriä vielä monen monta kuukautta raskauden alkamisen jälkeenkään. On niin yksilöllistä se, kuinka sitä hormonia erittyy pissaan. :)

Ja pakko sanoa, että magea on maha neiti 81:llä. :D Mulla on kanssa tytön jäliltä vielä ihan reilusti mahaa, joten ei varmaan heti erota, onko uutta tulossa vai ei... :LOL: Tässä raskaudessa jos koittais suinkin pitää painonnousua vähän paremmin kurissa. Joku täällä puhuikin karppauksesta ja joo, mulle kävi sama juttu. Viime raskauspahoinvointien kourissa annoin periksi ja repsahdin virallisterveelliseen. Se näkyy sit ahterissa edelleen. Imetysaikana en saanu grammaakaan pois, vaikka mitä tein ja sen jälkeen vasta turhan vähän verrattuna siihen, mitä oli tullu. :snotty:

(.) Mitä taas siihen mun omaan ku-epäilyyn tulee, niin nyt mä oon päättäny, et tuulimuna tää voi olla, mut ku ei. :D Ei kun muutenkin, päätin palata siihen mun rauhallisempaan asenteeseen. B) Kyllä noita oireita kuitenkin ihan kivasti on ja toisaalta sain itseni taas muistamaan, että se stressi ei muuta mitään eikä varsinkaan paranna. Joten jalat maassa taas ootellaan sitä ultraa, joka ois näillä tienoilla sit 7+2 (jos ei selkeästi mene kesken ennen sitä ). :)

Menkkajuilimista on ollu jonkin verran, mutta se on ihan normaalia. Oli sitä ennenkin ja sen verran olen plussalla pyöriny, että tiiän, et se saa olla aika voimakastakin ja silti kaikki ok. :D

Muille kertomisesta: Mä kerroin heti plussatestin tehtyäni parhaalle kaverilleni. :D Meillä on molemmilla taustalla keskenmeno ja raskaus ja itse asiassa lapsetkin melko samanikäisiä ja aina on kaikki toisillemme kerrottu. Keskenmenotkin sitten yhdessä itketty ja purtu. Joten olen jo aikaa sitten todennut, et ihan hyvin voin kertoa heti, kun kertoisin sitten kuitenkin, jos kesken menee. :) Sen lisäksi me kerrottiin jo mun äidille ja sen miesystävälle, kun olosuhteiden pakosta ne asustaa meillä nyt muutaman viikon. ...oli pakko vähän kertoa, miks mä olen välillä niin persiisiin ammuttu karhu, joka seuraavalla sekunnilla kuukahtaa ja nukahtaa lähes seisoalleen.. :snotty: :ashamed: :ashamed:

Mutta semmoista. Neiti meni jo nukkumaan, joten äiti meinasi mennä kattomaan telkkua. Koko päivä rymytty pihamaalla, sain vihdoin vähän kitkettyä penkkejä ja laitettua kesäkukkia. B)
 
Ransu ja Happis :hug: :hug: :hug:
Tiedän niin hyvin ton rv6+ syke pitäisi näkyä ja mulla näkyi viimeksi mutta enää rv 7 ei ollut sykettä... Pidän teille peukkuja että hyväksi muuttuisi..
Mulla menkkamainen olo kokoajan..tuntuu kans ettei kaikki oo hyvin...väsyttää ja tissit kipeet.....
Anteeksi en jaksa muuta kirjoitelle. Kaikille voimia ja jaksamisia!!!
 
Nelli-86: Mulla on aikaa päivitellä tässä muun ohessa, joten voin aloittaa nyt tai jatkaa sit sun jälkeen =) Vois tosiaan ottaa aina kuukaudeksi oma otsikko...

Onpa tullu tosi paljon huonoja uutisia, voimia kaikille niitä kohdanneille :heart:
 
hilppa86 "kiva" että on muitakin migreenistä kärsiviä täällä. Vertaistueksi jos ei muuten. Mulla on ollut yks kohtaus plussauksen jälkeen, siinä menikin vuorokausi oksentaessa yhtäkyytiä (kaikki ylös mikä sisäänkin), mies oli jo lähdössä viemään tipalle. Mulle lääkäri määräs Panacodia, noi muut lääkkeet kun piti jättää.


ON Tänään on väsyttänyt ihan tajuttomasti, mutta pahaolo on pysynyt ihan kohtuu kurissa. Eilen tuli oksenneltua senkin edestä... Onkos muilla epämääräisetä vapinaa, oikeastaan koko kropasta. Epäilen että se tulee varsinkin kun verensokeri on alhaalla.
 
Voi Happis :hug: :hug: Eletään vielä kuitenkin toivossa että olis kuitenkin ovis jotenkin venynyt siitä plussasta ja syke löytyisi! :heart:

:hug: myös Ransulle :'(

Kertomisesta: olen yhdelle hyvälle ystävälle kertonut, kuumeiltiin yhdessä ja molemmilla ollut vaikeuksia. Hän kertoi minulle heti plussattuaan ja synnytti juuri ja kun olin vauvaa katsomassa niin sain kertoa omat ilouutiset. Perheelle sitten juhannuksena ja sen jälkeen sitten tilanteen mukaan. Miehen vanhemmat odottaa varmasti uutista koska heille on ensimmäinen lapsenlapsi, pitää olla joku hyvä tilanne missä kertoa ettei anoppi pyörry onnesta väärässä paikassa :)

Oireista vielä, mäkin palelen ihan järkyttävästi. Saa olla kietoutuneena kaikkiin mahdollisiin villatakkeihin ja huiveihin ja silti on kylmä. Pahoinvointi taas iski kun söin hieman ja lähdin jumppaan - oli tosi vaikeeta olla loppuun saakka. Sit taas loppuilta onkin mennyt kylkiasennossa sohvalla, siten pystyy parhaiten olemaan. Nyt täytyy taas varmaan painua pehkuihin, väsymys on niin totaalinen...

Kiva Nelli-86 tai tytöt0406 jos jaksatte alkaa päivittää :heart:
 
Heippa Mammat! :)
Täällä rävähti eilen plussa tikkuun! Lakureiden mukaan la 23.2.2011. Ennestään on jo tuollainen 5-vuotias ikiliikkuja poitsu ja mulla ikää 27v.

Meillä vaan nyt hirveä ahdistus kun miesystävä haluaa abortin johon en itse kyllä pysty. :'( Toivon että hällä mieli muuttuu kun ehtii ajatella asiaa. Pillerit oli käytössä mutta yhden vkl reissussa unohdin ottaa ja sitten kävi näin.
 

Yhteistyössä