** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

Alkuperäinen kirjoittaja mamitre:
Hahaa...täällä edelleen taysissa ilman mitään oloa.Aamulla sain ekan 1/4 pilsun 9.10 ja toisen 14.00..ei sit mitään tapahdu. Tultiin miehen kanssa nyt hakeen käytäviltä supistuksia. Seuraavan pillerin saan 18.00 jos ei ole mitään oloa. Tooosi veemäistä venailla. Jos se sit yöllä syntyis jo..
Kipsu teretulemast seuraksi! Toivottavasti saat jäädä huomenna tänne. Laitan sulle numeroni yv:llä niin laita vaikka viestiä jos jäät jne.

Mamitre 39
:flower: Oho!Mamitre on kohta tositoimissa.
Käyn täällä kyttää että voi sitten kertoo tuolla vauvakuume pinossa kuulumiset :)
Onnea koitokseen :heart:
 
Onnittelut vauvaantuneille! tyttöjä vaan satelee... :heart: :heart: :heart:

Onkos Tiiti linjoilla? yhtäkkiä hokasin et missäs hää luuraa vai oonko niin muistamaton etten vaa muista et on kirjottanu nyt lähiaikoina?

Pupikin tais lähteä...

vanamo ilmotteles miten kävi..

Mä kans noita liikkeitä tunnen aika vähän joten täytynee huomenna sanoa neuvolassa...
Käytiin tuossa kävelyllä ulkona ja selkä huutaa leipää...auuts. Kävin kattomassa imetystyynyä ja varmaan huomenna käyn sen hakemassa sitten...nyt en jaksanu niitä kuosivaihtoehtoja alkaa kattelemaan...jotenkin niin väsyny olo. Otinkin iltäpäivä torkut sohvalla tuossa. oli vaan nukahtanu vaikka mies ja typy leikki vieressä. :ashamed:

Nyt meen leikkiin ja sitten lapsukainen iltapuurolle...

Palaaan kattomaan kuulumisia.

Jepsu ja Martti 41+0 :heart:
 
pusuapina.. mä ihmettelin samaa, kunnes huomasin, et kone nakkaa mut sivun alareunaan ja se itse kirjautumisosio jäi sit näkymättömiin.. :headwall:
luinki uudestaan tuon sun kirjoituksen! ootko hakenu sieltä sivuilta "jäsenyyttä".. siel on likki, jonka kautta haet jäsenyyttä ja saat sit yv:nä tiedon et olet hyväksytty..osasinkohan selvittää :ashamed:
 
Kerhosta sen verran, että mua ihmetyttää miks sinne mennessä tulee ilmoitus "et ole kirjautuneena sisään" kun painaa kohdasta "Omat kerhot". Eli kuulun kahteen kerhoon ja kun koetan mennä sinne omien kerhojen listaan, niin vaikka ylhäällä lukee että olen kirjautuneena (ja kirjoittelenhan myös tänne kirjautuneena), niin silti se heittää sen että en muka ole kirjautuneena. Sitten kirjaudun ulos ja uudelleen sisään niin pääsen vasta omiin kerhoihin.
 
Nyt se tuli ei voi erehtyä...tajuton mälli rusketavaa keltaista limaräkää....ja supistuksen jälkeen menin veskiin ja sieltä rojahti paperiin tollanen :D nyt suppailee alamahalla kokoajan....

Mullahan on tota limaa vuotanu vaikka kuinka kauan mutt nyt tuli tulppa ihan satavarmana! Oon niin onnessani.. :LOL: :LOL: :LOL:

Toivottavasti nää supparit tästä nyt jatkus ja kovenis...

Olin tosiaan tyttöä nukuttamassa ja supisti ihan pirun kovaa...menin sitten sieltä pissalle ja ah mikä löydös. :LOL:

Hitto ku voi seota tollasesta...

 
Onnittelut Napsuh:lle ja Sutskalle! :heart: :heart: :flower: :flower:

Me käytiin synnärillä ja vauva voi hyvin mutta lapsivettä oli kuin olikin vähän eli lääkäri sai ihan hakemalla hakea läikkiä ultralla. Sain ajan ya-kontrolliin perjantaiksi eli sit katsotaan mikä tilanne on kaiken kaikkiaan. Kohdun kaulakanavaa oli vielä pari-kolme senttiä jäljel mut yli sormelle auki ja vauvan pää tuntui ylä aukeemassa eli ihan kanavalla on tulossa. Supistuksia vaan tarvittais. Katsotaan tuleeko niitä kun tuon tutkimuksen jälkeen on ollut värkki ihan tulessa ja kävely hankalaa. Mut tärkein on et vauvan vointi oli hyvä. Sykkeet loistavat ja liikkeet tuntui myös sit siellä. Painoarvio olis 3700g tai alle hiukan. Edelleen siis ihan näppärä synnytettävä. :D

Vanamo+Viltsu 40+6 :heart:
 
Vanamo kiitoskiitos! :LOL:

Mä oon ihan hihkunu täällä kun toi löytö tuli...siis ihan sairasta.

Hyvä että kaikki ok vauvalla ja sulla. :hug: Hyvä käydä tarkastuttaa jos sille tuntuu ja olit ihan oikeassa sen veden suhteen sitten.

Mulla on alaselkä ihan tulessa.
 
Niin ja jos huomiseen neuvolaan asti päästään (miks ei päästäs) niin aion tarkistuttaa sillä kätilöllä nyt taas ton kohdunsuun tilanteen. Ihan jo oottaa innolla.

Tyttöä oottaessa hyvä ku tunsin supistuksia ennen saliin menoa ja sillo ennen saliin menoa sormelle auki. edellispäivänä paikat vielä visusti kiinni ja kaulaakin jäljellä ties kuinka paljon.
Nyt taas supistelee mukavasti mutta katotaan vaan kun sänkyyn kellahdan niin se loppuu siihen...

*Outoa kun supparit tuntuu selässä nyt*
 
Ja taas tosiaan huomattiin kuin hyvin neuvolan täti on perillä mistään. Se kun ei reagoinut lapsiveden määrään mitenkään luuli vaan että supistaa kun vatsa oli ihan kova, se on se vauva siinä, hitto sentään. Pitäis oikeen mennä sinne vielä torstaina ja kertoa että "lapsivettä on liian vähän, niih, kuulitko". :kieh:
 
roseah: Tuosta taksista kuulee aina välillä väitettävän, että taksikuskit eivät ota kyytiin, jos on esim. lapsivedet menneet. Tämä on jokin urbaani legenda (ehkä menneiltä ajoilta), sillä mikäli taksinkuljettaja ei auta (ei siis ota kuljetettavaksi) akuutissa hädässä olevaa (kuten synnyttäjää yleensäkin) häntä voidaan syyttää automaattisesti heitteillejätöstä. Eli taksin on pakko ottaa tuossa tilanteessa kuljetettavaksi... (miehelläni on taksikortti)

Pääsimme eilen pois sairaalasta...

Heltu ja poju 5vrk
 
Mä en kans oo puhunu mistään mitään...Mitä ne supistukset on? :D

heltu onnittelut vauvansyntymästä vielä kerran!

Nyt tää mamma menee sänkyyn josko sais nukuttua...huominen jännittää jostain syystä hieman...

Öitä mammukat!
 
Öitä! Huomiseen... :D Sori. Mäkin saan varmaan nukuttua kun on just kuunneltu sydänäänet ja todettu että hengissä olen minäkin enkä myrkyttynyt. Olen kuin Tori Spelling joka kävi melkein joka päivä ultrassa kun oli niin utelias vauvan suhteen. :D
 
Tulin kurkkaamaan, että mitä tänne kuuluu. :wave: Onnea kaikille vauvaantuneille! :flower: :flower: Ja viime tsempitykset kaikille edelleen yhtenä kappaleena oleville! :hug:

Tuo kerho vi*tuilee toisaan välillä... :/ Mutta äsken taas pääsin sinne ihan normaalisti... :/ Spookya. :/

vauvantuoksuisin terkuin,

eva & pemmu 2 viikkoa ja 6 päivää :heart:
 
Iltoja

Nyt voin jo paremmin. Olin aamulla niin huonossa kunnossa että ryntäsimme takaisin TYksiin ja uudelleen veripaikan laittoon. Taju lähti osastolla kun kivut olivat niin sietämättömät edes lihakseen pistetty lääke ei auttanut ja vaivuin johonkin ihme maailmaan. Noh siitä herättyäni meninkin leikkausaliin. Ja se onnistui ekalla kerralla.

Tänään olen saanut jo tytön syliin ja hyvin imetettyä.

Ja nyt on jo pakko tuulettaa En ole polttanut torstain jälkeen yhtään tupakkaa! Aika paljon se pelko sai aikaan. =)

Nyt täytyy mennä maate. Alkaa pikkuinenkin 2h päästä herätä syömään. Tosin pumppasin maitoa pulloon niin mies saakoon hoitaa vielä ensi yön. :D Sitten otan kyllä jo ohjat omiin kätösiin. Vihdoin ja viimein. :heart:

Kiitos onnitteluista. Ja onnea muille nyytin saanneille ja tsemppiä niitä hakeville. Jaksuja myös vielä odottaville. :hug:
 
Täällä yksi yökukkuja :/ Heräsin klo 3.22. katsomaan kelloa ja tässä sitä nyt ollaan. Mikä lie äitipoli-/synnytysjännitys nyt sitten iski. No, sain nukuttua 5 tuntia, sillä nyt sitten mennään mahdollisesti synnytyksen loppuun asti. Tai ehkä tuo äsken syömäni yöruoka väsyttää uudelleen ja saisin vielä vähän nukuttua ennen oikeata aamua.

Mitäs Jepsu, tuliko limasta mitään oikeita "seuraamuksia", vieläkö kärvistelet täällä?
 
huomenta!
täällä on kanssa eräs uneton joka ei kyllä jaksanu avata konetta...
koko yön supistellut mutta vielä täällä ja supistelut jatkuu mutta liian lievinä vielä :(
kaikenlisäksi nousi tää pirun kuume 38.5 :kieh: nyt olisikin mahtava lähteä kun olo on näin paska.
no voikaa hyvin ja paljon nyyttejä :D

julkku 39+0 & poeka
 
Kipsu täällä ollaan edelleen... pieniä supisteluita ja kamala menkkajomotus kyllä on mutta eipä sen kummempia ...vihloo ja paukkuu... :D tsemppiä sulle sinne!

11:30 oli se neuvola...jänskättää.

Inhottavaa kun hoksasin tuossa että taitaapi olla meidän pikkulikalla virtsatulehdus. Raukka parka, :heart: Samalla käytän tytön neuvolas/lääkärillä ku itte meen. harmittaa niin kovasti...

Niisku-neiti hyvä että oot jo paremmas kunnossa. Mun serkulle joutuivat laittaa kans sen veripaikan kun epi meni väärään paikkaan tms. Se oli kans ihan makkurissa vaikka kuinka kauan. kamala niska/hartia/päänsärky.

Julkku pikaista paranemista...

Nyt kakan vaihtoon!

Jepsu ja Martti 41+1 :heart:

*muoks... aamulla tuli toinen samanlaista rusehtavaa limaa oleva mälli...mutta vaan puolet pienempi. luulen että se oli nyt siinä koko homma. Nyt vaan niitä suppareita kiitos. ja täytyy sanoo sille kätilölle tänään että tekee kovakouraisen sisätutkimuksen :) *
 

Yhteistyössä