~Helmikuun Helmet~

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
nuppu: Ihania uutisia! ONNEA :flower: ja peukutuksia, että kaikki menee hienosti loppuun asti! b=)d

Tervetuloa mukaan KyyneltenHymy!

mg: Voimia muuttotouhuun! Toivottavasti se vie hieman ajatuksia pois tästä kaikesta niin ei stressi pääsisi kasvamaan turhan suureksi. Hirmuisesti tärppionnea!!! :heart: Mitäs sivuoireita niistä Lugeista on muuten odotettavissa? Eikös sulla ollut ne käytössä?
 
Barbamama35 > Kiitos! =) Lugeista tuli oikeastaan vain raskauteen vihjaavia oireita, joita vaikuttaisi mulla olevan ihan "normaalissakin" negakierrossa. Vähän ehkä olivat vahvempia. Alussa oli masun nipistelyä, mutta se sitten väheni kuurin edetessä. Paikallisesti käytettynä ne ilmeisesti aiheuttavat vähemmän sivuvaikutuksia.
 
Pikavisiitillä pinossa pyörähtämässä ja mitäs täältä löytykään. Ensimmäinen haamu! Onnea kovasti Nupulle :flower: Tuo on tosi hyvä ku haamuilee noin varhaisilla kp:illä =)

Tänne ei uutta auringon alle. Itse asiassa, ei edelleenkään tietoa kp:stä :D Kurkataanpas listalta... Näyttäis olevan 22. Ei tunnu missään miltään.

Lisää Suuria Uutisia ketjuun, kiitos :)
 
Onnea Nupulle :flower:

Tääl herättiin just 2tunnin päikkäreilt ja pää ihan pöhnässä viel :D Menkat vielki pois ja kivut pois?! Aloin miettiinki, kuuluukohan mun olla tääl :confused: Olikohan ovis koska :confused: Tiedä tuota, mutta oon päättäny etten ole raskaana :D
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


MA 16.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

KyyneltenHymy.....33/30-33........22............2.........2
Sunflower11........24/31............22..............3...............5
Sinderella...........23/29............38..............6................5
Kamomilla-81....17/35-42........30..............2...............22
Eewokki............13/32-33........26..............1................2
Barbamama35....11/24-30.........35...........3./4................9
Amalia Armas....9/22..........30.............2................14
macy gray..........7/30-35........31..............2................18
Sedna................?/32-35........30..............1................0



Piinailijat

Haamuilijat




Plussanneet


Nuppu86 :heart:

Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hei! Ihan ekaa kertaa kirjoittelen koko palstalle, silloin tällöin olen lueskellut juttujanne.. Mukaan haluaisin liittyä kun ei tätä kuumeilua enää itsekseen jaksa. Tai haluaahan tuo mieskin tietty vauvaa, mutta ei sillä mitään kuumeilua ole.. :)

Toivottavasti osaan nyt laittaa tiedot oikein..
Paulette...........3/26-30...........24...............3.........3

Meillä lapset ovat 2v 4kk ja 1v. Kolmas ja viimeinen olisi kovasti toiveissa:) Esikoinen onnisti kolmannesta kierrosta, kuopus toisesta, joten jännittää miten nyt käy. Kiirettä ja stressiä on kyllä niin paljon, että ihme jos raskaaksi tulen. Lueskelen paremmalla ajalla juttujanne, kun nyt opin eka käyttämään tätä :)
 
Tein äskön vielä toisenmerkkisen testin, ja kyllä se niin vaan on, että uskottava on :D Nyt ois sitten 3+5 oviksesta laskettuna (vaikka mä luulen, että voipi olla ehkä päivän kaks enemmän) ja laskettu aika 25. tammikuuta :heart:

Paulettelle tervetuloa joukkoon ja mä toivon kaikille sydämeni pohjasta, että tuutte nopiasti mun perässä!! :heart: :flower: :wave:

Mä en taida saada unta tänä yönä.... :D
 
nuppu, ihanaa, ensimmäinen plussa tässä pinossa! tarrasukkia pikkuiselle :heart:

Ja minulle saapi päivittää kp 3/32-35 ja yk 1. Vaikka taitaa jäädä tässä kierrossa yritys vähemmälle kun ollaan melko pitkälti miehen kanssa eri puolilla maata. Mutta roikun täällä mukana kuitenkin :) Terolut-kuurikin on nyt päivitetty puoleksi vuodeksi. Täytyy toivoa että ne riittäisivät, viimeisimmän ultran perusteella oli viitteitä PCO:sta. Ihan puskista tuli tuokin tieto :|
 
Huomenta.

Tääl ei vielkää menkkoja? Luulin niitten alkavan jo aikaa sit! Taisin hypätä teijän kelkkaan liian aikasin :ashamed: Nii ja nega testattu uudestaan!

Eilen kävin päivystyksessä näyttämäs korvaani kun vuoti verta. Ensin sairaanhoitaja mies kahto "joo tärykalvo puhki, oot ite varmaan puhkassu sen topsilla", en ollu kyl ite puhkassu sitä, ihan samahan tuo ja oottelin lääkärille aikaa. Lääkäri totes korvatulehuksen kummassaki korvassa ja 1puhjenneen tärykalvon. Antibiootti kuuria kirjottaessa, sanoin että muistaa kahtoo raskaana oleville jos nyt nii sattus käydä, johon lääkäri vastas "Kyllä minä tiedän, minä olen lääkäri". Se lääkäri varmaa näki päältäpäin kuka oli raskaana ja kuka ei :D
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


TI 17.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

KyyneltenHymy.....34/30-33........22............2.........2
Sunflower11........25/31............22..............3...............5
Sinderella...........24/29............38..............6................5
Kamomilla-81....18/35-42........30..............2...............22
Eewokki............14/32-33........26..............1................2
Barbamama35....12/24-30.........35...........3./4................9
Amalia Armas....10/22..........30.............2................14
macy gray..........8/30-35........31..............2................18
Paulette..............4/26-30.........24.............3............3
Sedna................3/32-35........30..............1................1



Piinailijat

Haamuilijat




Plussanneet


Nuppu86 :heart:

Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Tää taitaa olla miun paikka =)
Eli kp 23/30, neljättä haaveilen ja ikää 32. Syyskuusta asti ilman ehkäsyä, maaliskuussa sain plussaa, mut olikin TM :'(
Toiveet on korkeella et nyt olisin taas raskaana, kuulostelen kokoajan mahdollisia tuntemuksia ja on niitä olevinaan jotakin, kahvi ei tänään suurkuluttajalle oikein maistunut..oli tulevinaan siintä huono olo, viluttanut koko päivän, mahaa nippailee, hermo kireenä ollut jo muutaman päivän.
Juu..todennäköisesti kaikki tuntemukset saan taas laittaa vilkkaan mielikuvitukseni piikkiin, tarpeeksi kun jotakin toivoo...tiiättehän työ :ashamed:
 
Oireista päätellen ovis on täällä. No miehen työprojekti venyi viikolla, eli ensi viikolla vasta kohtaamme. Harakoille taisi siis tämä kierto mennä :(

Masentaa. Plaah. Toivoton olo jo hiukan on kun on noita yrityskiertoja jo aika iso määrä. Eikö meille koskaan... Kesäkuussa tulee tasan vuosi siitä kun yritys aloitettiin. Yhden ainoan haamuplussan olen tänä aikana saanut, mutta en sitä varsinaisesti plussaksi laske, koska menkat alkoi seuraavana päivänä, eli kemiallisesta taisi olla kyse.

Esikoistakin tehtiin aikoinaan monta vuotta (eri miehen kanssa). Nyt alkaa jo ikää olla sen verran ettei tässä kauhean montaa vuotta viitsisi yrittää ja pettyä.

Anteeksi tämä negatiivisuus... tänään jotenkin ottaa päähän.

Tsemppiä teille kaikille muille :)
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


KE 18.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

KyyneltenHymy.....35/30-33........22............2.........2
Sunflower11........26/31............22..............3...............5
Sinderella...........25/29............38..............6................5
nurinkurinen........23/30............32.............4................9
Kamomilla-81....19/35-42........30..............2...............22
Eewokki............15/32-33........26..............1................2
Barbamama35....13/24-30.........35...........3./4................9
Amalia Armas....11/22..........30.............2................14
macy gray..........9/30-35........31..............2................18
Paulette..............5/26-30.........24.............3............3
Sedna................4/32-35........30..............1................1



Piinailijat

Haamuilijat




Plussanneet


Nuppu86 :heart:

Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tervetuloa uusille!

AmaliaArmas: :hug: Oletko harkinnut tutkimuksiin hakeutumista? Voihan olla, että selviäisi joku pieni juttu mitä voisi auttaa ja nopeuttaa raskautumista. Ikäni vuoksi hakeuduttiin jo puolen vuoden turhan yrittämisen jälkeen tutkimuksiin ja nyt on lääkitystä apuna ensimmäistä kertaa. Edelliset lapset ovat siis saaneet alkunsa luomuna.

nurinkurinen: Tuo mielikuvitus on kyllä paha juttu välillä. Vieläkin annan toivon nousta ihan turhaan vaikka yrityskiertoja on jo reilusti takana. Kaikenlaisista ihme jutuista sitä voikin kuvitella raskausoireita, kun oikein toivoo... Toivottavasti sinulla olisi nyt oikeasta oireesta kysymys =) Voimia piinapäiviin!

Sedna: Voi ei! :hug:

mg: Kiitos infosta! Mitenköhän sitä saisi taas toivon pidettyä kurissa, ettei innostu lääkkeiden aiheuttamista oireista aivan turhaan.... :confused: Pähkäiltiin tuossa miehen kanssa, että minä päivänä ne luget pitäisi oikein aloittaa. Lääkäri kirjoitti paperiin, että ovulaatiotesti plussasta +3 päivää. Jos vaikka ovisplussa tulisi keskiviikkona, tarkottaisiko tuo aloitusta perjantaina, lauantaina vai sunnuntaina? Miten sulle on määrätty aloitus?
 
Barbamama35 > Minä tulkitsen tuon ohjeen niin, että kolmantena päivänä plussasta. Jos siis ovisplussa tulee keskiviikkona, niin aloitat lauantaina. :) Mulla meni niin, että keskiviikkona tuikkasin Pregnylin varmistelemaan ovista vaikka ovistesti näytti melkein yhtä vahvoja viivoja. Perjantai oli oletettu ovispäivä ja lauantaina aamulla laitoin ekat Luget.

Tuohon en osaa neuvoa antaa, kuinka pitää toiveet kurissa. Itse kävin mielessäni läpi tosiasioita eli lääkkeiden sivuvaikutuksia ja normaaliin kiertoon liittyviä hämääviä oireita. Oireilu ei tarkoita vielä mitään, mutta vaistoon uskallan vähän uskoakin. Sekään tosin ei omalla kohdallani ole tarkoittanut onnistumista. :kieh:

Uusille tervetuloa! :wave:

Ihan kamalaa tämä väsymys! Pelin katsomisen takia on vieläkin univajetta ja tietysti tämä meneillään oleva välillä kaoottinenkin tilanne vie aika paljon voimia. Huomenna taidan ottaa aikalisän ja tehdä treffit piikkimaton kanssa. Rauhallinen rentoutumishetki ja päiväunet tulevat tarpeeseen, joten toivottavasti tällä kertaa saan nauttia häiriöttä.
 
Tutkimuksiin lähtemistä on mietitty, mutta yhtenä isona muttana matkassa on vanha tuttu raha. Olemme miehen kanssa (vielä hetken) molemmat opiskelijoita, joten tulot eivät päätä huimaa, vaikka mies nyt väliaikaisesti hiukan paremmin onkin tienannut...mutta paluu opintotuella kitkuttamiseen on taas edessä, kun miehen hommat loppuvat. No minä kyllä valmistun ensi kuussa, mutta töistä ei ole mitään hajua :(

Toinen syy miksi tutkimuksiin lähtö epäilyttä on se, että se hiukan pelottaa... Mitä jos saisimmekin "huonon" vastauksen. Mies on sairastanut syövän, joten pelko "huonosta" vastauksesta on olemassa.

Joo ja tosiaan nuo mielikuvitusoireet ovat hyvin tuttuja :D
Pari kertaa olen itsekkin ollut ihan varma plussasta, mutta rytinällä sitä on alas kierto kierrolta tultu. Pahin tilanne oli joulun alla, kun oireet olivat aivan selvät... Menkatkin myöhässä... Jouluaattona sitten teinkin haamuplussatestin. Oli iloinen joulu... No itku se siitäkin ilosta sitten tuli kun menkat tulivat seuraavana päivänä.
Mutta kummasti se vaan aina mielikuvitus laukkaa :D

No jospa Nurinkurisella ja teillä muillakin oireet eivät tällä kertaa mielikuvitusta olisikaan :D
 
miule voi päivittää yk 9, jos nyt oikein laskin.
Toivon niin et tää olis viimenen yritys kerta ja haave muuttuisi vihdoinkin todeksi!!
Vanhemmat lapset on ensimmäisestä liitostani luomuja. Toisen mieheni kanssa tahkosimme ivf ja icsi hoidot läpi ilman yhtään plussaa ja lopulta ajauduimme eroon. Nyt nykyisen mieheni kanssa vielä yritetään, hoitoihin en enään olisi valmis lähtemään, mutta toivoisin vielä luomuplussaa, tapahtuihan se pari kuukautta sittenkin vaikka osottautuikin tuulimunaksi.
Tänään on alkanut tuntumaan kun vatsassa olisi kivenmurikka painamassa, toivottavasti olisi hyvä merkki...todennäkösesti alkaa vaan menkat siellä painamaan :stick:
 
Heissan taas kaikille! :wave:

Tulisin siis takaisin tänne tuolta joulukuisista. Mulle tuli noin kuukausi sitten taas kerran keskenmeno, nyt viikoilla 6+3. Mutta nyt taas uutta yritystä toiveikkaana pystyyn, vaikkakin nyt ollut kaksi peräkkäistä keskenmenoa. Tää on välillä aika turhauttavaa kun nyt on ollut 4 raskautta, joista vain 1 on edennyt loppuun asti, mutta kuitenkin kaikissa on heti ekasta kierrosta tullut raskaaksi.

Elikkäs nyt olis kp 3/28 ja yrityskerta 3 menossa. Toinen edellleen hakusessa. :heart:
 
Heipähei!
Tänne tuli siirto tammikuisista elikkäs kp1/38-42 ikä 28v toinen toiveissa ja yk 3 alkaa.

Kauanko muilla on mennyt että kierto on palautunut suht normaaliksi imetyksen jälkeen?
Missäköhän vaiheessa sitä voi alkaa kyseleen lääkeapua kierron normalisointiin?

Onneks en tuhlannut kun yhden testin tähän kiertoon kun edelliseen meni varmaan 10..:O
Joka muuten näytti erittäin haalean punertavan viivanpaikan tai

sitten vaan halusin sen nähdä.

Pitää paremmalla ajalla lukea pino läpi ja tutustua muihin :)

Hetkinen..jos mun kierronpituus on noinkin pitkä ja jos raskautuisin tästä kierrosta niin LA olis vasta maaliskuussa.. No pyörin nyt täällä kuitenki jos sallitte :)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka.

Tammikuisissa pyörähdin ja taustailin, yritystä ei sinänsä ole ollut, mutta jännät paikat oli silloin, mutta täti tuli sitten kuitenkin kylään ja petyin aika pahasti :/ Miehen kanssa keskusteltu enemmän ja vähemmän yhdestä yhteisestä ja luulen että jokin pieni "sanaton sopimus" tuli tehtyä, että tulee jos tulee :) Nyt siis kp 11 ja ovista odotellessa, talletuksia tehty viimeksi eilen :) Ehkäisy rengas pitäisi aloittaa alkuperäisten suunnitelmien mukaan ensi kuussa kun en niitä aiemmin saanut kun oli loppu, mutta saa nyt nähdä sitten..

Toisaalta niin innoissaan, mutta toisaalta kauhusta kankea :D Minulla on 2 lasta edellisestä suhteesta ja miehellä 1.

Plussa onnea kaikille ja varsinkin teille joilla jo useita yrityskertoja takana..
 
Kaippa se minäki siirryn tänne kuumeiluineni, kun tipahdin tänään tammikuisista. Vaikka tässä ei vielä yritys ole todella käynnissä vaan ollaan enemmänkin tjot meiningillä, niin mieleen hiipii inhottava ajatus, että en minä mitään raskaaksi enää tule... Mutta eikai nyt vielä tässä vaiheessa mitään hätää ole, jotain menkkamasista vaan.

kp 1/26, ikä 26, toiveissa 3(4) yk4.
 
Sunflower11
Helmikuun vauvoista haaveilevat


TO 19.5

Nimimerkki............Kp..............ikä.......toiveissa...........yk

KyyneltenHymy.....36/30-33........22............2.........2
Sunflower11........27/31............22..............3...............5
Sinderella...........26/29............38..............6................5
nurinkurinen........24/30............32.............4................9
Kamomilla-81....20/35-42........30..............2...............22
Eewokki............16/32-33........26..............1................2
Barbamama35....14/24-30.........35...........3./4................9
Amalia Armas....12/22..........30...............2................14
Josefia.............11/28-30.......30............3(4).................
macy gray..........10/30-35........31..............2................18
Paulette..............6/26-30.........24.............3............3
Sedna................5/32-35........30..............1................1
plug-in-baby........3/28.............................3.................3
Emmuska10.........1/38-42...........28...........2...............3
Rokkarin morsian....1/26................26.........3(4).............4



Piinailijat

Haamuilijat




Plussanneet


Nuppu86 :heart:

Maaliskuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:
 

Yhteistyössä