Helmikuun helmiäiset 2016 *Tammikuussa*

Maalis15, täysikuu on sunnuntaina(y)
Tällähetkellä ei vaikuta ainakaan minuun muuten ku että ei nukuta yöllä yhtään..on ne supparit kyllä voimistuneet ihan selvästi viime viikon aikana..
Sen verran jotain taphtuu alakerrassa kuitenki, että jotain viirua tulee alkkareihin. Saiskin kunnolla siellä paikat "kypsyä" sitä käynnistystä varten, ettei tarvi kauaa väkertää siellä synnärillä :p:love: Reilu viikko enää..

Kuinkahan siellä IMN, jokohan on nyytti kainalossa :love:
 
Onnea IMN! Onnea myös muille, joilla synnytys on jo näköpiirissä.

Täällä ei mitään merkkiä synnytyksen lähestymisestä ja vauvakin edelleen vinossa, Tavallaan pää alaspäin, mutta kuitenkaan ei lantiossa eikä merkkiäkään kiinnittymisestä. Ehkä tuo vielä tajuaa oikaista itsensä ja löytää oikean suunnan. :unsure:

Viime yönä näin unta, että vauva syntyi noin minuutissa sänkyyn melkein huomaamatta. Vauvalla oli kirkkaansiniset vinot peikkosilmät ja häntä... Vaikuttaa todennäköiseltä skenaariolta... :D
 
Noniin noniin, eilen tulikin vielä vuotoa vähän pikkuhousunsuojaan ja yöllä pari kunnon supistusta. Aamullakin pikkasen vuotoa, oon aika varma että tihuttaa lapsivettä. Kattelen varmaan tuohon iltapäivään josko tihuttaa niin soittaa sitten neuvoja. Ois se kyl kiva jos pääsis ees tsekkaa et kaikki ois hyvin.
 
IMN
Kiitos onnitteluista! :)

Tyttö oli tunnin verran syntymän jälkeen lämpökaapissa. Mulla meinas jo iskeä paniikki kun pystyin vaan miehen ottamista kuvista katsomaan että minkä näkönen tyyppi sieltä tuli :D
Neitokaisen paino oli tänä aamuna 2530g, eli ihan ok lasku. Jos huomiseen mennessä ei tuu mitään ongelmaa niin voidaan jo harkita kotiuttamista :) mulla ois jo niin ikävä kotiin! Vaikka toki tää palvelukin on ihan jees :D pitää nyt saada tää imetys rullaamaan kunnolla (vielä ainakaan ei oo tarvittu lisämaitoa (y)) niin eiköhän sitä saa jo huomenna peitellä pienen omaan sänkyyn :) lapset tulee onneksi tänään käymään, jos se vaikka helpottais pahimpaan koti-ikävään.

Mun olo on myös jo tosi hyvä, mitä nyt selkää särkee ja jälkisupparit kiusaa. Onneks täältä saa jos jonkinmoista kipulääkettä. Tikkejäkään ei tarvittu, joten oon ihan valmis vaikka kevätsiivoukseen :p

Ainiin, stressasin sillon siitä että miten kukaan voi nukkua mun astmakuorsauksen kans samassa huoneessa.. nää huonekaverit molemmin puolin kuorsaa vähintään tuplasti kovempaa :ROFLMAO:

Kuvaa mulla ei oo pienestä nyt maalikselle ja teille muille tarjota, koska tää puhelimen netti on täällä sairaalassa jotenkin hitaamman puoleinen. Kotona sitten ;)
 
Ninami Uskon kyllä että ne ottaa sut tarkistukseen, ellei jo pelkästään verenvuodon takia mut ainaki jos epäilys lapsivedestä. Vaadi ainakin päästä tarkistukseen:).

IMN, kiva kuulla että kaikki on hyvin sinulla ja vauvalla:love:. Toivottavasti pääsette pian kotiin eikä tuu mitään takapakkia, imetyksen tms kanssa:).
Kivoja huonekavereita:ROFLMAO:.
 

Yhteistyössä