Helmikuussa plussanneet!!

heips!

Ajattelin aloittaa aivan uuden keskustelun, koska en löytänyt sopivaa!! vaikka onhan tuolla tuo plussanneet!!

Mutta tein testin tuossa reilu viikko sitten ja tänään kävimme alkuraskauden ultrassa! Viikkoja nyt ultran mukaan noin 5, joten alussa ollaan! Olisi kuitenkin mukavaa jakaa tuntemuksia muiden suunnilleen samassa vaiheessa olevien äitin kanssa!! Toivottavasti saamme paljon juttua aikaiseksi!!

Säihky
 
Hei vaan!Minä tein raskaustestin helmikuun 10pvä,eli raskausviikkoja nyt 9+2! =) Eka ultra oli viime torstaina!Siellä näki miten pieni sydän löi.Onko teillä miten paljon vatsassa -ja selässä tuntuvaa juilimista??
 
Moikka kaikille! Meillä laskettua aikaa ei vielä ole tarkalleen laskettu. Alkuraskaus ultra vasta ens perjantaina, jolloin sitten selviää tarkemmin viikot.

Erittäin väsynyttä olo on ollut!! Ja todellinen koko päivä heikotus, eli huono olotila jatkuu aamusta iltaan. En edes muistanut, että ekan kanssa olisi ollut tällaista...

miita:mulla tuntuu vatsassa juilimista ja aluks odotin, että nonni nyt ne menkat alkaa....mutta ONNEKS eivät alkaneet! Tuntuu kyllä aika inhottavalta.

Väsymys on tosiaan aika kamalaa, on vienyt tosiaan voimat aivan nollaan. Ei jaksa lähteä edes ulkoilemaan...

 
Minä plussasin 13.2. Varhaisultran sain ens maanantaille (8.3.) joten sitten tiedetään onko siellä oikeesti joku pikkutyyppi :) Kamalan paha olo kokoajan, ja etenkin öisin. Mutta en valita :D kolme vuotta yritystä takana.. nyt pitää vaan nauttia :heart:
 
Plussan tein kp28 eli 8.2. Nyt siis viikkoja 7+0. Ultrassa kävin jo 25.2. 6+2 ja ultran mukaan 6+6? Menen kuitenkin ton menkkojen mukaan lasketun ajan. LA olis 19.10. eka neuvolakin on käyty jo 22.2. Mullakun oli tossa kesänkynnyksellä se keskenmeno...tarkempi tsyyni tällä kertaa.
 
Mulla laskettu aika 28.10 ja olo on aika hämmentynyt ja iloinen.
Meillä on raskautta toivottu jo pitkään ja vuoden hormonihoidoilla ja lääkärien tietotaidoilla siellä nyt on kaveri kasvamassa ja kotona kaksi muuta sisarusta kärsimättömänä pienokaista odottelemassa..
Nuorimmainen täyttää elokuussa 3 ja myös "lääkäreiden tekemä" niinkuin me mieheni kanssa leikkisästi puhumme. Vanhin on luomu, heinäkuussa 13.

Nyt odotellaan ja jännitellään kasvaako masussa yksi vaiko kaksi murua.. :) Rakkuloita kun oli kaksi kun hedelmöitys tehtiin.
Onko täällä muita jotka ovat hoidoilla tulleet raskaaksi?

Aivan ihanaa viikon jatkoa!


:heart:
 
Me käytiin ultrassa tarkastamassa tilanne ja silloin7+2, elkkäs nyt mennään 7+5 ja laskettu aika sama kuin tsuballa 19.10! Olo on erittäin väsynyt ja heikotus on koko päiväistä! Mutta onnellinen silti ja innoissaan odotellaan!!
 
Minä plussasin helmikuun viimeisinä päivinä ja nyt menossa 6+1. Laskettuaika 3.11. Mulla olo on väsynyt rinnat aivan älyttömän kipeät ja välillä vähän kuvotusta. Innolla ja onnen huumassa odotellaan mitä tuleman pitää.
 
No niin, nyt sitten saikulla vatsataudin takia.... Kysyin terkkarilta myös tästä älyttömästä väsymyksestä, ja se passitti verikokeisiin. Kaikki kunnossa, eli ei rautaa!! Mutta lepäilyä nyt sitten tiedossa.... Ekan kanssa ei kyllä väsyttänyt näin, joten olen aivan ihmeissäni!

Muutes olo on ollut ihan OK! Viikkoja nyt mennyt JO 8+3. Ihanaa odotusta kaikille!!
 
Kirjottelenpa tänne kun plussasin tuossa 1.3 mutta tiesin kyllä jo helmikuun puolella että nyt taisi tärpätä B) Eli laskettu aika olis noin 11.11, ultrassa en oo käynyt vielä. Kovasti jännittää ja pelottaa, että pysyykö nyyti matkassa! Muutama vuosi sitten oli km ja siksipä vielä hyvin varovaisissa tunnelmissa.
Rinnat on olleet ihan julmetun kipeet ja tuntuu että oon välittömästi saanu jo muutaman kilon painoakin matkaan. Flunssaisena kun en ole pystynyt edes paljoa ulkoilemaan :snotty: Mutta iloista odotusta kaikille mammoille, nautitaan kasvavista masuista ja kevät auringosta!
 

Yhteistyössä