helmikuusta asti jännäilleet =)

heipsistä!

tämä eukko on ihan sekasin.

hoksin tossa viikonloppuna, että en mä alotakkaan niitä clomeja. muutenkin on vähä semmonen fiilis, että saattas olla hitusen parempi, etten nyt ihan heti ees raskautus. mä oon alkanut ajattelemaan järjellä tätä touhua!!! :whistle: siis ku mulla ei oo vakiapaikkaa, porukka alkaa jäämään eläkkeelle tän ja ens vuoden aikana useampia.. eli toiveita ois vaki paikkaan, mutta millon??! sitä ei tiiä kukaan, ei ees ilmeisesti pomokaan ku kyselin puoli tosissaan siltä viime viikolla asiasta. eli nyt ei sit yritetä vaavia täällä, mut tietysti jos tulee ni sit ois :D :D huippu hyvä tietysti.. mut katellaan tää kierto ja varmaan seuraavakin ja ehkä viel seuraava ja sit varmaan jo hormoneja kehiin.. tai sit ei.. mut kattellaan..

mut ihmetyttää nää omat aivoitukset ja tunteet. vuoden ajan ollaan petytty jako hemmetin kuukausi, nit nyt ku ois hormoni reseptit ja kaikki, ni ei. :LOL: :LOL:
hullu akka sanoan mä.. ;)

eli täällä lopetellaan kierron laskemiset yms yms.. ja ootellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. toivottavasti sen vakkari paikan, ni sit vois jäähä hyvillä mielin mammalomalle ;)

mut en mä jätä teitä. käyn lueskelemassa teijän kuulumisia ja kertoilemassa miten oon pysynyt tässä päätöksessäni.. ;)

plussiia nyt mahoton pinoon naiset!!! =)
 
heips.. me ei olla sitten KUITENKAAn yritetty tässä kierrossa.. oon kyllä tikutellu mutta en oo ovista saanu bongattua.. tilasin nyt työpaikkalekurilta ajan jos vaikka pääsisin sitä kautta lähetteellä sairaalaan jossa saisivat alkaa ottaa kokeita et ovuloinko edes...??
tai sitte pitäs vaan ottaa yksityiselle gynelle aika ja pyytää hormooneja..=) vaikka ihan tonne lapsettomuuspolin lekurille.. siellä ihana lääkäri!!=) nooh..täytynee katsoa... mun mielialat niin vaihtelee.. tyttöki valvotti yöllä ja taas mietin, että kyllä on vielä helppoa kun en oo raskaana..eli aika kummaa...alkaako kuume hieman laskea??? :snotty:

pahoittelut neganneille!!!! ja plussatuulia!!!
 
Hyvää maanantaita!

Kauhea kun tää kierto on hurahtanut nopsaan! Justhan ne menkat alkoi ja nyt jo kp 17! Mahaa jomotteli ke ja to, olikohan silloin 12 ja 13 kp:t. Pe ja su ehdittiin laittaa siemeniä itämään, muuten olikin aika hässäkkä viikonloppu kun lauataina juhlittiin pojan 1-v. synttäreitä! Vieraita kävi melkein 30 kun miehellä on 5 sisarusta, mulla 2, joilla molemmilla lapsia, sitten kummit, isovanhemmat ja parit meidän läheiset ystävät...Lahjoja tuli ihan kamalasti ja kahvia keitin varmaan 100 pannullista. Mutta hauskaa oli kaikilla!!!

Tänään oltiin pojan neuvolassa ja samalla kerrottiin tädille, että toivotaan kakkosta. Ja kyselin vähän, voiko sektiosta jäädä jotain, ettei raskaudu tms. Ja koska täytyy huolestua kun esikoinen sai heti alkunsa. Täti vaan nauroi ja sanoi, että vuosi on ihan normaali yritysaika, että esikoinen oli meillä onnenkantamoinen kun niin nopeasti tärppäsi. Ja huuteli vielä perään, että odottelee seuraavaksi puhelinsoittoa vauvauutisista. :heart:
 
Samat mietteet täälläkin, kun Eevalla , että justhan menkat alko ja nyt jo kp17. :eek: Ollaan harjoteltu kovasti, että ei oo ainakaan siitä kiinni. Lauantai on ainut mikä jäi välistä, ke, to, pe ja su on kylvetty siemeniä. ;) Nyt vaan taas odotellaan tuloksia ja tietty jatketaan harjotuksia. :whistle:
Minkä ikäsiä muksuja teillä on entuudestaan? Meillä, niinku Eevalla ja miinaliinallakin, on just vuoden täyttäny tyttö. Tai siis Eevallahan on poika, mut kummiki just vuoden ikänen. :D
Aurinkoista päivän jatkoa kuumeilijoille! :wave:
 
Heips pitkästä aikaa.pidän matalaa profiilia. Olen selvinnyt tähän asti ilman stressiä tai kuumeilua. On hirmu rauhallinen olo, en mittaile lämpöjä tai tutkiskele itteeni, ihan vaa koitan olla =) .
ovis on ihan täs näinä päivinä. Oikeestaan jo kp6 alko liukkaat kelit ja jatkuu vaan. Kauheesti ei olla ehditty puuhaileen..Ja hyvä oikeestaan, haluun että puuhaillaan, ku halutaan eikä oviksen takia. Tietty mä ajotan sen verta että tän tänää ja huomen vois peitot heilua :D . Isäntää en viitsi painostaa näillä jutuilla, oon huomannu, et siltä menee lähinnä halut vaan, jos hölpötän näit meidä juttuja.

Mites katjuska?? Ja halit kietonsa taas alottaneille :hug: .
 
Moikka!

Täällä ollaan hengissä, mutta pettyneenä :(
Tänä aamuna täti sitten vieraili meillä...en kyllä olis uskonu mitenkään ku mulla oli niin varma olo että nyt tärppäs. tuntuu taas niin toivottomalta tää yrittäminen, mutta taitaa kuulua asiaan joka kerta kun menkat sitten alkaa!
Enkä pitäis itekkin yrittää olla vaan ajattelematta asiaa ni jos se sitten vaik tärppäis:)
Nyt olo kun ilmapallolla...turvottaa!!!

Aika vähän ollaan viime aikoina tosiaan saatu plussia tänne meijän pinoon.
Nyt tuulet puhaltelemaan....

 
Katjuska-81 :hug:

Kertokaahan miten te osaatte ottaa rennosti nää dpo päivät?
Musta tuntuu että mä alan kohta taas jo hyppimään seinillä. Sitä kun odottaa niin kovin että aika kuluu siihen dpo 14pvään. Huoh.

Jännää, ja NIIN kovin toivon että nyt on onnistanut. Piti eilen vielä varmistella (oviksen tikutin siis su ja se hyödynnetttiin * 2), mut ei vaan jaksanut. Uni vei voiton. Viikonloppuna jäi unet sen verta vähiin.

Mut jospa nyt kuitenkin olisi meidän pieni saanut alkunsa...

kuka meinaa testata seuraavaksi, ja koska? Olis kiva saada jonkun plussa, pitkästä aikaa =)
 
Katjuska: :hug:

Napsuneiti: Mä ainakin meinasin aivan seinille hyppiä noina dpo päivinä varsinkin aluksi koska en uskonut tärpin käyneen. Meillä kun noita petipuuhia oli 3 ja 2 päivää ennen ff:n piirtämää ovista niin ja tais olla päivän jälkeen. Niin siellä vain nyt matkalainen asustaa. Jossakin oli sellainen tutkimus, että kaikkein parhaiten tärppää kun touhuaa pari päivää ennen ovista ja näköjään meidän kohdalla oli näin. :D Jossakin oli myös sellaista tietoa, että jos joka päivä touhuilee niin sekään ei ole hyvä. Vaikuttaa jotenkin siittiöihin tai muuta. Olen tutkinut tuolla ff sivuilla noita muiden käppyröitä ja siellä on aika paljon sellaisia käppyröitä joissa on touhuttu oviksen aikaan joka päivä ja siltikin on menkat tullu. En sitten tiiä mistä johtuu, mutta tuollaisen huomion tein.

No joo poitsu on oppinut nousemaan polvilleen tukea vasten ja kaahii joka paikkaan. Raasu ei ymmärrä vieläkään että ei voi päästää urti... :whistle: .

Lellu rv6+3
 
Maanantai 15.5.2007

Katjuska-81........kp1/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp4/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp12/28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp16/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp18/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp18/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp20/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp22/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp26/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp54/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp59/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


:hug: katjuskalle<br><br>
 
Morjensta vaan...ja kiitos kaikille haleista =)
alkaa jo helpottaa eilinen fiilis ja nyt ei taas voi muuta ku ottaa suunnan eteenpäin kohti uusia vaava yrityksii...kyllä se sieltä joskus tulee kun on sen aika. Ei näköjään vielä :(

Maxell ja Dania näköjään huitelee ihan älyttömissä kp luvuissa. Tein huomion myös että seuraavaks taitaa olla Kälättäjällä jännäämiset eessä!

NelHM sun juttujas alkaa olla ikävä kun et enää niin paljoo oo kirjotellu. Tule vaan meille purkamaan tilannettas...kuunnellaan kyllä =)

Kiva kun Lellu käy meitä edelleen moikkaamassa. Me tullaan perästä...joskus ;)

Palataan kamut =)
 
Iltaa, ihan katjuskan tautta kirjoittelen, ihana oot, ku kaipailet :) . Ei tänne kyl yhtää mitää, ovis joko on nyt iha tai sit iha kohta :D . Paksua limaa ei oo tullu, mut en oo kunnollista sellaista kyl havainnutkaan aikoihin, johtuskohan liiasta stressaamisesta, että ovis jää tai pitkittyy tai on "vajaa" tmv? Siis voiko ovuloida iha normaalisti ilman sitä jojo limaakin? Nyt mulla ei onneks oo mitää stressiä, hirmu rauhallinen olo raskautumisen suhteen. Toivon, että säilyy koko kierron ajan. Hyvä olla. Siksi vähemmän täälläkin..mutta lukemassa käyn joka päivä, melkei ainaki.

Oon päässy taas liikunnan makuun ja tullu hyvin rehkittyy, ai että tuntuu hyvälle. Ja siihenki tulokseen tulin, että läski en ole, sit millään, mut kiinteyttää yritän. Ja en stressaa syömisiä nii neurosti, ku viimeks kuntoilin, syön kaikkea, mut herkkuja esim. vaan vkl.

Sellasta. Toivotaan nyt niitä plussia kehiin!! Napsuneidille häälahja ja ihan meille kaikille oma nyytti :heart: .

Ja mäkin kävin lellun pinoo lukee dpo16 pintaan viime kierros :ashamed: , ajattelin sinne itsekkin siirtyä, ja toisin kävi. Mut eipä harmita enää, uskon, että kaikella on vakaa tarkoitus ja asiat tapahtuu, kun on tapahtuakseen, itse ei juuri pysty vaikuttamaan.
 
Tiistai 16.5.2007

Katjuska-81........kp2/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp5/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp13/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp17/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp19/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp19/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp21/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp23/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp27/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp55/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp60/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Päivitin ton listan. Vaihdoin omat kp:t siihen normaaliin, koska ovis nyt normaaliin aikaan.
 
Kiva kun [/b]Nelhm oot saanu uutta intoo liikuntaan.
Täytyis ruveta kai ite kans olemaan ajattelematta koko vauva juttuu niin ei tulis stressattua turhaan.
Monesti oon kuullu että monilla on käyny tärppi just silloin ku sitä on vähiten odottanu =)

Mutta kaikille paljon plussia nyt kehiin =)
Napsuneidille kyllä pitäis plussa nyt napsahtaa ihan jo häälahjaks =)

<br><br>
 
ääh.. täällä peuhattiin eilen.. nyt oli limat ja panetus!!! tosi outoa.. ovistikut ei kyllä näyttäny mitään--eli ota sitten selvää.. ja aika myöhään olisi jos ois ollu vasta eilen??? no ainakin yritetty kerran taas..=)

neihm.. olen mäkin kaivannut juttujasi ja muidenkin tietty.. on palsta hiljentyny liian paljon!!! :ashamed:

mulla on nyt monta rautaa tulessa... ku mulla on toi 13kk tyttö ja nyt tää vauvakuume.. olen nyt perhepäivähoitajana.. kuitenkin mulla ois perjantaina oppisopimuskoulutukseen hastattelu...lähihoitajaksi.. sehän ois mahtavaa jos saisin sen paikan, mutta sitten joutuisin tuon tytön laittamaan hoitoon ja se tuntuu niin tappavan pahalta.. en tiedä pystynkö... miten te muut joilla on jo lapsia, koska olette panneet lapsenne hoitoon?? millä tuloksin?? ja miten jos haluan tämän toisen vaavin, saako oppisopimuskoulutusta jatkaa raskauden ja äippäloman jälkeen???? tietoa???
 
Miinaliina toivottavasti onnaa sen oppisopimuspaikan suhteen.

Lellu1 mä oon jostain lukenut myöskin siitä että joka päivä ei oo niin hyväksi. Muuten ollaankin pidetty sitä jokatoinenpäivä tahtia, mut su sitten piti vielä varmistaa illalla.

Nelmh Kyllä sun juttuja on hauska lueskella, et älä pidä liian pitkää taukoa =) Samoin kyllä teidän kaikkien muiden!!!

Mä soitin tänään neuvolan puolelle ja nyt on sitten aika varattuna juhannusviikolle. Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin ens kierrossa sit on se eka lääkäriaika. Kiertopäivät on sillon varmaan 23-27 välillä, olettaisin. En tiiä kyllä mitä tuolla ekalla käynnillä tapahtuu, mut mennään katsastamaan. JOsko sekin helpottaa kun tietää että se lekuri on varattu.

TOIVOTTAVASTI saan sen perua kuitenkin ja tilata toisenlaista aikaa ;) :p :heart: :heart: :saint:

Nyt on menossa vissiin kp21 ja oviksen tikutin tosiaan kp18 aamutuimaan. Eilen vihlo pari kertaa tosi lujasti tuolta ala-oikeelta. Mut ei se liene mitään kiinnittymistäkään voi vielä olla. Ellei sit hedelmöitys kuitenkin olis tapahtunut lauantaina ja kaveri olis ollut supernopee perillepääsyn suhteen. Kai se mahdollista on. Eikös jossain mainita että kiinnittyminen tapahtuu 4-xxx päivän kuluttua. No joo, sama kun etsisi neulaa heinäsuovasta =) Kaikkea sitä alkaa vaan toivomaan ja kuvittelemaan.

Ei muuta kun vauva-tuulia =)

Napsuneiti :wave:
 
Keskiviikko 17.5.2007

Katjuska-81........kp3/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp6/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp14/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp18/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp20/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp20/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp24/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp28/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp56/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp61/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


hyvä hyvä miinaliina miehineen :D . Tosta oviksesta, mä oon huomannu, et ku irtoo oikeelta puolelta, ni on n. viikon verran oviskin myöhässä, outoo, mut näi ollu kahesti jo.
Mä en raaski panna noita murujani hoitoon. Sit ku ovat viel sairaitakin paljon, niin eihän mun työnteosta tulis yhtää mitää. Joten olne päättäny olla kotona ens helmikuulle, ja toivottavasti siis pidempään, eli äippälomalle jäisin ;) . Muutenkaa en luota ku pariin ihmiseen, mitä tulee mun tyttöjen hoitoon!

napsuneiti, josko se kirppu siel kutittelis sua!! Toivotaan :heart:

Täällä on karsee mysrky. Silti heitettiin lenkit ja puistoiltii parisen tuntii, ja het uudestaan, ku heräävät noi neitoset. Mä en pysty kesä aikaan oleen kotona, tai sisällä yleensä, pakko touhottaa joka paikassa.
Oviksesta en tiiä, joko meni vai onko viel tulossa. Kauheen kiimanen olen, mut oon ollu jo jonki aikaa.Sen kummempia limoja,siis niit paksuja en oo nähny, mut ei jaksa miettii, parin viiko päästähän tuon taas näkee, mikä meininki.

Kivaa päivää kaikille!!
 
Keskiviikko 17.5.2007

Katjuska-81........kp3/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp6/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp14/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp17/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp20/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp20/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp24/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp28/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp56/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp61/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1

Sorge nanna, onks muiden kp:t vidurallaan? Ei päästäny muokkaamaan, höh, no kopsasin sit. Taas tökkiny serveri.

Illanjatkoja =)
 
Torstai 17.5.2007

Katjuska-81........kp4/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp7/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp15/28.................yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp18/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp21/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp21/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp25/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp29/30.................yk3.......1.toiveissa
Maxell................kp57/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp62/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Huomenta! Täällä on aivan helv.. huono päivä. Tänään pitäis olla ovulaatio mutta mies meni ja hommas meille vieraita koko hemmetin viikonlopuksi. Siis eilen jo tulivat! Ja sillonhan ei hommailut onnistu täällä. Omaa tyhmyyttäki on kun en ole sen kummemmin sanonu että millon pitäs olla, kun olen ajatellut ettei toiselle hirveitä suorituspaineita aiheuta :) . Mutta :headwall: :headwall: \|O :kieh: :kieh: :kieh: . Eli sitten suunnataan jo ens kiertoon katseet tässä vaiheessa...
 
No voi höh, Nanna . Toi kyllä ärsyttää suunnattomasti, jos ei voi ovisaikaan hommailla... :(
Siis mulla on jo kp21 menossa. :eek: Musta tuntuu, että aika menee ihan älyttömän nopeesti. Viikon päästä pitäs menkkojen sitte alkaa. Hui!
Mulla poistettiin pari viisaudenhammasta tiistaina ja nyt on poski ihan turvoksissa. Ja särkee! :'( Antibiootti kuuri päällä... Toivottavasti helpottaa olo äkkiä, inhottavaa. :snotty:
 
huh,, mulla on jotain ihme jomotusta alavatsalla.. en tajua..alkaako ne menkat nyt jo???? :(
vai ovisko vasta nyt???? :x
ota näistä nyt selvää sitten niin..... ehkä paukutetaan tänäänkin menemään jos vaikka se ovis oiski nyt.. ja vaik ei ois, ni eipä me paljoo olla noita sänkypuuhia nyt harrasteltu, että tekee hyvää vaan... aika outoa nää kivut!!
 

Yhteistyössä