Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

LABELLO sehän kävi äkkiä sitten..... ONNEA ONNEA :heart: :heart: :heart:

Tyttönen... Ei meilläkään ole, kun body, pöksyt, collaripuku, sukat, villasukat, tumput ja topattu puku... Jos nyt kova pakkanen heittää ajattelin että tuokoon isukki sitten lisää vaatetta... Mutta laittaisin kyllä bodyn ja pöksyjen päälle vielä toiset hihat ja lahkeet ennen ulkovaatetta.
 
Oikein paljon onnea Labello, Bourriquet ja pur :flower:

Huomenna olis neuvola, voi kun olis jo viimeinen käynti ja vauva tulis pian maailmaan =)

Mulla on pakattuna vauvalle body, potkuhousut ja paita ja sit vielä potkupuku ja villatakki, sukat, kypärälakki. Mies saa tuoda sitten sairaalaan ulkovaatetta kelin mukaan.
 
Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower:
Tuntuu, että täällä tapahtuu vallan hurjaa vauhtia, jos ei ehdi jatkuvasti käydä, niin on jo monta vauvaa syntynyt. Väki vähenee meidän pinosta hurjaa vauhtia.
Taidan yhtyä teidän maaliskuun odottajien joukkoon.

(.)Ajoittain supistelee, mutta ei edelleenkään mitään sellaista, jolla voisi kuvitella jonkun syntyvän. Miehen veikkaus on, että pikkuinen syntyy ensi lauantaina, sitä siis odotellessa. Huomenna on neuvola. Veikkaan silti, että pääsen vielä 23. päivä äitipolillekin. Mutta eipä tässä vielä kiire, olen aivan täysin varautunut odottelemaan pari viikkoa lasketun ajan yli.

Vauvalle kotiin tullessa: sukkahousut, body, collegeasu, pipo, töppöset ja tumput sekä haalari, jos oikein kylmä päivä sattuu, niin sitten lisäksi fleecepuku väliin.

:hug: kaikille, joita pahantuulisuus vaivaa.

Kuume & pikkuinen 39+2
 
Onnittelut kaikille nyytin saaneille! :heart: :flower:

Tahti senkus kiihtyy, ainakin joilla kuilla. Mä eilen mietin et mahdoinko tuntea supistuksen, mutta todennäköisesti sekin oli vaan massussa kiertävä pieru. |O

kimallus 38+3
 
iltaa!!

ei merkkiäkään siitä että jotain tapahtuis.... :kieh:

vauvalle ajattelin laittaa päälle pitkähihaisen bodyn ja potkarit+sukat, pipon, tumput, töppöset ja haalarin! mulla on turvakaukaloon lämpöpussi ja kotimatka sen verran lyhyt niin tuskin tarvii muuta! :)

joo musta tuntuu kans et oon viel maaliskuussa yhtenä kappaleena... tai jospa toi pakkaaminen ja muutto rumba sais jotain aikaseks..

kaikkia kolmea ässää kokeiltu... mut ei mitään...... ärsyttää
sitten rupesin naureskelemaan et toi kolme ässää on varmaan jonkun miehen keksimä juttu
nainen antaa ku luulee jotain tapahtuvan.. ja siivoo ni sit ei miehen tartte tehdä sitäkään...
no joo.. taidan painuu nukkumaan.

ärsyyntynyt äippä-83 39+4
 
Hyvää yötä kaikille ärsyyntyneille, sama vaiva vieläkin ja myös niille joilla ei ärsytä... B)
Miksköhän just tuo mies niin ärsyttää... Ei tuo ole edes mitään tehny tai jättäny tekemättä. :headwall: :headwall:
 
Heippa!
Mä nyt ilmottaudun vaikka näin "epävirallisesti" tähän pinoon aivan viime metreillä, jos sopii. :wave:
Koko raskausajan olen lukenut teidän pinoa joka päivä ja elänyt mukana, en vaan koskaan ole saanut kirjotettua tänne mitään. Olette kuitenkin kuin "vanhoja tuttuja" mulle kaikki.
Nyt vähän itsestäni: Olen vähän alle kolmekymppinen yhden 2-vuotiaan tytön äiti eteläsuomesta. La mulla oli 11.2, eli tänään 40+4. :eek:
Tyttö syntyi sektiolla ja nyt tarkotus olis kokeilla alateitse, jos vaan onnistuu... On vaan alkanut mietityttää että jos menee sen kaks viikkoa yli, niin mitä silloin mahtaa tapahtua kun mulla on se käsitys että sektion jälkeen ei mielellään käynnistetä seuraavaa synnytystä? Onko jotain "kevyempää" tapaa käynnistää vai ainut vaihtoehto taas sektio? Onko kellään kokemusta?
Mitään suurempia tuntemuksia täällä ei ole ollut, supistelee kyllä ajoittain aika tiuhaankin, mutta ei ne oikeastaan tunnu juuri missään. Tuskin siis saavat mitään aikaankaan... |O

Nyt vielä onnittelut niille kaikille onnellisille, jotka ovat jo saaneet ihanat pienet nyyttinsä kainaloon! :flower:
Ja suuri tsemppaus :hug: niille muille, jotka vielä tässä samassa tilanteessa kärvistelevät kotona...
-FanttiMöhkönen 40+4 -
 
Oli sit pakko kuuden jälkee nousta taas ylös ku selkä särki :/
Muksutki on hiihtolomal ja nukkuu ni ois kerranki saanu nukkuu. No, joskus sit.

Oireit synnytyksest ei oo minkäänkäänlaisii. Loppuviikost saiski si tulla ku muksut on hoidos ni ei ois niit hoito-ongelmii mut ei se tietenkää sillo tuu ku mul sopis.

Tänää täytyy varmaa oikee repästä ja kuurata keittiön työtasot ja kaakeleiden saumat :LOL: kuluu se aika niinki ku selkä ei ny taas makaamist kestä muutamaan tuntiin eikä oo muutakaa tekemist. Muksutki on nii kovas flunsas ettei niiden kaa mihkää voi mennä.

Onnea jakaantuneille taas :flower: tääl vaa väki vähenee. Sil vikal palstal olijal tulee olee suht tylsää kirjotella yksin :D Toivottavast se en oo mää |O
JeJa 39+3
 
Kotiintulovaatteet Ite oon varannu bodyn, puolpotkarit, töppöset ja tumput, kypärämyssyn ja toppapuvun. Jos kova pakkanen ni villapuku ja pipo varuiks. Auto kumminki lämmitetty si valmiiks ni ei varmaa kylmä tuu.
 
Onnittelut vauvansa saaneille :heart: :heart: :heart:

Mulla on varoiksi pakattuna vauvalle villapuku sisävaatteiden, toppapuvun, pipon.. lisäksi. Sään mukaan sitten katson mitä puen.

Viime yönä taas valvoin nelisen tuntia kun supisteli. Ei kovin kipeesti mutta niin että vähän tuntui, mutta niinhän ne taas loppui. :kieh: Ja nyt on sitten väsynyt valvotun yön jälkeen. |O Tänään neuvola.

sadee80 39+1 :heart:
 
ONNEA Labello! :heart:

ONNEA myös Miro Matias perheineen! :flower:

vauvan kotiutumisvaatteet on varattuna tonne:
pitkähihainen body, puolipotkarit, kokopotkarit, tumput,
myssy ja semmonen jonkun sortin kevythaalari.
Kaukalossa on lisäks lämpöpussi. Ja autolla kuljetaan
niin kattelen sitten mitä on tarpeen pukea. Niin ja
tosiaan maaliskuussahan sitä on jo hiukan lämpimämpi.. :snotty:

Täällä ei kans edelleenkään mitään. Ässiä tai muita hömpötyksiä
en ala sen enempiä kokeileen kun muutenkaan, mä
luotan enempi lepoon ja rentoutumiseen! ;)
Kun sitä ei sit kyllä vauvan synnyttyä kyllä pysty tekemään.

iitukka ja helmi 39+2
 
JeJa, musta alkaa tuntumaan, että se viimeinen palstailija oon mä. Ei kuulu niin yhtään mitään vaikka LA oli ja meni. :p

Valitusvirttä heti aamuun, meidän jääkaappi vaikuttaisi siltä, että sanoo ihan kohta sopimuksensa irti :headwall: Ja mä kun olin laittanut rahaa sivuun pesutornia varten... Eli menevät sitten varmaan uuteen jääkaappiin. Muutenkin alkaa pikkuhiljaa ketuttaa tää olotila. Nukkua pitää tunnin pätkissä kun raajat puutuu. Aamuisin on kädet niin turvoksissa ettei tavarat pysy käsissä. Ja jostain syystä huolehdin hirveästi vauvan (vähentyneistä) liikkeistäkin... Syntyisi jo!

Nauratti Kimallus toi sun kommentti, että taisin tuntea supistuksen, mutta olikin varmaan pieru :)

Turhautunut Kvartti ja Sisätiloissa viihtyvä Taotao 40+6
 
Hei kulkaas älkää yyyyyhtään yrittäkö. B)

Mä voin kertoa teille, kuka on tämän ketjun viimeinen. SE olen minä. B)

Mulla on laskettukin vasta tämän kuun vika päivä eikä merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä. Koko raskausaika menny suppareita varoessa, joten nyt niistä ei ole enää tietoakaan.

Ei suppareita ei mitään. Voin melko turvallisin mielin omia itselleni kunnian tämän pinon hännille jäämisestä. :xmas: Maaliskuu here we come.

T. Kärppä ja papunen 38+2
 

Yhteistyössä