Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

Onnea matkaan pixie :)

Täällä nyt tuskin tänää minnee synnyttämää mennää :D
Kamalan kuulosta tuo naksuminen, mitä kuuluu nyt yhtenää.. :p
Taas tuntuu nuo supistukset tuossa reiden kohalla, inhottavan tuntust ku koittaa etiäpäin mennä. :LOL:
Vois alkaa täälläkin jotain tapahtumaan enemmän.. en haluu olla viiminen yksin olija tääl :D :whistle:

Tyttö-nen ja vaavi 40+0
 
HUUUIH PIXIE onnea matkaan jee jeee mä fiilistelen tääl....:wave: :wave:

AAMUELLE onnea vaavista :heart: :heart:

Tuo on kyllä ihan uskomatonta etteivät tee mitään KYRSÄ.... Kyllä vielä tuon tokan kanssa vauhdittivat... Mulla oli viikkoja 39+2 kun meni vedet ja sairaalassa sit ilman supistuksia.. Vesiä ei tullut enempää ja totesivat että kotiin.... En suostunut lähtemään, kun olo oli tuollainen kuin KYRSÄ sulla.... Käynnistivät sitten ihan suosiolla... Siitä siis 12v....
Mä olen ajatellu tota samaa takiikkaa jos tulee samanlaisia öitä supistusten kera lisää.... :whistle: :whistle: Sairaalaan vaan... Katsotaan mitä sitten sanovat.. Ehkä vaikuttaa sekin kuka siellä on vastassa....

JEJA mulla tuli niitä läiskiä alussa kaulalle... Ne vaalenevat kyllä sitten synnytyksen jälkeen. No hätä...Nyt tullut sellaisia ihme näppyjä jotka myös tummia...

TYTTÖ-NEN elä huoli mie tääl viimosena roikun..
Tänään oon siivonnu ja saunonu tosissaan... Supistuksia kyllä juu.. Mutta ei mitään sen ihmeempää kuin tähänkään asti. :eek:
 
Huomenta :heart:

Mä kyttäsin eilen illalla niitä supistuksia. Niitä tuli n 3h ajan n 7-10min välein. Mutta sitten hiipui. Lopulta menin nukkumaan 23.00 maissa. Ja sitten heräsin yhden maissa kipeisiin supistuksiin ja piti päästä vessaan suolen tyhjennykselle. Olin (taas kerran) varma että lähtö tuli. Vielä tunnin verran supistuksia tuli 10min välein ja sitten taas loppui. :headwall: No, jos tässä jotain hyvää on niin se että ollaan menossa tänään kahville vanhempieni luokse ja äiti on tehnyt siellä laskiaispullia, nam! :p

sadee80 39+6
 
Mäki luulin yöllä et josko jotain merkkejä olis ekaa kertaa. Heräsin kamalaan kivistykseen ja mietin et oliskohan tämä nyt se kuuluisa supistus. :eek: Aikani kärvistelin sängyssä ja hetken päästä minäkin vessassa suolen tyhjennyksellä. :x Sen jälkeen loppui sitten kipuilu, joten eiköhän kyse nyt ollut pelkästään ylivilkkaasta suolentoiminnasta ennemmin kuin supistuksesta! |O Maaliskuu, here we come!

kimallus 39+2
 
Tänää tarttee si lähtee hakee muksui takas mutsin luata ku olivat siäl muutaman päivän. Ei sit vauvakaa ulostautunu sil aikaa ku ois ollu hyvä sauma :headwall:

Eihä täs nyt oo enää maaliskuulle ku viikon verra ni hyvi voi sinne mennäkki...huoh

JeJa 40+1
 
Täällähän on ollut oikein vessassa juoksemis yö yhdellä jos toisella. Mulla oli supistuksia viime yönä 10-20 minuutin välein ja saivat pari kertaa juoksemaan aika rivakasti vessaan. Loppui kuitenkin klo 3aikaan... No toisaalta oli kiva päästä nukkumaan.

Taitaa mennä metsään tuo mieheni veikkaus, siitä että tänään lähdettäisiin synnyttämään. Nyt ei niin minkäänlaisia tuntemuksia... :/

Haluan jo nähdä meidän pikkuisen. Toisaalta näen hänet viimeistään maanantaina äitipolin ultrassa. =)

Malttamaton Kuume & pikkuinen 40+1
 
No on tosiaan ollut monella vessassa juoksemisen yö. :D

Mulla on nyt aamun aikana tullut sentään muutama supistus joka on vähän tuntunut. Elättelen toiveita että viimeistään ensi yönä tulisi lähtö.. Jospa tää vauva on tarkka että syntyy tasan la:na, joka siis huomenna... :whistle:

jeja, meilläkin oli pojat viime yön mummulla ja papalla joten olisikin ollut liian helppoa tuo sairaalaan lähtö.. :p
 
pixie varmaan jo nytti sylissä!! Onnea :flower:

äippä83 täällä mukula painaa samallatavalla johonkin hermoon niin että välillä meinaa jalka lähteä alta... auts!

Näyttää siltä että monella täällä on lähtö hyvin lähellä! Itellä taitaa taas kerran venyä ja venyä :(
Pari päivää on harkka suppareita tullut reippaammin, mutta yöks rauhottuu niin, että saa nukuttua vallan mainiosti, mitä nyt ajoittain vauva painaa hermoja :/
Rupee kyllä kypsyttää kun ei tunnu tää touhu menevän suuntaan eikä toiseen.. toivon tosissaan että syntyis viimestään ensviikon puoleenväliin mennessä..

kuupas ja tirppana rv40+2
 
:wave:

Pixielle tsemppiä! :hug:

Onnea paljon Aamue :heart:

Voi kun pääsis itsekin pian näkeen pikkuisen :) mutta ei se vaan halua vielä tulla maailmaan, maaliskuulle asti varmaan täällä roikutaan :eek:

T. Kareliini ja vauveli 39+1 :heart:
 
ONNEA vauvansa saaneille! :heart:

Pixie onnea matkaan!

Mutta missä on mun supistukset?? Kun ei enää tuu niitä
harkkareitakaan. :headwall: Helpottais kummasti kun etukäteen
tietäis milloin SE päivä koittaa.. huomenna vai kahden viikon päästä.

Tsemppiä vaan meille kaikille vikoille villahousuille!

iitukka ja helmi 40+0 POKS :heart:
 
pixielle tsemppiä!!!! mä voin koittaa palata puikkoihin.. saattaa päivittyä vähän viiveellä mut eiköhän kaikki ymmärrä :attn:
sit ilmotelkaa jos joku tippuu välistä!! koitan saada tuon etusivun nyt pixien listan mukaiseksi, kun tosiaan päivitettävä taas tuohon omaan ekaan listaan. vauva puolen katson tässä kunhan kerkiän,nyt en oo ehtiny vilkastakaan sinne vielä.

taas onnea vauvaantuneille ja hakuun lähteneille!

missä on smirgelin?!?!?!?! onko mulla menny totaalisesti jotain ohi, mä en mielestäni nähny synnyttäneiden listalla? Eikös hän lähteny vauvan hakuun jo ajat sitten raskausmyrkytyksen vuoksi??

tisukipuinen labello ja masukipuinen mytty 6vrk
 
LABELLO nou hätä kaikki varppina ymmärtää.

Smirgeliinistä ei havaintoa... Toivottavasti kaikki on hyvin!

No meillä myös melkoinen yö takana, momella muullakin. Kyllä me viimeisiä vedellään kaikki... IITUKKA älä ole yhtään kade näistä supistuksista... Viime yön valvoin aamu 6 asti, kun selkä on tulessa ja säteilee jalkoihin. liikkuessa selkeitä supistuksia jotka aina hiipuivat makuulla... Joten koikin koko yön, ylä- ja alakerran väliä. Sänkyyn, vessaan, sohvalle, kaurapussia, söin väliin.... Puoli 6 soitin synnärille, sanoivat että tule jos et kestä... No ei NE sellaisia olleet..... 6-9.30 välin nukuin, nyt ihan raato... Ja supistelee, muttei kipeästi, jollei ota tota menkkamaist juilimist seläs lukuun.

Tulenkin siihen tulokseen, eilen olikin puhetta, että kun kokopäivän heiluin ja siivosin ja touhusin tulos on vain ja ainoastaan uneton tuskainen yö, ei sillä vauvaa saa maailmaan.... |O

Seranzu 39+1
 
smirgelin on kirjautunut viimeksi 20.02.2009 klo 03.55 kaksplussan sivuille ja viimesin kommentti on tullut 04.02.2009 14:19
TOIVOTTAVASTI KAIKKI OK!
eikös smirgelle pitäny olla sektio aika 20.2??? :heart:

toivottavasti kohta sustakin jotain kuullaan :hug:

alaselkä ihan kamalan kipee ollu jo eilisestä asti... liikkuminen tekee todella kipeetä..
koht soitan synnärille ja sanon että saavat vaikka käynnistää ku ei kivut hellitä.. :LOL:

kipeä äippä-83 40+3
 
Onnea vauvansa saaneille!

Menin tiistaina Tyksiin käynnistykseen, mutta palasin sieltä ilman lopputulosta :(
Ei ne "ihmepillerit" tehneet edes supistuksia. Ens viikolla katotaan taas kohdunsuun tilanne ja jos ok niin puhkasevat kalvot. Nyt olen vaan nauttinut kotona olosta ja lapsien talvilomasta. Limatulppaa alkoi tulla eilen oikein urakalla eli voipi olla että käynnistystä ei tarvita. Huomena tietty ois hyvä päivä syntyä ja näin hänestä tulisi meille myös hääpäivälahja.
Mutta näin omaa napaa ja lähden lasten kanssa touhuamaan.

Sinituul 40+1i
 
Kirjoittelen taas tänne, kun ei ole mitään tekemistä...

Labellolle iso kiitos meidän pinon päivittelystä. :flower: Kaikki varmasti ymmärtää, että kahden pienen kanssa ei ihan joka päivä ehdi päivityksiä tekemään.

Sinituulille :hug: Toivottavasti ensi viikolla on parempi tuuri matkassa. Tai mikä vielä parempaa, vauva päättäisi tulla maailmaan ihan ilman käynnistystä.

Sauvakävelyllä kävin. Ajattelin jo, että oisko vedet menny, kun pöksyt kostui. Mitä vielä, persaus vaan hikosi taapertaessa... :ashamed: Rasittavaa itsensä kyttäämistä tämä loppuraskaus.
Supistuksia tulee taas. Osa kipeitä ja osa kivuttomia.
Nyt odottelen miestä takaisin kotiin, kun se on luistelulenkillä. Sitten taas saunaan, eiköhön nää taas siellä lopu. :/ Tapana on ollu.
 
:heart: :heart: TYTTÖ tuli :heart: :heart:

16.2 klo 11.28 suunnitellulla sektiolla syntyi prinsessa. Mittoina 3160g ja 48cm, pipo 34cm.

eilen kotiuduttiin, kaikki hienosti!
tarkemmin myöhemmin!

tatuka+tirppa 6vrk :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:
Absa! Miksi sul on käynnistysaika jo määrätty, jos saapi olla utelias? Kun nyt tohisevat tuota 12pv yli eikä vieläkään käynnistellä juttua joka paikassa...
Saa kysellä =) Kävin vkolla 38 kontrollissa raskausajan diabeteksen takia, sokerivauva tulossa (vastasi pään- ja vatsanympärys vkolla 36 vkoa 39-40) ja se lääkäri joka silloin oli (vanhempi naislääkäri, aika rempseä tapaus) sanoi et sitten viimeistään vkolla 40+4 suoraan os:lle käynnistykseen ettei mene liian pitkälle ja tule liian rankka synnytys ensikertalaiselle, eli vissiin niin iso kaveri on odotettavissa, oli 12.pvä ultralla arvio 3,5kg. Mut onhan tosiaan muillakin ollut tuolla vaiks kuinka isompia jne mutta ei ole käynnistelty et vähän tuntui hassulta, mutta polikortissa lukee tämä et ei ne voi ajaakaan pois sieltä sairaalasta, en ainakaan suostu lähtemään :)

Taisi eiliset supparit olla vaan vatsavaivoja lievän ummetuksen takia... Pientä nipistelyä on edelleen kylläkin.

absa ja atso 39+5
 
Ota vaan LABELLO puikot takaisin, sitten jos ei jaksa niin minä voin auttaa :) OUNOU, PIXIELLÄ varmaan on jo vauveli :) Ja onnea vauvautuneille!!! :flower: :flower: :flower:

Onko kukaan VIMIstä tietoinen, missä on, onko kaikki hyvin? Niin ja toivon et Smirgellä myös..

Ainiin tuohon yhteen S:ään SERANZU, minulla niin huono tilanne et viimeksi harrastin seksiä kun tää poju sai alkunsa et se ei onnistu ellen nappaa kadulta seuraavaa kaksilahkeista :LOL: Välillä kun on sellainen fiilis :LOL: Olen siis yksinodottaja, mut ei kait se este olisi mut ehkä yritän viel noita muita S:iä :D

Itteenikin huvittaa edelleen se harjalla tulppaa tökkiminen kun kuvittelen miltä se olisi sivustakatsojalta näyttänyt, naama suurinpiirtein siellä pöntössä analysoimassa limaa :LOL: Ja tuo kyykkyistuminen koneella.. On tosiaan aikamoista tää meno nykyään, mut sama juttu ei nyt oikein muita kamuja ole vauvameiningissä(paitsi labello) niin tää on ollut oikea pelastus :)
 
ABSA juu eli se pätee, et jos on lääketieteellinen syy käynnistylseen, niin käynnistävät. Kiva kun kerroit. :)
Mulla myös tuota ummetusta, mut sit jouduin rautakuurille... HEE nyt toimii... En edes viitsi lopettaa, lääkettä vaik veri olikin jo noussu...

Nin ja noist ÄSSIST höpön pöpön sanon minä myös nyt... Syntyy kun syntyy... Sulla siis viikon verran kärvistelyä, jollei lähde tulemaan itse.. Voisin kyllä kuvitella, ettei sinne asti mene, kun se tulppa on nyt bongattu :LOL: Semmosii me oomma... Suotakoon tarkkailu ja merkkien vahtaaminen meille...

LUPPANALLE onnea kovasti prinsessasta!!

JONNIINA kiitos synnytyskertomuksesta, aina yhtä mielenkiinnolla niitä lukee :flower:
 

Yhteistyössä