Helou kaikki Wanhat palstalaiset! =)

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Olen kanssa saanut tuntea "nahoissani" jonkun kiukut ja aikoinaan olin jokaisessa tyhmin/rumin/paskin palstalainen listoissa :D , onneksi ei ikinä ole palsta kuitenkaan ollut=elämä
Voi ei! :D :hug: Mut tätä tää on, ei pidä ottaa vakavasti.

Silloin kun aloin saamaan joltain saksanpaimenkoira-vihaajalta kaikenlaisia hulluja yksityisviestejä, niin aattelin ettei tää voi olla totta. Mut sitten vaan tajusin, että sekopäitä riittää näköjään täälläkin, joten en jaksanut kauaa provosoitua niistä viesteistä. Joillain on vaan menny siniset ja punaiset pillerit sekaisin. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Mä on kyllä käynyt about 1-2kk välein lukemassa mun yv:t.
Olet palstallekin kirjoitellut parin viikon välein. Ihan sama muuten käytkö vaiko et, mutta sun aloituksestas jotenkin sai kuvan että olet viimeksi ollut täällä joskus vähintään kuukausia sitten. Mutta käsitin pitkän tauon väärin, tai no omalla tavallani. Joten, älkää siuotta keksikö mitään "harmaat hyökkää"-teorioita, ihan sama mulle miten usein joku käy, jatkakaa :)
Jaahas, sovitaan sitten näin. En jaksa alkaa vääntää nyt yhtään.
Tosiasia se nyt vaan on, etten ole enää täällä käynyt aktiivisesti aikoihin, sillä olen toisella keskustelufoorumilla. Satunnaisesti olen täällä käynyt ja ehkä kommenoinut lyhyesti johonkin ketjuun ja sitten häipynyt pois.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Tosiasia se nyt vaan on, etten ole enää täällä käynyt aktiivisesti aikoihin, sillä olen toisella keskustelufoorumilla. Satunnaisesti olen täällä käynyt ja ehkä kommenoinut lyhyesti johonkin ketjuun ja sitten häipynyt pois.
Hei pliis, anna olla. Ei sun todellakaan tarvitse sen kummemmin selitellä mulle, kuten sanottu mua ei kiinnosta, muuta kuin se mitä tauolla tarkoitetaan :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Moikka!
Kuis koiruus voi? =)
Koiruudet voi oikein hyvin, kiitos kysymästä. =)
sullahan oli se yks joka leikattiin, muistan sen ketjun ja monesti on pitäny kysyä kuis lähti paranemaan.
Patti lähti hyvin paranemaan, mutta muut luustosairaudet vei mun toko-koira Hamsterini ennen aikaisesti ikiuneen. :(


Voi että :'(
Oli niin ihana aina kuvissa.
 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Moikka!
Kuis koiruus voi? =)
Koiruudet voi oikein hyvin, kiitos kysymästä. =)
sullahan oli se yks joka leikattiin, muistan sen ketjun ja monesti on pitäny kysyä kuis lähti paranemaan.
Patti lähti hyvin paranemaan, mutta muut luustosairaudet vei mun toko-koira Hamsterini ennen aikaisesti ikiuneen. :(


Voi että :'(
Oli niin ihana aina kuvissa.
:attn: Olin siis eri vieras kun toi toinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1529508

Miten tuossa kävi?Muistan tuon ketjun kun vilkaisin profiiliasi.
Labukka löysi kotinsa vielä sen saman päivän aikana. Ilmoitin siitä parille tutulle löytöeläinpitäjälle ja sanoin, että jos sitä joku kaipaa, niin saa tulla hakemaan sen meiltä. Jonkin tunnin se täällä oli ennen kuin omistajat tuli hakemaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
En muista, oletkohan sitten "uusi-vanha"??? :D mutta aikojen alusta olen palstaillut mutta nykyisin toooodella vähän enää. Mutta moikkaampa kuitenkin :wave:
Sun nikkis on jotenkin hämärästi tuttu..*raksuttaa*

Mutta en mä niin Wanha ole, kai mä esikoisen aikoihin tänne tulin ja muksu on nyt reilu 5v. ;)

 
vieras myös
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1529508

Miten tuossa kävi?Muistan tuon ketjun kun vilkaisin profiiliasi.
Labukka löysi kotinsa vielä sen saman päivän aikana. Ilmoitin siitä parille tutulle löytöeläinpitäjälle ja sanoin, että jos sitä joku kaipaa, niin saa tulla hakemaan sen meiltä. Jonkin tunnin se täällä oli ennen kuin omistajat tuli hakemaan.
Hyvä juttu =)

 

Yhteistyössä