Help.

  • Viestiketjun aloittaja "Mansikkatyttö"
  • Ensimmäinen viesti
"Mansikkatyttö"
Hei. Minulla tuli tänään ruskeaa vuotoa ja haluisin kysyä jos joku tietäisi mihin se voisi liittyä. Menkkojen ei kuuluisin alkaa vasta kuukauden viimeisinä päivinä.
 
"Mansikkatyttö"
Myöhäinen ovulaatio, kiinnittymisvuoto, kiertohäiriö, ennakoivaa tiputtelua, tulehdus, yhdynnän jälkeistä haavaumasta johtuvaa vanhaa verta, laskuvirhe, hieman aikaistuneet menkat?
En usko että aikaistuneet menkat ovat koska ruskeaa vuotoa ei paljon tullut ja minulla kun menkat alkavat niin on eriväristä kuin tämä ja minulla on runsaat vuodot.
 
"Mansikkatyttö"
Mutta noista muista en kyllä tiedä. Minulla ei ole mitään kipuja alapäässä tai mitään kirvelyä tai muuta. Ainoa minkä otin tänään huomioon että kun käyn tupakalla niin on pakko oksentaa heti sen jälkeen mikä on hiukan outoa koska ei ennen ole ollut tämmöistä.
 
[QUOTE="Mansikkatyttö";27391023]Mutta noista muista en kyllä tiedä. Minulla ei ole mitään kipuja alapäässä tai mitään kirvelyä tai muuta. Ainoa minkä otin tänään huomioon että kun käyn tupakalla niin on pakko oksentaa heti sen jälkeen mikä on hiukan outoa koska ei ennen ole ollut tämmöistä.[/QUOTE]

Taidat olla raskaana?
 
"Mansikkatyttö"
Taidat olla raskaana?
Niin no on tuo käynyt mielessä tänään mutta olen niin useasti luullut olevani raskaana vaikken ole ollut. Ja nyt nämä oireet eivät ole vielä ainakaan niin selviä että voisin olla varma. Ehkä tuo pahoinvointi on kova, en ole nyt käynyt edes tupakalla koska tiedän että minulle tulee siitä oksennusreaktio ja söin äsken kaalilaatikkoa niin siitäkin tuli vähän paha olo. :/
 

Yhteistyössä