Hematooma alkuraskaudessa? kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
"näinmeillä"
Jep. Viikolla 8 istukka repesi ja hulahti paljon verta housuihin ja lapsiveden näköistä tavaraa. Luulin,että meni kesken,mutta ei sitten mennytkään. Hematooma oli istukassa kiinni ja vuotoa oli sitten tosiaan kahtena päivänä. Kuukauden päästä ei hematoomaa juurikaan enää näkynyt ja viikossakin oli reilusti pienentynyt. Minulle sanottiin ,että todennäköistä on että menee kesken,mutta että raskauden jatkumisellekin on mahdollisuudet. Viikolle 20 päästessäni,pystyi jo huokaisemaan ja nyt sylissä 10 viikkoa vanha vauveli :) Tsemppiä!!!!!
 
chorizo harmaana
Mulla oli toista lasta odottaessa kirkasta vuotoa ja kohdussa todettiin hematooma. Se vuoteli sieltä monta viikkoa mutta lapsi pysyi kyydissä ja kaikki meni hyvin, vaikka lääkäri ei kauheesti antanu mulle toivoa. Vuoto alko joskus viikoilla 8-9.
 
Muistaakseni rv10 yhtäkkiä tuntui että pissasin kovalla voimalla housuihin, ihmettelin kun ei tuntunut pissahädälle mutta housut kastui ihan läpimäriksi ja sitä vaan tuli ja tuli. Sitten huomasinkin sen olevan verta ja tuntui että kuolen säikähdyksestä. Heti tuli ajatus että se oli tässä, tämä on keskenmeno ja sitä verta oli ihan järkyttävästi ja sitä tuli ja tuli. Tunnin parin istuin vessassa ja sitten suihkuun tunniksi.. pikkuhiljaa päivän aikana alkoi muistuttaan kuukautisvuotoa ja hyytymiä oli paljon. Yksityisellä ultraan tilasin ajan kun äippäpolilla käskettiin vain odotella kun ei ollut kipuja. Ja siellähän se pikkuinen elävänä oli, voi sitä onnea :heart: Kyllä sitä vuotoa kesti useampi viikko, muistutti aika paljon kuukautisvuotoa (tosin sen ekan päivän aikana se oli ihan kirkasta, tosi paljon hyytymiä ja tosi paljon sitä tuli).
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä