Hemmetin ukko

sisu harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Tässähän oli hyvä aasinsillan paikka: Haravoitteko te pudonneet lehdet pois nurmikolta, vai silppuatteko leikkurilla ja jätätte lannoikkeeksi? :attn:
Suurin osa kerätään keräävällä leikkurilla, ja lopuksi haravoidaan, siistitään. Nurmikon yksi huolto-, ja hoitotoimenpiteitä on haravointi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
...kun ei hommannu tuohon päältäajettavaansa keräävää leikkuria. Nyt mulla on kamala rakko kämmenessä kun jouduin raatamaan tuolla pihalla. Miehen syytä kaikki, eiks niin? :'(
Ei ole totta !!!

Jätä se sika!

sillä on varmaan toinen ! ihan oikeasti.

Olen nähnyt monta suhdetta menevän puihin nimenomaan tuon ruohonleikkuri jutun takia, se on selvä merkki !

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
...kun ei hommannu tuohon päältäajettavaansa keräävää leikkuria. Nyt mulla on kamala rakko kämmenessä kun jouduin raatamaan tuolla pihalla. Miehen syytä kaikki, eiks niin? :'(
Ei ole totta !!!

Jätä se sika!

sillä on varmaan toinen ! ihan oikeasti.

Olen nähnyt monta suhdetta menevän puihin nimenomaan tuon ruohonleikkuri jutun takia, se on selvä merkki !

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Mä kattelin tänään kielipitkällä kun naapurin paplla oli keräävä ihan tavallisessa leikkurissa. Määki tahon! Ei sillä, et mä niitä kumminkaan keräisin, mut ei tarvis haravoida :x
Haravointi vois olla ihan mukavaakin, ellei aina tulis hartiat kipeeks ja kädet rakoille. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Mä kattelin tänään kielipitkällä kun naapurin paplla oli keräävä ihan tavallisessa leikkurissa. Määki tahon! Ei sillä, et mä niitä kumminkaan keräisin, mut ei tarvis haravoida :x
Haravointi vois olla ihan mukavaakin, ellei aina tulis hartiat kipeeks ja kädet rakoille. :'(
Istuskelis vaan ja kattelis.. Hmm, tavisko patentoida idea automaatti haravasta?? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Mä kattelin tänään kielipitkällä kun naapurin paplla oli keräävä ihan tavallisessa leikkurissa. Määki tahon! Ei sillä, et mä niitä kumminkaan keräisin, mut ei tarvis haravoida :x
Haravointi vois olla ihan mukavaakin, ellei aina tulis hartiat kipeeks ja kädet rakoille. :'(
Istuskelis vaan ja kattelis.. Hmm, tavisko patentoida idea automaatti haravasta?? :D
Varo vaan, ettei sellaisellekin oo jo patenttia (prh.fi). ;) :LOL:
 

Yhteistyössä