HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja möksmöks:
on vierähtän pari päivää kun ei oo kerinny kirjottelee.
oon ny 3päivää jumpannu,lainasin sellasen fit mama dvd:n kirjastosta =) ja joka ilta polkenu kuntopyörää 5-6kilsaa.kyl läski lähtee
Oon ehdottoman kateellinen. Lehdessä oli tarjous 8vk kuntosalia kampissa Helsingissä vain 59e eikä se vaadi mtn jäsenyyttä tai muuta. Houkuttais kyllä tosi paljon! Sit luin sellasesta naisten kuntosalista joka myös kiinnostaisi, tosin on varmaan paljon kalliimpaa kuin tuo tarjous :whistle:

Rupeenpa taas etsimään netistä missähän se naisten sali olikaan.

Mulla muuten kävi synnytyksen jälkeen ihan sama kuin muutkin oli huomanneet että housut pysähty ennen reisiä. Kyllä itketti mutta turvotusta ja ihan oikeasti lantion levenemistä se oli suurimmaksi osaksi. Samoin kävi vanhoille rintsikoille, ei menneet takaa kiinni lähellekään vaan jäi uupumaan 10cm. Nyt on rintakehä palautunut ja ne sopii taas ympäri :D Läskiä mulla ei siis rintakehässä oo ollu joten muuta vaihtoehtoa ei oo kuin että luut oli levenneet vaan niin hirmusesti. Palautumisen (eli että vanhat housut mahtu taas ylös saakka vaikkei nappi tietty kiinni mennytkään )huomasin ehkä parisen kk sitten kun synnytyksestä oli mennyt puolisen vuotta.
 
Hei meijän herkkupeput valahtaa liian alas etusivulle :eek: Miten menee? Mulla ei mitenkään. Ollaan just muuttamassa eikä paljoa tuu seurattua mitä syö. Nyt justiisa ollaan "asunnottomia" ku uuden asunnon asukkaat muuttaa meijän vanhaan kämppään ja meijän kamat on niitten autotallissa. Anoppilassa yötä koko kööri, mielenkiintoista :D Huomenna päästään sitte tositoimiin. Mutta on tunne, ettei ainakaan paino oo kerenny nousta, sen verran kiirusta pitäny koko viikon eikä oo oikeen kerenny syömäänkänä kunnolla :ashamed: Sen huomaa kyllä siitä, ettei oikeen taho miato riittää niinpitkälle ku pitäis. Onnek poika on oppinu paremmin jo syömään kiinteitä, ettei ihan nälissään tartte olla. Ei ota pullosta maitoa tilikkaakaan :whistle:
 
moikka.on taas muutama päivä,mihin muu jengi on kadonnu?on ollu toosi huono viikko,oon aina välillä syöny herkkui,mut en kyl paljoo,mutta mutta.musta on tullu yösyöppö.aina kun herään syöttää tytön yöllä ni syön itekki jotain herkkija,en vaan saa hillittyy itteetäni.jos taas kun alkaa maanantai ni sais itteet niskasta kii,vaa+alla en oo käyny tänää.täytyypi koht käydä
 
Pääsenkö mukaan porukkaan? Tuossa juuri puolikkaan fazerin lounaaksi vetelin ja kävinpä sitten etsimään tsemppausta täältä. JOKA pvä menee herkkuja: keksejä, jäätelöä, karkkia, limua, suolaista...Ja kilot on ja pysyy! Onneksi ei kamalasti nousekaan, meillä kakkonen 5kk jota imetän kiinteiden lisäksi monta kertaa / vrk. Olin ajatellut, etten stressaa herkuista imetysaikana kun tää meidän viimeinen vauva muutamaan vuoteen, MUTTA ahdistaa kun kaikki vaatteet kinnaa ja kiristää ja jenkkakahvat tursoo.

Oon 171cm pitkä ja painan n. 79kg. Tavoitepaino olisi n. 68-70kg. Eli kymmenisen kiloa saisi lähteä mieluusti! Lähes kaikki läski mulla kertyy mahaan. Peppu ja reidet pysyy aina suht timmissiä kunnossa entisen kilpaurheilutaustan vuoksi, mutta maha on mun ongelma. Löllö läskimaha!!!YÖKYÖKYÖK! Mieluummin ottaisin hoikan ylävartalon ja leveän takamuksen ja uhkeat reidet. Mulla ei ole lantion malli muuttunut raskauksien aikana mitenkään. Vanhat farkut menee heti synnytyksen jälkeen mahaan asti, mutta nappi ei mene kiinni.

Mielelläni oisin teidän kelkassa ja pikkuhiljaa tsemppaisin noiden mässyjen kanssa parempaan suuntaan... :wave:
 
Mukaan vaan Eevarouva. Pitäs tehäkki sellanen juttu aluks että päättää vaan, ettei niitä herkkuja syyä enää esim illalla kuuden jälkeen. Tiän ettei niistä pääse kerralla eroon. Tai jos pääsee ni tosi sissi saa olla :kieh: Mulla retkottaa tää diettii taas, plaah. Miten sitä sais itteä niskasta kii? Ärsyttää.
 
Huoh... kello on jo vaikka mitä ja mä täällä kukun! ARVATKAA VAAN OONKO LAIHTUNU??? en varmaan milligrammaakaan... masentavaa! Sain just vanhemmilta laivakarkkituliaisia, ja oon tuhonnut niitä ihan kiitettävästi |O |O |O tyhmä minä. Mut jotain positiivista, oon joka päivä käynyt vaunuttelees, eli suunta on selvästi parempaan päin, eiks je? :D Nyt on pakko mennä koisii kun poju herää ihan varmaan kohta pullolle, eli heips!
 
mul on menny laihdutus kyl niin pieleen.olen ainakin pari viikkoa syönyt karkkia,yöllä.siis mulle tulee aina yöllä kauheet himot ja en vaan voi olla syömättä.sain synttärilahjaksi kauheen kasan konvehteja,ja en viitti niitä heittää pois kun on lahjaksi saanu.ni oon sit vaan syöny.huoh.mut vaaka näytti tänäänki kun heräsin ni 59,sit se voi taas näyttää 61.täytyy pyytää varmaan uus vaaka joululahjaks must tuntuu ettei toi toimi :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja möksmöks:
mul on menny laihdutus kyl niin pieleen.olen ainakin pari viikkoa syönyt karkkia,yöllä.siis mulle tulee aina yöllä kauheet himot ja en vaan voi olla syömättä.sain synttärilahjaksi kauheen kasan konvehteja,ja en viitti niitä heittää pois kun on lahjaksi saanu.ni oon sit vaan syöny.huoh.mut vaaka näytti tänäänki kun heräsin ni 59,sit se voi taas näyttää 61.täytyy pyytää varmaan uus vaaka joululahjaks must tuntuu ettei toi toimi :D


:hug: Aletaan joulunjälkeen uuestaan :LOL:
*mässyttää karkkia* :headwall: :D :p
 

Yhteistyössä