Herqules twin raptor spin??

Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä tuplavaunuista? Miten pieneen kasaan ne saa? Lähinnä mietin että mahtuukohan meidän auton takakonttiin ku ei oo farmari. Kokemuksia otetaan muutenkin vastaan :)
 
Meillä oli herqulekset esikoisella käytössä. Oli ihan sen normi 3spin malli eli tuplavaunuista ei ole kokemusta. Oli todella painavat työnnellä ja kasaan laitettaessa jäi isoksi paketiksi. Meillä farmari ja ajoittain oli mulla ongelmia saada niitä kyytiin mahtumaan. Renkaat irroittamalla paketti tuli pienemmäksi. Yhden lapsen rattaista kiinteällä etupyörällä varustettu kolmipyöräinen ratas menee huomattavasti pienmpään tilaan. 3spinissä se eturenkaan päällä oleva suoja tekee paketista ison.

Tuplissahan on kääntyvät etupyörät joten uskoisin että melko isoksi paketiksi jää. Mä en enää Herquleksia ostais vaan yrittäisin etsiä jonkun muun merkkiset rattaat. Meidän kiesit oli alkuvuonna 2006 ostetut.
 
Meillä oli...hetken...Herqujen yksiköt, ei kokemusta siis tuplista, mutta olen kyllä pitkälti samaa mieltä Mailoun kanssa, oli TODELLA raskaat työntää, ilmeisesti se tekniikka (jarru- ym.) tekee niistä raskaat. Herqules mainostaa rattaita markkinoiden kapeimmiksi, mutta kun alkaa vertailla mittoja niin leveämpiä on vaikea löytää! Autoon ei mahtuneet kun eturenkaan irroittamalla ja silloinkin hankalasti, joten suosittelen myös muuta merkkiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaiLou:
Meillä oli herqulekset esikoisella käytössä. Oli ihan sen normi 3spin malli eli tuplavaunuista ei ole kokemusta. Oli todella painavat työnnellä ja kasaan laitettaessa jäi isoksi paketiksi. Meillä farmari ja ajoittain oli mulla ongelmia saada niitä kyytiin mahtumaan. Renkaat irroittamalla paketti tuli pienemmäksi. Yhden lapsen rattaista kiinteällä etupyörällä varustettu kolmipyöräinen ratas menee huomattavasti pienmpään tilaan. 3spinissä se eturenkaan päällä oleva suoja tekee paketista ison.

Tuplissahan on kääntyvät etupyörät joten uskoisin että melko isoksi paketiksi jää. Mä en enää Herquleksia ostais vaan yrittäisin etsiä jonkun muun merkkiset rattaat. Meidän kiesit oli alkuvuonna 2006 ostetut.
Meillä oli jonku kuukauden (talvella) samat herquleksen kolmipyörät,jarruista sen verta että saattaa tarvita runsaasti huoltoa ja talvella ne jumitti esim kun piti bussista poistua :/ Hyvä juttu taisi olla se että käsijarru löytyi,istuinosakin aika pieni ja nythän tulikin syyt miksi ne lähti kiertoon. Renkaat oli myös turhan paksut,jousitus olematon ja istuinosa rattaassa painonmukaan ja sekin nosti poikaa omituisesti että oli huono istua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja caculina:
Meillä oli...hetken...Herqujen yksiköt, ei kokemusta siis tuplista, mutta olen kyllä pitkälti samaa mieltä Mailoun kanssa, oli TODELLA raskaat työntää, ilmeisesti se tekniikka (jarru- ym.) tekee niistä raskaat. Herqules mainostaa rattaita markkinoiden kapeimmiksi, mutta kun alkaa vertailla mittoja niin leveämpiä on vaikea löytää! Autoon ei mahtuneet kun eturenkaan irroittamalla ja silloinkin hankalasti, joten suosittelen myös muuta merkkiä...
Samaa mieltä tuosta ei tod mitkään kaposet rattaat,jopa bussissa muut vähän nokkaa nostelivat kun pyörät niin helkutan leveät ja myös aika raskaat,pakko mainita että kasauskin niin raskas että en naisena sitäkään voinut tehdä.
 
meillä oli yksösrattaita, ne missä etupyörä ei pyörinyt. kyllä ainakin tykkäsin! pienessä ratasosassa oli helpompi vauva istua, kuin jossain isossa emmaljungan.. ainakaan meillä ei poika em viihtynyt niin hyvin kuin omissa rattaissaan. 65 vai 67cm leveät ovat, ja teutonian funeihin verrattuna (54cm?) ne ovat kyllä aika leveät, stantardikokoa mun mielestä. paksut renkaat saavat vaikuttamaan isommilta, mutta onhan racessa ja scootereissakin samanmoiset renkaat. bussiin kyllä mahtui kahdet yhdistelmät vierekkäin, että eivät kyllä kovin leveät ole.. vaihtelunhalusta sitten vaihdettiin pois ne, sellaisiin missä etupyörä pyörii.
tuplina meillä on brion double wavet. niissä on kyllä parempi jousitus ja kevyemmät työntää kuin nuo joggerit, mutta eivät käänny niin hyvin kun ei ole kääntyviä etupyöriä, ilmeisesti ihan kaikkea ei voi saada :)
 

Yhteistyössä